Основи здоров`я 7

 14. 05. 2024 р.

Тема уроку. Профілактика захворювань, що набули соціального

значення. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики.

Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності.

 Відпрацювання навичок відмови від пропозицій вжити наркотик

Виконати завдання.

 § 28 с. 138 – 144 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/10i2PKtCk9zxV3AnfAgJScnJo-Pcwxt2e/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 17 на с. 143 – 144 підр.



07. 05. 2024 р.

Тема уроку. Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та

інтернет-залежність.

Виконати завдання.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1P1bt_OBl6jzhcmIqagekp2fbbwKPsE06/edit#slide=id.p1

 Виконати онлайн тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/vpliv-komerciyno-reklami-na-zdorov-ya-komp-

yuterna-igrova-ta-internet-zalezhnist-359469.html.


 30. 04. 2024 р.

Тема уроку. Хвороби цивілізації Соціальні чинники ризику «хвороб

цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань,

діабету, ожиріння.

Виконати завдання.

 § 27 с. 134 – 137опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1zHUWYAPolvDDy6IyvH5z3tsY-a8X5aIZ/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання. 

https://docs.google.com/document/d/1zYZRSPo6OXO6ZZPGWsjjHVo6JvCl7B_4/edit#heading=h.gjdgxs


23. 04. 2023

Тема уроку. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.

Способи протидії негативному соціальному впливу

Виконати завдання.

 § 26 с. 130 – 133 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1n-MIoUmNBAg8I9i8kKQcmFRz-HzwARz6/edit#heading=h.gjdgxs

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1OIoP2AE0Ji9m1BH6Byn_0D4UtwOQRc4E/edit#slide=id.p1


09. 04. 2024 р.

Тема уроку. Найближче оточення підлітка. Вплив родини і друзів. Принципи

формування міжособистісних стосунків.

Виконати завдання.

 § 25 с. 125 – 129 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1epe2tyEikhl4dLPYCL_K2EIgqzi0GBjk/edit#slide=id.p1

 Написати невелику розповідь або намалювати малюнок на аркуші паперу

А-4: «Один день мого життя серед друзів» або «Один день мого життя з

родиною» (на вибір).


02. 04. 2024 р.

Тема уроку. Соціальні чинники здоров’я

Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини.

Клініки, дружні до молоді. Вплив засобів масово інформації на здоров’я.

 Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та

соціальних служб для молоді, кабінетів довіри.

 Складання рейтингу телепередач.

Виконати завдання.

 § 24 – 25 с. 116 – 123 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1InoScMpiQuBsoJRi95eUG48sRGqYw9A/edit#slide=id.p1

 Виконати практ. вправу №16 на с. 124 (письм.).

 Скласти Топ-5 найкорисніших відео.


26. 03. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Психічна і духовна складові

здоров’я». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 14 – 22 с. 70 – 114.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1l-K5NX7xXB7m_PxeqAchikILg5B63I90/edit


19. 03. 2024 р.

Тема уроку. Конфлікти і здоров’я Причини виникнення і стадії розвитку

конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання

конфліктів.

 Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів.

Виконати завдання.

 § 22 с. 110 – 114 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1H8t9I9fUbtmWaGOvduvdHdHWwqC0c-46/edit#slide=id.p1

 Виконати п/р № 14 «Моделювання способів конструктивного розв’язання

конфліктів» на с. 11 підр.



12. 03. 2024 р.

Тема уроку. Стресова стійкість. Керування стресом. Самодопомога і

допомога при стресі.

Виконати завдання.

 § 21 с. 105 – 109 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1jfRQ9mx8w5u55by1XY8YLbYRwA6k6GAF/edit#slide=id.p1

 Опрацювати формули для самозаспокоєння та розкажіть які методи

використовуєте ви, щоб самому заспокоїти себе. Наведіть приклади з

власного життя або життя своїх рідних чи друзів.

Формули для самозаспокоєння

Відкинь цю думку.

Все буде добре.

Проблема вирішиться.

Це не варте хвилювання.

Я зосереджуюся на своєму диханні.

Я почуваюся здоровим .

Я абсолютно спокійний .

Як я міг перейматися такими дрібницями?

Спокійно обмірковую свої подальші дії.


05. 03. 2024 р.

Тема уроку. Чинники стресу та чинники в екстремальних ситуаціях.

Позитивне мислення.

 Формування позитивної адекватної самооцінки.

Виконати завдання.

 § 20 с. 101 – 105 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1DGBYOmMKNLe5-0WXzU1meIZLfLlIpeNp/edit#slide=id.p1

 Виконати пр. вправу № 13 на с. 105 (письмово). 


20. 02. 2024 р.

Тема уроку. Поняття і види стресу. Реакція організму на стрес. Ефект

самопідтримки стресу. Хронічний стрес і здоров’я.

Виконати завдання.

