Основи здоров`я 8

09. 06. 2025 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Безпека в

побуті й навколишньому середовищі». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 22 – 31 с. 109 – 151.

 Виконати онлайн-тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/bezpeka-v-pobuti-y-navkolishnomu-seredovischi-8-

klas-2207192.html

02. 06. 2025 р.

Тема уроку. Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на

здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет.

Виконати завдання.

 § 31 с. 148 – 151 опрацювати.

 Створити колаж «Мій внесок у боротьбу за безпечний інформаційний

простір».

26. 05. 2025 р.

Тема уроку. Захист від кримінальних небезпек. Поняття і межі допустимої

самооборони. Основи самозахисту.

 Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до

деструктивних соціальних угруповань

Виконати завдання.

 § 28 с. 136 – 139 опрацювати.

 Виконати онлайн- тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/8kl-socialna-bezpeka-969474.html

19. 05. 2025 р.

Тема уроку. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України.

Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх. Види

правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.

Виконати завдання.

 § 26 – 27 с. 128 – 136 опрацювати

 Виконати тестові завдання.

Тести

1. Як називається основний закон України?

А) Конвенція. Б) Статут. В) Конституція. Г) Акт.

2. Хто ухвалює закони України?

А) Міністр. Б) Президент. В) Верховна Рада. Г) Прокуратура.

3. Якщо поліцією затримано підлітка, то найперше, що найперше повинні

зробити працівники поліції?

А) Одягти наручники. В) Зателефонувати батькам (опікунам)

Б) Оглянути і допросити. Г) Відвезти в поліцію.

4. Якщо людина не знала, що порушує закон, вона буде покарана?

А) Ні, треба вибачити.

Б) Так, адже незнання закону, не звільняє від відповідальності.

5. Хто може визнати правопорушника остаточно винним?

А) Представник поліції. В) Свідки правопорушення.

Б) Жертва правопорушення. Г) Рішення суду.

6. Оберіть усі види існуючих правопорушень:

А) Дисциплінарні. Г) Цивільно-правові.

Б) Адміністративні. Д) Конституційні.

В) Кримінальні. Е) Захисні.

7. Які види відповідальності існують, крім позбавлення волі:

А) Штраф. Г) Позбавлення водійських прав.

Б) Відшкодування. Д) Звільнення.

В) Усі відповіді вірні. Е) Догана.

8. З якого віку настає кримінальна відповідальність?

А) 15 років. В) 17 років.

Б) 16 років (14 – за тяжкі злочини) Г) 18 років.

9. Що обтяжує відповідальність?

А) Навмисне скоєння злочину.

Б) Коли порушив закон священик.

В) Коли був у нетверезому стані.

Г) Усі відповіді вірні.

10. Якщо випадково ти перейшов дорогу на червоне світло і за це тебе

зупинили працівники поліції, при цьому аварійної ситуації не сталося. Як ти

повинен правильно поводитися?

А) Говорити спокійно, ввічливо, що був просто неуважний.

Б) Погрожувати, що твої батьки з ними розберуться.

В) Сперечатися, що нічого страшного не сталося.

11. Оберіть ймовірні причини скоєння злочину.

А) Бідність. В) Алкогольне сп’яніння.


Б) Недостатнє виховання. Г) Жадібність.

12. На що має право кожен громадянин при затриманні поліцією?

А) На захисника-адвоката.

Б) На прощення.

В) На останнє бажання.

12. 05. 2025 р.

Тема уроку. Вплив воєнних дій та терористичних актів на навколишнє

середовище. Хімічне, біологічне, радіологічне забруднення, пов’язане з НС

техногенного та соціального походження. Класифікація небезпечних

хімічних речовин.

 Відпрацювання алгоритмів дій під час хімічної \ біологічної,

радіологічної загрози забрудненню навколишнього середовища у

результаті воєнних дій»

Виконати завдання.

