Географія 7

15. 05. 2024 р. Тема уроку. Тихий океан. Органічний світ. Острови у Тихому океані, їх походження і природні особливості. Природні ресурси. Охорона природи. Виконати завдання.  § 55 с. 262 – 267 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1VOtB0AWiX_kaQ6a6fCSRYtm3SWENCiS/edit#slide=id.p1  Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1OdOPb6F7DX9zbGv5IeqCyTOmEHrtCSy/edit


13. 05. 2024 р. Тема уроку. Тихий океан. ГП. Рельєф дна. Клімат і води. Виконати завдання.  § 54 с. 257 – 261 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1CD3A2iGiNIXnFM8jsv3vjUIQw6qtEpo8/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1zYyPoV81sxi4ByYqEdxRSNquz84E9ZBT/edit#heading=h.gjdgxs



08. 05. 2024 р. Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань з теми «Євразія». Контрольна робота № 2 (письмово). Виконати завдання.  Повт. § 40 – 53 с. 188 – 256.  Виконати контрольну роботу

https://docs.google.com/document/d/1kgZPQpZm-WcchYjA2Ft3mt-tCXCyb_L-/edit#heading=h.gjdgxs



06. 05. 2024 р.


Тема уроку. Зв’язки України з країнами Європи та Азії. Виконати завдання.  § 52 – 53 с. 245 – 256 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1qrRL6HM6jkUCLiIqooo7OiwO44W1bxJ/edit#slide=id.p1  Уявіть, що ви співробітник туристичного агентства. Складіть туристичний маршрут для гостей з іншої країни з оглядом і відвідуванням найбільш цікавих визначних пам’яток нашої Батьківщини.



01. 05. 2024 р.

Тема уроку. Населення. Найбільші держави Європи і Азії. Виконати завдання.  § 50 – 51 с. 235 – 244 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1frhAcNAky2MGwPRf-vwuB5MYDLrvv3sf/edit#slide=id.p1  Виконайте завдання за посиланням. 1) Виконайте онлайн-тест "Населення Євразії. http://learningapps.org/watch?v=phbcxa1n316 2) Поєднайте в пари країни і їх столиці. Дуже цікаве завдання! https://learningapps.org/3347594 3) Поєднайте в пари країни Європи і їх столиці. Дуже цікаве завдання! https://learningapps.org/5003073


29. 04. 2024 р.

Тема уроку. Зміна природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти,

віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО

Виконати завдання.

 § 49 – 51 с. 232 – 235 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1G_wC2cQxRn1i7qw1ceMFLsx9vLXdz6Qy/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1r6_ask2sWKo2WCMkz91imu0V2YqnxF9k/edit


24. 04. 2024 р.

Тема уроку. Природні зони. Вертикальна поясність.

Виконати завдання.

 § 49 – 51 с. 224 – 237 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Um40WmkCuGfnZreutalbYGxPTZAwwBor/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Відгадай природну зону за описом»

https://docs.google.com/document/d/1YXcFxJ7gjHw3ZNTkDOz89fljCJnTosUR/edit#heading=h.gjdgxs


22. 04. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота № 11. Позначення на контурній карті назв

географічних об’єктів Євразії.

Виконати завдання.

 Повт. § 40 - 46 с.188 – 221.

 Виконати практичну роботу № 11.

https://docs.google.com/document/d/1AyzmJnQtUG5agUpZKTR0Ft8cM4GQnK59/edit



10. 04. 2024 р. Тема уроку. Води суходолу. Виконати завдання.  § 45 - 46 с. 211 – 221 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1DmjTpLIadeQJj3hdobmRsXxo0jpWzXCd/edit#slide=id.p1  Виконати самостійну роботу.

https://docs.google.com/document/d/16RA76aJtjlRzFcaJLDB5tHsst9xq_2eJ/edit#heading=h.gjdgxs


08. 04. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота № 10. Визначення типів клімату в межах

помірного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.

Виконати завдання.

