Хімія 7

10.06.2025. Хімія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Повторення і систематизація матеріалу за І і ІІ семестр. Тести.

Завдання виконати  посиланням:

 https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-testova-robota-z-himi-7-klas-ii-semestr-3450116.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.

https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-z-himi-7-klas-nush-3443391.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.  


03.06.2025. Хімія 7. Тема. Діагностувальна робота 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища. 

Виконати варіант Діагностичної роботи № 4 «Моделюємо фізичні та хімічні явища.»

Варіант 

Група результатів 1 ( по 1 балу)

1.     Явища, під час перебігу яких одні речовини перетворюються на інші називаються:

            а) фізичними     б) хімічними  в)природними

2.     Металеві конструкції з часом вкриваються іржею і псуются. Яке це явище:

                а) хімічне    б) фізичне

3.     З наведених явищ виберіть хімічні:

а) Горіння іменних свічок           б) утворення іржі на цвяхах

в) кипіння води

4.     Під час Горіння свічки теплота:

а) Виділяється                                            б) поглинається 

в) спочатку поглинається, потім виділяється                            

г) спочатку виділяється, потім поглинається

5.     Виділення теплоти супроводжують явища

а) Приготування чаю                                    б) прасування 

 в) перетворення їжі в шлунку                    г) горіння багаття

6.     Виділення газу супроводжуються явищами:

а) Приготування карамелі з цукру                       б) насіння соди оцтом

в) Приготування кави                                           г) нагрівання води

7.     Запах з’являється під час

а) скидання молока                         б) Приготування м’яса

  в) гасіння соди оцтом                    г) утворення нальоту на срібних виробах

8.     Ознаками хімічних реакцій можуть бути:

а) Перетворення речовин                   б) Виділення газу

в) випадання осаду                            г) Виділення світла

9.     У процесі іржавіння залізної пластинки маса склянки, в якій вона знаходиться, залишиться незмінною, якщо склянка буде:

а) закритою                                                   б) відкритою

 в) закритою, а потім відкрито                   г) відкритою, а потім закритою

10.                       Горіння  газу в газовій плиті можна віднести до хімічного явища за такими ознаками виділення:

а) світла           б) запаху             в) теплоти                 г) газу

11.                       Взаємодія двох твердих речовин  які знаходяться у відкритій посудині, при нагріванні добувають нову речовину. Маса при цьому залишається незмінною, тому що не зміниться число:

а) Електронів          б) нейтронів             в) протонів              г) атомів

12.                       Під час бродіння соку у відкритій посудині  його маса:

а) Не зміниться, оскільки число атомів в ході реакції не зміниться

б) збільшиться, оскільки утворювався нові речовини

в) збільшується завдяки приєднанню кисню повітря

г) зменшиться завдяки виділенню вуглекислого газу

Група результатів 2 (по 2 бали)

2.1 Доповніть висловлювання

Здатність шкіри змінювати колір під впливом сонячного світла відносять до явищ…..

2.2 Установіть послідовність у формулюванні закону збереження маси

а) які вступають в хімічну реакцію                 б) загальна маса продуктів

в) дорівнює                                                        г) маса речовин

2.3 Встановіть відношення між колонками:

1. Так                     а) при фізичному явищі   зміниться речовина

2. Ні                       б)всі зміни у довкіллі називаються явищами

                               в) листопад - це природне явище

                               г) при фізичному явищі речовина може змінювати свій        

агрегатний стан

3.4 Учень, називаючи фізичні явища, перелічив:

а) добування цукрової пудри з цукру- піску

б) танення льоду

в) утворення зеленого нальоту на поверхні мідного виробу

г) плавлення сірки

Ґ) згіркнення вершкового масла

 д) запах квітів

В яких пунктах він допустив помилку

2.5 Укажіть, які з перелічених явищ зараховувати до хімічних, а які до фізичних:

а) іржавіння залізного дроту  

б) випаровування бензину

в) кипіння води

г) горіння вугілля

ґ) утворення зеленого нальоту на поверхні міді

д) Виділення газу внаслідок додавання соди до оцту

2.6 Знайдіть відповідність між реагентами і продуктами реакцій

1.     Н22           а) MgCl2+ H2

2.     Mg+ HCl         б) Н2О

3.     Na+ H2O         в) FeS

4.     Fe+S               г) NaOH + H2

Група результатів 3 ( по 4 бали)

3.1 Унаслідок взаємодії заліза ( Fe) масою 21г з сіркою (S) масою 12г утворюється ферум(ІІ) сульфід ( FeS). Яка маса сполуки, що утворилася? Напишіть відповідне рівняння реакції.