 Створіть власний проєкт по відновленню та збереженню навколишнього

середовища України або своєї місцевості у післявоєнний період (у

довільній формі).

05. 05. 2025 р.

Тема уроку. Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і

здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених

водоймах. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив

транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення

ґрунтів на здоров’я.

Виконати завдання.

 § 24 с. 120 – 123 опрацювати.

 Дати відповіді на питання:


1) Які методи очищення води ви знаєте?

2) Що ви знаєте про правила сортування сміття?

3) Які правила поведінки в навколишньому середовищі ви

знаєте?

4) Що ви знаєте про екологічні інтереси суспільства?

5) Чому суспільство зацікавлене в збереженні всього

розмаїття тваринного ф рослинного світу?

6) Як досягти екологічної безпеки в місцях проживання?

7) Доведіть, що сортування сміття є необхідним для

забезпечення екологічної безпеки.

8) Доведіть, що чиста питна вода – це запорука життя і

здоров’я людини.

21. 04. 2025 р.

Тема уроку. Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів

мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані.

 Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій,

пов’язаних з мотоциклами.

Виконати завдання.

 § 23 с. 115 – 119 опрацювати.

 Виконати пр. вправу № 11 на с. 119 підр.

14. 04. 2025 р.

Тема уроку. Безпека на дорозі. Організація дорожнього руху. Модель

безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Правила

дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому

русі.

 Визначення пріоритетів у дорожньому русі.

Виконати завдання.

 § 22 с. 109 – 114 опрацювати.

 Виконати практ. впр. №10 на с. 114 підр.


07. 04. 2025 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з тем «Психічна й духовна

складові здоров’я» та «Соціальне благополуччя» . Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 12 - 21 с. 60 – 104.

 Виконати тестові завдання.

Тести.

1. Вік 12-16 років у хлопчиків та 11-15 років у дівчаток називають:

А) раннім дитинством В) юність

Б) підлітковий період Г) другим дитинством

2. Здоров’я – це…

А) гарне самопочуття

Б) коли є доброзичливі стосунки між людьми

В) відсутність хвороб

Г) це не лише відсутність хвороб або фізичних дефектів, а стан повного

фізичного, психічного та соціального благополуччя

3. Спілкування – це…

А) спілка письменників України В) спілка учнів

Б) самоаналіз своїх вчинків Г) стосунки двох і більше осіб

4. До контрольної роботи слід готуватися:

А) за підручником, опорним конспектом та довідковим матеріалом

Б) уночі напередодні контрольної роботи

В) заздалегідь, поступово

Г) на перервах

5. Толерантність — це:

А) незадоволення собою

Б) терпиме ставлення до принципів іншої людини, якщо вони не загрожують

безпеці людей

В) ненависть до думок іншої людини

Г) терпиме ставлення до вірувань іншої людини

6. Самооцінка буває:

А) адекватна Б) завищена В) занижена Г) неадекватна

7. Увага – це…

А) спрямованість психічної діяльності людини та її зосередженість на тому чи

іншому об’єкті

Б) психічний процес, спрямований на відтворення предметів навколишнього

світу разом з усіма їхніми якостями

В) неправильне, викривлене сприйняття

Г) пам'ять почуттів

8. Початок сексуальних стосунків до того моменту, як молода людина стала

зрілою: біологічно, психологічно та соціально - це ... .

А) гендерна рівність В) раннє статеве життя

Б) репродуктивне здоров'я Г) статеве дозрівання

9. Тривале перебування людей, які не курять, у приміщенні, де інші люди курять,

називається ... .

А) свідомим курінням В) нав'язаним курінням


Б) нав'язаним курінням Г) пасивним курінням

10. Обери всі правильні твердження.

А) З ВІЛ і СНІД люди живуть багато років.

Б) Сьогодні є ліки, які виліковують ВІЛ/СНІД.

В) ВІЛ можна заразитися через кров, тому не можна торкатися використаних

шприців.

