Географія 9

 13. 05. 2024 р.

Тема уроку. Фінансові послуги.

Виконати завдання.

 § 42 с. 233 – 238 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1BqHPThyE2-BQ61Tofm5FmW7IdKOHWGiK/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1I7nLW9gvl_NIouaZ4HfdN-HGdUfMLT3x/edit



06. 05. 2024 р.

Тема уроку. Наукова й освітня діяльність, охорона здоров’я у світі та Україні.

Виконати завдання.

 § 41 с. 227 – 232 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/19KqHGsHAyb11fhJ0uU_PbRL5Jcmw7iiZ/edit#slide=id.p1

 Дати відповіді на запитання.

Запитання.

1. Які напрямки науково-технічного розвитку є пріоритетними в сучасному

світі?

2. Із яких джерел відбувається фінансування наукових досліджень у країнах?

3. Що таке технополіси? Технопарки?

4. Назвіть найвідоміші науково-освітні центри у світі.

5. Що таке наука? Освіта? Як вони представлені в Україні?

6. Які країни світу мають найвищий рівень охорони здоров’я?

 Творче завдання.

Поміркуйте, чим наукова діяльність відрізняється від освітньої?



 29. 04. 2024 р.

Тема уроку. Туризм в Україні.

Виконати завдання.

 § 40 с. 222 – 226 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1k8lMvxJYlSEERkkeTyKymDn77qieg8RI/edit#slide=id.p1

 Виконати завдання (письмово).

1. Доведіть, що Україна володіє значним туристичним потенціалом.

2. На які природні рекреаційні ресурси багата Україна? Як їх

використовують для розвитку туризму?

3. Які чинники гальмують розвиток туризму в Україні?

4. Які заходи необхідно вжити для подолання цієї проблеми?

5. Коли в Україні були зафіксовані максимальні показники

туристичних потоків і грошових надходжень? Із чим це пов’язано?

6. Що таке Світова спадщина ЮНЕСКО?

7. Які об’єкти України занесені до Світової спадщини ЮНЕСКО?

 Виконати творче завдання.

 Чи доводилося вам подорожувати? Яким регіоном пролягав

маршрут вашої мандрівки? Охарактеризуйте цей регіон з погляду

міжнародного туризму.



. 22. 04. 2024 р.

Тема уроку. Міжнародний туризм.

Виконати завдання.

 § 39 с. 216 – 221 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/113a9A1Ehvt8MGICjtZBRd0RyRZa4ifx_/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Заповни пропуски»

Вправа «Заповнити пропуски».

https://docs.google.com/document/d/12DUgkLiWlPR0JytJR9mF0beSYGO0zGVE/edit#heading=h.gjdgxs


08. 04. 2024 р.

Тема уроку. Торгівля в Україні.

Виконати завдання.

 § 38 с.211 – 215 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1AiJVhEzafA78SLybKMzd3CaSqMxYM-66/edit#slide=id.p1

 Виконати творче завдання.

Творче завдання.

Поміркуйте, як глобалізаційні процеси позначилися на роздрібній торгівлі

в Україні. Заклади торгівлі яких міжнародних,  національних і місцевих

мереж є у найближчому до вас населеному пункті? Чи задовольняють

вони попит споживачів? Як позначилася війна на торгівлі в Україні?

Порівняйте до та після 24.02 2022 року. Якою ви бачите торгівлю України

в майбутньому7


. 01. 04. 2024 р.

Тема уроку. Світовий ринок товарів та послуг.

Виконати завдання.

 § 37 с. 206 – 210 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1g3Nmm30j7PAdU9uM1q627TE1Y02yvLE5/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1wszsP5bbwToHtZhRXxoKmrnKzmjwuU0M/edit#heading=h.gjdgxs



25. 03. 2024 р.

Тема уроку. Транспорт України. Дослідження. Міські види транспорту свого

обласного центру.

Виконати завдання.

 § 36 с. 199 – 205 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1PiAYECVCNMm0wRfT7YUwzHoIoVQlfucC/edit#slide=id.p1

 Провести дослідження № 4.

https://docs.google.com/document/d/11nx43v9U0JAF55jnHcMA0L0r4UAilS3E/edit#heading=h.gjdgxs


18. 04. 2024 р.