 Повт. § 44 с. 207 – 211

 Виконати практичну роботу № 10.

https://docs.google.com/document/d/1JEs4lYcaq5qjSvDNKOcFBSnuRYgntaR3/edit#heading=h.gjdgxs


. 03. 04. 2024 р.

Тема уроку. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.

Виконати завдання.

 § 43 - 44 с. 202 – 211 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1iPW482viuLbmsWy_ltqRCqR0bc9u_jTZ/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Відгадай за описом».

https://docs.google.com/document/d/1Uu_crLMhdmsZi7tkn3ZUT5QvZwuh_4k_/edit



. 01. 04. 2024 р. Тема уроку. Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Виконати завдання.  § 42 с. 196 – 202 5 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1q3JvxitRwymu1v2xqD3GH08gG3NTS4h/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1gpVP7eJBdeZlIpQROJLxDRsKhHH0j3EA/edit#heading=h.gjdgxs


27. 03. 2024 р.

Тема уроку. Географічне положення. Поділ Євразії на дві частини світу.

Дослідження та освоєння материка.

Виконати завдання.

 § 40- 41 с. 188 – 195 опрацювати.

 Вивчити географічні об’єкти Євразії, які згадуються в параграфі і вміти

знаходити їх на карті.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1gAImOHn1t0DXytie7LYCfhp7smVmrsK6/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Так чи ні».


Вправа «Так чи ні»


1. Крайньою північною точкою Євразії є мис Челюскін.

2. Материк у широтному напрямку простягнувся на 18 тис. км.

3. Індійський океан омиває Євразію.

4. Євразія омивається водами Бенгальської затоки.

5. Євразія через протоку Дрейка сполучається з Антарктидою.

6. Євразія найбільший материк.

7. Нульовий меридіан перетинає Євразію.

8. Найбільший півострів Євразії Аравійський.

9. Умовна межа між Європою та Азією проходить по Гімалаях.

10. Найближчий сусід – це материк Австралія.

11. Острівна частина Євразії перетинається екватором.

12. Євразія складається з двох частин світу.


25. 03. 2024 р. Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Північна Америка». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 33 – 39 с. 154 – 187.  Виконати тестові завдання

https://docs.google.com/document/d/1FZnUhsp_oRmiJ_WSvTSgL2YsQg6JjAY7/edit#heading=h.gjdgxs


20. 03. 2024 р.

Тема уроку. Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки. Виконати завдання.  § 39 с. 182 – 187 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1yic3V6pDBgpmM6L0uNzu0vcdfwkEThYK/edit#slide=id.p1  Виконати географічний диктант. Географічний диктант. 1. Корінними жителями Північної Америки є… 2. Перші люди прийшли в Північну Америку з… 3. Після відкриття Америки Х. Колумбом, на материк почали прибувати… 4. Північну Америку населяють люди таких рас як … 5. Нині населення Північної Америки становить понад… 6. Корінні жителі становлять близько … 7. Найбільша густота населення на материку на… 8. 3/4 населення материка проживає у … 9. Найвисокорозвинутішою країно світу є … 10. Найбільшою за площею країною Північної Америки і другою у світі є … 11. Столицею США є місто … 12. Регіон Латинську Америку становлять країни…


18. 03. 2024 р.

Тема уроку. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Виконати завдання.  § 38 с. 178 – 181 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1c6V4Rn9z4m_JWxMDxWLcKMDTP8xFU7wf/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Встав пропуски»

https://docs.google.com/document/d/166BjwqeFnHSSwAAswVmHoSyOUiIhmIv0/edit#heading=h.gjdgxs


13. 03. 2024 р.


Тема уроку. Природні зони. Вертикальна поясність у горах.

Виконати завдання.

 § 37 с. 172 – 178 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1H1f1t09FpLX3Qq4KHrsP_o9mtR8_B38O/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.


«Природні зони Північної Америки».


Тести.


1. Природна зона, життя більшості тварин якої пов'язане з океаном…

а) лісостеп, б) тундра, в) арктичні пустелі, г) широколисті ліси.