3.2 Під час нагрівання аргентум оксиду ( Ag2O) утворились срібло ( Ag) масою 432г та кисень ( О2) масою 32г. Яка маса оксиду  що вступить в реакцію. Напишіть відповідне рівняння реакції.

3.3 Складіть рівняння реакції за схемою. Вкажіть суму коефіцієнтів у правій та лівій частині.

Fe + O= Fe3O4

H2SO4+ Al = Al2(SO4)3 + H2

CaCO3 + HCl = CaCl2 + H2O + CO2

Zn(OH)2 = ZnO + H2O

27.05.2025. Хімія 7. Тема. Проєкт.

Навчальні проекти:

1.Хімічні знання в різні епохи

2.Хімічні явища в природному довкіллі

3.Хімічні явища в побуті

Переглянути посилання:

 https://vseosvita.ua/library/mini-proekt-himicni-avisa-u-prirodi-220069.html#:~:text=%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0%20%E2%80%93%20%D1%86%D0%B5%20%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0%2C%D1%89%D0%BE,%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%20%D0%92%D0%B8%D0%B4%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%BB%D0%B0%20%D1%96%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%B0. – презентація. https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-znannya-v-rizni-epohi-90936.html - презентація. Виконати  один , на вибір учня,  за темою проект та захистити у вигляді повідомлення (письмово) або презентації.


20.05.2025. Хімія 7. Тема. Складання хімічних рівнянь.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=TVYaGoJEg3o – відео.       

§ 16 повторити, ст. 192 завдання 188 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/himichni-rivnyannya-62862.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


13.05. 2025. Хімія 7. Тема. Поняття про хімічні рівняння.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=zLMZdu9-GpY – відео.

https://naurok.com.ua/himiya-7kl-nush-urok-30-himichni-reakci-shema-himichno-reakci-464034.html - презентація.

§ 16 ст. 183 – 189 опрацювати, ст. 190 завдання 180, 181 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/himichni-rivnyannya-234462.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


06.05.2025. Хімія 7. Тема. Закон збереження маси.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=AioeqmkZjAA – відео. https://ua.izzi.digital/DOS/1020067/1022453.html - презентація.

§ 16 ст. 184 – 187 опрацювати, ст. 194 завдання 191 виконати письмово, посилання: https://vseosvita.ua/test/zakon-zberezhennia-masy-rechovyn-173445.html - тест, дати письмову відповідь на запитання 1 – 10, надіслати на перевірку.


22.04.2025. Хімія 7. Тема.  Навчальне дослідження 9. Дослідження хімічних явищ.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=ziE83cnUYh0 – відео до дослідження 9.                      

Завдання: навчальне дослідження 9 виконати письмово за зразком:

Навчальне дослідження 9.

Тема. Дослідження хімічних явищ.

Мета: дослідити характерні ознаки хімічних реакцій.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

Таблиця. (переглянути відео та заповнити таблицю)

Дослід

Спостереження

1.Взаємодія крейди з розчином хлоридної кислоти.

 

2.Взаємодія розчину купрум (ІІ) сульфату з розчином лугу.

 

3.Горіння цукру.

 

4.Нагрівання амоній сульфату.

 

5.Горіння свічки.

 

Висновок: (зазначити:1)Що таке хімічна реакція? 2)За якими зовнішніми ознаками можна стверджувати про проходження хімічної реакції?)