Г) СНІД передається через обійми.

Д) Люди можуть заразитися ВІЛ внаслідок небезпечної поведінки — своєї або

медичного персоналу.

Е) Людина відразу відчуває, що ВІЛ-інфікована.

11. СНІД - це ... .

А) синдром набутої інфекції дитини

Б) синдром набутого імунодефіциту 

В) синдром недостатнього імунітету дітей

12. Остання стадія ВІЛ - це ... 

А) СНІД Б)  туберкульози В) запалення легень Г) лихоманка

31. 03. 2025 р.

Тема уроку. Віктимна поведінка. Кримінальна відповідальність за злочини

сексуального характеру.

Виконати завдання.

 § 21 с. 104 – 108 опрацювати.

 Розробити поради (пам’ятку) щодо уникнення віктимної поведінки.

24. 03. 2025 р.

Тема уроку. Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються

статевим шляхом (ІПСШ).

Виконати завдання.

 § 20 с. 101 – 104 опрацювати.

 Виконати онлайн-тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/8-klas-nebezpeka-infikuvannya-vil-infekciyami-

scho-peredayutsya-statevim-shlyahom-ipssh-1278194.html

14. 03. 2024 р.

Тема уроку. Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків,

підліткової вагітності.

Виконати завдання.

 § 19 с. 97 – 101 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Скласти «модель» здорових романтичних стосунків між дівчатами та

хлопцями в підлітковому віці.

10. 03. 2025 р.

Тема уроку. Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на

розвиток репродуктивної системи підлітків.

 Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в

умовах тиску.

Виконати завдання.

 § 18 с. 88 – 97 опрацювати.

 Творче завдання: написати лист-звернення до однолітків про дію

шкідливих звичок на статеве дозрівання.

24. 02. 2025 р.

Тема уроку. Соціальні аспекти статевого дозрівання.

Виконати завдання.

 § 17 с. 88 – 91 опрацювати.

 Скласти постер «Підлітки і спілкування за принципом рівноправності».

17. 02. 2025 р.

Тема уроку. Уміння вчитися. Складові уміння вчитися. Важливість

налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та

образного мислення. Принципи запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги.

 Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації

уваги, підготовки до контрольної роботи (іспитів).

 Вправи на розвиток пам’яті та уваги.

Виконати завдання.

 § 15 – 16 с. 75 – 86 опрацювати

 Скласти пам’ятку «Подолання бар’єрів ефективного навчання».

 Виконати вправу на визначення якості своєї пам’яті (додається).

10. 02. 2025 р.

Тема уроку. Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних

тенденцій на здоров’я.

Виконати завдання.

 § 14 с. 70 – 74 опрацювати.

 Написати есе «Мій ідеал краси»

03. 02. 2025 р.

Тема уроку. На порозі дорослого життя. Фізіологічна, психологічна та

соціальна зрілість. Самооцінка рівня зрілості та готовності до дорослого життя. 

Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього

 Відпрацювання алгоритму постановки й досягнення мети

Виконати завдання.

 § 1 с. 6 – 12 опрацювати.

 Виконати практичну вправу № 1 «Самооцінка рівня зрілості та готовності

до дорослого життя» на с. 10 – 12 підр.

27. 01. 2025 р.

Тема уроку. Складові духовного розвитку особистості. Формування системи

цінностей. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.

Виконати завдання.

 § 13 с. 64 – 69 опрацювати.

 Виконати пр. роботу № 6 (с. 68 – 69 підр.)

20. 01. 2025 р.

Тема уроку. Становлення особистості. Біосоціальний характер особистості.

Розвиток особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.

Виконати завдання.

 § 12 с. 60 – 63 опрацювати.

 Скласти візуалізацію своєї мети у вигляді колажу, постера.


23. 12. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Фізична

складова здоров’я». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 7 – 11 с. 36 – 58.

 Виконати тестові завдання.