2. Вічнозелені секвої ростуть в зоні…

а) пустель і напівпустель, б) перемінно-вологих мішаних лісів,

в) тундри і лісотундри, г) твердолистих лісів і чагарників.

3. Прерії - це...

а) степи і лісостепи Північної Америки, б) пустелі Північної Америки,

в) твердолисті ліси Північної Америки, г) савани Північної Амеики.

4. Символом Канади є листок...

а) дуба, б) клена, в) бука, г) каштана.

5. Єдиним видом сумчастих на материку є...

а) дикообраз, б) скунс, в) єнот, г) опосум.

6. Акації та мімози ростуть у зоні...

а) саван і рідколісь, б) перемінно-вологих лісів, в) напівпустель, г)

пустель.

7. Тварина, яка серед перелічених є зайвою…

а) лось, б) рись, в) алігатор, г) ондатра.

8. Природна зона, для якої характерні черноземоподібні грунти…

а) лісостепи і степи, б) арктичні пустелі, в) тайга, г) пустелі.

9. Колючий терен, кактуси та агави ростуть в...

а) тайзі, б) пустелях, в) тундрі, г) преріях.

10. Рослина, яка росте в тайзі…

а) болотний кипарис, б) магнолія, в) тюльпанове дерево, г) модрина.

11.Природна зона, в якій водилися численні стада бізонів…

а) савани, б) пустелі, в) тайга, г) прерії.

12. Природна зона, яка майже вся розорана й зайнята під лани пшениці та

кукурудзи…

а) лісотундра, б) широколисті ліси, в) прерії, г) пустелі.


11. 03. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота № 9. Позначення на контурній карті назв

географічних об’єктів Північної Америки.

Виконати завдання.

 Повт. § 33 – 36 с. 154 – 172.

 Завершити виконання практичної роботи № 9.

https://docs.google.com/document/d/1MSvRdKoO_aMH-a3EP6xbwL85J-jLnQ_8/edit


06. 03. 2024 р.


Тема уроку. Води суходолу.

Виконати завдання.

 § 36 с. 167 – 172 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1bghdOTBloQkHqXTtNk89qhTCZbm-Fg7O/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «вірю – не вірю»


Вправа «Вірю – не вірю»


1) Чи вірите ви, що в Північній Америці протікає найдовша річка світу

Міссісіпі?

2) Чи вірите ви, що Міссурі часто називають «товстою бруднулею»?

3) Чи вірите ви, що річку Маккензі назвали на честь людини, яка її

відкрила?

4) Чи вірите ви, що найглибший у світі Grand Canyon утворений річкою

Юкон?

5) Чи вірите ви, що по кількості озер серед материків, Північна Америка

займає 2-е місце?

6.) Чи вірите ви, що до складу Великих озер входить 6 озер?

7) Чи вірите ви, що всесвітньо відомий Ніагарський водоспад знаходиться

на р. Святого Лаврентія?

8) Чи вірите ви, що в Північній Америці збереглися реліктові озера?

 За даними географічними координатами визначте географічні об’єкти

Північної Америки.

28º пн ш 88 ºзх д -

44 º пн. ш 79 зх д




04. 03. 2024 р.

Тема уроку. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Виконати завдання.  § 35 с. 162 – 167опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1rPkMR9dfVr-C773VZUiDpMqftkqDiT2u/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Відгадай за описом».

https://docs.google.com/document/d/1FVmR3GlN4Fk-9pdVp418FBpAupa41N98/edit#heading=h.gjdgxs



21. 02. 2024 р.

Тема уроку. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини Північної Америки. Виконати завдання.  § 34 с. 158 – 162 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1c59FYjOHQPUHw6x4E8au90ub72-QI-Aj/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1Uc4rkLa7XbFqybeslG7pGYR26HTl7CZX/edit#heading=h.gjdgxs


19. 02. 2024 р.

