14. 05. 2024 р.
Тема уроку. Профілактика захворювань, що набули соціального
значення. Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики.
Наркотична залежність. Ознаки і механізми виникнення залежності.
Відпрацювання навичок відмови від пропозицій вжити наркотик
Виконати завдання.
§ 28 с. 138 – 144 опрацювати.
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/10i2PKtCk9zxV3AnfAgJScnJo-Pcwxt2e/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 17 на с. 143 – 144 підр.
07. 05. 2024 р.
Тема уроку. Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та
інтернет-залежність.
Виконати завдання.
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1P1bt_OBl6jzhcmIqagekp2fbbwKPsE06/edit#slide=id.p1
Виконати онлайн тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/vpliv-komerciyno-reklami-na-zdorov-ya-komp-
yuterna-igrova-ta-internet-zalezhnist-359469.html.
30. 04. 2024 р.
Тема уроку. Хвороби цивілізації Соціальні чинники ризику «хвороб
цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань,
діабету, ожиріння.
Виконати завдання.
§ 27 с. 134 – 137опрацювати.
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1zHUWYAPolvDDy6IyvH5z3tsY-a8X5aIZ/edit#slide=id.p1
Виконати тестові завдання.
https://docs.google.com/document/d/1zYZRSPo6OXO6ZZPGWsjjHVo6JvCl7B_4/edit#heading=h.gjdgxs
23. 04. 2023
Тема уроку. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній.
Способи протидії негативному соціальному впливу
Виконати завдання.
§ 26 с. 130 – 133 опрацювати.
https://docs.google.com/document/d/1n-MIoUmNBAg8I9i8kKQcmFRz-HzwARz6/edit#heading=h.gjdgxs
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1OIoP2AE0Ji9m1BH6Byn_0D4UtwOQRc4E/edit#slide=id.p1
09. 04. 2024 р.
Тема уроку. Найближче оточення підлітка. Вплив родини і друзів. Принципи
формування міжособистісних стосунків.
Виконати завдання.
§ 25 с. 125 – 129 опрацювати.
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1epe2tyEikhl4dLPYCL_K2EIgqzi0GBjk/edit#slide=id.p1
Написати невелику розповідь або намалювати малюнок на аркуші паперу
А-4: «Один день мого життя серед друзів» або «Один день мого життя з
родиною» (на вибір).
02. 04. 2024 р.
Тема уроку. Соціальні чинники здоров’я
Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини.
Клініки, дружні до молоді. Вплив засобів масово інформації на здоров’я.
Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та
соціальних служб для молоді, кабінетів довіри.
Складання рейтингу телепередач.
Виконати завдання.
§ 24 – 25 с. 116 – 123 опрацювати.
Переглянути презентацію (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1InoScMpiQuBsoJRi95eUG48sRGqYw9A/edit#slide=id.p1
Виконати практ. вправу №16 на с. 124 (письм.).
Скласти Топ-5 найкорисніших відео.
26. 03. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Психічна і духовна складові
здоров’я». Тестові завдання.
Виконати завдання.
Повт. § 14 – 22 с. 70 – 114.
Виконати тестові завдання.
https://docs.google.com/document/d/1l-K5NX7xXB7m_PxeqAchikILg5B63I90/edit
19. 03. 2024 р.
Тема уроку. Конфлікти і здоров’я Причини виникнення і стадії розвитку
конфліктів. Розпалювання конфліктів. Способи конструктивного розв’язання
конфліктів.
Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів.
Виконати завдання.
§ 22 с. 110 – 114 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1H8t9I9fUbtmWaGOvduvdHdHWwqC0c-46/edit#slide=id.p1
Виконати п/р № 14 «Моделювання способів конструктивного розв’язання
конфліктів» на с. 11 підр.
12. 03. 2024 р.
Тема уроку. Стресова стійкість. Керування стресом. Самодопомога і
допомога при стресі.
Виконати завдання.
