Здоров`я, безпека, добробут 7

12. 06. 2025 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Добробут». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 26 - 28 с. 249 – 275 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

11. 06. 2025 р.
Тема уроку. Навчання і штучний інтелект. Алгоритм взаємодії зі штучним інтелектом.
Виконати завдання.
 § 28 с. 273 – 275 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 3 завд. на с. 275 підр.)

05. 06. 2025 р.
Тема уроку. Планування часу. Прийоми ефективного читання. Як допомогти своїй
пам’яті. Розвиток творчого мислення.
 Вправи для концентрації уваги, розвитку пам’яті, для критичного і креативного
мислення.
Виконати завдання.
 § 28 с. 269 – 272 опрацювати.
 Придумайте історію про подорож у майбутнє. Як змінився би світ, які технології ви
б винайшли?

04. 06. 2025 р.
Тема уроку. Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Канали сприйняття
інформації. Активне навчання.
Виконати завдання.
 § 28 с. 264 – 268 опрацювати.
 Ознайомтеся з ознаками активного навчання у табл. на с. 268. Проаналізуйте, чи з
усіх предметів ви навчаєтеся активно. Що вам потрібно змінити для підвищення
ефективності навчання?

29. 05. 2025 р.
Тема уроку. Спосіб життя і добробут. Самореалізація особистості. На шляху до
добробуту.
 Створення о інфографіки, що ілюструє взаємозв'язок між добробутом та якістю
життя людини.
Виконати завдання.
 § 27 с. 260 – 263 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (завд. 1 – 3 на с. 263 підр.).

28. 05. 2025 р.
Тема уроку. Особистий добробут. Потреби людини- мірило особистого добробуту.
Складові особистого добробуту. Якість життя.
Виконати завдання.
 § 27 с. 256 – 259 опрацювати.
 Напишіть, що ви вважаєте важливим для відчуття особистого добробуту.

22. 05. 2025 р.
Тема уроку. Можливості для розвитку та самореалізації громадян. Значення освіти.
 Аналіз доступності можливостей для розвитку та самореалізації у галузі науки,
освіти, культури, мистецтва, спорту для кожного члена громади.
Виконати завдання.
 § 26 с. 253 – 255 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

21. 05. 2025 р.
Тема уроку. Громадський добробут. Складові громадського добробуту. Громадський
добробут і здоров’я. Роль учнів у добробуті громади.
 Групова дискусія про екологічні проблеми населеного пункту та шляхи їх
вирішення (забруднення, бездомні тварини тощо).
Виконати завдання.
 § 26 с. 249 – 252 опрацювати.
 Розкажіть або про своє улюблене місце у вашому населеному пункті, або
намалюйте. Чому воно вам подобається?


15. 05. 2025 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Соціальна складова здоров’я. Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 22 – 25 с. 214 – 247.
 Виконати тестові завдання.

Тестові завдання з теми «Соціальна складова здоров’я».
1. З поданого переліку оберіть складові соціального середовища:
А) сім’я Г) школа
Б) друзі Д) ЗМІ
В) природа Е) виробництво

2. Анонімність в роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:
А) вам потрібно мати при собі документи
Б) з вас будуть брати гроші
В) вам будуть читати нотації
Г) вас зустрінуть з порозумінням
3. Метою реклами є:
А) зацікавити людину
Б) переконати у важливості продукції
В) збільшення продажів заради заробітку
Г) допомогти придбати якісну продукцію
4. Вчинення злочинів за допомогою комп’ютерів та інтернету:
А) фішинг Б) шахрайство В) крадіжка Г) кіберзлочинність
5. Який пароль є надійним:
А) зашифрувати слово, яке легко відгадати, наприклад, своє ім’я,
прізвище
Б) містить тільки літери або цифри, без символів
В) повинен містити щонайменше 8 символів, складатися з літер, цифр та
інших символів
Г) повинен бути дуже простим
6. Оберіть хвороби, які належать до неінфекційних:
А) сколіоз В) гепатит С
Б) грип Г) порушення зору
В) інсульт Д) кір
7. Оберіть хвороби, шо належать до інфекційних:
А) туберкульоз Г) ВІЛ/СНІД
Б) інфаркт Д) COVID-19
В) цукровий діабет Е) малярія
8. Хвороби цивілізації виникають через:
А) інфекції В) віруси
Б) малорухливий спосіб життя Г) розумову діяльність
9. Пандемія – це…
А) хвороба В) швидке поширення хвороби
Б) вірус Г) охоплення хворобою великої кількості країн
10. Інфікування на туберкульоз можливе:
А) повітряно-крапельним шляхом
Б) продуктами харчування

В) під час догляду за хворими на туберкульоз
Г) всі відповіді вірні
11. Щоб виявити ВІЛ треба здати аналіз:
А) крові Б) сечі В) слини Г) шлункового соку
12. СНІД – це…
А) вірус, що вражає імунну систему людини
Б) вірус, що вражає дихальну систему людини
В) стан, викликаний діяльністю бактерій, що потрапили в організм
Г) хвороба, спричинена вірусом імунодефіциту людини

14. 05. 2025 р.
Тема уроку. Основні факти про ВІЛ/СНІД. Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних.
Законодавство України ц сфері протидії епідемії ВІЛЇСНІДу. Запобігання ВІЛ/СНІДу
та туберкульозу на державному рівні.
 Моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій, протидії стигмі та
дискримінації.
Виконати завдання.
 § 25 с. 243 – 247 опрацювати.
 Виконати вправу «Вірю – не вірю».
Вправа «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви, що ВІЛ і СНІД – це одне й те ж саме.
2. Чи вірите ви, ВІЛ-інфікована людина може виглядати здоровою і добре
почуватися?
3. Чи вірите ви, що інфікуватися ВІЛ можна під час користування спільним
шприцом?
4. Чи вірите ви, що ВІЛ загрожує лише тим, хто вживає наркотики?
5. Чи вірите ви, що ВІЛ – це вірус?
6. Чи вірите ви, що СНІД – це хвороба?
7. Чи вірите ви, СНІД можна вилікувати?
8. Чи вірите ви, що інфікуватися ВІЛ можна через рушник або мило?
9. Чи вірите ви, що існує дискримінація щодо ВІЛ-позитивних людей?
10. Чи вірите ви, що в Україні існує законодавство у сфері протидії епідемії
ВІЛ/СНІДу?
11. Чи вірите ви, 1 грудня відзначається Всесвітній день толерантності до
хворих на СНІД та ВІЛ-інфікованих?
12. Чи вірите ви, що Міжнародним символом боротьби зі СНІДом є «червоний
хрест»?