Тема уроку. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння Північної Америки. Виконати завдання.  § 33 с. 154 – 158 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1dcZt4faNCtP38Tt5S1VokYz-Yccq7nT9/edit#slide=id.p1  Вивчити географічні об’єкти Північної Америки і вміти знаходити їх на карті (робота з картою).  Виконати географічний диктант. Географічний диктант. 1. В яких півкулях розташована Північна Америка? 2. Назвіть крайню західну точку материка. 3. Якими океанами омивається материк? 4. Архіпелаг, що знаходиться на півночі. 5. Велика затока, що знаходиться на півдні материка. 6. Яка площа Північної Америки? 7. Чим відокремлюється Північна Америка від Південної? 8. Найбільший півострів на материку. 9. Море, що немає берегів і знаходиться біля узбережжя Північної Америки. 10. Найбільший острів світу, що знаходиться біля материка. 11. Чим відокремлюється Північна Америка від Євразії? 12. Найпотужніша тепла течія, що знаходиться в Атлантичному океані.


14. 02. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з тем «Австралія» і «Антарктида». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 27 – 32 с. 121 – 153.

https://docs.google.com/document/d/1EA3ad0oHgdL82AeMmsWjjpWCdqT64gZ/edit


12. 02. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті назв

географічних об’єктів Антарктиди.

Виконати завдання.

 Повт. § 27 – 32 с. 121 - 153

 Виконати практичну роботу № 8.


Практична робота № 8.


Тема: Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів

Антарктиди.

Мета: поглибити знання про розміщення на території Антарктиди

географічних об’єктів; продовжити формувати навички роботи з

картографічним матеріалом.

Обладнання: фізична карта Антарктиди, контурна карта.


Хід роботи.


1. Нанести на контурну карту:

океани: Тихий, Атлантичний,Індійський;

моря: Уеделла, Белінсгаузена, Амундсена, Росса;

протоки: Дрейка;

півострови:Антарктичний;

гори:Трансантарктичні гори;

полюс: Південний

2. Чому материк Антарктиду називають найвищим материком на Землі?

3. Де проходить межа Антарктики? Яка відмінність між Антарктикою і

Антарктидою?

ВИСНОВОК. У чому полягають особливості географічного положення

Антарктиди ?



07. 02. 2024 р.

Тема уроку. Рослинний і тваринний світ Антарктиди. Природні багатства, їх

використання.

Виконати завдання.

 § 32 с. 150 – 153 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1qFsDNyzvU81csBBziRkAMPFIu4j3BmTW/edit#slide=id.p1

 Скласти розповідь або казку «Моя подорож до Антарктиди».



. 05. 02. 2024 р.


Тема уроку. Тектонічна будова, рельєф та клімат Антарктиди.

Виконати завдання.

 § 32 с. 147 – 151 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/175uJADmhY1nQMr4aoBsPw3gn44jk6hn/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант.

1. Середня висота материка становить… .

2. Найбільший шельфовий льодовик континенту – це … .

3. Середня тривалість «життя» айсберга становить близько … .

4. Гори, які знаходяться на материку.

5. Найбільший діючий вулкан Антарктиди.

6. Новий всесвітній рекорд найнижчої температури на поверхні

Землі зафіксували у 2013 році і він становить… .

7. Середня кількість опадів на материку.

8. Невеликі ділянки суходолу вільні від льоду – це … .

9. Найтепліший місяць в Антарктиді – це … .

10. Півострів, який є на материку.

11. Кліматичний пояс, у якому розташована більша частина

материка.

12. Кому належить материк Антарктида?


31. 01. 2024 р. Тема уроку. Географічне положення. Антарктида і Антарктика. Відкриття та дослідження. Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Виконати завдання.  § 31 с. 142 – 146 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1SmQcTtYKJmhit9UWfHCYu1g5wP0gRmW_/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1EHhFY1g57AvFisPJOjomI7zxS6zW97_/edit#heading=h.gjdgxs


29. 01. 2024 р.

Тема уроку. Населення Австралії. Австралійський Союз. Виконати завдання.  § 30 с. 137 – 141 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1wtrYKLuQdmad8EXoyYSnuNKfn0XSxxjA/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/11tDQy8GnOL4Kmw65QAVUmqlgWNZu1SL/edit#heading=h.gjdgxs


22. 01. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота № 7. Позначення на контурній карті назв

основних географічних об’єктів Австралії.

