Географія 8

 15. 05. 2024 р.
Тема уроку. Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в
Україні та країнах світу. Урбанізація. Міські агломерації. Мегаполіси.
Виконати завдання.
 § 47 с. 237 – 241 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати с/р на с. 241 підр.

13. 05. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань з теми «Населення
України та світу». Тестові питання.
Виконати завдання.
 Повт. § 43 – 45 с. 217 – 233.
 Виконати тестові завдання.

 08. 05. 2024 р.
Тема уроку. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення
в світі та Україні.
Виконати завдання.
 § 46 с. 233– 237 опрацювати.
 Переглянути презентацію.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

06. 05. 2024 р.

Тема уроку. Механічний рух. Українська діаспора. Міграційна політика.
Виконати завдання.
 § 45 с. 228 – 233 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Записати у зошит економічний словник і вивчити визначення.



 01. 05. 2024 р.
Тема уроку. Практична робота № 12. Аналіз статево-вікових пірамід
України та окремих країн світу.
Виконати завдання.
 Повт. § 44 с. 222 – 227.
 Завершити виконання практичної роботи № 12.

29. 04. 2024 р.
Тема уроку. Статево-віковий склад населення світу і України. Тривалість
життя населення.
Виконати завдання.
 § 44 с. 222 – 227 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати географічний диктант.
Географічний диктант.
1.     Статево-віковий склад населення найбільше впиває на … .
2.     У всіх країнах світу  кількість народжених хлопчиків і дівчаток неоднакова:
хлопчиків народжується …, а дівчаток … .
3.     Середньосвітовий показник чоловіків і жінок у світі становить…
4.     В Україні більше …, ніж… .
5.     Середня тривалість життя у світі складає… років.
6.     Найдовше живуть люди в … та …. .
7.     Виділяють три основні вікові групи населення – це…
8.     Докладну інформацію про склад населення світу та окремих країн можна
отримати на підставі аналізу … .
9.     За віковим складом населення України входить до групи держав …
10.    Середня очікувана тривалість життя в Україні становить…

24. 04. 2024 р.
Тема уроку. Практична робота № 11. Обчислення показників природного та
механічного руху населення в різних регіонах України.
Виконати завдання.
 Повт.§ 43 с. 217 – 222.
 Завершити виконання практичної роботи № 11.

 22. 04. 2024 р.
Тема уроку. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають
на кількість населення: природний рух, міграції.
Виконати завдання.
 § 43 с. 217 – 222 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Записати у зошит і вивчити терміни (записати кількість населення
України, що таке демографічний вибух, народжуваність, смертність,
природний приріст, депопуляція, міграція, які є види міграції, сальдо
міграції, демографічна політика).
 Практ. завдання: за матеріалами параграфа скласти схему «Чинники, що
впливають на кількість населення».


. 10. 04. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Природні
умови і ресурси України». Контрольна робота № 2 (письмово)
Виконати завдання.
 Повт. § 30 – 41 с. 151 – 216.
 Виконати контрольну роботу № 2.


08. 04. 2024 р.
Тема уроку. Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна
мережа.
Виконати завдання.
 § 41 – 42 с.208 – 212 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати географічний диктант.\


03. 04. 2024 р.
Тема уроку. Використання природно-ресурсного потенціалу України.
Екологічні проблеми України у зв’язку з військовими діями на території
країни.
Виконати завдання.
 § 40 с. 203 – 208 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Провести дослідження с. 207 або с. 208 підр. (на вибір). Виконати в
довільній формі.


. 01. 04. 2024 р.
Тема уроку. Природні умови і ресурси Азовського моря. Проблеми
раціонального використання.
Виконати завдання.
 § 39 с. 198 – 202 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати географічний диктант.


27. 03. 2024 р.
Тема уроку. Природні умови і ресурси Чорного моря. Проблеми
раціонального використання.
Виконати завдання.
 § 38 с. 193 – 197 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати тестові завдання.

 25. 03. 2024 р.
Тема уроку. Гірські ландшафти Українських Карпат Кримських гір,
особливості їх зміни з висотою, використання та охорона.
Виконати завдання.
 § 32 - 34 с. 160 – 177 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати географічний диктант.

. 20. 03. 2024 р.
Тема уроку. Практична робота № 9. Складання порівняльної характеристики
природних зон України (за вибором)
Виконати завдання.
 Повт. § 32 - 34 с. 160 – 178
 Завершити виконання практичної роботи № 9.

. 18. 03. 2024 р.
Тема уроку. Природні зони України. Степова зона.
Виконати завдання.
 § 34 с. 173 – 178 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Виконати тестові завдання.