15.04.2025. Хімія 7. Тема. Умови перебігу хімічних реакцій.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=n4jXV3twgFo – відео. https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-umovy-perebihu-khimichnykh-reaktsii-947444.html - презентація.

https://www.youtube.com/watch?v=4umcXLrI8YY – відео.        

§ 15 повторити, ст. 181 завдання 177 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/oznaki-himichnih-reakci-umovi-perebigu-3348556.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


08.04.2025. Хімія 7. Тема. Фізичні та хімічні явища.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=XkNilTD3oI8 – відео https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-himii-na-temu-fizicni-ta-himicni-avisa-121874.html - презентація. https://ua.izzi.digital/DOS/1020067/1022450.html - презентація, завдання.                               

§ 15 ст. 170 – 180 опрацювати, ст. 182 завдання 179 виконати письмово.


01.04.2025. Хімія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Діагностувальна робота 3. Досліджуємо речовини і суміші.  

Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/kompleksna-kontrolna-robota-z-temi-3-doslidzhuemo-rechovini-ta-sumishi-3135657.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді. https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-rozdilu-3-doslidzhuemo-rechovini-ta-sumishi-3330885.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.



25.03.2025. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 8. Визначення вологості піску або грунту.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=iZXQmwUcFoM – відео.    

Завдання: виконати письмово дослідження 8 за зразком:

Навчальне дослідження 8.

Тема. Визначення вологості піску або грунту.

Мета:визначити вологість зразка піску чи грунту, щоб зрозуміти, яка частина маси зразка припадає на воду.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

1.     Таблиця.

Маса контейнера, m1

Загальна маса, m2

Маса після сушіння, m3

Опис грунту

Умови сушіння

Маса вологи, m

Вологість%

на початку

після сушіння

температура

час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.     Розрахунки: ( записати формули для визначення маси вологи і вологості та виконати обчислення)

А) Маса вологи:

m=

m=

Б) Вологість:

%=

%=

Висновок: (дати відповіді на запитання у кінці відео).


18.03.2025. Хімія 7. Тема. Розв’язування вправ.(масова частка)

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=ZTMCPQvMUHw – відео.  

§ 14 повторити, ст. 153 завдання  157, 159 виконати письмово.


11.03.2025. Хімія 7. Тема. Кількісний склад сумішей. Масова частка.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=_xaLlBw_HZ0 – відео. https://www.youtube.com/watch?v=Z7SDF-OMN-Y – відео.   

§ 14 ст. 149 – 152 опрацювати, ст. 152 завдання  153, 155 виконати письмово.


25.02.2025. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 6 «Розділення неодн6орідної суміші»

Переглянути посилання: http://rnk.com.ua/107427 або https://ua.izzi.digital/DOS/1020067/1264551.html – відео. 

§ 13 повторити,  виконати письмово навчальне дослідження за зразком:

Навчальне дослідження 6

Тема. Розділення неоднорідної суміші.

Хід дослідження

Заповнити таблицю

Виконана дія

Спостереження

Спосіб розділення суміші, що використовувувся

1.  суміш  сірка і залізний порошок

 

 

І спосіб – магнітна сепарація

 

 

ІІ спосіб - відстоювання

2.суміш кухонна сіль і пісок

 

 

фільтрування

 

 

випаровування

3. суміш цукор і пісок

 

 

фільтрування

 

 

випаровування

4.суміш двох рідин (вода і олія)

 

 

 відстоювання

Висновок. Знання яких фізичних властивостей дозволили виконати завдання навчального дослідження?


18.02.2025. Хімія 7. Тема. Способи розділення сумішей.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=KDqPhKwOgOA – відео. 

§ 13 ст. 138 – 142 опрацювати, ст. 143 завдання 142 виконати письмово.


11.02.2025. Хімія 7. Тема. Чисті речовини та суміші.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=87qijWGkEI4 – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-chisti-rechovini-ta-sumishi-303446.html - презентація.                                              

§ 12 ст. 129 – 135  опрацювати, ст. 136 завдання 137, 138 ; ст. 137 завдання 139 виконати письмово.


04.02.2025. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 5 «Розпізнавання молекулярної або не молекулярної будови речовин».

