13.06.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення вивченого за семестр, рік.
Завдання виконати за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/
https://naurok.com.ua/test/
09.06.2025.Біологія 7. Тема. Сучасні уявлення про систему органічного світу.
Діагностична робота 2.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
Завдання виконати за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/
06.06.2025. Біологія 7. Тема. Узагальнення знань з теми «Гриби – гетеротрофні організми».
Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/
02.06.2025.Біологія 7. Тема. Лишайники – асоціації справжніх грибів з фото синтезуючими організмами. Будова слані, особливості будови, значення лишайників.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 70 ст. 240 – 241 опрацювати, ст. 241 завдання 3, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
30.05.2025. Біологія 7. Тема. Значення грибів в природі та житті людини. Шкода, яку завдають гриби здоров’ю та господарству людині.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 65 – 69 повторити, завдання виконати за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/7-
26.05.2025.Біологія 7. Тема. Гриби їстівні та отруйні. Практична робота. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 67 ст. 232 – 234 опрацювати, виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота.
Тема. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета: сформувати вміння розпізнавати їстівні та отруйні гриби, з’яясувати особливості зовнішньої будови їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Обладнання: відео.
Хід роботи
1. Особливості будови шапинкових грибів. (записати та вставити пропущені слова)
Шапинковий гриб має вегетативне тіло, яке складається з …. , та плодового тіла, яке складається з …. та …. .
2. Таблиця. (заповнити рядки таблиці відповідно до відповідних завдань стовпчика)
Назва гриба | Їстівний чи отруйний | Форма та колір шапинки | Трубчастий чи пластинчастий гіменофор | Особливості будови ніжки |
Білий гриб |
|
|
|
|
Лисичка звичайна |
|
|
|
|
Сироїжка зелена |
|
|
|
|
Бліда поганка |
|
|
|
|
Червоний мухомор |
|
|
|
|
Опеньки сірчано-жовті |
|
|
|
|
Висновок: (запишіть: чому потрібно розпізнавати їстівні та отруйні гриби; за якими ознаками можна розрізнити бліду поганку від сироїжки зеленої)
19.05.2025.Біологія 7. Тема. Гриби-сапротрофи. Цвілеві гриби. Гриби паразити рослин (фітофторові, борошнисторосяні, сажки, ріжки, трутовики).
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 68, 69 ст. 236 – 239 опрацювати, ст. 237 завдання 3, ст. 239 завдання 1,4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
16.05.2025. Біологія 7. Тема. Гриби багатоклітинні та одноклітинні. Будова та процеси життєдіяльності одноклітинних (на прикладі дріжджів) грибів.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://naurok.com.ua/nush-
§ 68 ст. 236 – 237 опрацювати, ст. 237 завдання 1 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
12.05.2025.Біологія 7. Тема. Способи живлення грибів: гриби-сапротрофи, паразити, симбіотрофи. Поняття про справжні гриби та грибоподібні організми.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 65 ст. 228 – 229 опрацювати, ст. 229 завдання 1, 2 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
09.05.2025. Біологія 7. Тема. Роль тварин у біосфері, у житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 63,64 ст. 218 – 223 опрацювати, ст. 221 завдання 2, ст. 223 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
05.05.2025.Біологія 7. Тема. Зв’язки тварин між собою та іншими організмами в екосистемах.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 61, 62 ст. 214 – 217 опрацювати, ст. 215 завдання 1, ст. 217 завдання 3 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/7-
25.04.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення з теми «Хордові тварини».
Завдання за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/
https://naurok.com.ua/test/
21.04.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота. «Визначення особливостей зовнішньої будови ссавців у зв’язку з пристосування до різних умов існування».
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 59 повторити, завдання: виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота.
Визначення особливостей зовнішньої будови ссавців у зв’язку з пристосування до різних умов існування.
Мета: виявити особливості будови ссавців, що забезпечують їм пристосування до різних умов існування.
Обладнання: відео.