08. 05. 2025 р.
Тема уроку. Інфекційні захворювання, що набули соціального значення.
Найпоширеніші інфекційні захворювання. Туберкульоз. Діагностика і лікування
туберкульозу.
Виконати завдання.
 § 25 с. 238 – 242 опрацювати.
 Виконати тестові завдання.
Тести
1. Інфекційні захворювання викликають збудники, зокрема:
А) віруси Б) бактерії В) мікроби Г) бруд

2. Якщо хвороба починає швидко поширюватись, то виникає:
А) епідемія Б) пандемія В) захворюваність
3. Пандемія – це…
А) хвороба В) швидке поширення хвороби
Б) вірус Г) охоплення хворобою великої кількості країн
4. Захворювання, викликане вірусом імунодефіциту людини:
А) туберкульоз В) пандемія COVID-19
Б) ВІЛ/СНІД Г) малярія
5. Коронавірусна хвороба, почалася в 2019 році, що привела до втрати великої
кількості людей, спричинила економічні труднощі:
А) грип В) пандемія COVID-19
Б) малярія Г) гепатити В та С
6. Грип – це…
А) коронавірусна хвороба В) хронічне захворювання
Б) сезонна епідемія Г) хвороба, викликана вірусом імунодефіциту
7. Оберіть правдиві факти про туберкульоз:
А) неінфекційне захворювання
Б) сучасні ліки дають змогу вилікувати до 98% хворих
В) у світі кожні 10 секунд помирає одна людина
Г) близько половини населення Землі є носіями туберкульозної інфекції
Д) в останні десятиліття вдвічі зросла захворюваність дітей і підлітків
8. Зараження на туберкульоз відбувається під час контакту із людиною на
відкриту форму туберкульозу у:
А) 10% Б) 50% В) 70% Г) 90%
9. Оберіть неправдиві факти про туберкульоз:
А) інфекційне захворювання
Б) невиліковна хвороба
В) туберкульоз відомий людству з давніх часів
Г) відкрита форма є безпечною
Д) хвороба вражає печінку
10. Інфікування на туберкульоз можливе:
А) повітряно-крапельним шляхом
Б) продуктами харчування
В) під час догляду за хворими на туберкульоз
Г) всі відповіді вірні
11. Виявити хворобу можна:
А) зробивши рентген грудної клітки В) здавши аналіз крові
Б) зробивши УЗД Г) здавши аналіз сечі
12. Флюрографію можна робити лише з:
А) 10 років Б) 13 років В) 15 років Г) 18 років


07. 05. 2025 р.
Тема уроку. Неінфекційні захворювання: профілактика. Хвороби цівілізації.
Куріння і рак. Профілактика цукрового діабету, серцево-судинних захворювань.
Алергія. Законодавство у сфері боротьби з наркотиками.
 Аналіз причин і наслідків «Хвороб цивілізації».
Виконати завдання.
 § 24 с. 230 – 237 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 6 завд. на с. 237).

24. 04. 2025 р.
Тема уроку. Залежність від гаджетів. Протидія кіберзлочинам. Інформаційна гігієна.
 Критичний аналіз реклами товарів та послуг, постів у соціальних мережах,
відео тощо, які пропагують насилля, підштовхують до поведінки, що може
загрожувати життю і здоров’ю людей, національній безпеці..
Виконати завдання.
 § 23 с. 226 – 229 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

23. 04. 2025 р.
Тема уроку. Вплив цифрового середовища на людину. Цифрова революція. Вплив
ЗМІ на людину, її здоров’я та безпеку. Реклама і критичне мислення. Етапи
критичного аналізу інформації.
Виконати завдання.
 § 23 с. 220 – 225 опрацювати.
 Створити власну рекламу.

17. 04. 2025 р.
Тема уроку. Держава на захисті прав дітей і молоді. Джерела медичної та
психологічної допомоги для молоді.
 Створення пам’ятки з інформацією про телефони довіри для дітей і молоді,
клініки дружні до молоді, підліткові кабінети та інші джерела допомоги у
населеному пункті.
Виконати завдання.
 § 22 с. 217 – 219 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 4 завд. на с. 219 підр.)

16. 04. 2025 р.
Тема уроку. Соціальні чинники здоров’я. Соціальне середовище. Роль громади у
формуванні здорового життя молоді.
 Дослідження елементів соціального середовища свого населеного пункту.
Виконати завдання.
 § 22 с. 214 – 216 опрацювати.
 Обговоріть з батьками, які громадські ініціативи можуть сприяти здоровому
способу життя у вашому населеному пункті.
 Що б ви могли зробити разом з дорослими для свого села (міста)?

10. 04. 2025 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Психічна і духовна складові здоров’я.
Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 17 – 21 с. 170 – 212.
 Виконати тестові завдання.

Тести

1. Період суттєвих психологічних змін, розвитку інтелектуальної та
емоційної сфер, появи нових потреб і можливостей, формування
характеру і особистої системи цінностей - це:
А) підлітковий вік В) психологічний розвиток
Б) духовний розвиток Г) соціальний розвиток
2. У підлітковому віці найактуальнішими стають:
А) фізіологічні потреби В) соціальні потреби
Б) духовні потреби Г) емоційні потреби
3. Стійкі емоційні ставлення – це…
А) відчуття Б) емоції В) почуття Г) рівновага
4. Найкращий спосіб повідомити про свої почуття – це…
А) «Я-повідомлення» Б) «Ти-повідомлення» В) «Ви-повідомлення»
5. Оберіть стратегії досягнення психологічної рівноваги:
А) спілкування Г) фізична активність
Б) релаксація Д) професійна підтримка
В) самоспостереження Е) всі відповіді вірні
6. Ставлення людини до себе й оцінювання себе у різних сферах життя:
навчанні, спорті, стосунках тощо – це…
А) самоаналіз В) самооцінка
Б) саморозвиток Г) самоствердження
7. Встановіть відповідність між різними видами самооцінки та їх ознаками
А) занижена 1) легко піддаються впливу однолітків
Б) завищена 2) упевнені в собі, готові розвивати свої здібності
В) адекватна 3) вважають себе більш обдарованими, ніж насправді є
8. Сукупність змін, що відбуваються в організмі дитини під час її
дорослішання – це…
А) інтелектуальна зрілість В) духовна зрілість
Б) соціальна зрілість Г) біологічне дозрівання
9. Стан психічного і фізичного напруження, що виникає як реакція
організму на зміну внутрішнього чи зовнішнього середовища – це…
А) напруження Б) стрес В) депресія Г) тривога
10. До фізичних способів контролю за стресом належать:
А) раціональне харчування
Б) відпочинок і сон
В) уміння планувати час та розставляти пріоритети
Г) спілкування з природою і друзями
11. Назвіть дії і фрази, які можуть призвести до конфлікту:
А) пліткувати Г) обзиватися
Б) активно слухати Д) брехати
В) сперечатися Е) насміхатися