§ 21 с. 105 – 109 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1jfRQ9mx8w5u55by1XY8YLbYRwA6k6GAF/edit#slide=id.p1
Опрацювати формули для самозаспокоєння та розкажіть які методи
використовуєте ви, щоб самому заспокоїти себе. Наведіть приклади з
власного життя або життя своїх рідних чи друзів.
Формули для самозаспокоєння
Відкинь цю думку.
Все буде добре.
Проблема вирішиться.
Це не варте хвилювання.
Я зосереджуюся на своєму диханні.
Я почуваюся здоровим .
Я абсолютно спокійний .
Як я міг перейматися такими дрібницями?
Спокійно обмірковую свої подальші дії.
05. 03. 2024 р.
Тема уроку. Чинники стресу та чинники в екстремальних ситуаціях.
Позитивне мислення.
Формування позитивної адекватної самооцінки.
Виконати завдання.
§ 20 с. 101 – 105 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1DGBYOmMKNLe5-0WXzU1meIZLfLlIpeNp/edit#slide=id.p1
Виконати пр. вправу № 13 на с. 105 (письмово).
20. 02. 2024 р.
Тема уроку. Поняття і види стресу. Реакція організму на стрес. Ефект
самопідтримки стресу. Хронічний стрес і здоров’я.
Виконати завдання.
§ 19 с. 97 – 101 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1L1lyknAtSlVrU5ggXqYE_5tJTRBmLRC8/edit#slide=id.p1
Виконати вправу «Встав пропущені слова».
Вправа «Встав пропущені слова».
1. ________ - це універсальна реакція організму на небезпеку.
2. Стрес відбувається у ________ фази.
3. Фаза тривоги – це __________ фаза.
4. Третя фаза – фаза ______________.
5. Перебування на сонці – це _________________ стрес.
6. Люди ______________ реагують на ситуацію, у якій може
виникнути стрес.
7. Під час стресу змінюється також ___________ стан.
8. Людина _____________ прожити без стресів.
9. _________ стрес – корисний, він допомагає активно боротися з
проблемами і підготовлює до сприйняття інших стресових
ситуацій.
10. Стрес, який уже не допомагає, а шкодить організмові,
називається ________________.
11. Стрес погіршує роботу імунної системи, тому може призвести до
________________.
12. Якщо людина не справляється з ситуацією, а чинники, що
спричиняють стрес, продовжують діяти, то можливості організму
до захисту виснажуються і тоді виникає так званий _________
стрес.
13. 02. 2024 р.
Тема уроку. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.
Відпрацювання навичок самоконтролю.
Виконати завдання.
§ 18 с. 92 – 96 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1RZFf-XuBEb1iNh3PxTmXVc-ez5tRXMYX/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 12 «Відпрацювання навичок
самоконтролю» на с. 96 підр. (письмово).
06. 02. 2024 р.
Тема уроку. Емоційне благополуччя . Культура вияву почуттів. Вплив
емоцій на здоров’я і прийняття рішень.
Виконати завдання.
§ 17 с. 88 – 92 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1Jv33utWGIMWA3CK0AzNrNaQuUYRwz8dH/edit#slide=id.p1
Навести приклад з власного життя або життя ваших рідних, друзів,
знайомих, коли вдалося швидко підняти собі настрій. Поділіться
порадами з однокласниками. Скласти свій «рецепт гарного настрою».
30. 01. 2024 р.
Тема уроку. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.
Вправи на концентрацію уваги, розвиток пам’яті, уяви.
Виконати завдання.
§ 16 с. 81 – 87 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
Заповнити таблицю «Користь від знань із предметів»
https://docs.google.com/document/d/13MB16UEgLdoOwY1eqGJ0FDsr8Cdr4A1A/edit#heading=h.gjdgxs
23. 01. 2024 р.
Тема уроку. Уміння вчитися. Умови успішного навчання.
Відпрацювання навичок планування часу.
Виконати завдання.
§ 14 с. 70 – 74 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1RoLtC3nDS68OKji0lk6x_hxe98qLWbmf/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 10 на с. 80 підр. (у зошиті).
16. 01. 2024 р.