Хід роботи
Таблиця. (заповнити таблицю переглянувши відео)
Ознака | Нетопир карлик | Кріт звичайний | Сліпак східний | Дельфін білобочка | Бобер европейський | Сарна европейська |
Середовище існування |
|
|
|
|
|
|
Вид тварини |
|
|
|
|
|
|
Форма тіла |
|
|
|
|
|
|
Форма та довжина кінівок |
|
|
|
|
|
|
Наявність волосяного покриву, щільність та довжина волосся |
|
|
|
|
|
|
Висновок: (зазначити виявлені подібні пристосування до способу життя вказаних представників ссавців)
18.04.2025. Біологія 7. Тема. Ссавці. Роль ссавців у природі та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 59 ст. 202 – 206 опрацювати, ст. 206 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
14.04.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота «Виявлення прикладів пристосування до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.»
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 58 повторити, виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота.
Тема. Виявлення прикладів пристосування до способу ижиття у представників різних екологічних груп птахів.
Мета: закріпити знання про зовнішню будову птахів» виявити ознаки пристосування до способу життя.
Обладнання: відео.
Хід роботи
Таблиця «Ознаки пристосування у птахів до способу життя» (переглянути відео та заповнити таблицю)
Ознаки | Екологічні групи | ||
Птахи водойм | Птахи лісів | Птахи степів | |
Види птахів |
|
|
|
Форма дзьоба |
|
|
|
Довжина крил |
|
|
|
Довжина шиї |
|
|
|
Довжина ніг |
|
|
|
Кількість пальців |
|
|
|
Висновок: ( зазначити виявлені ознаки пристосування до способу життя у різних представників птахів)
11.04.2025. Біологія 7. Тема. Птахи. Роль птахів у природі та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 58 ст. 196 – 200 опрацювати, ст. 200 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
07.04.2025.Біологія 7. Тема. Рептилії, їхня роль у природі та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 57 ст. 192 – 195 опрацювати, ст. 195 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
04.04.2025. Біологія 7. Тема. Четвероногі хордові тварини. Амфібії, їхня роль у природі та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 56 ст. 188 – 191 опрацювати, ст. 191 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
31.03.2025.Біологія 7. Тема. Хрящові риби. Променепері та лопатепері риби, пристосування до мешкання у водоймах.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 55 ст. 184 – 187 опрацювати, ст. 187 завдання 4, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
28.03.2025. Біологія 7. Тема. Хордові – тварини із внутрішнім скелетом. Головохордові – примітивні хордові тварини.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 54 ст. 182 – 183 опрацювати, ст. 183 завдання 1 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
24.03.2025.Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення теми «Безхребетні тварини».
Переглянути посилання:
https://naurok.com.ua/test/
https://naurok.com.ua/test/
21.03.2025. Біологія 7. Тема. Практична робота. Виявлення прикладів пристосування до середовища та способу життя в комах.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 53повторити, виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота.
Тема. Виявлення прикладів пристосування до середовища та способу життя в комах.
Мета: виявити особливості будови комах, які забезпечують їм пристосування до способу життя.
Обладнання: відео.
Хід роботи
Таблиця (заповнити таблицю переглянувши відео)
Ознака | Вовчок звичайний | Метелик Махаон | Красотіл пахучий | Водолюб великий | Блоха собача |
Форма тіла |
|
|
|
|
|
Ротові органи |
|
|
|
|
|
Особливості будови крил |
|
|
|
|
|
Особливості будови ходильних ніг |
|
|
|
|
|
Спосіб живлення |
|
|
|
|
|
Середовище існування |
|
|
|
|
|
Висновок: (зазначити, які особливості будови комах забезпечують їм пристосування до способу життя)
17.03.2025.Біологія 7. Тема. Комахи.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 53 ст. 176 – 180 опрацювати, ст.180 завдання 1, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
14.03.2025. Біологія 7. Тема. Павукоподібні.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 52 ст. 172 – 175 опрацювати, ст. 175 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
10.03.2025.Біологія 7. Тема. Членистоногі – безхребетні тварини з зовнішнім скелетом. Ракоподібні. Промислові види ракоподібних.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 50, 51 ст.166 – 171 опрацювати, ст. 167 завдання 1, ст. 171 завдання 5 виконати письмово, посилання: https://vseosvita.ua/test/
28.02.2025. Біологія 7. Тема. Молюски, їхня роль у природі та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 49 ст.162 – 165 опрацювати, ст. 165 завдання 1, 4, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
24.02.2025.Біологія 7. Тема. Кільчасті черви, їхня роль у природі та житті людини.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 48 ст. 158 – 161 опрацювати, ст. 161 завдання 1, 4 виконати письмово.