Тема уроку. Транспорт як вид економічної діяльності.

Виконати завдання.

 § 34 с. 186 – 193 опрацювати

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1hHlDLwpJ4ho5CxpeZa7GTyPwUQWE7K03/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Відгадай за описом».

https://docs.google.com/document/d/10SnGtC95fRRuL-5Vtw7C7JuIAHCsEoGc/edit#heading=h.gjdgxs

11. 03. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми

«Вторинний сектор господарства». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 26 – 33 с. 142 – 186.

 Виконати тестові завдання.

Узагальнення знань по темі «Вторинний сектор господарства»

https://docs.google.com/document/d/1ro70ArNNT28vNEduJw8kboB2cRCsOp3v/edit#heading=h.gjdgxs


04. 03. 2024 р.

Тема уроку. Харчова промисловість України. Дослідження. Українські та

імпортні товари у споживчому кошику вашої родини.

Виконати завдання.

 § 33 с. 181 – 186 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1_eqCh6Z2QbPQSKLBRPEACDgQSlLBJVIV/edit#slide=id.p1

 Провести дослідження № 3.

https://docs.google.com/document/d/1lr9une1_6JGf15ePPtkitQqz7Kzdn2x4/edit#heading=h.gjdgxs


19. 02. 2024 р.

Тема уроку. Харчова промисловість України. Дослідження. Українські та

імпортні товари у споживчому кошику вашої родини.

Виконати завдання.

 § 33 с. 181 – 186 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1gkFb571G4A74Goi2rm82kUhwTQfYrDXk/edit#slide=id.p1

 Провести дослідження № 3.


ДОСЛІДЖЕННЯ № 3


Тема: «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої

родини».

Мета дослідження: закріпити та поглибити знання про продукцію харчової

промисловості; з’ясувати, які вітчизняні та імпортні продукти споживає

населення країни, сформувати уявлення про вітчизняну харчову

промисловість.


Завдання.


1. Пригадайте види продукції харчової промисловості.

2. Зберіть дані про вітчизняні та імпортні продукти, які найбільше

споживає ваша родина.

3. З’ясуйте, які переваги та недоліки мають окремі з них щодо ціни,

смакових та якісних характеристик.

4. Поясніть, які можливості має Україна для розвитку вітчизняної

харчової промисловості.

Висновок. Вкажіть приблизне співвідношення вітчизняних та імпортних

продуктів, які споживає ваша родина, доведіть необхідність розвитку

вітчизняної харчової промисловості.


12. 02. 2024 р.


Тема уроку. Виробництво продуктів харчування у світі. Дослідження.

Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах.

Виконати завдання.

 § 32 с. 176 – 180 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1cVf76wmw2JGrrZUhLkR8RZwb-vVQDDas/edit#slide=id.p1

 Провести дослідження № 2.


ДОСЛІДЖЕННЯ № 2


Тема: «Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах».

Мета дослідження: сформувати знання про традиційні продукти харчування

населення України та країн-сусідів; виховувати шанобливе ставлення до

традицій українців та інших народів світу.

Завдання.


1. Зберіть дані по традиційні продукти харчування, поширені в Україні та

країнах-сусідах.

2. З’ясуйте історію виникнення, поширення та рецепти приготування

окремих із них (на власний розсуд).

3. Спробуйте разом із членами родини приготувати будь-яку традиційну

українську страву. Напишіть її назву, рецепт та спосіб приготування.

Висновок. Укажіть, чому слід зберігати традиції приготування страв

кожного народу.


05. 02. 2024 р.

Тема уроку. Виробництво тканин, одягу, взуття у світі та Україні.

Дослідження «Малі і середні міста України – центри виробництва одягу.

Народні промисли в Україні».

Виконати завдання.

 § 31 с. 169 – 175 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1gSFSm7bePmpcOpVXQs85v7aUms1_O32i/edit#slide=id.p1

 Провести дослідження № 1.

https://docs.google.com/document/d/1yrHKzeS9HpSVcIsWgIM_oiDABbOULkm6/edit#heading=h.gjdgxs


29. 01. 2024 р.

Тема уроку. Машинобудування в Україні.

Виконати завдання.