 13. 03. 2023

Тема уроку. Природні зони України. Лісостеп.
Виконати завдання.
 § 33 с. 168 – 173 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант

1. Скільки відсотків площі території займає лісостеп?
2. Які тектонічні структури лежать в межах лісостепової зони?
3. Форма рельєфу, що розташована в центральній частині зони.
4. На скільки провінцій поділяється зона?
5. Назвіть річки лісостепу.
6. Назвіть артезіанські басейни лісостепу.
7. Як змінюється кількість опадів з північного заходу на південь і
схід?
8. Ці грунти займають понад третину грунтового покриву
лісостепу.
9. Яких дерев зустрічається найбільше у цій зоні?
10. Назвіть представників тваринного світу лісостепу.
11. Найдавніший і найвідоміший заповідник лісостепової зони.
12. Національний природний парк, який створено в 2004 році, де
охороняються корінні дуби, вік найстарішого тут нараховує 600
років.

11. 03. 2023
Тема уроку. Природні зони України. Зона мішаних і широколистих лісів.
Виконати завдання.
 § 32 с. 160 – 167 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати тестові завдання.

06. 03. 2024 р.
Тема уроку. Районування природних ландшафтів, їх відображення на картах.
Антропогенні ландшафти.
Виконати завдання.
 § 31 с. 156 – 160 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Провести дослідження «Ландшафти своєї місцевості, їх освоєння і
використання» за планом на с. 160 підр.


04. 03. 2024 р.
Тема уроку. Ландшафт як просторово цілісна система
Виконати завдання.
 § 30 с. 151 – 156 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати вправу «Відгадай за описом»

21. 02. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Природні умови і
ресурси України». Тестові завдання
Виконати завдання.
 Повт. § 23- 29 с. 113 - 151
 Виконати тестові завдання.

19. 02. 2024 р.
Тема уроку. Дослідження. Рослини і тварини України, які походять з інших
материків і частин Євразії.
Виконати завдання.
 Повт. § 28 – 29 с. 142 – 151 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Дослідити і презентувати одну з рослин або тварин, які походять з інших
материків і частин Євразії (мультимедійна презентація, малюнок
(картинка) + розповідь, колаж, буклет тощо).

14. 02. 2024 р.
Тема уроку. Різноманітність тваринного світу. Закономірності поширення
тваринного світу в Україні.
Виконати завдання.
 § 29 с. 146 – 151 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати тестові завдання.

12. 02. 2024 р.

Тема уроку. Різноманітність рослинності. Закономірності поширення
рослинного покриву в Україні.
Виконати завдання.
 § 28 с. 142 – 146 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати с/р на с. 146 підр. (письмово).

 07. 02. 2024 р.
Тема уроку. Практична робота № 8. Порівняльний аналіз різних грунтів
України.
Виконати завдання.
 Повт. § 27 с. 134 – 141.
 Виконати практичну роботу № 8.

. 05. 02. 2024 р.
Тема уроку. Умови ґрунтоутворення, структура грунту, грунтові горизонти,
родючість. Основні типи грунтів, закономірності їх поширення.
Виконати завдання.
 § 27 с. 134 – 141 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати тестові завдання.

31. 01. 2024 р.
Тема уроку. Практична робота № 7. Позначення на контурній карті назв
найбільших річок, озер, водосховищ, каналів, позначення боліт України.
Виконати завдання.
 Повт. § 23 - 26 с. 113 – 134.
 Виконати пр. р. № 7

29. 01. 2024 р.
Тема уроку. Підземні води. Водні ресурси України. Дослідження. Аналіз
забезпеченості водними ресурсами різних територій України.
Виконати завдання.
 § 26 с. 130 – 134 опрацювати, повт. § 23 - 25 с. 113 – 130.
 Переглянути презентацію (додається).
 Провести дослідження «Аналіз забезпеченості водними ресурсами різних
територій України», с. 134 підр.

. 24. 01. 2024 р.
Тема уроку. Водосховища та канали.
Виконати завдання.
 § 25 с. 128 – 130 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати тестові завдання.


22. 01. 2024 р.
Тема уроку. Озера, їх типи, особливості водного режиму. Болота їх типи і
поширення, причини заболочення.
Виконати завдання.
 § 25 с. 124 – 128 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати географічний диктант.
Географічний диктант.
1) Природне заглиблення заповнене водою.
2) Яка кількість озер в Україні?
3) Як розміщені озера на території України?
4) Назвіть області найбагатші по кількості озер.
5) Назвіть області найбідніші по кількості озер.
6) Найбільше за площею озеро України.
7) Найглибше озеро України.
8) Загатне озеро, яке є прикрасою Карпат.
9) Скільки відсотків площі України припадає на болота?
10) Якої відмітки повинен досягти шар торфу, щоб озеро
перетворилося на болото?
11) Яка частина території України найбільш заболочена?
12) Майже 90% боліт належить до … .