21.02.2025. Біологія 7. Тема. Плоскі черви – паразити людини і тварин. Круглі черви – паразити людини, тварин і рослин.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 46, 47 ст. 154 – 157 опрацювати, ст. 155 завдання 1, 2 ; ст.157 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
17.02.2025.Біологія 7. Тема. Губки – примітивні водні тварини. Жалкі – двошарові тварини. Небезпека жалких для здоров’я людини.
Переглянути посилання:
https://naurok.com.ua/gubki--
https://naurok.com.ua/zhalki-
https://www.youtube.chttps://
§ 44, 45 ст. 148 – 153 опрацювати, ст. 149 завдання 1 – 5 , ст. 153 завдання 1 – 4 виконати письмово.
14.02.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення з теми « Характерні риси тварин».
Переглянути посилання:
виконати тести та надіслати скріншоти.
10.02.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота «Визначення різних форм поведінки тварин». (за відеоматеріалами)
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 42,43 повторити, завдання: виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота
Тема. Визначення різних форм поведінки тварин за відеоматеріалами.
Мета: визначити фори поведінки тварин.
Обладнання: відео.
Хід роботи
ТАБЛИЦЯ
Ознака | Відео 1 | Відео 2 | Відео 3 | Відео 4 | Відео 5 |
Вид тварин |
|
|
|
|
|
Фора поведінки |
|
|
|
|
|
Поведінка набута чи вроджена |
|
|
|
|
|
Висновок: (зазначити , які форми поведінки досліджували у відео)
07.02.2025. Біологія 7. Тема. Способи комунікації тварин. Міграції тварин, їх методи вивчення.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ ст. опрацювати, ст. завдання виконати письмово. https://naurok.com.ua/test/
03.02.2025.Біологія 7. Тема. Форми поведінки тварин.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
https://www.youtube.com/watch?
§ 42 ст. 138 – 141 опрацювати, ст. завдання 2 виконати письмово, https://naurok.com.ua/test/
31.01.2025. Біологія 7. Тема. Типи розмноження тварин. Способи запліднення. Типи розвитку.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 41 ст. 134 – 137 опрацювати, ст. 137 завдання 1, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/
27.01.2025.Біологія 7. Тема. Нейрогуморальна регуляція життєвих функцій.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 40 ст. 132 – 133 опрацювати, ст. 133 завдання 3 виконати письмово, посилання:
https://naurok.com.ua/test/
24.01.2025. Біологія 7. Тема. Диференціація клітин, формування тканин, органів та систем. Функції різних систем органів.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 38-39 ст. 126-131 опрацювати, ст. 131 завдання 2, 3 виконати письмово; посилання: https://naurok.com.ua/test/
20.01.2025.Біологія 7. Тема. Характерні риси тварин. Гетеротрофний тип живлення. Середовища мешкання та пристосування до них.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 38 ст. 126-127 опрацювати, ст. 127 завдання 1 виконати письмово.
27.12.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення знань за І семестр. Тестування.
Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/
Виконати тест та надіслати скріншот відповіді.
23.12.2024.Біологія 7. Тема. Діагностична робота 1. Узагальнення знань з теми «Різноманітність вищих рослин». Виконати завдання.
ЗАВДАННЯ:
1. Посилання: https://naurok.com.ua/test/-
2. Виконати письмово варіант діагностичної роботи:
Діагностична робота
«Різноманітність вищих рослин»
Варіант
І рівень (по 1 б)
Виберіть ОДНУ правильну відповідь
1. За статтю маточкові квітки відносяться до такого типу квіток як:
а) стерильні б) двостатеві в) одностатеві
2. Який процес називається запиленням у Покритонасінних рослин:
а) злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;
б) проростання пилкової трубки;
в) перенос пилку з тичинки на приймочку матки;
г) перетворення квітки на плід.
3. Ендосперм в насінині виконує функцію:
а) захисну; б) запас поживних речовин; в) розмноження.