 § 30 с. 163 – 168 опрацювати, повт. § 28 – 29 с. 153 - 162

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/11cQr416DOGBxekUvhC_mFAUkwyjzr4Fy/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1stuMjB33YU9RagCoqSfIEndZxImKIWAb/edit


22. 01. 2024 р.

Тема уроку. Географія виробництва машин і устаткування світу.

Виконати завдання.

 § 29 с. 157 – 162 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1B-LaJ5oiurDuq35pgDLbGPyk4Sh8TgFy/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встав пропущені слова».

https://docs.google.com/document/d/18zRwbb0mbvhvlU3OENsEwPJQHVszh5Qu/edit



15. 01. 2024 р.


Тема уроку. Машинобудування в сучасному світі.

Виконати завдання.

 § 28 с. 153 – 156 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1wb42FpuCgCpZofXmoSC6DluLoXLcU3RT/edit#slide=id.p1

 Визначте, яка продукція машинобудування є у вашому домі:

- використовується на кухні;

- є у вітальні та інших кімнатах.


1. Визначте марку холодильника, телевізора, пилососа та ін. Де вони

були виготовлені?

2. Це продукція імпортного чи вітчизняного виробництва?

3. Чому ваша родина зробила такий вибір?

4. Висловіть думку про конкурентоспроможність вітчизняної побутової

техніки.

5. Як ваші батьки дістаються на роботу?

6. Як пов’язані між собою засоби пересування і машинобудування?

7. Яка продукція машинобудування є на робочих місцях ваших батьків?

8. Які галузі машинобудування виготовили її?

9. Зробіть висновок про роль машинобудування в економіці і взагалі в

житті кожної родини.


. 29. 12. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Вторинний

сектор господарства». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 11 – 19 с. 61 – 106.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1vWyObXdg1kwn3ExbAox3JAEvIsQnCtJ3/edit#heading=h.gjdgxs



. 25. 12. 2023 р.

Тема уроку. Хімічне виробництво в Україні. Виробництво деревини і паперу.

Виконати завдання.

 § 27 с. 148 – 152 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1fllVYM2qrbOBytBNnHpKC813cqlZvxud/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1SetBjoYMvxUddeOLdWHdS4aUQPQn6jyM/edit#heading=h.gjdgxs

 Виконати географічний диктант.


22. 12. 2023 р.

Тема уроку. Виробництво продукції хімічної і деревообробної промисловості

світу.

Виконати завдання.

 § 26 с. 142 – 147 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1dkfehcD-55sh9N17uVpDnxWtu0ut0MbH/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю»

https://docs.google.com/document/d/1y_SuFrMCPOmMQwQB6GlU469oMtgt1c-K/edit#heading=h.gjdgxs


. 18. 02. 2023

Тема уроку. Практична робота № 6. Позначення на контурній карті

сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні.

Виконати завдання.

 Повт. § 25 с. 136 – 141.

 Завершити виконання практичної роботи № 6.

https://docs.google.com/document/d/1hppb1o5w8OhW-4Y5XkU3HhvRSaABEkR/edit#heading=h.gjdgxs


. 15. 12. 2023 р.

Тема уроку. Металургійне виробництво в Україні.

Виконати завдання.

 § 25 с. 136 – 141 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1eptwboXuv6-PtAh0QOIBL60gykcl7HAh/edit

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1z2FIC8KcHqJqGrymYzC8Ayvpwf6b0N2R/edit#slide=id.p111. 12. 2023 р.

Тема уроку. Кольорова металургія світу.

Виконати завдання.

 § 24 с. 132 – 135 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1l4IDgHO9NYowmorQ_ApvovOiaa7B9Vc5/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Розподіли по групам»

https://docs.google.com/document/d/1iBDZt82CCa5qFH63CeKYkBlx57qX05y0/edit#heading=h.gjdgxs

. 08. 12. 2023

Тема уроку. Чорна металургія світу.

Виконати завдання.

 § 23 с. 127 – 131опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1vdzWOIh-E-wQiYUyQDzc2H0jsQO9im26/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Заповни пропуски».

https://docs.google.com/document/d/1-1Z-J3KKzVT6NdPpdwC03Xv8J6w3gQcK/edit#heading=h.gjdgxs


. 04. 12. 2023


Тема уроку. Практична робота № 5 Позначення на контурній карті України

найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення

Виконати завдання.