12. Є шість кроків до злагодження конфліктів, розставте по порядку, від
першого до останнього.
А) розв’язуйте проблему Г) заспокойте опонента
Б) висловлюйте повагу Д) застосуйте навички активного слухання
В) опануйте себе Е) поводьтеся асертивно (гідно, впевнено)

09. 04. 2025 р.
Тема уроку. Конфлікти і здоров’я. Конфлікти. Стадії розвитку конфліктів. Шість
кроків до злагоджених конфліктів.
 Моделювання прийомів конструктивного розв’язання конфліктів.
Виконати завдання.
 § 21 с. 207 – 212 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» ( завд. 1 – 4 на с. 212 підр.)

03. 04. 2025 р.
Тема уроку. Керування стресом. Фізичні способи контролю за стресом. Емоційні
способи керування стресом. Самодопомога при стресі.
 Алгоритм вибору адекватних способів керування стресом.
Виконати завдання.
 § 20 с. 201 – 206 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 3 завд. на с. 206 підр.).

02. 04. 2025 р.
Тема уроку. Стрес і здоров’я. Поняття стресу. Стрес – захисна реакція організму.
Види стресу. Ефект самопідтримання стресу. Хронічний стрес і емоційне вигорання.
Виконати завдання.
 § 20 с. 194 – 200 опрацювати.
 Напишіть казку про себе або близьку людину в стресі. Продумайте щасливий
фінал казки.

27. 03. 2025 р.
Тема уроку. Як підвищити самооцінку. Як ставитися до критики.
 Розробка плану щодо формування адекватної самооцінки.
Обговорення притчі про негативне мислення.
Виконати завдання.
 § 19 с. 190 – 193 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 4 завд. на с. 193 підр.)

26. 03. 2025 р.
Тема уроку. Як реагувати на зміни та критику. Самооцінка. Час стрімких змін.
Статеве дозрівання. Строки та темпи статевого дозрівання.
Виконати завдання.
 § 19 с. 185 – 189 опрацювати.
 Виконати вправу «Встав пропущені слова»

Вправа «Встав пропущені слова»

1. _______________ - це те, як людина ставиться до себе і оцінює себе у
різних сферах життя: навчанні, спорті, стосунках тощо.
2. ___________ самооцінка породжує тривогу, безпідставні сумніви та
страхи, блокує інтерес до всього нового.
3. Впевненості у власних силах, надихає на нові досягнення надає
____________ самооцінка.
4. Людина ставиться до себе так, як вона ______________.
5. Період стрімких змін та дозрівання людини: біологічного, психічного,
соціального і духовного – це __________________ вік.
6. Сукупність змін, зо відбуваються в організмі людини – це __________
дозрівання.
7. Прискорення фізичного розвитку підлітків, а також загальне збільшення
середнього зросту, маси та фізичної сили, називається _______________.
8. __________________ зрілість настає тоді, коли людина починає логічно
мислити, аналізувати, робити висновки, приймати зважені рішення тощо.
9. Коли людина здатна самостійно утримувати себе, створити та
забезпечити сім’ю – це означає що настала _____________ зрілість.
10. Умінням відрізняти добро від зла, формуванням особистої системи
цінностей характеризується _______________ зрілість.
11. Статеве дозрівання є складовою ____________ дозрівання.
12. У середньому статеве дозрівання починається у дівчат на один-два роки -
____________, ніж у хлопців.

20. 03. 2025 р.
Тема уроку. Психологічна рівновага. Ознаки психологічної рівноваги.
 Відпрацювання навичок самоконтролю, планування часу.
Виконати завдання.
 § 18 с. 182 – 184 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

19. 03. 2025 р.
Тема уроку. Психологічна рівновага і здоров’я. Відчуття, емоції, почуття. Емоції та
здоров’я. Емоції та інтелект. Культура вияву емоцій. Я – повідомлення.
Виконати завдання.
 § 18 с. 176 – 180 опрацювати.
 Напишіть коротке есе про ситуацію, коли ви відчували сильну радість. Опишіть,
що трапилося, як ви почувалися.

13. 03. 2025 р.
Тема уроку. Зміна потреб і духовний розвиток. Життєві цінності та здоров’я.
 Дослідження особливостей духовного і психічного
розвитку підлітків..
 Обговорення притчі про життєві цінності.
Виконати завдання.
 § 17 с. 173 – 175 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 3 завд. на с. 175 підр.)

12. 03. 2025 р.
Тема уроку. Психічний розвиток підлітків. Час змін. Особливості емоційного та
інтелектуального розвитку підлітків.
Виконати завдання.
 § 17 с. 170 – 172 опрацювати.
 Виконати вправу «Встав пропущені слова».

Вправа «Встав пропущені слова».

1. Прийнято вважати, що підлітковий вік складний і навіть, ___________.
2. Зміни, що відбуваються у вашому тілі – це _________ зміни.
3. Зміни у ваших думках, почуттях і потребах , а також у стосунках з
іншими людьми – це __________ зміни.
4. У підлітковому віці людина вчиться керувати _________, набуває нових
пізнавальних __________, робить перший життєвий ___________.
5. Підлітки стають вразливіші, частіше потерпають від __________ й різких
змін ____________.
6. Кожен підліток має вчитися керувати _________, це допоможе уникати
зайвих суперечок і взаємних образ.
7. У підлітковому віці з’являється інтерес до ______________ статі,
виникають симпатії та розчарування.
8. У цьому віці ваш ___________ набуває сили: ви можете опрацьовувати
багато інформації, робити висновки, логічно і абстрактно мислити тощо.