Виконати завдання.

 Повт.§ 27 - 28 с. 121 – 130.

 Виконати практичну роботу № 7.

https://docs.google.com/document/d/1bXOfhR3932v8LorblpN3ginJ_KjyOHxH/edit#heading=h.gjdgxs


17. 01. 2024 р. Тема уроку. Клімат. Води суходолу. Виконати завдання.  § 28 с. 126 – 130 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/10VPoQDTdbn4bH_S432JdDC3ShcpQf2rq/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/19yRGhfQJUGIDFR1aRIM4rranfymDtEoL/edit#heading=h.gjdgxs


15. 01. 2024 р.

Тема уроку. Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння.

Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини.

Виконати завдання.

 § 27 с. 121 – 126 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1uZdmog5C1az6pmzJOUBMziId8bfkZu81/edit#slide=id.p1

 Вивчити географічні об’єкти Австралії.

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».

Вправа «Вірю – не вірю».

1) Чи вірите ви, що Австралія найменший материк?

2) Чи вірите ви, що це найжаркіший материк, який лежить у двох

півкулях?

3) Чи вірите ви, що Австралію відкрили голландці?

4) Чи вірите ви, що Австралія омивається двома океанами?

5) Чи вірите ви, що берегова лінія материка покраяна слабо?

6) Чи вірите ви, що на материку є діючі вулкани?

7) Чи вірите ви, що на материку є високі гори?

8) Чи вірите ви, що в Австралії великі площі заняті пустелями?

9) Чи вірите ви, що вздовж західного узбережжя простягнувся Великий

бар’єрний риф?

10) Чи вірите ви, що Австралія багата на руди чорних та кольорових

металів?

11) Чи вірите ви, що на материку зосереджено 85% світового видобутку

опалів (напівкоштовних каменів)?

12) Чи вірите ви, що найвища вершина Австралії – г. Косцюшко має

висоту 2061 м?


27. 12. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Південна Америка». Тести Виконати завдання.  Повт. § 20 – 26 с. 88 – 120.  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1f8a1Lkv3UD4EVNiB5ydGiQ8ozwGaqLm7/edit


25. 12. 2023 р.

Тема уроку. Населення Південної Америки. Держави. Виконати завдання.  § 25 – 26 с. 112 -120 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1KoeGdLSNKtwf9opgKVav8MI9NtvEN4g3/edit#slide=id.p1  Скласти кросворд «Населення і держави Південної Америки».



20.12. 2023 р.

Тема уроку. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти Південної Америки віднесені до світової природної спадщини ЮНЕСКО. Виконати завдання.  § 24 с. 110 – 111 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

 Провести географічне дослідження на с. 112 підр.


18. 12. 2023 р.

Тема уроку. Природні зони. Вертикальна поясність Анд. Виконати завдання.  § 24 с. 105 – 107 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1IJ1wEbs9psjqC1E-mBOYuj_HPQCPhLGq/edit#slide=id.p1  Виконати географічний диктант. Географічний диктант. 1. Найдовша у світі змія-душитель. 2. Тварина – «танк». 3. Південноамериканський верблюд. 4. Найбільший гризун планети. 5. Найменша пташка планети. 6. Господар Анд. 7. Найледачіша тварина світу. 8. Тварина, що володіє найсильнішим голосом. 9. «Маленький жах» - мешканець Амазонки. 10. Ссавець, що харчується мурахами. 11. Тварина, що «носить» окуляри. 12. Він же крокодил.


13.12. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота № 6. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Південної Америки. Виконати завдання.  Повт. § 20 - 23 с. 88 – 105.  Завершити виконання практичну роботу № 6

https://docs.google.com/document/d/1tCu3XvY_4V3kgfjhCH_AB95H-vbv1eVk/edit



. 11.12. 2023 р.