 Повт. § 21 – 22 с. 113 – 126.

 Виконати практичну роботу № 5

https://docs.google.com/document/d/1vVTjEN93yvmVPBLFJyvoiW8d0WAHXh6n/edit#heading=h.gjdgxs


01.12. 2023

Тема уроку. Електроенергетика України.

Виконати завдання.

 § 22 с. 120 – 126 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1c2d_Q__cRb9ahTLfCL0kf-1VygYMGUqE/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встанови відповідність».

https://docs.google.com/document/d/14OZ1LR2C8zwyFdySvrvHYNvqeIWMK4LA/edit


. 27. 11. 2023 р.

Тема уроку. Електроенергетика світу.

Виконати завдання.

 § 21 с. 113 – 119 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).


https://docs.google.com/presentation/d/1eLebFvsDGEQrSVuEqr5oH-oeIwlbpxpl/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.


https://docs.google.com/document/d/19X_guuhRa984ja_7YFRl8gFZq-0rNty8/edit

. 17.11. 2023р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми

«Первинний сектор господарства». Контрольна робота № 1 (письмово)

Виконати завдання.

 Повт. § 11 – 19 с. 61 – 106.

 Виконати контрольну роботу № 1.

https://docs.google.com/document/d/1yeo8i6nNabrnpwAWiGnZnK0BsoVb8er4/edit#heading=h.gjdgxs


13.11. 2023 р.

Тема уроку. Видобування металічних ресурсів. Видобування нерудної

мінеральної сировини.

Виконати завдання.

 § 19 – 20 с. 102 – 110 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1YTLT-nerbAIZGnjfYWsrEak6vnVzk-5y/edit#slide=id.p1

 Виконати завдання:


1) За даними табл. 3 на с. 102 підр. з’ясуйте, у запасах яких

країн найбільше багатих і високоякісних руд, а в яких –

переважають руди середньої і низької якості.

2) Оцініть можливості розвитку в Україні видобування руд

кольорових металів. Розроблення родовищ яких

кольорових руд є перспективними?

 Виконати географічну задачу на с. 110 підр.


10. 11. 2023 р.

Тема уроку. Видобування паливних ресурсів. Практична робота № 4.

Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобутку кам’яного

вугілля, нафти і природного газу. Дослідження. Проблеми й перспективи

освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського

морів.

Виконати завдання.

 § 18 с. 96 – 101 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1iwZqSA0279-lmPGqWtMQfJr5h5_Gm84Y/edit#slide=id.p1 Виконати практичну роботу № 4.

Завдання практичної роботи № 4 на с. 101 підр.


06.11. 2023 р.

Тема уроку. Мінеральні ресурси та ресурсозабезпеченість.

Виконати завдання.

 § 17 с. 91 – 95 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/18Wep6MnST-kcnt6eQtJfVh_lXyUjXcCO/edit#slide=id.p1

 Розв’язати географічну задачу на с. 95 підр.

 Використовуючи дані табл. 2 на с. 95 підр. з’ясуйте:

а) на скільки років вистачить країні запасів кам’яного вугілля за умови

збереження теперішніх обсягів його щорічного видобутку;

б) скільки розвіданих запасів кам’яного вугілля припадає на душу

населення в країні (США, Австралія, Казахстан, Україна).



. 03.11. 2023 р.

Тема уроку. Лісове господарство світу та України.

Виконати завдання.

 § 16 с. 87 – 90 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1LewF6efyJHw1UKcJyfb55xduWvRYsjvc/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встав пропущені слова».

https://docs.google.com/document/d/1X6-Srme-E5TFdUfqepm-X-odMl9P_BYO/edit#heading=h.gjdgxs


30.10. 2023 р.

Тема уроку. Тваринництво України.

Виконати завдання.

 § 15 с. 83 – 86 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/13NqL_WBq3NyO6UQ2GKn1Ptbuk_den2_W/edit#slide=id.p1

 Дізнайтеся, яку спеціалізацію має тваринництво у нашому регіоні.

Поміркуйте, чому саме такі його напрями найбільш розвинені.