 § 19 с. 97 – 101 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1L1lyknAtSlVrU5ggXqYE_5tJTRBmLRC8/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встав пропущені слова».


Вправа «Встав пропущені слова».


1. ________ - це універсальна реакція організму на небезпеку.

2. Стрес відбувається у ________ фази.

3. Фаза тривоги – це __________ фаза.

4. Третя фаза – фаза ______________.

5. Перебування на сонці – це _________________ стрес.

6. Люди ______________ реагують на ситуацію, у якій може

виникнути стрес.

7. Під час стресу змінюється також ___________ стан.

8. Людина _____________ прожити без стресів.

9. _________ стрес – корисний, він допомагає активно боротися з

проблемами і підготовлює до сприйняття інших стресових

ситуацій.

10. Стрес, який уже не допомагає, а шкодить організмові,

називається ________________.

11. Стрес погіршує роботу імунної системи, тому може призвести до

________________.

12. Якщо людина не справляється з ситуацією, а чинники, що

спричиняють стрес, продовжують діяти, то можливості організму

до захисту виснажуються і тоді виникає так званий _________

стрес.


13. 02. 2024 р.

Тема уроку. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.

 Відпрацювання навичок самоконтролю.

Виконати завдання.

 § 18 с. 92 – 96 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1RZFf-XuBEb1iNh3PxTmXVc-ez5tRXMYX/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 12 «Відпрацювання навичок

самоконтролю» на с. 96 підр. (письмово).


06. 02. 2024 р.

Тема уроку. Емоційне благополуччя . Культура вияву почуттів. Вплив

емоцій на здоров’я і прийняття рішень.

Виконати завдання.

 § 17 с. 88 – 92 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Jv33utWGIMWA3CK0AzNrNaQuUYRwz8dH/edit#slide=id.p1

 Навести приклад з власного життя або життя ваших рідних, друзів,

знайомих, коли вдалося швидко підняти собі настрій. Поділіться

порадами з однокласниками. Скласти свій «рецепт гарного настрою».


30. 01. 2024 р.

Тема уроку. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

 Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.

Виконати завдання.

 § 16 с. 81 – 87 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Заповнити таблицю «Користь від знань із предметів»

https://docs.google.com/document/d/13MB16UEgLdoOwY1eqGJ0FDsr8Cdr4A1A/edit#heading=h.gjdgxs


23. 01. 2024 р.

Тема уроку. Уміння вчитися. Умови успішного навчання.

Відпрацювання навичок планування часу.

Виконати завдання.

 § 14 с. 70 – 74 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1RoLtC3nDS68OKji0lk6x_hxe98qLWbmf/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 10 на с. 80 підр. (у зошиті).


 16. 01. 2024 р.

Тема уроку. Психічний і духовний розвиток. Особливості психічного

розвитку підлітків. Розвиток потреб. Духовний розвиток особистості.

Життєві цінності і здоров’я.

 Аналіз особистої системи цінностей.

Виконати завдання.

 § 14 с. 70 – 74 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1NO2-Pwc-e4mZuaZ__K1fRQkadMAIfHtA/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 9 «Аналіз особистої системи цінностей» (1

і 2 завд.)


26. 12. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Фізична складова здоров’я».

Тестові завдання.

Виконати завдання.

https://docs.google.com/document/d/1eE5YZbzVp2mq8unwns9AlKLtu9KfFeOE/edit#heading=h.gjdgxs


 19. 12. 2023 р.

Тема уроку. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці. Догляд

за шкірою та волоссям.

 Вибір косметичних засобів.

Виконати завдання.

 § 13 с. 65 – 68 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1unIetuanP1j_fl2xrGEHQVBDb5rW5e22/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 7 на с. 64 – 65 підр.


12. 12. 2023 р.

Тема уроку. Косметичні проблеми підлітків Функції шкіри. Чинники, що

впливають на здоров’я шкіри. Типи шкіри. Особливості функціонування

шкіри у підлітковому віці. Догляд за шкірою і волоссям.

 Визначення типу шкіри і волосся.

Виконати завдання.

 § 12 - 13 с. 61 – 68 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1dw_8mAogqpq8swL36t2bqTszUK256oq3/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну вправу № 8 на с. 68 підр.


 05. 12. 2023 р.

Тема уроку. Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення

фізичної форми.

 Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я.

Виконати завдання.

 § 11 с. 55 – 60 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1uo9aQ-PVMH4pC6chBTMcd_wLGvHHBe6A/edit#slide=id.p1

 Виконати практичну роботу № 6 на с. 57 – 60 підр. Оформити результати і

записати висновки.


28.11. 2023 р.

Тема уроку. Індивідуальний розвиток підлітків. Ознаки біологічного,

психічного, соціального, духовного дозрівання.

Виконати завдання.

 § 10 с. 50 – 54 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1INnXcYF0Z0SlCdqHTP-v3ocx63Jz0UoE/edit#slide=id.p1

 Скласти поради підлітку на щодень.