Тести

1. Оздоровча система – це…

А) комплекс вправ і методів, спрямованих на поліпшення стану

здоров’я, забезпечення нормального розвитку й активного

способу життя

Б) практичні методики формування впевненості в собі

В) психологічні методики налаштування внутрішнього стану

оточуючого навколишнього середовища та суспільства

2. До традиційних систем належать:

А) йога Б) ушу В) арт-терапія Г) дельфінотерапія

3. Система гігієнічних заходів, спрямованих на підвищення

стійкості організму не несприятливих впливів різних

метеорологічних факторів – це…

А) іпотерапія В) загартовування

Б) масаж тіла Г) фітотерапія

4. Фелінотерапія – це лікування з використанням:

А) бджіл Б) собак В) дельфінів Г) кішок

5. Здатність людини виконувати рухи з максимальною амплітудою:

А) сила Б) гнучкість В) спритність Г) витривалість

6. Здатність людини протистояти втомі, виконувати роботу ефективно:

А) витривалість Б) швидкість В) спритність Г) сила

7. Оберіть те, що належить до наукових теорій харчування:

А) збалансоване харчування Г) адекватне харчування

Б) вегетаріанство Д) сироїдіння

В) м’ясоїдіння

8. Причини харчового отруєння:

А) продукти з простроченим терміном придатності

Б) продукти, які вирощені на забруднених територіях

В) продукти, які зберігаються правильно

Г) продукти, які куплені на стихійних ринках

9. Виберіть правильне рішення щодо дотримання жорстких дієт:

А) погоджуюсь, бо друзі сказали, що так я схудну

Б) ростучий організм потребує збалансованого харчування

В) тільки за рекомендаціями лікаря

Г) недоїдання так само шкідливе як і переїдання

10. Назвіть хвороби, до яких може призвести незбалансоване харчування:

А) анорексія Г) діабет

Б) ангіна Д) COVID - 19

В) ожиріння Е) серцево-судинні захворювання

11. Ознаки харчового отруєння:

А) нудота і блювота Д) біль у суглобах

Б) нежить, кашель Е) діарея, пронос

В) загальна слабкість Є) біль у животі

Г) підвищений апетит Ж) спазми, утруднення дихання

12. Виберіть правильні дії у разі допомоги при харчовому отруєнні:

А) за перших ознак харчового отруєння треба викликати

«швидку допомогу» за номером 103

Б) до прибуття «швидкої» нічого хворому не робити

В) дати пігулку активованого вугілля з розрахунку: 1 пігулка на 10 кг ваги

Г) потрібно дати хворому випити 5 – 6 склянок кип’яченої води і викликати блювоту

Д) попередити всіх, хто їв ту саму їжу

Е) дати хворому гарячого солодкого чаю або молока

16. 12. 2024 р.

Тема уроку. Безпека харчування в умовах ситуацій воєнного стану.

 Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і

кишкових інфекціях в умовах обмеженого безпечного простору (війна,

терористичний акт)»

Виконати завдання.

 § 11 с. 53 – 58 опрацювати.

 Переглянути презентації за посиланням (додається).

 Опрацювати поради щодо харчових отруєнь.

09. 12. 2024 р.

Тема уроку. Симптоми харчового отруєння. Отруйні рослини і гриби.

Профілактика харчових отруєнь.

Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.

 Відпрацювання навичок першої допомоги при харчових отруєннях і

кишкових інфекціях.

Виконати завдання.

 § 11 с. 53 – 58 опрацювати.

 Виконати практичну вправу № 5 на с. 57 – 58 підр.

02. 12. 2024 р.

Тема уроку. Харчові добавки.

Виконати завдання.

§ 10 с. 51 – 53 опрацювати.

Провести дослідження: ознайомтеся зі змістом етикеток на харчових пролуктах. 

Завдання 1. Прочитайте текст етикеток харчових продуктів і з’ясуйте: а) склад; б) харчову цінність; в) термін зберігання, використання добавок.