27.10.2023

Тема уроку. Сільське господарство України. Рослинництво. Практична

робота № 3. Визначення основних технічних культур. Що вирощуються в

помірному, субтропічному і тропічному кліматичних поясах та

обґрунтування встановлених відмінностей.

Виконати завдання.

 § 14 с. 77 – 82 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1sPy4s_Lplf3069kIjIyQTc8PXDu6pOo8/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну роботу № 3.

https://docs.google.com/document/d/11uinq3Vm7XUFVqtPACqGcc4SnHXHUMan/edit


23.10. 2023 р.

Тема уроку. Тваринництво світу. Зональна спеціалізація світового сільського

господарства.

Виконати завдання.

 § 13 с. 71 – 75 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/178IlZXJ-rfuTnOMWQB3zYQeGRKMhVHZ4/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».

https://docs.google.com/document/d/1oHhY6aB3TWR6XQu2MJKL7GfgPfwP3HV5/edit#heading=h.gjdgxs


20.10. 2023 р.

Тема уроку. Сільське господарство світу. Рослинництво.

Виконати завдання.

 § 12 с. 65 – 70 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1bRr9ZS76ic7LeVemOk1MfvBLjX0PzUrS/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/130dB7zwBGdLbN0rAOuDO_OC7ps6_1bhK/edit#heading=h.gjdgxs


16.10. 2023 р.

Тема уроку. Сільське господарство та його складові.

Виконати завдання.

 § 11 с. 61 – 64 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Uov9PMMFZI1RoVbVNF07GYLGyt9q6174/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1egIB6SI-xW9dItMzZQ7fqKWO0nOiUoUL/edit#heading=h.gjdgxs

 Виконати географічний диктант.




. 06. 10. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань учнів за темами «Вступ» і

«Національна економіка та світове господарство». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт.§ 1 – 10 с. 4 – 58

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1eA5DGINCvTEqCW9fEldLcEXT_OBvU8WM/edit#heading=h.gjdgxs


02.10. 2023 р.

Тема уроку. Сучасне світове господарство. Транснаціональні корпорації

(ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки.

Виконати завдання.

 § 10 с. 54 – 58 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1UfQGe2qBvoWMhXo25XcyXk8D0nWbd0lk/edit#slide=id.p1

 Виконати завдання.


1) Поміркуйте, чому у світовому господарстві відбувається

перехід економічного лідерства від національних

економік до ТНК.

2) Наведіть приклади ТНК, що працюють зараз і працювали

до 24.02.2022р. (до повномасштабного вторгнення

агресора на територію нашої держави) в Україні. Який їх

вплив на економіку?



29. 09 2023 р.

Тема уроку. Просторова структура світового господарства.

Виконати завдання.

 § 9 с. 48 – 53 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1cGwk86xYdWDFf-_PMwLrCjUIbQMbEH3j/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1hqo9I8WMvspWaMVPT4BQ3_9vGLxeaAsQ/edit


25. 09. 2023 р.

Тема уроку. Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку.

Практична робота № 2. Позначення на контурній карті країн «Великої

двадцятки» (С-20)і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем

економічного розвитку.

Виконати завдання.

 § 8 с. 43 – 47 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/15PhZ5LpSCW3BMVHMnfkyhAqF91x_TjO2/edit#slide=id.p1 Виконати практичну роботу № 2.

https://docs.google.com/document/d/1vEVCAHjaCea7BSvtyOf-o53UYXVV9jd5/edit

22. 09. 2023 р.

Тема уроку. Типи економічних систем.

Виконати завдання.

 § 7 с. 39 – 42 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1GL--gWULjR8TXIp66BkUfjpxYPkBYIjY/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1O9yLVtqnV0nqwmeXg9oCXx8regm5yclN/edit#heading=h.gjdgxs

 Виконати вправу «Географічна розминка».

Користуючись різними джерелами географічних знань, дайте відповіді на

питання (письмово).


. 18. 09. 2023 р.

Тема уроку. Світове господарство та міжнародний поділ праці.

Виконати завдання.

 § 6 с. 34 – 38 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1tavbORRMjPLTt1VOsH4VVr0Ht15yNFvG/edit#slide=id.p1

 Проведіть дослідження (с. 38, підр.).