  17. 01. 2024 р.
Тема уроку. Основні річкові басейни та системи. Вплив рельєфу на річки.
Виконати завдання.
 § 24 с. 119 – 124 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Охарактеризувати одну з річок України за планом.
(для характеристики річки можна використати матеріал підручника та
інші джерела географічних знань)
                                                              15.12.2023

        Тема уроку. Склад вод суходолу. Поверхневі води. Річки.
Виконати завдання.
 § 23 с. 113 – 118 вивчити основні терміни і поняття.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати географічний диктант.


                                                                  27. 12. 2023 р.
Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Природні
умови і ресурси України». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 19 - 22 с. 90 – 112.
 Виконати тестові завдання.

                                                                22. 12. 2023 р.
Тема уроку. Дослідження. Прогнозування погоди за народними прикметами
та порівняння з прогнозом в інтернет-джерелах, ЗМІ.
Виконати завдання.
 Повт. § 22 с. 108 – 112.
 Провести дослідження. Завдання на с. 112 підр.

                                                                20.12. 2023 р.
Тема уроку. Прогноз погоди. Кліматичні ресурси. Вплив погодно-
кліматичних умов на здоров’я і господарську діяльність людини.
Виконати завдання.
 § 22 с. 108 – 112 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконайте завдання «Поміркуйте!» на с. 112 підр. (4 запитання, письмово)

                                                                18. 12. 2023 р.
Тема уроку. Сезонні погодні умови. Несприятливі погодно-кліматичні явища.
Виконати завдання.
 § 21 с. 103 – 107 опрацювати
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати практичне завдання на с. 107 підр. Скласти у зошиті таблицю
«Несприятливі погодно-кліматичні явища моєї області (місцевості)».

                                                              13.12. 2023 р.
Тема уроку. Практична робота № 6. Встановлення особливостей клімату різних
регіонів України за аналізом карт та кліматичних діаграм.
Виконати завдання.
 Повт. § 20 с. 96 – 101
 Завершити виконання практичної роботи № 6

                                                             11.12. 2023 р.
Тема уроку. Практична робота № 5. Визначення вологості повітря за
даними показниками.
Виконати завдання.
 Повт. § 20 с. 96 – 101
 Завершити виконання практичноъ роботи № 5

                                              . 06. 12. 2023 р.
Тема уроку. Кліматичні показники: температура, вологість повітря, опади,
коефіцієнт зволоження та їх розподіл в Україні.
Виконати завдання.
 § 19 с. 90 – 95 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Поміркуйте і дайте відповіді на питання 1 – 5 на с. 95 підр. (завд.
«Поміркуйте»).
                                                     04.12. 2023 р.
Тема уроку. Кліматотвірні чинники: сонячна радіація, циркуляція атмосфери,
підстилаючи поверхня. Їх взаємодія. Властивості повітряних мас, що
впливають на територію України. Атмосферні фронти, циклони та
антициклони.
Виконати завдання.
 § 19 с. 90 – 95 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати географічний диктант.

                                                              29. 11. 2023 р.
Тема уроку. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: «Природні умови і
ресурси України». Контрольна робота № 1 (письмово).
Виконати завдання.
 Повт. § 12 – 18 с. 60 – 89.
 Виконати контрольну роботу № 1.

                                                             27.11. 2023 р.
Тема уроку. Практична робота № 4. Встановлення за картами (тектонічною,
геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічними структурами, рельєфом,
геологічною будовою та корисними копалинами у межах України.
Виконати завдання.
 Повт. § 12 – 18 с. 60 – 89.
 Виконати практичну роботу № 4.

                                          15.11. 2023 р.
Тема уроку. Рудні і нерудні корисні копалини. Проблеми раціонального
використання мінеральних ресурсів.
Виконати завдання.
 § 18 с.85 – 89 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Проведіть власне дослідження і з’ясуйте, які продукти переробки
корисних копалин і як саме використовуються у вас вдома.

                                         13.11. 2023 р.
Тема уроку. Корисні копалини України, їх класифікація за використанням,
географія, закономірності поширення. Паливні корисні копалини.
Виконати завдання.
 § 17 с. 81 – 85 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати тестові завдання.
Тестова перевірка.