4. Дводомні рослини – це:
а) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на різних особинах
б) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на одній особині
ІІ рівень (по 2 б)
5. Встановіть відповідність між відділом та представником Вищих спорових рослин:
1. Хвощеподібні
2. Папоротеподібні
3. Мохоподібні
4. Плауноподібні
а) Зозулин льон
б) Орляк звичайний
в) Плаун булавовидний
г) Хвощ польовий
6. Встановіть відповідність між групою та представником Голонасінних рослин:
1. Гнетові
2. Хвойні
3. Гінкгові
4. Саговникові
а) Кедр
б) Вельвічія
в) Саговник
г) Гінкго
ІІІ рівень (2 бали)
7. Встановіть відповідність між назвою частини квітки та малюнком
(малюнок з позначеннями додається у групу)
А) Маточка
Б) Пелюстка
В) Квітконіжка
Г) Чашолисток
Д) Тичинка
ІV рівень (2 бал)
8. Встановіть відповідність між зображеннями і назвами соковитих плодів (фото додається у групу)
А) Кістянка
Б) Гарбузина
В) Яблуко
Г) Ягода
20.12.2024. Біологія 7. Тема. Практична робота. Порівняння будови різних представників насінних рослин.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
Завдання виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота
Тема. Порівняння будови різних представників насінних рослин.
Мета:визначити особливості будови й життєдіяльності різних груп насінних рослин, навчитись розпізнавати представників голонасінних та покритонасінних рослин.
Обладнання: відео
Хід роботи
(Всі завдання виконуються за матеріалами відео)
1. Встановити відповідність між групами рослин та їх зображенням.
Голонасінні:
Покритонасінні:
2. Заповнити таблицю.
№ з/п | Назва рослини | Життєва форма | Особливості листків | Місце утворення насінини | Спосіб запилення | Група (голонасінні/ покритонасінні) |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
Висновок: (дати відповіді на запитання 1 – 4 у кінці відео)
20.12.2024. Хімія 8. Тема: Контрольна робота 1 по темі «Хімічний зв’язок і будова речовини».
Виконати варіант контрольної роботи 1:
Контрольна робота №1
«Хімічний зв'язок і будова речовини»
Варіант 1. (1 бал) Ковалентним називають хімічний зв'язок, що утворюється: А) йонами; Б) спільною електронною парою; В) йонами та спільною електронною парою. 2. (1 бал) У вузлах йонних кристалічних ґраток розміщені: А) позитивно заряджені йони металів; Б) негативно заряджені йони металів; В) позитивно заряджені йони металів і негативно заряджені йони неметалів. 3. (1 бал) Вкажіть сполуку з ковалентним полярним зв'язком: А) SO2; Б)H2; В)NaCl; Г)CaF2. 4. (1 бал) Молекулярну кристалічну ґратку має: А) NaCl; Б)PH3; В) C (алмаз); Г)CaO. 5. (2бали) Укажіть вид хімічного зв'язку та тип кристалічної ґратки в наступних сполуках: Au, MgCl2, Br2, P2O3. 6. (3 бали) Складіть електронні та графічні формули молекул, та поясніть утворення хімічного зв'язку в наступних сполуках: OF2, CH4, PF5. 7. (3 бали) Елемент головної підгрупи ІV групи утворює летку сполуку з Гідрогеном, масова частка цього елемента в якій 87,5 %. Визначте цей елемент, укажіть формулу його вищого оксиду та формулу леткої сполуки з гідрогеном. В цих формулах визначте тип хімічного зв'язку та намалюйте структурну формулу. |
16.12.2024.Біологія 7. Тема. Різноманітність покритонасінних.
Переглянути посилання:
https://naurok.com.ua/
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 34 ст. 112 – 113 опрацювати, ст. 113 завдання 2 виконати письмово.
13.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінина. Плід. Способи поширення насіння та плодів.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
https://www.youtube.com/watch?
§ 30 – 32 ст. 104 – 109 опрацювати, ст.105 завдання 3, 4, ст.107 завдання 3, 5, ст. 109 завдання 1, 3 виконати письмово.
09.12.2024.Біологія 7. Тема. Особливості розмноження насінних рослин.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 29 ст. 100 – 103 опрацювати, ст. 103 завдання 1 – 5 виконати письмово.