27. 02. 2025 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Фізична складова здоров’я».
Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 13 – 16 с. 124 – 168.
 Виконати тестові завдання.

Тести
1. Фізичне здоров’я має __складові.
А) 2 Б) 3 В) 4 Г) 6

2. Зміни у зрості людини, її вазі, пропорціях та функціях тіла – це…
А) фізичний розвиток В) рухова активність
Б) фізична форма Г) біологічний реакція ритм
3. Гарна скоординованість рухів і швидка реакція – це…
А) загальна витривалість В) спритність
Б) м’язова сила Г) гнучкість
4. Повільна ходьба, робота за комп’ютером, сидіння за робочим столом
– це рухова активність:
А) низька Б) помірна В) нормальна Г) інтенсивна
5. Цей принцип рухової активності означає регулярність тренувань:
А) індивідуальності В) адаптованості
Б) поступовості Г) систематичності
6. Виберіть усі аеробні вправи:
А) біг підтюпцем Г) плавання
Б) катання на велосипеді Д) віджимання
В) забіг на коротку дистанцію Е) танці
7. Виберіть усі анаеробні вправи:
А) плавання Г) тренування на силових тренажерах
Б) спринтерський біг Д) катання на велосипеді
В) ходьба Е) прості стрибки або із скакалкою
8. На добу треба споживати солі:
А) 1 г Б) 5 г В) 10 г Г) 15 г
9. З поданого переліку оберіть здорові перекуси:
А) овочева соломка (морква, селера) В) булочка з маслом
Б) бутерброди з ковбасою та сиром Г) горіхи
В) несолодкі злакові батончики Д) насіння
10. Шкіра, яка має розширені пори, блищить, схильна до утворення
вугрів:
А) нормальна Б) жирна В) суха Г) чутлива
11. Підліткам вашого віку треба спати на добу:
А) 5 – 6 годин Б) 7 – 8 годин В) 9 – 10 годин Г) 11 – 12 годин
12. Крім сну Вам необхідно відпочивати щогодини:
А) 1 – 5 хв Б) 5 – 15хв В) 15 – 20 хв Г) 20 – 30 хв

26. 02. 2025 р.
Тема уроку. Значення сну в юнацькому віці. Піраміда відпочинку. Як
розпланувати свій час. Прийоми тайм-менеджменту.
 Дослідження значення сну в юнацькому віці.
 Створення режиму робочого і вихідного з урахуванням норм активного і
пасивного відпочинку.
Виконати завдання.
 § 16 с. 164 – 168 опрацювати.
 Скласти план справ на тиждень. Оформити і презентувати свою роботу (за
зразком).

20. 02. 2025 р.
Тема уроку. Біоритми та працездатність людини.
Виконати завдання.
 § 16 с. 162 – 163 опрацювати.
 Проаналізуйте, якою мірою ваш звичний спосіб життя враховує ритмічні
процеси, що відбуваються в організмі (за інформацією на с. 163)

19. 02. 2025 р.
Тема уроку. Біологічні ритми і здоров’я. Біологічні ритми. Біологічні та
здоров’я.
Виконати завдання.
 § 16 с. 159 – 161 опрацювати.
 Виконати вправу «Вірю – не вірю»

Вправа «Вірю – не вірю»

1. Чи вірите ви, що сучасні люди організовують свою діяльність згідно
з біологічним годинником?
2. Чи вірите ви, що біоритмічні коливання характерні всім живим
істотам?
3. Чи вірите ви, що біоритми бувають зовнішні і внутрішні?
4. Чи вірите ви, що дихальний і серцевий ритми належать до зовнішніх
біоритмів?
5. Чи вірите ви, що такі параметри, як оcвітленість, вологість і
температура повітря належать до внутрішніх біоритмів?
6. Чи вірите ви, що робочий графік людини належить до набутих
біоритмів?
7. Чи вірите ви, що нехтувати добовими біоритмами дуже небезпечно
для здоров’я?
8. Чи вірите ви, що ті, хто веде нічний спосіб життя або ж працюють у
нічні зміни, більш схильні до серцево-судинних захворювань?
9. Чи вірите ви, що найчастіше нервові та серцево-судинні
захворювання, а також психічні розлади найчастіше фіксуються
влітку?
10. Чи вірите ви, що скорочення світлового дня та погіршення погодних
умов негативно впливають на здоров’я людини?
11. Чи вірите ви, що типова «сова» спить вночі, а вдень проявляє
активність?
12. Чи вірите ви, що типовий «жайворонок» вночі проявляє активність,
а вдень спить?

13. 02. 2025 р.
Тема уроку. Проблеми зі шкірою. Як позбутися вугрів. Що впливає на здоров’я
шкіри. Догляд за шкірою.
 Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри.
Виконати завдання.
 § 15 с. 153 – 158 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

12. 02. 2025 р.
Тема уроку. Будова шкіри. Типи шкіри. Функції шкіри.
 Визначення типу шкіри і волосся.
Виконати завдання.
 § 15 с. 150 – 152 опрацювати.
 Виконати практичне завдання: визначити тип своєї шкіри в домашніх умовах.
 Скласти правила догляду за своєю шкірою.

06. 02. 2025 р.
Тема уроку. Особиста гігієна підлітків. Складові особистої гігієни. Піраміда
особистої гігієни.
Виконати завдання.
 § 15 с. 147 – 149 опрацювати.
 Запишіть гігієнічні процедури, яких дотримуєтесь ви (в дужках позначте, як
часто ви їх виконуєте).

05. 02. 2025 р.
Тема уроку. Здорове харчування. Тарілка здорового харчування. Харчування
поза межами дому.
 Ознайомлення з практиками покращення показників здоров’я.
Виконати завдання.
 § 14 с. 143 – 146 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

30. 01. 2025 р.
Тема уроку. Піраміда рухової активності. Харчування та рухова активність.
Виконати завдання.
 § 14 с. 140 – 146 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – завд. на с. 146 підр.)