                                             . 08.11. 2023 р.
Тема уроку. Формування рельєфу. Внутрішні та зовнішні рельєфотвірні
чинники.
Виконати завдання.
 § 16 с. 77 – 81 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати практичне завдання на с. 81 підр. За текстом параграфа та
картою геоморфологічної будови в атласі охарактеризувати типи та форми
рельєфу України. Результати роботи подати у вигляді таблиці.


                                                    . 06.11. 2023 р.
Тема уроку. Геологічна будова. Особливості природних умов території
України в різні геологічні ери.
Виконати завдання.
 § 14 – 15 с. 70 – 76 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати вправу «Встав пропущені слова».

                                                                   01.11. 2023 р.
Тема уроку. Карта «Тектонічна будова». Основні тектонічні структури.
Зв'язок рельєфу з тектонічними структурами.
Виконати завдання.
 § 13 с. 65 – 69 опрацювати
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Виконати географічний диктант.
                                                               . 30.10. 2023 р.
Тема уроку. Форми земної поверхні. Простягання низовин, височин, гір,
річкових долин.
Виконати завдання.
 § 12 с. 60 – 65 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Виконати вправу «Встанови відповідність».

                                               25.10. 2023 р.
Тема уроку. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: «Географічний
простір України». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 8 – 11 с. 38 - 58
 Виконати тестові завдання.


                                               . 23.10. 2023 р.
Тема уроку. Практична робота № 3. Аналіз карти годинних поясів світу.
Розв’язування задач на визначення часу.
Виконати завдання.
 Повт.§ 11 с. 54 – 58

 Виконати практичну роботу № 3

                                                   18.10. 2023 р.
Тема уроку. Міжнародна система відліку часу. Годинні пояси. Місцевий час.
Поясний час. Літній час.
Виконати завдання.
 § 11 с. 54 – 58 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Розв’язати задачі на визначення часу (за зразком, що робили у класі або
переглянути в презентації)
1. Визначити місцевий час крайньої західної точки України, якщо
Сонце зійшло у Харкові о 5 год 12 хв.
2. Київський поясний час становить 13 год 30 хв. Який час буде у
Токіо (138 0 зх.д.)?

                                                    16.10. 20 23 р.
Тема уроку. Особливості сучасного адміністративно-територіального
устрою, його проблеми та шляхи вдосконалення на різних територіальних
рівнях.
Виконати завдання.
 § 10 с. 49 – 53 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
                                            
                                                    04.10. 2023 р.
Тема уроку. Практична робота № 2. Позначення на контурній карті кордонів
сусідніх держав, крайніх точок і географічних центрів України та Європи і
зазначення їхніх назв; визначення координат точок, протяжності території
України в градусах і кілометрах.
Виконати завдання.
 Повт. § 9 с. 44 – 49
 Завершити виконання практичної роботи № 2.

                                                     . 02. 10. 2023 р.
Тема уроку. Державні кордони, розміри території, крайні точки, географічні
центри України та Європи. Дослідження. Порівняльна оцінка географічного
положення України з країнами світу (2 – 3 на вибір).
Виконати завдання.
 § 9 с. 44 – 49 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Провести дослідження за зразком.

                                               27. 09. 2023 р.
Тема уроку. Політична карта світу, її елементи та процес формування.
Виконати завдання.
 § 8 с. 38 – 44 опрацювати, вивчити основні терміни і поняття.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати тестові завдання.
«Україна на політичній карті Європи та світу»

Тести

1. Географічна карта, що відображає розташування країн, їх кордони та
столиці – це карта …
а) фізична; б) політична;
в) кліматична; г) геологічна.
2. Територія, з визначеними кордонами та власним населенням, яка в
політичному відношенні може бути суверенною (незалежною), так і
залежною – це…
а) територія; б) країна;
в) держава; г) колонія.
3. Сьогодні у світі нараховується країн:
а)понад 120; б) близько 180;
в) понад 230; г) близько 400.
4. Прикладом невизнаної держави є:
а) Придніпровська Молдавська Республіка;
б) Республіка Косово;
в) Палестинська Автономія;
г) Сахарська Арабська Демократична Республіка.
5. Країни, населення яких позбавлене державності, економічної й
політичної самостійності, а економічні ресурси контролюються владою
іноземної держави – це …
а) колонії; б) протекторати;
в) підопічні території; г) незалежні держави.
6. У формуванні політичної карти світу виділяють періоди:
а) 2; б) 4; в) 5; г) 7.
7. Форма правління, за якої верховна влада формально або фактично
належить одній людині:
а) республіка; б) монархія;
в) держава; г) країна.
8. Форма державного правління, за якої владні повноваження належать
дієздатним громадянам держави:
а) держава; б) країна;
в) монархія; г) республіка.
9. У світі у наш час існує монархій:
а) 7; б) 29; в) 36; г) 45.
10. На сучасному етапі Україна є республікою:
а) президентська;
б) президентсько-парламентська;
в) парламентська;
г) парламентсько-президентська.
11. Країни, які мають єдині для всієї країни вищі органи влади, рішення
яких мають верховенство на всій території – це …
а) унітарні; б) федеративні;
в) конфедеративні; г) самостійні.
12. Вивченням форм і методів контролю над територією з боку держав та
їх об’єднань займається наука:
а) географія; б) демографія;
в) геополітика; г) геологія

 25. 09. 2023 р.