Тема уроку. Води суходолу. Виконати завдання.  § 23 с. 101 – 105 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/16TYEcBNtej-CXec5Ps72Qivybct1WsOo/edit#slide=id.p1 Виконати вправу «Запитую – відповідай». Вправа «Запитую – відповідай». 1. Його називали континентальним морем Анд. Що саме? 2. Басейн цієї річки поділяють Бразилія, Перу, Болівія, Колумбія, Еквадор. Якої саме річки? 3. Хто перший перетнув Південну Америку із заходу на схід по річці Амазонці? 4. Який водоспад знаходиться на тому місці, де знаходяться кордони трьох країн: Бразилії, Аргентини, Парагваю? 5. Найбільше озеро тектонічного походження, озеро – лагуна? 6. Найвищий водоспад світу? 7. Найдовша річка світу. 8. Найвисокогірніше з озер світу? 9. Найповноводніша річка світу? 10 Одне з найбільш солоних озер Анд? 11. Третя за довжиною річка Південної Америки? 12. Яка річка є «родичем океану»?


06. 12. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота № 5. Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами. Виконати завдання.  Повт. § 22 с. 97 – 101  Виконати практичну роботу № 5.

https://docs.google.com/document/d/1giT0KT4iQTDZ5fv1bFh4QyN1VB5S0uM/edit


04.12. 2023 р.

Тема уроку. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Виконати завдання.  § 22 с. 97 – 101 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1BZRMja0bje3RDZRjvhTj5mWGbQUWVlPI/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Відгадай за описом».

https://docs.google.com/document/d/1UAjjqNQEZjbhUSXij5cymGZAoVtFxYy8/edit


29. 11. 2023 р.


Тема уроку. Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини. Виконати завдання.  § 21 с. 93 – 96 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1e7VNQ41eXk8gKAPvt0G7aGMe-0WqMiCt/edit#slide=id.p1  Вивчити географічні об’єкти Південної Америки та вміти знаходити їх на карті.  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1P2vkYR7Q12ob-VhnrxJnHv5E91oYEmUj/edit


27. 11. 2023 р.

Тема уроку. Географічне положення. Дослідження та освоєння Південної Америки. Виконати завдання.  § 20 с. 88 – 92 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1HWTMm6Gfkdvfd2Jegd4WzxCGZOn1dF95/edit#slide=id.p1  Вивчити і вміти знаходити на карті географічні об’єкти Південної Америки.  Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1Pwn04kOjY0spb0JLorSh7-E4znhvv4SF/edit#heading=h.gjdgxs


15. 11. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Африка». Контрольна робота № 1 (письмово) Виконати завдання.  § 18 – 19 с. 77 – 87 опрацювати.  Виконати контрольну роботу № 1

https://docs.google.com/document/d/1qI51HU3UPGHqkvBTeLr9S1qvpWNnwes-/edit#heading=h.gjdgxs


13.11. 2023 р.

Тема уроку. Населення і політична карта. Держави. Виконати завдання.  § 18 – 19 с. 77 – 87 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1J96_5krXSO_Den4StMObFcfakhpVeKdG/edit#slide=id.p1  Виконати завдання .

https://docs.google.com/document/d/1gdJCGAj_58dnPLWaww3wYHoYIthGq3AK/edit



07.11. 2023 р.

Тема уроку. Стихійні явища природи. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО. Виконати завдання.  § 17 с. 73 – 77 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1QoclMLFAZxhZIZYHb3RwIh_YjDjHSQLX/edit#slide=id.p1  На карті природних зон Африки в атласі знайдіть заповідники та національні парки, позначте їх на контурній карті. Укажіть, в яких природних зонах вони розташовані.  Провести дослідження. Уявіть, що вас зарахували до складу експертної групи вчених, які вивчають вплив господарської діяльності людей на природу африки. Складіть звіт «Наслідки зміни природи Африки» у вигляді таблиці (у зошиті). Таблиця на с. 77 підр.



06.11. 2023 р.