29. 01. 2025 р.
Тема уроку. Рухова активність. Рухова активність. Рух і здоров’я.
Виконати завдання.
 § 14 с. 134 – 139 опрацювати.
 Виконати вправу «Встав пропущені слова»

Вправа «Встав пропущені слова»

1. Рухова ____________ – це будь-які форми руху, під час яких
організм використовує ______________.
2. Існують такі види рухової активності: низька, помірна та ________ .
3. Виділяють щонайменше ____ принципи рухової активності.
4. Принцип _____________ означає необхідність регулярних тренувань.
5. Рухова активність позитивно впливає на всі аспекти здоровя –
фізичного, психологічного і ______________.
6. Регулярні тренування покращують показники роботи
багатьохорганів і систем – це користь для ______________
добробуту.
7. Помірні фізичні навантаження сприяють виділенню особливих
речовин – ______________, які ще називають «гормонами щастя».
8. Спортивні досягнення сприяють покращенню самооцінки – це
користь для ______________ добробуту.
9. Фізичні вправи знижують рівень ________, зменшують ризик
виникнення ______________.
10. Регулярні тренування покращують зовнішній вигляд і людина
почувається упевненою у будь-якій компанії – це користь для
______________ добробуту.

23. 01. 2025 р.
Тема уроку. Фізична форма. Самооцінка фізичної форми.
 Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я.
Виконати завдання.
 § 13 с. 127 – 133 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (завд. 1 – 5 на с.133 підр.)

22. 01. 2025 р.
Тема уроку. Складові та ознаки фізичного здоров’я. Складові фізичного
здоров’я. Фізичний розвиток підлітків.
Виконати завдання.
 § 13 с. 124 – 126 опрацювати.
 Виконати вправу «Вірю – не вірю».
Вправа «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви, що фізичне здоров’я має чотири складові?
2. Чи вірите ви, що для того, щоб жити, треба окрім того, що їсти і
пити, ще й відпочивати?
3. Чи вірите ви, що фізичне здоров’я є основою психологічної
рівноваги та високої якості нашого життя?
4. Чи вірите ви, що фізичне здоров’я включає в себе емоційний
розвиток?
5. Чи вірите ви, що зміни у зрості, вазі, пропорціях та функціях тіла
людини – це і є фізичний розвиток?
6. Чи вірите ви, що ранній підлітковий вік настає у віці 7 – 10 років?
7. Чи вірите ви, що ранній підлітковий вік починається у дівчаток на
два-три роки пізніше, ніж у хлопчиків?
8. Чи вірите ви, що у підлітковому віці зміни відбуваються надто
швидко?
9. Чи вірите ви, що багато підлітків хочуть підрости?
10. Чи вірите ви, що зріст людини залежить тільки від спадковості?
11. Чи вірите ви, що за прогнозами науковців людина має спадково
запрограмований резерв зросту (приблизно 30 см)?
12. Чи вірите ви, що у підлітковому віці дівчатка хочуть ґрунтовних
змін, а хлопці – конкретних?

26. 12. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Здоров’я людини». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 9 – 12 с. 87 – 122.
 Виконати тестові завдання.

Тестові завдання з теми ««Здоров’я людини».
1. Холістична модель здоров’я включає в себе багополуччя:
А) фізичне Б) психологічне В) соціальне Г) духовне

2. Наше здорорв’я на 51% залежить від:
А) медицини В) стану довкілля
Б) спадковості Г) способу життя
3. Розподіліть потреби людини за їх значущістю та необхідністю,
починаючи з найважливіших : 1 - , 2 - , 3 - , 4 - ,5 - .
А) потреба в повазі та самоповазі,
Б) потреба в любові та належності до групи,
В) фізіологічні потреби (дихання, вода, їжа, сон),
Г) естетичні потреби, пізнавальні потреби, потреба в самореалізації,
творчості,
Д) потреба в безпеці, захисті, порядку, стабільності.
4. Визначте, які потреби що належать до потреб дефіциту, а які – до
потреб розвитку:
Потреби дефіциту –
Потреби розвитку –
А) пізнавальні потреби Г) потреба в повазі
Б) потреба в спілкування Д) естетичні потреби
В) потреба в харчуванні Е) потреба в самореалізації
5. Спосіб поводитися, не замислюючись, що, як і чому ви робите – це…
А) навичка Б) обов’язок В) звичка Г) право
6. Визначте, які звички є корисними, а які – шкідливими:
Корисні звички –
Шкідливі звички –
А) марно витрачати свій час Д) гризти нігті
Б) гуляти на свіжому повітрі Е) переїдати
В) вчасно лягати спати Є) бути охайним
Г) відкладати важливі справи Ж) старанно вчитися
7. Як формується звичка? Розподіліть від першої сходинки до
останньої, тобто від початку до вершини.
А) навичка Б) звичка В) знання Г) уміння
8. Оберіть усі правила здорового способу життя:
А) розвивай духовність
Б) зберігай емоційну рівновагу
В) дбай про своє тіло
Г) розвивай свій інтелект
Д) усі відповіді вірні
9. Оберіть те, що стосується повноцінного відпочинку6
А) відновлює працездатність

Б) підвищує швидкість реакції
В) відновлює приємний запах тіла
Г) поліпшує пам'ять
Д) тренує м’язи
Е) захищає від стресів
Є) забезпечує хороший настрій
10. До когнітивних навичок, сприятливих для здоров’я належить:
А) самоусвідомлення і самооцінка
Б) аналіз проблеми і ухвалення рішень
В) критичне рішення
Г) навички співпереживання
Д) керування стресами
11. З поданого переліку оберіть інфекційні хвороби:
А) грип Д) кір
Б) ВІЛ/СНІД Е) коронавірусна хвороба
В) сколіоз Є) вітряна віспа
Г) інсульт Ж) цукровий діабет
12. Яке твердження є хибним?
А) головна функція імунітету – виявляти небезпечних «чужинців»
(мікроби, віруси) та знищувати їх
Б) існує вроджений імунітет і набутий
В) імунітет не може формуватись шляхом вакцинації
Г) у разі потрапляння в організм інфекції виникає так звана імунна
реакція

25. 12. 2024 р.
Тема уроку. Профілактика неінфекційних захворювань. Громадське здоров’я та
неінфекційні захворювання. Користь від хвороби.
Виконати завдання.
 § 12 с. 116 - 122 опрацювати.
 Записати чинники неінфекційних захворювань.