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=-rb4xU-44Go – відео.       

§ 11 повторити,  за допомогою відео виконати письмово дослідження за зразком:

Навчальне дослідження 5.

Тема. Розпізнавання молекулярної або немолекулярної будови речовин.

Мета: визначити тип будови речовини на основі її фізичних властивостей.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

Заповнити таблицю:

Речовина

Колір

Металічний блиск

Розчинність у воді

Будова речовини

Кухонна сіль

 

 

 

 

Лимонна кислота

 

 

 

 

Цукор

 

 

 

 

Крейда

 

 

 

 

Висновок:(вказати яку будову мають досліджувані речовини та які їх фізичні властивості)


28.01.2025. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 4 «Визначення фізичних властивостей речовин».

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=wqEP_PcUUOA – відео.     

§ 11 повторити,  за допомогою відео виконати письмово дослідження за зразком:

Навчальне дослідження 4

Тема. Визначення фізичних властивостей речовин.

Мета: дослідити основні фізичні властивості (масу, об’єм, густину, температури кипіння та плавлення) води, олії, спирту та цукру.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

Заповнити таблицю:

Речовина

Маса, г

Об’єм, мл

Густина, г/см3

Температура кипіння

Температура плавлення

Вода

 

 

 

 

 

Олія

 

 

 

 

-

Спирт

 

 

 

 

-

Цукор

50 г

-

-

-

 

Висновок: (дати письові відповіді на запитання 1 – 3 у кінці відео)


21.01.2025. Хімія 7. Тема. Речовини та їх властивості.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=pcGEwi8Sxak – відео.

§ 11 ст. 115 – 119 опрацювати, ст. 121 завдання 122 виконати письмово.


24.12.2024. Хімія 7. Тема. Повторення та систематизація навчального матеріалу за І семестр. Тест.

Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/vid-himichnih-elementiv-do-himichnih-spoluk-3172454.html - тест (тема 2)

 https://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-za-i-sem-himiya-7-kl-3154539.html - тест (за І семестр)                         

Завдання: виконати тести та надіслати скріншоти.


17.12.2024. Хімія 7. Тема. Діагностувальна робота 2. Від хімічних елеентів до хімічних сполук.

Переглянути посилання:

Діагностувальна робота №2

 «Від хімічних елементів до хімічних сполук»

ВАРІАНТ

Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи

А) Завдання з вибором однієї правильної відповіді по 1 балу

1.     Укажіть заряд ядра атома Оксигену.

а) +8;     б) +16;    в) -8;   г) -16.

2.     Який ряд містить хімічні елементи одного періоду.

а) Na, Mg, K, Ca;    б)  C, S, Cl, N;

в)Si, P, S, Cl;         г)   C, O, F, Mg.

3.     Атом-це

а) позитивно заряджена частинка; б) частинка зі змінним зарядом;

в) електронейтральна частинка;   д) негативно заряджена частинка.

4.     Простими речовинами називають речовини, до складу яких входять

а) атоми одного вид;                      б)атоми двох видів;

в) елементи одного виду;               г)атоми двох або більше елементів.

5.     Укажіть число електронів у атомі із зарядом ядра +20

а) 10;      б) 20;       в) 2;      г) 40.

6.     Оберіть з переліку формули складних речовин.

А) N2б) O3         ;  в) CaCO3г) CІ2.

Б) Завдання:

7.     Оберіть лише символи металічних елементів (2 бала)

HO,  N,  K, Cl, Al,  Ba, Ca, C, S, I, Na, LiHg, Mg, Fe, Cr, As

8. Визначте серед запропонованих формул речовин, які з них є простими,, а які – складними. У відповіді вкажіть формули із  списку. (4 бала)

H2O,  N2,  KClO3,  Al,  BaO,  H2,  CaCO3,  O3,  H2SO4,  I2,   NaOH,  Cl2,  NaNO3,  H2O2,  Li2SO2,  Hg,  CO,  HNO3.

Прості речовини:

Складні речовини:

Група результатів 2. Опрацьовує та використовує інформацію.