Тема уроку. Природні зони, закономірності їх розміщення. Практична робота № 4. Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки. Виконати завдання.  § 16 с. 69 – 73 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).


https://docs.google.com/presentation/d/1nGCNNx5HKW5t5eldE4ztnz4wc5ZW8gOf/edit#slide=id.p1  Виконати практичну роботу № 4.

https://docs.google.com/document/d/1UaCcxs-GadU4r2SUXlC-rEi_q4V0UuIr/edit


. 01.11. 2023 р.

Тема уроку. Води суходолу. Використання водних ресурсів. Виконати завдання.  § 15 с. 65 – 69 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1K7E_9hkC3rm1EBVoVYGSiLpiYSMH6S71/edit#slide=id.p1  Виконати цифровий диктант.

https://docs.google.com/document/d/1fQUZRwSX9ycBnoGOY_3UcUoXQhWPsq1J/edit#heading=h.gjdgxs

30.10. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота № 3. Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами. Виконати завдання.  Повт. § 13 – 14 с. 59 – 64  Завершити виконання практичної роботи № 3

https://docs.google.com/document/d/1aVS6uLesDvfYdcLeNqva7_YwhNSTL-Hz/edit


25.10. 2023 р.

Тема уроку. Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату. Виконати завдання.  § 13 – 14 с. 59 – 64 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1om4IjQebwrI4CjsWE4mzQQ3Kvjvxsqka/edit#slide=id.p1  Виконати тестовий диктант.


https://docs.google.com/document/d/1KrsaBy50y3JbNL69lOAb4WOBUkTWiGIy/edit#heading=h.gjdgxs

23.10. 2023 р.

Тема уроку. Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини. Виконати завдання.  § 12 с. 55 – 59 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1jSijrpo4nzwbOosd4GqiSak8wIEJNwc/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1j2mc9ubSe-b77tqPo89nIXcuu-gcI7mw/edit  Вивчити географічні об’єкти Африки, що згадуються в параграфі і вміти знаходити їх на карті.  Виконати географічний диктант.



. 18.10. 2023 р.

Тема уроку. Географічне положення. Освоєння та дослідження Африки. Практична робота № 2. Визначення географічних координат крайніх точок та протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід. Виконати завдання.  § 11 с. 50 – 55 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1XJKzHLUlE1WG06GDTXzGc48bATvK1QV2/edit#slide=id.p1

.https://docs.google.com/document/d/1aJznuGB2BOn9GJt-mF4gxNuoYwtFtdnL/edit  Вивчити географічні об’єкти Африки, що згадуються в параграфі і вміти знаходити їх на карті.  Виконати тестові завдання.


16.10. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань з теми «Закономірності

формування природи материків та океанів». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 1 – 10 с. 5 – 49

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1tT-g-2rVMsWW9WCMw2CQigpIN7SrO5PP/edit#heading=h.gjdgxs


04.10. 2023 р.

Тема уроку. Природні комплекси материків та океанів. Широтна зональність
і вертикальна поясність.
Виконати завдання.
 § 10 с. 44 – 49 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Порівняйте сучасні ландшафти вашої місцевості з ландшафтами минулих
часів. Скористайтесь порадником у підручнику на с. 49.
Результати дослідження подати у довільній формі (презентація, малюнок,
колаж, письмова робота, творча робота тощо). Можна виконати
колективну роботу, групову або в парі.


02. 10. 2023 р.

Тема уроку. Водні маси, їх властивості, закономірності переміщення
океанічних течій. Дослідження. Взаємодія Світового океану, атмосфери та
суходолу, її наслідки.
Виконати завдання.
 § 8 с. 35 –39 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1ma-wrb6TXAZGBVJY-gN7MNYPQ0Ry3bPJ/edit#slide=id.p1

27. 09. 2023 р.

Тема уроку. Повітряні маси. Їх властивості та переміщення.
Виконати завдання.
 § 7 с. 30 – 35 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати вправу «Встав пропущені слова».