19. 12. 2024 р.
Тема уроку. Методи профілактики інфекційних захворювань. Правила
запобігання інфекційним захворюванням на особистому рівні.
• Створення групової презентації до теми «Профілактика інфекційних
захворювань».
• Групова робота «Шляхи проникнення інфекції до організму людини»
Виконати завдання.
 § 12 с. 116 - 122 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» (завд. 1 – 3 на с. 122).

18. 12. 2024 р.
Тема уроку. Профілактика захворювань. Які бувають хвороби. Захисні реакції
організму. Імунітет.
 Мозковий штурм «Види захворювань».
Виконати завдання.
 § 12 с. 112 – 115 опрацювати.
 Виконати вправу «Інфекційні та неінфекційні захворювання»
(розподілити за групами інфекційні та неінфекційні захворювання: хворобу
не писати, вказати тільки номер)
Вправа «Інфекційні та неінфекційні захворювання»
Інфекційні захворювання –
Неінфекційні захворювання –

1. Грип.
2. Виразка шлунку.
3. Інсульт.
4. ВІЛ
5. Туберкульоз.
6. Розлад зору.
7. Кір.
8. Сколіоз.
9. Віспа
10. Інфаркт міокарда
11. Цукровий діабет
12. COVID-19

12. 12. 2024 р.
Тема уроку. Життєві навички і здоров’я.
 Конкурс мотиваційних роликів для адвокації здорового способу життя.
Виконати завдання.
 § 11 с. 106 – 107 опрацювати.
 Скласти свій план здорового способу життя.

11. 12. 2024 р.
Тема уроку. Обираємо здоровий спосіб життя.
 Складання плану здорового способу життя.
Виконати завдання.
 § 11 с. 106 – 107 опрацювати.
 Скласти свій план здорового способу життя.

05. 12. 2024 р.
Тема уроку. Здоров’я і спосіб життя. Правила здорового способу життя.
Переваги здорового способу життя.
 Дослідження переваг здорового способу життя.
Виконати завдання.
 § 11 с. 103 – 105 опрацювати.
 Упродовж одного тижня записуйте усе, що ви робили. Проаналізуйте свій
спосіб життя. Чи можна назвати його здоровим? Що можна в ньому змінити?
Як саме?

04. 12. 2024 р.
Тема уроку. Як формуються звички. Як змінити небажану звичку.
Виконати завдання.
 § 10 с. 98 – 102 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

28. 11. 2024 р.
Тема уроку. Значення звичок і життєвих навичок для здоров’я. Звички та
спосіб життя. Корисні та шкідливі звички.
 Вправа «Хіт-парад звичок»
Виконати завдання.
 § 10 с. 95 – 97 опрацювати.
 Напишіть невелику розповідь про ваші корисні та шкідливі звички. Що ви
робите для того, щоб позбутись шкідливих звичок?

27. 11. 2024 р.

Тема уроку. Потреби і здоров’я. Чому важливо дбати про свої потреби.

Виконати завдання.

· § 9 с. 91 – 94 опрацювати.

· Виконати вправу «Мої потреби та бажання». Заповнити таблицю.

Мої потреби


Мої бажання

1.

1.

2.

2.

3.

3.

4.

4.

5.

5.

 

21. 11. 2024 р.
Тема уроку. Цілісність здоров’я. Здоров’я людини. Від чого залежить наше
здоров’я. Шкала рівня здоров’я.
 Самооцінювання рівня здоров’я
Виконати завдання.
 § 9 с. 87 – 90 опрацювати.
 Записати, як впливають на здоров’я різні чинники (спосіб життя, спадковість,
стан довкілля, медицина).

20. 11. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека людини». Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 4 – 8 с. 36 – 85.
 Виконати тестові завдання:

Тести

1. Люди, які беруть участь у дорожньому русі поза транспортними
засобами – це…
А) водії Б) пасажири В) пішоходи Г) містяни
2. Виберіть, що не можна робити під час руху поїзда:
А) зривати стоп-кран без крайньої необхідності
Б) висуватися з вікна під час руху поїзда
В) ходити по вагону
Г) перебувати на підніжках, дахах вагонів
3. Оберіть позначки найбільш небезпечних вантажів:
А) небезпека вибуху Г) будьте обережні
Б) вогненебезпечно Д) радіоактивні речовини
В) токсичні речовини Е) рідкі речовини
4. Код з ідентифікаційнм номером 7 означає:
А) радіоактивність В) окиснювальний ефект
Б) корозійну активність Г) займиста рідина
5. Оберіть вантаж, що може виступати за габарити легкового
автомобіля:
А) труби Б) дошки Г) кахель Д) шпалери
6. Бути помітним у сутінках допомагають:
А) білий одяг В) чорний одяг
Б) червоний одяг Г) світловідбивні елементи
7. Оберіть засоби захисту, які знижують ризики при потраплянні у
ДТП:
А) підголівник В) сидіння
Б) ремінь безпеки Г) мобільний телефон
8. Що робити в першу чергу, якщо ви стали свідками ДТП?
А) швидко бігти на допомогу
Б) викликати поліцію та швидку допомогу
В) спробувати відкрити машину
Г) нічого, адже цим повинні займатись спеціальні служби
9. Які типи вогнегасників бувають?
А) порошковий Г) димовий
Б) водяний Д) водопінний
В) газовий Е) універсальний
10. Оберіть предмети, які повинні бути на пожежному щиту:
А) лопата Г) багор
Б) сокира Д) відро
В) молоток Е) вода
11. Для своєчасного виявлення пожежі на стелях встановлюють
автоматичні:
А) пожежні оповіщувачі В) світловідбивачі

Б) камери спостереження Г) лампи
12. Здатність ефективно справлятися зі стресам и, особливо в
надзвичайних ситуаціях – це стійкість…
А) психологічна В) соціальна
Б) фізична Г) емоційна

15. 11. 2024 р.
Тема уроку. Перевтілювання в мистецтві. Багатство голосів і барв.
Виконати завдання..
 Переглянути відео за посиланням:
 Створити витинанку «Дерево життя».