9. Розгляньте клітинку з періодичної та встановіть відповідність між номером та елементом клітинки (6 балів) (малюнок клітинки додається)                                                       

 А) номер періоду                             

 Б) номер групи

 В) порядковий номер елемента

Г) назва

 Д) символ хімічного елемента

            Е) атомна маса

                                                     

І0. Розгляньте модель амоніаку та скажіть правдою чи брехнею є наступні твердження        (6 балів) (малюнок моделі додається)           

1. Дана модель є кулестрижневою.

2. Ця речовина належить до складних.

3. Молекула амоніаку містить 3 атоми Гідрогену.

4. Атом Нітрогену представлено сірою кулькою.

5. Дану модель можна відобразити хімічною формулою NH3

6. Радіус Нітрогену є більшим ніж радіус Гідрогену.

Група результатів1. Досліджує природу.

11. (4 бали) На малюнку ви бачите просту речовину – сірку. Опишіть її фізичні властивості. (малюнок додається)

12. (2 бали) Розмістіть етапи дослідження природи у правильній послідовності.

1) сформулюватигіпотезу;

2) скласти план дослідження;

3) зробити й записативисновок;

4) презентуватирезультати;

5) визначити мету;

6) виконатидослідженнявідповіднодо плану.

13. (4 бали). Розгляньтемалюнок і запропонуйте експеримент, використовуючи зображене обладнання. Сформулюй мету і гіпотезу експерименту, вислови свою думку щодо його результатів. (малюнок додається)

14. (2 бали). Дано речовини:

Zn, O2, H2O, Fe, СН3СООН (оцтова кислота), P , H2S, С6Н12О(глюкоза)

  Розподіліть речовини в схемі: (схема додається)

 

ВСІ  МАЛЮНКИ ТА СХЕМА  ДО ЗАВДАНЬ ДОДАЮТЬСЯ  У  ГРУПУ   



10.12.2024. Хімія 7. Тема. Складні речовини.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=LTErHO0pv5Y – відео.       

§ 10 ст. 102 – 105 опрацювати, ст. 105 завдання 101, 102 виконати письмово.


03.12.2024. Хімія 7. Тема. Прості речовини. Метали та неметали.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=Bb0PyTw0Whs – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-metali-i-nemetali-205941.html - презентація.   

§ 9 ст. 92 – 98 опрацювати, ст. 98 завдання  86, 87, 88 виконати письмово.


26.11.2024. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 3. «Порівняння фізичних властивостей металів та неметалів».

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=o4F3zqZ4Qco – відео.      

Виконати письмово навчальне дослідження 3 за зразком:

Навчальне дослідження 3.

Тема. Порівняння фізичних властивостей металів та неметалів.

Мета.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

Таблиця (заповнити таблицю за відео)

речовина

вигляд

колір

блиск

пластичність

електро-

провідність

тепло-

провідність

метал чи неметал

залізо

 

 

 

 

 

 

 

мідь

 

 

 

 

 

 

 

алюміній

 

 

 

 

 

 

 

сірка

 

 

 

 

 

 

 

графіт

 

 

 

 

 

 

 

Висновок (описати фізичні властивості металів і неметалів)


19.11.2024. Хімія 7. Тема. Хімічні формули речовин.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=zlVSjphVDRE – відео.        

§ 8 ст. 83 – 86 опрацювати, ст. 87 завдання 81, 83 виконати письмово.


12.11.2024. Хімія 7. Тема. Періодична система хімічних елементів.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CVmLq0i_b5E – відео.                                     

§ 7 ст. 75 – 78 опрацювати, ст. 79 завдання 67, 72 , 75 виконати письмово.


29.10.2024. Хімія 7. Тема. Атоми та хімічні елементи. Літери хімічної мови.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=VVJSPtnLQJE – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-atomi-ta-himichni-elementi-428194.html - презентація.

https://www.miyklas.com.ua/p/himija/7-klas/pochatkovi-khimichni-poniattia-39391/khimichni-elementi-yikhni-nazvi-i-simvoli-poshirenist-khimichnikh-element_-39135/re-9144a516-f0e6-4c6b-a29b-087b74b138ce        

§ 5,6 ст. 61 – 71 опрацювати, ст. 69 таблиця 1 вивчити назву елемента, його хімічний символ і вимову.