06.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінні рослини. Покритонасінні. Квітка. Сувіття.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 28 ст. 96 – 99 опрацювати, ст. 99 завдання 1, 2, 4, 5 виконати письмово;
Посилання: https://naurok.com.ua/test/
02.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінні рослини – голонасінні.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 35 ст. 114 – 116 опрацювати, ст. 116 завдання 1, 2, 4, 5 виконати письмово.
29.11.2024. Біологія 7. Тема. Практична робота. Порівняння будови різних представників вищих спорових рослин.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 25 – 27 повторити, виконати письмово практичну роботу на ст. 94-95 підручника, записати висновок.
25.11.2024. Біологія 7. Тема. Вищі спорові рослини – мохи, плауни, хвощі, папороті.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 25 – 27 ст. 86 – 93 опрацювати, ст. 89 завдання 5, ст. 91 завдання 4, ст. 93 завдання 4 виконати письмово.
22.11.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення знань «Рослина – цілісний інтегрований організм».
Переглянути посилання:
https://naurok.com.ua/test/
18.11.2024. Біологія 7. Тема. Розмноження рослин. Життєві цикли вищих рослин.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 24 ст. 80 – 81 опрацювати, ст. 81 завдання 1 – 5 виконати письмово, виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/
15.11.2024. Біологія 7. Тема. Взаємозв'язки між різними органами рослин. Рухи рослин.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§23 ст. 78 – 79 опрацювати, ст. 79 завдання 1, 5 виконати письмово.
11.11.2024. Біологія 7. Тема. Вегетативні органи рослин – листок, будова, функції та видозміни.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/
§ 20 ст. 72 – 73 опрацювати, ст. 73 завдання 1, 5, 6 виконати письмово.
28.10.2024. Біологія 7. Тема. Вегетативні органи рослин – корінь.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/
§ 17,18 ст. 64 – 71 опрацювати, ст. 65 завдання 3,4, ст. 69 завдання 1, 4 завдання виконати письмово.
25.10.2024. Біологія 7. Тема. Середовища мешкання вищих рослин. Формування різних життєвих форм у вищих рослин.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
Завдання: до яких життєвих форм належать: цибуля, морква, картопля, конвалія, горох, жито, огірок, малина, береза? Відповідь аргументуйте та виконайте письмово.
21.10.2024. Біологія 7. Тема. Формування різних типів тканин та диференційованих органів.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 15 ст. 58 – 61 опрацювати, ст. 61 завдання 6 виконати письмово.
18.10.2024. Біологія 7. Тема. Різноманітність бурих, червоних, діатомових водоростей. Роль водоростей у природних екосистемах та житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 14 ст. 50 – 53 опрацювати, ст. 53 завдання 1, 5,6 виконати письмово.
14.10.2024.Біологія 7. Тема. Водорості одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні. Різноманітність зелених водоростей.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 13 ст. 48 – 49 опрацювати, ст. 49 завдання 3 виконати письмово.
11.10.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення теми «Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти».
Контроль знань з теми «Вступ. Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти»
ЗАВДАННЯ:
ГР 1 «Проводить дослідження природи»
1.Виберіть з переліку одноклітинних організмів, що належить до прокаріот:
а) інфузорія-туфелька; б)туберкульозна паличка; в)дизентерійна амеба
2. Який тип живлення характерний для евглени зеленої:
а)автотрофний б) гетеротрофний в)міксотрофний
3.На уроці біології учениця та учень досліджували будову бактерії та дійшли різних висновків. Учениця стверджувала, що в бактерій наявне ядро та мітохондрії, учень навпаки, говорив, що органели відсутні, окрім рибосом, а спадковий матеріал міститься у цитоплазмі в молекулі ДНК. Хто з них правий?
а) лише учениця;
б) обоє мають рацію;
в) лише учень
г)обоє помиляються.
4. Розглядаючи клітини під мікроскоп учні помітили, що кожна клітина містить ядро. Укажіть, яку функцію воно виконує:
а) зберігає спадкову інформацію;
б) транспортує сполуки по клітині;
ГР 2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»
1.Укажіть органелу клітини, яка виконує функцію фотосинтезу:
(малюнок клітини додається у групу)
2. Заповніть пропущені комірки в таблиці «Одноклітинні прокаріоти – цілісні організми»
Представник | Внутрішня будова | Органи руху | Тип живлення |
Інфузорія-туфелька |
|
| Гетеротрофний |
Амеба протей | Скоротливі вакуолі, плазматична мембрана, ядро, травні вакуолі, цитоплазма |
|
|
Евглена зелена |
| Джгутик |
|
ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи»
1.Розташуйте рівні організації життя від найнижчого до найвищого: екосистемний, організмовий, молекулярний, біосферний, клітинний, популяційно – видовий.