Тема уроку. Психічний і духовний розвиток. Особливості психічного
розвитку підлітків. Розвиток потреб. Духовний розвиток особистості.
Життєві цінності і здоров’я.
Аналіз особистої системи цінностей.
Виконати завдання.
§ 14 с. 70 – 74 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1NO2-Pwc-e4mZuaZ__K1fRQkadMAIfHtA/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 9 «Аналіз особистої системи цінностей» (1
і 2 завд.)
26. 12. 2023 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Фізична складова здоров’я».
Тестові завдання.
Виконати завдання.
https://docs.google.com/document/d/1eE5YZbzVp2mq8unwns9AlKLtu9KfFeOE/edit#heading=h.gjdgxs
19. 12. 2023 р.
Тема уроку. Особливості функціонування шкіри в підлітковому віці. Догляд
за шкірою та волоссям.
Вибір косметичних засобів.
Виконати завдання.
§ 13 с. 65 – 68 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1unIetuanP1j_fl2xrGEHQVBDb5rW5e22/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 7 на с. 64 – 65 підр.
12. 12. 2023 р.
Тема уроку. Косметичні проблеми підлітків Функції шкіри. Чинники, що
впливають на здоров’я шкіри. Типи шкіри. Особливості функціонування
шкіри у підлітковому віці. Догляд за шкірою і волоссям.
Визначення типу шкіри і волосся.
Виконати завдання.
§ 12 - 13 с. 61 – 68 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1dw_8mAogqpq8swL36t2bqTszUK256oq3/edit#slide=id.p1
Виконати практичну вправу № 8 на с. 68 підр.
05. 12. 2023 р.
Тема уроку. Показники фізичного розвитку підлітків. Способи покращення
фізичної форми.
Визначення індивідуальних показників фізичної складової здоров’я.
Виконати завдання.
§ 11 с. 55 – 60 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1uo9aQ-PVMH4pC6chBTMcd_wLGvHHBe6A/edit#slide=id.p1
Виконати практичну роботу № 6 на с. 57 – 60 підр. Оформити результати і
записати висновки.
28.11. 2023 р.
Тема уроку. Індивідуальний розвиток підлітків. Ознаки біологічного,
психічного, соціального, духовного дозрівання.
Виконати завдання.
§ 10 с. 50 – 54 опрацювати.
Переглянути презентацію за посиланням (додається)
https://docs.google.com/presentation/d/1INnXcYF0Z0SlCdqHTP-v3ocx63Jz0UoE/edit#slide=id.p1
Скласти поради підлітку на щодень.
14.11. 2023 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека і здоров’я людини». Тестові завдання. Виконати завдання. Повт. § 1 – 3, 5 - 9 с. 6 – 48,
Виконати тестові завдання.
https://docs.google.com/document/d/1GfreNEehjsC5SZm3b6EdQJY3TkVjLwhz/edit
07.11. 2023 р. Тема уроку. Здоров’я і спосіб життя. Цілісність здоров’я Переваги здорового способу життя. Навички, сприятливі для здоров'я. Користь їзди на велосипеді для здоров’я. Значення життєвих принципів для здоров’я. Створення соціальної реклами про здоровий спосіб життя. Самооцінка фізичного здоров’я. Виконати завдання. § 1 – 3 с. 6 – 14 опрацювати. Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1KHhTn--HH2c0zwhNj2TfqCplDtb6qCPY/edit#slide=id.p1 Створити соціальну рекламу про здоровий спосіб життя.
31.10. 2023 р. Тема уроку. Пожежна безпека у громадських приміщеннях Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні. Відпрацювання алгоритму дій під час пожежі в громадському приміщенні. Виконати завдання. § 9 с. 43 – 47 опрацювати Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1b56gDA3fUuWgru9P3RWjs10pUatbgRee/edit#slide=id.p1 Утворіть речення, з’єднавши правильно ліву та праву частини.
https://docs.google.com/document/d/1EZoEhmky-jvP9GK2F-XichrxRsMUkqIu/edit#heading=h.gjdgxs
24.10. 2023 р.