14. 11. 2024 р.
Тема уроку. Перша домедична допомога при розривах сухожиль і зв'язок, при
переломах кісток, при термічних опіках, при переохолодженні та/або
відмороженні.
 Відпрацювання умінь надавати першу домедичну допомогу при травмах,
опіках.
Виконати завдання.
 § 8 с. 81 – 85 опрацювати.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

13. 11. 2024 р.
Тема уроку. Перша домедична допомога при травмах. Коли потрібно
викликати екстрену медичну допомогу. Перша домедична допомога рятує життя.
Перша домедична допомога при забиттях і вивихах, невеликих ранах, при
сильних кровотечах,
Виконати завдання.
 § 8 с. 76 – 80 опрацювати.
 Переглянути відео «Перша допомога: зупинка кровотечі» за посиланням:
 Потренуйтесь вдома накладати один одному або з батьками (братами,
сестрами) тиснучу марлеву пов’язку (замість марлі можна взяти тканину) при
кровотечах. Зробити фото або зняти відео і надіслати.

31. 10. 2024 р.
Тема уроку. Геологічна будова. Особливості природних умов території України в різні геологічні ери.
Виконати завдання.
· § 14 – 15 с. 70 – 76 опрацювати.
· Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/geologichna-budova-teritori-ukra-ni-591891.html

30. 10. 2024 р.
Тема уроку. Знаки пожежної безпеки у громадських приміщеннях. Поведінка під час пожежі у громадському приміщенні.
· Дослідження засобів пожежогасіння та знаків пожежної безпеки у закладі освіти.
· Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі у громадському приміщенні.
Виконати завдання.
· § 6 с. 65 – 68 опрацювати.
· Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/7-klas-pozhezhna-bezpeka-u-gromadskih-miscyah-1770796.html

24. 10. 2024 р.
Тема уроку. Первинні засоби пожежогасіння. Пожежний щит.
Виконати завдання.
 § 6 с. 62 – 64 опрацювати.
 Намалювати пожежний щит (за зразком на с. 63 підр.)

23. 10. 2024 р.
Тема уроку. Пожежна безпека у громадських приміщеннях. Навчання
пожежної безпеки. Оповіщення про пожежу.
Виконати завдання.
 § 6 с. 59 – 61 опрацювати.
 Напишіть перелік причин, за яких може виникнути пожежа у школі.

17. 10. 2024 р.
Тема уроку. Захисні положення пасажирів. Захисний шолом. Дії свідків
ДТП. Перша допомога постраждалим у ДТП.
 Моделювання поведінки свідків ДТП.
Виконати завдання.
 § 5 с. 53 – 58 опрацювати.
 Виконати «Мозаїку завдань до теми» ( завд. 1 – 6 на с. 57 – 58 підр.)

16. 10. 2024 р.
Тема уроку. Дорожньо-транспортні пригоди. Види лорожньо-транспортних
пригод. Як розвиваються події під час ДТП. Засоби захисту, які знижують
ризики травмування під час ДТП. Пілголівники. Ремені безпеки. Подушки
безпеки. Дитяче автокрісло.
Виконати завдання.
 § 5 с. 47 – 52 опрацювати.
 Записати основні види ДТП (обрати ті, які мають найбільш негативні
наслідки і біля них в дужках поставити літеру (Н).

10. 10. 2024 р.

Тема уроку. Безпека пасажирів вантажного автомобіля. Небезпечний вантаж. Вантаж, що виступає.

· Створення пам’яток безпеки для пішохода, велосипедиста в місті та за містом, пасажира легкового і вантажного автомобілів, автобуса, поїзда.

Виконати завдання.

· § 4 с. 43 – 46 опрацювати.

· Виконати онлайн-тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/7-klas-zbd-bezpeka-na-dorozi-2992103.html
09. 10. 2024 р.

Тема уроку. Безпечна поїздка на електросамокаті. Поведінка пасажирів громадського транспорту. Рух через залізничні переїзди.
Виконати завдання.
· § 4 с. 40 – 42 опрацювати.
· Скласти пам’ятку про правила безпеки (на вибір):
А) у тролейбусах, трамваях
Б) в автобусах
В) у метрополітені

09. 10. 2024 р.

Тема уроку. Безпечна поїздка на електросамокаті. Поведінка пасажирів громадського транспорту. Рух через залізничні переїзди.

Виконати завдання.

· § 4 с. 40 – 42 опрацювати.

· Скласти пам’ятку про правила безпеки (на вибір):

А) у тролейбусах, трамваях

Б) в автобусах

В) у метрополітені
02.10.2024 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека людини». Тестові завдання.

Виконати завдання.

· Повт. § 1 – 3 с. 8 – 35.

· Виконати тестові завдання.

Тести за темою «Безпека людини»

1. Відсутність загроза здоров’ю та життю людини – це…

А) безпека Б) небезпека В) благополуччя Г) добробут

2. Пригадавши піраміду потреб Маслоу, розподіліть усі потреби за їх важливістю починаючи від 1 і завершуючи 5 сходинкою (1– найважливіше і т.д.)

А) Потреба в любові та належності до групи.

Б) Фізіологічні потреби (дихання, вода, їжа, сон).

В) Потреба в самореалізації, творчості, пізнанні.

Г) Потреба в повазі та самоповазі.

Д) Потреба в безпеці, захисті, порядку, стабільності.

3. Оберіть всі види ризику, які існують:

А) фізичний Б) психологічний В) соціальний Г) духовний

4. Брати вибухонебезпечні предмети – це ризик:

А) соціальний Б) психологічний В) фізичний Г) духовний

5. Зазнати стресу – це ризик…

А) психологічний Б) духовний В) соціальний Г) фізичний

6.Встановіть відповідність у формулі безпечної життєдіяльності від 1 до 3 кроку:

А) запобігати Б) діяти В) передбачати

7. Оберіть всі небезпеки соціального середовища:

А) війна Г) пандемія Є) аварія на АЕС

Б) повінь Д) землетрус Ж) булінг

В) ДТП Е) крадіжка З) зсув

8. Оберіть одне правильне твердження:

А) Фейк – це навмисне подання неправдивої інформації як достовірної.

Б) Найбільш надійна інформація міститься у соціальних мережах.

В) Якщо джерело та автор повідомлення викликають довіру, то і зміст повідомлень буде достовірний.

9. Повномасштабне вторгнення РФ на територію України було здійснено:

А) 20 лютого 2014 р. В) 24 лютого 2022 р.