Вправа «Встав пропущені слова»
1. Великі об’єми повітря, що формуються на певній території та мають відносно однорідні властивості, називаються ______________________________________.
2. Екваторіальне повітря характеризується високими температурами та великою ___________________.
3. Арктичні та антарктичні повітряні маси характеризуються ________________________ температурами та вологістю.
4. Систему повітряних течій планетарного масштабу називають загальною ________________________________________.
5. Тропічні повітряні маси мають високі температури та __________вологість. 6. Якщо простежити рух повітря від екватора до полюсів, то можна побачити як відбувається чергування повітря з областей ____________тиску до областей _______________ тиску.
7. Вітри бувають постійні і ___________________.
8. ________________ - це вітри, які змінюють свій напрямок залежно від пори року.
9. Північно-східні та південно-східні вітри переважають у _________________ широтах.
10. Назва цих вітрів у перекладі з голландської мови означає «постійні» - це ______________________.
11. Найбільша кількість опадів випадає в _______________________ широтах.
12. Найменша кількість опадів випадає в ______________ широтах.
25.09.2023 р.
Тема уроку. Кліматотвірні чинники. Вплив підстилаючої поверхні на клімат. Кліматичні пояси та типи клімату Землі. Виконати завдання.  § 6 с. 27 – 30, § 9 с. 39 – 44 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1pexmwlBdX-2rlE5c49GXT3Llw-YoFiMc/edit#slide=id.p1  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1QB6KADg9AaGLD5EjeZu--FnfoYlqQuQ7/edit

20.09. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота № 1. Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу.

Виконати завдання.


 18. 09. 2023 р.
Тема уроку. Тектонічні структури: платформи та області складчастості.
Закономірності поширення основних форм рельєфу на материках і в океанах.
Виконати завдання.
 § 5 с. 21 – 26 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Вивчити назви найбільших літосферних плит (їх 7)
 Виконати географічний диктант.

13. 09. 2023 р.
Тема уроку. Походження материків та океанічних западин внаслідок руху
літосферних плит.
Виконати завдання.
 § 2 с. 17 – 21 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Розглянути геохронологічну таблицю на с. 20 підр.
 Виконати вправу «Вірю не вірю»

11.09. 2023 р.
Тема уроку. Куляста форма Землі , її рухи та їх географічні наслідки.
Виконати завдання.
 § 3 с. 12 – 16 опрацювати
 Переглянути презентацію (додається).
 Дати відповідь на питання. Що означає вислів «Сонце перебуває в зеніті»?
( письмово)
 Виконати цифровий диктант.
Цифровий диктант.
(опрацювавши відповідний параграф, запишіть числа, а поруч, що вони
означають))
1). 21 –
2) 4,7 –
3 ) 3 –
4) 6,6 –
5). 23 –
6) 30 –
7) 24 –
8). 2 –
9). 22 –
10) 5 –

06.09. 2023 р.
Тема уроку. Джерела географічної інформації про материки та океани. Карти
материків та океанів, їх класифікація
Виконати завдання.
 § 2 с.8 – 11 опрацювати
 Переглянути презентацію (додається)

 Дібрати географічну інформацію з будь-якого джерела (записати у зошит і
внизу вказати джерело, звідки взяли інформацію)

04. 09. 2023 р.
Тема уроку. Материки та океани як об’єкти вивчення регіональної географії. Виконати завдання.  § 1 с.5 – 7 опрацювати  Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1uZOE_4_wxGQK-WGUTwfkUwWIgsax6kYt/edit#slide=id.p1  Записати в зошит визначення: материк, частина світу, а також назви материків, частин світу, океанів. Вивчити їх назви і вміти знаходити їх на карті.  Виконати «Географічний диктант». Географічний диктант 1. Скільки на Землі материків? 2. Назвіть всі материки Землі. 3. Який з материків є найбільшим? 4. Який з материків є найменшим? 5. Скільки на Землі частин світу? 6. Назвіть всі частини світу. 7. Назвіть частину світу, яка складається з двох материків. 8. Назвіть материк, який складається з двох частин світу? 9. Скільки на Землі океанів? 10. Назвіть їх. 11. Який з океанів найбільший? 12. Який з океанів найменший?  Підписати зошит за зразком: Зошит для робіт з географії учня (учениці) 7 класу Червонівської гімназії Береговенка Сергія