Дізнайтеся, які види господарської діяльності (виробництва і послуги)

визначають економічну спеціалізацію нашої Дніпропетровської області в

масштабах країни. Дослідіть, які чинники вплинули на формування та

розвиток. Пов’яжіть все це, з ситуацією, яка відбувається сьогодні в

нашій країні.


15.09. 2023 р.

Тема уроку. Форми просторової організації національної економіки.

Виконати завдання.

 § 5. с. 29 – 33 опрацювати, вивчити основні поняття.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1A_-pjGBvv9yfxEp_me4gKDvAAHRlXAVt/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встанови відповідність».


https://docs.google.com/document/d/18A0iWO96A5gtSyf8l5BggBP4V7WnydJf/edit


. 11. 09. 2023 р.

Тема уроку. Чинники розміщення виробництва.

Виконати завдання.

 § 4 с. 23 – 28 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/13SyHMRLL-Isfa0zshaf30rExoQT8lGxI/edit#slide=id.p1

 Відповісти на питання.


1. Що таке чинники розміщення виробництва?

2. На які групи поділяють усі чинники?

3. Які чинники належать до природних?

4. Які чинники належать до суспільних?

5. На розміщення яких виробництв впливає сировинний чинник?

6. У чому виявляється вплив водного чинника?

7. Чому будуючи підприємства, слід враховувати екологічний

чинник?

8. Наведіть приклад підприємств, що при своєму розміщенні

орієнтуються на працересурсний чинник?

9. Чому в розміщенні підприємств, слід враховувати транспортний

чинник?

10. Де розміщують військово-промислові підприємства? Чому?


2. Розв’язати географічну задачу.

Населення міста споживає 15 т цукру на місяць. Для виробництва 1 т

цукру необхідно переробити 7 т цукрових буряків. Де вигідніше розмістити

цукровий завод: біля споживача чи біля сировини? Чому?



08.09. 2023 р.

Тема уроку. Секторальна модель економіки Практична робота № 1 «Аналіз

секторальної моделі економіки».

Виконати завдання.

 § 3 с. 16 – 22 опрацювати,

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1gCYP_tpGfluVPwQnrSQrcrm4U4n8L32w/edit#slide=id.p1

 Виконати тести по темам:

https://docs.google.com/document/d/1FuuIx5guKGPMNpN96Y-msDeruXzS-QZC/edit#heading=h.gjdgxs


04. 09. 2023

Тема уроку. Національна економіка.

Виконати завдання.

 § 2 с. 11 – 15 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1rVxPYVIcterpFnvhDJ1l6NBFISBPn3Hw/edit#slide=id.p1

 Записати у зошиті визначення: ВВП і ВНД.

 Виконати вправу «Заповни пропуски»

Вправа «Заповни пропуски»

1. Частина географічної оболонки, яка заселена й найбільше освоєна

людиною, називається …

2. Суспільна географія вивчає територіальну організацію … та його

складових частин – населення, економічної, соціальної, політичної

сфер.

3. Суспільна географія пов’язана з багатьма науками, але найтісніше з …

географією.

4. …. – це сукупність усіх видів господарської діяльності суспільства на

певній території.

5. Господарство у своєму історичному розвитку пройшло два етапи:

натуральне господарство і ….

6. Територіальний поділ праці почав розвиватися з розвитком …

господарства.

7. ….. економіка – це економіка даної держави.

8. За формами власності підприємства бувають: комунальні, приватні, …

і зі змішаною власністю.

9. …. Підприємства належать місцевим територіальним громадам.

10. Експорт – це … товару за кордон.

11. Міжнародний валютний фонд (МВФ) та Світовий банк (СВ)

обчислюють ВВП і ВНД у єдиній валюті – це… .

12. За найвищими обсягами ВВП І ВНД першість серед країн світу тримає

….

 Підписати зошит за зразком:

Зошит

для робіт з географії

учня (учениці) 9 класу

Червонівської гімназії

Мадара Назара



01. 09. 2023

Тема уроку. Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і

природи і географічному середовищі. Економічна географія в системі

географічних наук.

Виконати завдання.

 § 1 с. 4 - 9 опрацювати.