Б) 18 грудня 2020 р. Г) 20 січня 2024 р

10. Найбільш замінованою областю України є:

А) Харківська Б) Дніпропетровська В) Запорізька Г) Херсонська

11. Оберіть одне неправильне твердження:

А) Щоб повністю розмінувати територію України, потрібно понад 5 років

Б) Якщо вибуховий снаряд при падінні не вибухнув, значить він уже є безпечним.

В) Ніколи не намагайтесь самостійно знешкодити вибухонебезпечні предмети

Г) Міни, боєприпаси та інші вибухонебезпечні предмети можна зустріти не лише в районах проведення бойових дій.

12. Якщо ви побачили міну, снаряд чи вибухонебезпечний предмет – треба телефонувати за номером:

А) 101 Б) 102 В) 103 Г) 104

26. 09. 2024 р.

Тема уроку. Де ховаються вибухонебезпечні предмети. Де ще можна

навчатися мінної безпеки.

 Моделювання взаємодії з рятувальними службами при виявленні

незнайомих чи небезпечних предметів.

Виконати завдання.

 § 3 с. 32 - 35 опрацювати.

 Виконати завдання 1 – 4 на с. 35 підр. (письмово).

 Підготуватись до т/о, повт. § 1 – 3 с. 8 – 35.

25. 09. 2024 р.

Тема уроку. Загроза від вибухонебезпечних предметів. Замінованість

території України. Вибухонебезпечні предмети. Як побачити підозрілий

предмет.

 Позначення маркування небезпечних територій («Небезпечно міни» та

інші).

Виконати завдання.

 § 3 с. 28 - 31 опрацювати.

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».

Вправа «Вірю – не вірю»

1. Чи вірите ви, що на територіях, де відбуваються бойові дії,

завжди залишається багато снарядів, гранат, мін, авіабомб тощо?

2. Чи вірите ви, що міни і снаряди завжди легко помітити?

3. Чи вірите ви, що снаряд, який пролежав у землі багато років, не

становить ніякої загрози?

4. Чи вірите ви, що побачивши вибухонебезпечний предмет, треба

терміново його самостійно знешкодити?

5. Чи вірите ви, що площа замінованих територій України

становить від 170 до 180 тис. км 2 ?

6. Чи вірите ви, що найбільш замінована територія – це територія

Херсонської області?

7. Чи вірите ви, що для того, щоб розмінувати повністю територію

України, потрібно понад 5 років?

8. Чи вірите ви, що символом протесту проти застосування

касетних бомб і протипіхотних мін є скульптура «Зламаний

стіл»?

9. Чи вірите ви, що на сьогоднішній день Україна є найбільш

замінованою країною світу?

10. Чи вірите ви, що знешкоджувати вибухонебезпечні предмети

повинні спеціальні підрозділи фахівців?

11. Чи вірите ви, що при виявленні вибухонебезпечних предметів,

треба телефонувати за номером 103?

12. Чи вірите ви, що саморобні вибухівки є безпечними?

19. 09. 2024 р.

Тема уроку. Оповіщення про загрози. Правила евакуації. Види укриттів.

Виконати завдання.

 § 2 с. 24 - 27 опрацювати.

 Виконати онлайн-тести з теми «Надзвичайні ситуації воєнного характеру»

за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/nadzvychaini-sytuatsii-voiennoho-kharakteru-

4592722.html

18. 09. 2024 р.

Тема уроку. Екологічні наслідки війни в Україні. Хімічна небезпека.

Виконати завдання.

 § 2 с. 22 - 23 опрацювати.

 Запишіть перелік екологічних проблем, які завдала війна Україні за

період від 24. 02. 2022 р. і по сьогодніішній день.

12. 09. 2024 р.

Тема уроку. Надзвичайні ситуації воєнного характеру. Надзвичайні

ситуації. Воєнний стан в Україні. Надзвичайні ситуації воєнного характеру.

Виконати завдання.

 § 2 с. 18 - 21 опрацювати.

 Дослідити інформацію за допомогою інтернету або інших ЗМІ про

наслідки війни у вашому регіоні (області). Записати в зошит.

11.09.2024

Тема уроку. Безпека у природному середовищі. Небезпеки соціального

середовища. Ризики техногенного середовища. Що таке фейк.

 Обстеження оселі на наявність небезпечних місць у разі надзвичайних

ситуацій.

Виконати завдання.

 § 1 с. 12 - 17 опрацювати.

 Виконати вправу «Небезпеки різного середовища».

З поданого переліку оберіть небезпеки природного, соціального і

техногенного середовища. До кожної групи записати лише номери небезпек,

через кому.

1. Повінь 7. Аварія на ЕС

2. Крадіжка 8. Посуха

3. Землетрус 9. Війна

4. Булінг 10. Вибух на хімічному складі

5. ДТП 11. Пандемія

6. Гроза 12. Пожежа на заводі

Небезпеки природного середовища –

Небезпеки соціального середовища –

Небезпеки техногенного середовища –

ЗБД. 7 клас. 04. 09. 2024 р.

Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності.

 Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час.

Виконати завдання.

 § 1 с. 11 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається)

 Вивчити формулу безпечної життєдіяльності.

ЗБД. 7 клас. 03. 09. 2024 р.

Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності. Безпека і небезпека.

Види ризику. Рівні ризику.

Виконати завдання.

 § 1 с. 8 - 10 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається)

 Виконати вправу «Види ризику».

Вправа «Види ризику»

( фізичний – Ф, психологічний – П, соціальний – С)

1. Займатись екстремальними видами спорту.

2. Першим підійти, щоб познайомитися.

3. Провокувати конфлікт.

4. Підняти невідомий предмет.

5. Злякатися.

6. Поводитися агресивно.

7. Користуватись несправною розеткою.

8. Запитати, якщо щось незрозуміло.

9. Посваритися з другом.

10. Користуватись хімічними препаратами.

11. Зазнати стресу.

12. Порушувати правила у громадському транспорті.

Зразок виконання: Наприклад, 1Ф, 2П, 3С і т.д.

 Підписати зошит за зразком:

Зошит

для робіт з інтегрованого курсу

«Здорорв’я, безпека та добробут»

учня (учениці) 7 класу

Червонівської гімназії

Михайлова Андрія