14.11. 2023 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека і здоров’я людини». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 1 – 3, 5 - 9 с. 6 – 48,

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1GfreNEehjsC5SZm3b6EdQJY3TkVjLwhz/edit


07.11. 2023 р. Тема уроку. Здоров’я і спосіб життя. Цілісність здоров’я Переваги  здорового способу життя. Навички, сприятливі для здоров'я. Користь їзди на велосипеді для здоров’я. Значення життєвих принципів для здоров’я.  Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя.  Самооцінка фізичного здоров’я. Виконати завдання.  § 1 – 3 с. 6 – 14 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1KHhTn--HH2c0zwhNj2TfqCplDtb6qCPY/edit#slide=id.p1  Створити соціальну рекламу про здоровий спосіб життя.



31.10. 2023 р. Тема уроку. Пожежна безпека у громадських приміщеннях Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні. Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні. Виконати завдання.  § 9 с. 43 – 47 опрацювати  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1b56gDA3fUuWgru9P3RWjs10pUatbgRee/edit#slide=id.p1  Утворіть речення, з’єднавши правильно ліву та праву частини.

https://docs.google.com/document/d/1EZoEhmky-jvP9GK2F-XichrxRsMUkqIu/edit#heading=h.gjdgxs


24.10. 2023 р.

Тема уроку. Побутова безпека. Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням. Виконати завдання.  § 8 с. – 37 – 42 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1tebkvah3cJer3YS2naOSeCHtBNi5ydQ_/edit#slide=id.p1  Виконати практичну вправу № 4 «Оцінювання ризиків щоденного життя» (письмово).


17.10. 2023 р. Тема уроку. Безпека на дорозі. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП.  Моделювання поведінки пасажира при ДТП. Виконати завдання.  § 6 – 7 с. 28 – 36 опрацювати  Переглянути презентації за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/13QHgMmbqz3H6SbLr1qD7e8_r0SfV47Xw/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1KEkA53jgom1ao0-Gkz5-r1AEQdIwXbff/edit#heading=h.gjdgxs

03.10. 2023 р. Тема уроку. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів.  Моделювання взаємодії з рятувальними службами при виявленні незнайомих предметів/вибухонебезпечних предметів Виконати завдання.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1nOlX_squi_sB5nMNJl6UxjrDn6MAcAjx/edit#slide=id.p1  Записати основне з презентації в зошит.  Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oPmJ3_fHzC4 https://www.youtube.com/watch?v=OWg0sOcCYTQ


26. 09. 2023 р.

Тема уроку. Самодопомога і невідкладна допомога. Як запобігти виникненню паніки. Перша домедична допомога при падіннях, травмах, опіках. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах.  Відпрацювання навичок психологічної самодопомоги та умінь надавати першу домедичну допомогу при травмах, опіках, кровотечі.

https://docs.google.com/document/d/1465fD9djMCIXCzpQlFQG66WwhqpcsANq/edit#heading=h.gjdgxs

https://docs.google.com/presentation/d/1T1P9tHP949aPRVPnIcEFD4sv5XrlZaaR/edit#slide=id.p1

19. 09. 2023 р.

Тема уроку. Повітряна тривога. Шляхи і правила евакуації. Види укриттів. Ознаки надійного і ненадійного укриття. Найбезпечніші місця в оселі. «Правило двох стін».  Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи Виконати завдання.  Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0KrCnVEJbDg https://www.youtube.com/watch?v=zWMskJ40WzU  Створити свій логотип повітряної тривоги.


12. 09. 2023 р.

Тема уроку. Ризики воєнного часу. Ризики в зоні бойових дій, на окупованих і звільнених територіях. Контакти з озброєними людьми. Захист під час обстрілів, бомбардувань.  Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час. Виконати завдання.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1qlKNShGceV75sqixkFTJSI0i8O_Xs6SA/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Вірю – не вірю».

https://docs.google.com/document/d/13hywM5Dei308AfsTj_XPc3NRGGbwPtJe/edit#heading=h.gjdgxs

05. 09. 2023 р. Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності. Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.  Розпізнавання виправданих і невиправданих ризиків.  Відповідальність за розповсюдження у соціальних мережах роликів/повідомлень ризикованої поведінки та інформації, що може загрожувати національній безпеці. Виконати завдання.  § 5 с. 24 – 27 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1CPEOaxm4MDQMtzCWycfBrDvsR01_eO13/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Розпізнай небезпеку». ( природна – П, техногенна – Т, соціальна – С) Вправа «Розпізнай небезпеку». 1. Землетрус. 2. Дорожньо-транспортна пригода. 3. Повінь. 4. Війна. 5. Вибух на хімічному складі. 6. Тероризм. 7. Раптовий обвал будинків і споруд. 8. Ожеледиця на дорозі. 9. Наркоманія. 10. Сильний туман. 11. Аварія на АЕС 12. Злочинність