Завдання 2. З’ясуйте, які харчові добавки входять до складу продуктів, яку функцію виконує кожен з них, до яких негативних наслідків може призвести надмірне вживання продуктів із такими добавками.

Запишіть результати досліджень у таблицю:


Зробіть висновок щодо придатності досліджених продуктів до використання.

25. 11. 2024 р.

Тема уроку. Дієтичне харчування. Негативні наслідки незбалансованого

харчування.

Виконати завдання.

 § 10 с. 48 – 51 опрацювати.

 Виконати вправу «Чого і скільки ми їмо?» (заповнити таблицю і зробити

висновок).

18. 11. 2024 р.

Тема уроку. Безпека харчування. Вибір харчових продуктів. Традиційні і

сучасні системи харчування.

Виконати завдання.

 § 8 с. 39 – 42 опрацювати.

 Провести дослідження. Що ви знаєте про такі страви української кухні, як

пампушки, паляниці, грибна юшка, грибний соус, бануш, вареники,

ковбаси, сирники, шпиговане салом м’ясо, фарширована риба тощо.

 Провести вдома перевірку продуктів харчування на наявність в їхньому

складі харчових добавок.

11. 11. 2024 р.

Тема уроку. Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров’я.

Виконати завдання.

 § 8 с. 39 – 42 опрацювати

 Скласти фантастичне оповідання (казку) «Зникнення фізичної активності

на планеті».

28. 10. 2024 р.

Тема уроку. Оздоровчі системи. Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем.

Виконати завдання.

·         § 7 с. 36 – 38 опрацювати.

·         Виконати онлайн-тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/osnovi-zdorov-ya

21. 10. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Безпека і
здоров’я людини». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. весь вивчений матеріал за даний період по темі «Безпека і здоров’я
людини».
 Виконати тестові завдання.
Тести.
1. Організоване вивезення мешканців з населеного пункту у
заздалегідь підготовлені безпечні місця – це…
А) депортація В) ізоляція
Б) евакуація Г) ексгумація

2. Надзвичайні ситуації техногенного походження:
А) метеорологічні (урагани, смерчі, буревії, град, ожеледиця)
Б) здійснення або реальна загроза терористичного акту
В) аварії на електростанціях, комунальних системах
життєзабезпечення, водопроводах, теплових мережах
Г) застосування зброї масового ураження або звичайних засобів
ураження
3. У квартирі відносно безпечним місцем є:
А) ванна кімната
Б) коридор між двома несучими стінами
В) балкон
Г) кухня
4. До вибухонебезпечних предметів належать:
А) гранати, підривники до боєприпасів і детонатори
Б) артилерійські снаряди, мінометні міни, авіаційні бомби,
ракети
В) протитанкові та протипіхотні міни
Г) все, що перелічене
5. При венозній кровотечі необхідно:
А) накласти джгут вище місця поранення
Б) просто обробити навколо рани спиртовим розчином
В) накласти давлячу пов’язку на місце поранення
Г) накласти давлячу пов’язку нижче місця поранення
6. При артеріальній кровотечі треба перш за все:
А) накласти джгут вище місця поранення, вказати час
накладання джгута
Б) накласти шину для знерухомлення кінцівки
В) накласти давлячу пов’язку нижче місця поранення або на
місце поранення
Г) достатньо обробити навколо рани спиртомісною речовиною
7. У разі сигналу тривоги або обстрілу, для укриття підходять:
А) підземні переходи
Б) стіна багатоповерхівки