2. Яких правил особистої гігієни слід дотримуватися, щоб збудник холери не потратив до організму людини?
07.10.2024. Біологія 7. Тема. Одноклітинні евкаріоти – предки багатоклітинних видів. Поняття про колоніальні та багатоклітинні організми.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 12 ст. 42 – 43 опрацювати, ст. 43 завдання 3, 4 виконати письмово.
04.10.2024. Біологія 7. Тема. Паразитичні одноклітинні евкаріоти. Профілактика захворювань людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 11 ст. 40 – 41 опрацювати, ст. 41 завдання 1, 2 виконати письмово.
30.09.2024.Біологія 7. Тема. Особливості організації клітин одноклітинних евкаріотів.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 10 ст. 36-38 опрацювати, ст. 38 завдання 4,5,6 виконати письмово.
27.09.2024. Біологія 7. Тема. Різноманітність прокаріотичних організмів. Роль прокаріотів у природі, у житті людини.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
§ 9 ст. 30 – 31 опрацювати, ст. 31 завдання 3, 4 виконати письмово.
23.09.2024. Біологія 7. Тема. Особливості будови клітин прокаріотів та їх процесів життєдіяльності.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§ 8 ст.28 – 29 опрацювати, ст. 29 завдання 2, 5 виконати письмово.
20.09.2024. Біологія 7. Тема. Практична робота “Виготовлення тимчасових мікропрепаратів та їхнє дослідження за допомогою оптичного мікроскопа”
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
ст.23 опрацювати, виконати письмово практичну роботу за зразком:
Практична робота:
Тема. “Виготовлення тимчасових мікропрепаратів та їхнє дослідження за допомогою оптичного мікроскопа”
Обладнання: відео.
Хід роботи
1. Виготовлення препарату.
(описати послідовність дій виготовлення тимчасового препарату)
2. Будова клітини.
(замалювати клітину позначити та підписати її складові частини)
Висновок: (виконати завдання у кінці відео)
16.09.2024. Біологія 7. Тема. Будова клітини евкаріотів.
Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?
§4 повторити, §6,7 ст. 2 4 – 27 опраювати, користуючись підручником та відео за посилання заповнити таблицю виконати письмово:
Складові клітини | Функції |
|
|
13.09.2024. Біологія 7. Тема. Типи організації клітин. Методи їх дослідження. Збільшувальні прилади.
Переглянути посилання:
https://www.youtube.com/watch?
https://naurok.com.ua/
https://www.youtube.com/watch?
§§ 4 – 5 ст.18 – 23 опраювати, ст. 19 завдання 2, ст. 22 завдання 1 виконати письмово; ст. 23 розглянути будову мікроскопу.
09.09.2024. Тема. Основні методи дослідження біорізноманіття. Планування біологічного дослідження. Збереження біорізноманіття – запорука стабільного існування біосфери.
Перегляд за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?
https://www.youtube.com/watch?
§ 1 – 3 ст. 6 – 16 повторити, ст. 8 запитання 3, ст. 11 запитання 1, ст. 16 запитання 3 виконати письмово.
06.09.2024. Біологія 7. Тема. Основні методи дослідження
біорізноманіття. Збереження біорізноманіття.
https://www.youtube.com/watch?v=hA7KoljJH3Q – відео.
§3 ст.12 – 16 опрацювати, ст.16 завдання 2 , переглянувши відео завдання 1
виконати письмово.
02.09.2024. Біологія 7. Тема. Біорізноманіття нашої планети та рівні його
організації. Значення біології. Систематика.
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=uvmLO_Uhw3Y – відео (біорізноманіття)
https://www.youtube.com/watch?v=SRIUYRWnrhk – відео (значення біології)
https://www.youtube.com/watch?v=SKgTQgxQi1w – відео (систематика)
§1,2 ст.6-11 опрацювати, ст.8 завдання 2, ст. 11 завдання 2 виконати
письмово.