Тема уроку. Урок узагальнення і систематизації знань з тем: «Вступ»,
«Географічна карта та робота з нею». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт.§ 1 – 7 с. 5 – 37.
 Виконати тестові завдання.
https://docs.google.com/document/d/1lKMvQbuEtkXM5CeStYGE4WKbIpkPIaZ9/edit#heading=h.gjdgxs


20. 09. 2023 р.

Тема уроку. Плани міст, схеми руху транспорту. Дослідження. Прокладання
маршрутів за топографічною картою та їх обґрунтування.
Виконати завдання.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1Ex_DV-Wi96AZ-SOsmwIwTXYw_d9lwIgl/edit#slide=id.p1
 Виконати географічний диктант.
https://docs.google.com/document/d/1afmsOQyU6qeP1_vGqCalKu1Bs73RTkGD/edit?dls=true

 18. 09. 2023 р.

Тема уроку. Читання та практичне використання топографічних карт.

Практична робота № 1. Визначення напрямків, відстаней, площ,

географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною

картою.

Виконати завдання.

 § 6 - 7 с. 27 – 37 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/10vJYCldNdl75q3fqGbSr362W09JMOhH8/edit#slide=id.p1

 Вивчити умовні знаки топографічної карти.

 Виконати практичну роботу № 1.

https://docs.google.com/document/d/14GwbOL0yMbjNBDLaEh02Uv8JpXS2y-tL/edit


. 13. 09. 2023 р.

Тема уроку. Класифікація карт. Навчальні карти й атласи. Національний

атлас України, електроні карти.

Виконати завдання.

 § 4 – 5 с. 19 – 26 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Y_9inm7sxvYTaZ3TDnOFX8hNV7Bj-CCo/edit#slide=id.p1

 Накреслити у зошиті таблицю «Класифікація карт» і вивчити цю

класифікацію.

https://docs.google.com/document/d/1udgwt5Mx8Nj5gBIIaDPWUzeAQeiKGYQd/edit


11. 09. 2023 р.

Тема уроку. Елементи карти, картографічні проекції та види спотворень на

географічних картах

Виконати завдання.

 § 3 с. 14 – 18 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).


 Виконати вправи «Встанови відповідність»

Вправа № 1 «Встанови відповідність» за видами проекцій.

Види проекцій.

https://docs.google.com/document/d/1BuVwRneiI_l59b12OaiuSmDoDcLTuYyH/edit#heading=h.gjdgxs



 . 06. 09. 2023 р.

Тема уроку. Географічні відомості про територію України в минулому.

Сучасні географічні дослідження.

Виконати завдання.

 § 2 с. 9 – 13 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1xHqF49I7MH6mn5xfU485FzGPZJoUsb5G/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант

1. Південна частина території України раніше мала назву …

2. Давньогрецький вчений, який зібрав перші відомості про

українські землі

3. Давня назва річки Дніпро.

4. Давньогрецький вчений, який вперше зобразив територію

України у картографічних творах.

5. Звідки можна отримати достовірні відомості про природу та

населення нашої країни.

6. На чиїх картах вперше було використано назву «Україна»?

7. Його вважають засновником української наукової географії.

8. З його ініціативи у другій половині ХІХ ст. було відкрито

Південно-Західний український відділ Російського географічного

товариства та перші кафедри географії в університетах.

9. Праця Г.Л Боплана 1650 року.

10. Хто видав книгу, що стала першим підручником з географії

написаним українською мовою.


04. 09. 2023

Тема уроку. Об’єкти вивчення і методи досліджень фізичної та суспільної

географії України. Джерела географічної інформації.

Виконати завдання.

 § 1 с. 5 – 9 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1tjGs8gAWrc177iW-3q1jf43s2cMRKK2e/edit#slide=id.p1

 Підготувати географічну інформацію про Україну із будь-якого джерела

(записати у зошит і вказати джерело – звідки взяли);

 Підписати зошит за зразком:

Зошит

для робіт з географії

учня (учениці) 7 класу

Червонівської гімназії

Миронова Антона