Тема уроку. Побутова безпека. Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням. Виконати завдання. § 8 с. – 37 – 42 опрацювати. Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1tebkvah3cJer3YS2naOSeCHtBNi5ydQ_/edit#slide=id.p1 Виконати практичну вправу № 4 «Оцінювання ризиків щоденного життя» (письмово).
17.10. 2023 р. Тема уроку. Безпека на дорозі. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП. Моделювання поведінки пасажира при ДТП. Виконати завдання. § 6 – 7 с. 28 – 36 опрацювати Переглянути презентації за посиланням (додається)
https://docs.google.com/presentation/d/13QHgMmbqz3H6SbLr1qD7e8_r0SfV47Xw/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/document/d/1KEkA53jgom1ao0-Gkz5-r1AEQdIwXbff/edit#heading=h.gjdgxs
03.10. 2023 р. Тема уроку. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Моделювання взаємодії з рятувальними службами при виявленні незнайомих предметів/вибухонебезпечних предметів Виконати завдання. Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1nOlX_squi_sB5nMNJl6UxjrDn6MAcAjx/edit#slide=id.p1 Записати основне з презентації в зошит. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=oPmJ3_fHzC4 https://www.youtube.com/watch?v=OWg0sOcCYTQ
26. 09. 2023 р.
Тема уроку. Самодопомога і невідкладна допомога. Як запобігти виникненню паніки. Перша домедична допомога при падіннях, травмах, опіках. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Відпрацювання навичок психологічної самодопомоги та умінь надавати першу домедичну допомогу при травмах, опіках, кровотечі.
https://docs.google.com/document/d/1465fD9djMCIXCzpQlFQG66WwhqpcsANq/edit#heading=h.gjdgxs
https://docs.google.com/presentation/d/1T1P9tHP949aPRVPnIcEFD4sv5XrlZaaR/edit#slide=id.p1
19. 09. 2023 р.
Тема уроку. Повітряна тривога. Шляхи і правила евакуації. Види укриттів. Ознаки надійного і ненадійного укриття. Найбезпечніші місця в оселі. «Правило двох стін». Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи Виконати завдання. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0KrCnVEJbDg https://www.youtube.com/watch?v=zWMskJ40WzU Створити свій логотип повітряної тривоги.
12. 09. 2023 р.
Тема уроку. Ризики воєнного часу. Ризики в зоні бойових дій, на окупованих і звільнених територіях. Контакти з озброєними людьми. Захист під час обстрілів, бомбардувань. Оцінювання ризиків щоденного життя у мирний і воєнний час. Виконати завдання. Переглянути презентацію за посиланням (додається).
https://docs.google.com/presentation/d/1qlKNShGceV75sqixkFTJSI0i8O_Xs6SA/edit#slide=id.p1 Виконати вправу «Вірю – не вірю».
https://docs.google.com/document/d/13hywM5Dei308AfsTj_XPc3NRGGbwPtJe/edit#heading=h.gjdgxs
05. 09. 2023 р. Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності. Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику. Розпізнавання виправданих і невиправданих ризиків. Відповідальність за розповсюдження у соціальних мережах роликів/повідомлень ризикованої поведінки та інформації, що може загрожувати національній безпеці. Виконати завдання. § 5 с. 24 – 27 опрацювати. Переглянути презентацію за посиланням (додається)
https://docs.google.com/presentation/d/1CPEOaxm4MDQMtzCWycfBrDvsR01_eO13/edit#slide=id.p1 Виконати вправу «Розпізнай небезпеку». ( природна – П, техногенна – Т, соціальна – С) Вправа «Розпізнай небезпеку». 1. Землетрус. 2. Дорожньо-транспортна пригода. 3. Повінь. 4. Війна. 5. Вибух на хімічному складі. 6. Тероризм. 7. Раптовий обвал будинків і споруд. 8. Ожеледиця на дорозі. 9. Наркоманія. 10. Сильний туман. 11. Аварія на АЕС 12. Злочинність