В) схованка за великою вантажівкою
Г) метро
Д) канава, траншея або яма
Е) місце в квартирі, де діє правило «двох стін»
8. У разі викиду хлору необхідно;
А) щільно зачинити двері, вікна, заклеїти щілини, бажано
перебратися в підвальне приміщення, ввімкнути місцевий телеканал, слухати
вказівки
Б) щільно зачинити двері, вікна, заклеїти щілини, бажано
перебратися на верхні поверхи, ввімкнути місцевий телеканал, слухати
вказівки
В) хлор не є небезпечною речовиною, тому ніяких дій не
потребує
9. У разі знаходження протипіхотної міни необхідно:
А) віднести небезпечну знахідку до поліції
Б) позначити місце знахідки, відійти на безпечну відстань,
зателефонувати за номерами 101 або 102 та повідомити про знахідку. Можна
бути вільним, ви своє завдання виконали, а далі справа професіоналів
В) відкинути небезпечну знахідку подалі від пішохідної зони
Г) позначити місце знахідки, відійти на безпечну відстань,
зателефонувати за номерами 101 або 102 та повідомити про знахідку.
Обов’язково дочекатися приїзду рятівної служби.
10. Якщо побачили протитанкову міну, знайте, що десь поруч
знаходиться:
А) граната В) підривник (запал)
Б) міна-пастка Г) протипіхотна міна
11. Що робити, якщо представники країни-агресора з’явилися біля
вашого будинку:
А) вийти на вулицю, розпитати, куди вони рухаються далі
Б) не підходити, не бути допитливим, просто сфотографувати
В) якщо хочуть зайняти вашу будинок (квартиру), не пускати,
адже за законом – це ваше місце проживання, а ви маєте право на
недоторканість майна
Г) не підходити, не бути допитливим, не фотографувати
відкрито, не сперечатися, уникати різких рухів,
12. У стані сильної тривоги або страху допоможе:
А) запевнення себе й оточуючих, що нічого страшного не
трапилось і не варто хвилюватися
Б) легенько потрусити того, хто перелякався
В) дихальна гімнастика (повільний вдих на рахунок:1,2,3,4,
затримка дихання і повільний видих, так можна повторювати до 10 разів)
Г) побризкати водичкою, щоб прийшов до тями


14. 10. 2024 р.

Тема уроку. Психологічна самодопомога Дозрівання мозку та емоції. Емоційні реакції в гострих стресових ситуаціях. Травматичний стрес та ПТСР. Керування емоціями. Техніки самодопомоги. Дихальна гімнастика. Нервово-мязова релаксація. Техніки заземлення. Медитація. Аутотренінг.
Робота зі страхами і тривожними думками.
Виконати завдання.
· Переглянути презентацію.
· Відпрацювати техніки психологічної самодопомоги в гострих стресових ситуаціях (виконати вправи, з якими ознайомились на уроці, повертатись до їх виконання при необхідності).

07. 10. 2024 р.

Тема уроку. Невідкладна домедична допомога Визначення стану потерпілого. Перша допомога у надзвичайних ситуаціях. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Серцево-легенева реанімація.

· Алгоритм рятування людей під час пожежі.

· Невідкладна домедична допомога при опіках, отруєнні чадним газом.

Виконати завдання.

· Переглянути презентацію.

· Відпрацювати алгоритм рятування людей під час пожежі та надання невідкладної домедичної допомоги при опіках, отруєнні чадним газом.

30. 09. 2024 р.

Тема уроку. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів Види й ознаки вибухонебезпечних предметів

Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої.

Ознаки небезпечних територій Позначення/маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та інші). Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів,якщо опинились на замінованій території або стали свідком інциденту на мінному полі. Небезпека самостійного маркування вибухонебезпечного предмета у безпосередньої близькості від нього

Взаємодія з рятувальними службами.

Виконати завдання.

·         Переглянути презентацію.