22.10.2024. Хімія 7. Тема. Діагностувальна робота 1. Хімія. Перші кроки. Тестування.

Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-robota-tema-1-himiya-pershi-kroki-3015955.html  - тест (16)    

 Виконати завдання  тесту та надіслати скріншот відповіді.


15.10.2024. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 2. Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=W_OWBb0M2EE – відео (дослідження)                       

Завдання: виконати письмово дослідження за зразком:

Навчальне дослідження 2.

Тема. Визначення густини твердого тіла та сипкої речовини.

Мета. Навчитись визначати густину тіл.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

Заповнити таблицю:

Тіло

Маса, г

Об’єм, мл

Густина, г/мл

Ключ

 

 

 

Гранули

 

 

 

Висновок: (дати відповідь на питання у відео (Формулювання висновків)).


08.10.2024. Хімія 7. Тема. Науковий  підхід у хімії. Принципи фіксування та протоколювання експерименту.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=LI8cT-cHFXY – відео.     

§ 4 ст. 42 – 48  опрацювати, ст. 48 завдання  31;  завдання за

посилання: https://ua.izzi.digital/DOS/1020067/1022417.html,  виконати письмово.


01.10.2024. Хімія 7. Тема. Спостереження та експеримент у хімії.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=D329qBcW7vk – відео. https://www.youtube.com/watch?v=mSWv9dVHsgg – відео.   

§ 4 ст. 42 – 48 опрацювати, ст. 49 завдання 32, ст. 50 завдання 35 виконати письмово.


24.09.2024. Хімія 7. Тема. Навчальне дослідження 1

«Виконання найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування»

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=k2-sgdfaJiY – відео.

 Завдання виконати письмово за зразком:

Навчальне дослідження 1

Тема. Виконання  найпростіших операцій із використанням лабораторного устаткування.

Мета: навчитись виконувати напростіші операції з лабораторним устаткуванням, закріпити знання з техніки безпеки.

Обладнання: відео.

Хід дослідження

1.                Об’єм рідини.

 (налити рідину у посудину, скориставшись мірним посудом виміряти і записати її об’єм).

V = …     V= …,     V= … .

2.                Подрібнення речовини.

( розтерти тверду речовину – цукор, запишіть яка речовина утворилася)

Цукор → … … .

3.                Перенесення речовин.

(записати чим зручно переносити суху речовину та наливати рідину)

Суху речовину - …,

Рідину - … .

4.                Користування спиртівкою.

(коротко записати як користуватися спиртівкою)

5.                Нагрівання рідини в пробірці.

(записати як нагрівати пробірку з рідиною)

6.                Нагрівання рідини в порцеляновій  чаші.

(записати як нагрівати порцелянову чашу з рідиною)

Висновок:

(в кінці відео «робота на уроці», дати письмові відповіді на питання)


17.09.2024. Хімія 7. Тема. Як і з чи працюють у хімічній лабораторії.

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-yak-i-z-chym-pratsiuiut-u-khimichnii-laboratorii-848268.html - презентація.

§ 3 ст.28-32  опраювати, ст. 32 завдання 16,20 виконати  письмово.


10.09.2024. Хімія 7. Тема. Правила безпеки в кабінеті хімії під час роботи.

https://www.youtube.com/watch?v=eT4KWSOqdDU – відео.

§ 2  ст. 23 - 26 опрацювати, завдання: дати відповідь на запитання «Які можуть бути наслідки при не дотримуванні правил безпеки?»  виконати письмово.


 03.09.2024. Хімія 7. Тема. Хімія – природнича наука.

Перегляд за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Tm_372PK-fU –

відео.

§ 1 ст.11 – 22 опрацювати, ст. 20 запитання 8, ст. 22 запитання 11, відповіді

на запитання виконати письмово.