·         Виконати онлайн-тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/poperedzhennya-rizikiv-vid-vibuhonebezpechnih-predmetiv-1627854.html


23. 09. 2024 р. Тема уроку. Ризики воєнного часу. Захист життя і здоров’я в зоні бойових дій, на окупованих і де окупованих територіях. Захист під час обстрілів, бомбардувань. Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. Як діяти під завалами. Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки. Контакти з озброєними людьми на окупованих територіях.  Моделювання ситуацій пошуку надійного укриття та евакуації Виконати завдання.  Переглянути презентацію.  Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/riziki-2980118.html


16. 09. 2024 р. Тема уроку. Алгоритм рятування людей під час пожежі  Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі»  Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому Виконати завдання.  § 6 с. 28 – 32 опрацювати  Виконати вправу «Так чи ні» Вправа «Так чи ні» 1. Комплекс простих медичних заходів, які виконуються на місці (самодопомога і взаємодопомога), називається медичною допомогою. 2. Кожні 20 із 100 загиблих могли бути врятовані, якби допомога надалася вчасно і правильно безпосередньо на місці події. 3. Оптимальний термін надання домедичної допомоги у разі отруєння – до 30 хв. 4. Оцінюючи ситуацію, необхідно зберігати холоднокровність і здоровий глузд, щоб прийняте рішення не виявилося помилковим. 5. Не можна зрушувати і перетягувати потерпілих на інше місце, якщо їм не загрожує вогонь, обвал будівель, необхідність штучного дихання. 6. Реакція зіниці на світло – ознака смерті. 7. Часто у разі нещасних випадків може настати клінічна смерть. 8. Якщо трапилась пожежа, то негайно треба викликати пожежну охорону за номером 103. 9. Якщо пожежа тільки розпочалася – її легко можна загасити самостійно за допомогою води, піску, землі, товстої ковдри. 10. Якщо бачите, що почалася сильна пожежа і ви не можете впоратися з вогнем, то треба терміново залишити приміщення і спуститися з будинку якомога швидше ліфтом. 11. Під час пожежі намагайтеся швидше схопити собою цінні речі та інше майно. 12. По прибутті пожежної служби чітко і безпосередньо треба виконувати команди її працівників.


Основи здоров’я. 8 клас. 09. 09. 2024 р. Тема уроку. Сигнали оповіщення населення про надзвичайну ситуацію. Визначення стану потерпілого. Алгоритм рятування людей під час пожежі  Перша допомога при надзвичайних ситуаціях.  Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі»  Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому Виконати завдання.  § 4 – 6 с. 20 – 32 опрацювати  Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/signali-opovischennya-naselennya-pro- nadzvichaynu-situaciyu-viznachennya-stanu-poterpilogo-persha-dopomoga-pri- nadzvichaynih-situaciyah-1754288.html


ОЗ. 8 клас. 02. 09. 2024 р. Тема уроку. Надзвичайні ситуації. Класифікація надзвичайних ситуацій. Основні принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.  Аналіз повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації. Виконати завдання.  § 3 - 5 с. 16 – 28 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається)  Виконати вправу «Встав пропущені слова» Вправа «Встав пропущені слова» 1. Існують такі види НС: техногенного, __________, соціального та воєнного характеру. 2. В залежності від наслідків, а також від обсягів технічних та матеріальних ресурсів, необхідних для ліквідації. НС можуть бути державного, ________________, місцевого та об’єктного рівня. 3. Ситуація, що вийшла за межі території потенційно небезпечного об’єкта, загрожує довкіллю, сусіднім населеним пунктам, інженерним спорудам – це НС _____________ рівня. 4. Однією з ознак НС є наявність або загроза _____________ людей. 5. Аварія на електростанції – це НС ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, характеру. 6. Лісові пожежі – це НС ______________ характеру. 7. Перевищення вмісту шкідливих домішок в атмосфері належить до природних НС ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, характеру. 8. Ситуації, пов’язані з наслідками застосування зброї масового ураження або звичайної зброї, належать до НС ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, характеру. 9. Продовольча проблема – це НС ___________ характеру. 10. Боротьба за території чи владу, яку ведуть різні політичні сили, використовуючи зброю – це ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ._____________. 11. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, - це кількісна міра небезпеки. 12. Треба вміти управляти ризиками, тобто здійснювати ______, спрямовані на забезпечення мінімально можливого ризику.