Біологія 7

13.06.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення вивченого за семестр, рік.

Завдання виконати за посиланням:

 https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-biologiya-7-klas-ii-semestr-3433341.html - тест, виконати  та надіслати скріншот відповіді.

 https://naurok.com.ua/test/pidsumkove-richne-testuvannya-7-klas-nush-3431369.html - тест, виконати  та надіслати скріншот відповіді.


09.06.2025.Біологія 7. Тема. Сучасні уявлення про систему органічного світу.

Діагностична робота 2.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=DpFlSXdna9c – відео.      

Завдання виконати за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/biologiya-7-klas-nush-semestrova-kontrolna-robota-2-semestr-3416256.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді. 


06.06.2025. Біологія 7. Тема. Узагальнення знань з теми «Гриби – гетеротрофні організми».

Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/gribi---geterotrofni-organizmi-3189063.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


02.06.2025.Біологія 7. Тема. Лишайники – асоціації справжніх грибів з фото синтезуючими організмами. Будова слані, особливості будови, значення лишайників.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=XKsx-I8_K24 – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-lishayniki-347062.html - презентація.    

§ 70 ст. 240 – 241 опрацювати, ст. 241 завдання 3, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/lishayniki-3448478.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді. 


30.05.2025. Біологія 7. Тема. Значення грибів в природі та житті людини. Шкода, яку завдають гриби здоров’ю та господарству людині.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=LcEd0j7r1Is – відео.   

§ 65 – 69  повторити, завдання виконати за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/7-klas-biologiya-znachennya-gribiv-ta-h-vikoristannya-3403308.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.  https://naurok.com.ua/test/gribi-937057.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.  

 

26.05.2025.Біологія 7. Тема. Гриби їстівні та отруйні. Практична робота. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=DgH6i6h4ick – відео. https://www.youtube.com/watch?v=PNeSYCLRLWc – відео до П.р.

§ 67 ст. 232 – 234 опрацювати, виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота.

Тема. Розпізнання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Мета: сформувати вміння розпізнавати їстівні та отруйні гриби, з’яясувати особливості зовнішньої будови їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.

Обладнання: відео.

Хід роботи

1.     Особливості будови шапинкових грибів. (записати та вставити пропущені слова)

Шапинковий гриб має вегетативне тіло, яке складається з …. , та плодового тіла, яке складається з  ….  та  …. .

2.     Таблиця. (заповнити рядки таблиці відповідно до відповідних завдань стовпчика)

Назва гриба

Їстівний чи отруйний

Форма та колір шапинки

Трубчастий  чи  пластинчастий гіменофор

Особливості будови ніжки

Білий гриб

 

 

 

 

Лисичка звичайна

 

 

 

 

Сироїжка зелена

 

 

 

 

Бліда поганка

 

 

 

 

Червоний мухомор

 

 

 

 

Опеньки сірчано-жовті

 

 

 

 

Висновок:  (запишіть: чому потрібно розпізнавати їстівні та отруйні гриби; за якими ознаками можна розрізнити бліду поганку від сироїжки зеленої)


19.05.2025.Біологія 7. Тема. Гриби-сапротрофи. Цвілеві гриби. Гриби паразити рослин (фітофторові, борошнисторосяні, сажки, ріжки, трутовики).  

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=vBcth6RFMAU – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=A7CWM-VuXMo – відео.

§ 68, 69 ст. 236 – 239 опрацювати, ст. 237 завдання 3, ст. 239 завдання  1,4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-gribiv-nush-3196935.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


16.05.2025. Біологія 7. Тема. Гриби багатоклітинні та одноклітинні. Будова та процеси життєдіяльності одноклітинних (на прикладі дріжджів) грибів.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=wN-M706DFZk – відео.

https://naurok.com.ua/nush-biologiya-7-klas-prezentaciya-gribi-budova-klitin-osoblivosti-zhittediyalnosti-440079.html - презентація.

§ 68 ст. 236 – 237 опрацювати, ст. 237 завдання 1 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/gribi-3383394.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


12.05.2025.Біологія 7. Тема. Способи живлення грибів: гриби-сапротрофи, паразити, симбіотрофи. Поняття про справжні гриби та грибоподібні організми.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=8ybwKpfYXJo – відео. https://www.youtube.com/watch?v=cyKEUwmUS4o – відео. https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-do-uroku-z-temy-poniattia-pro-hryby-budova-ta-zhyvlennia-hrybiv-661567.html - презентація.       

§ 65 ст. 228 – 229 опрацювати, ст. 229 завдання 1, 2 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/gribopodibni-organizmi-spravzhni-gribi-3240907.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді. 


09.05.2025. Біологія 7. Тема. Роль тварин у біосфері, у житті людини.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=heO8NqtN3Uc – відео. https://www.youtube.com/watch?v=KXyBY1cwfiY – відео.    

§ 63,64 ст. 218 – 223 опрацювати, ст. 221 завдання 2, ст. 223 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/rol-tvarin-u-biosferi-3385940.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.  


05.05.2025.Біологія 7. Тема. Зв’язки тварин між собою та іншими організмами в екосистемах.  

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=6EJyt9Ebo08 – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zv-yazki-tvarin-mizh-soboyu-ta-inshimi-organizmami-v-ekosistemah-467619.html - презентація.    

§ 61, 62 ст. 214 – 217 опрацювати, ст. 215 завдання 1, ст. 217 завдання 3 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/7-klas-biologiya-zv-yazki-tvarin-mizh-soboyu-ta-inshimi-organizmami-v-ekosistemah-3351933.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


25.04.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення з теми «Хордові тварини».

Завдання за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/hordovi-tvarini-1929482.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.

 https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-riznomanitnist-tvarin-hordovi-1919039.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.  


21.04.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота. «Визначення особливостей зовнішньої будови ссавців у зв’язку з пристосування до різних умов існування».

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=VWb63PBpxTI – відео до практичної роботи.       

§ 59 повторити, завдання: виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота.

Визначення особливостей зовнішньої будови ссавців у зв’язку з пристосування до різних умов існування.

Мета: виявити особливості будови ссавців, що забезпечують їм пристосування до різних умов існування.

Обладнання: відео.

Хід роботи

Таблиця. (заповнити таблицю переглянувши відео)

Ознака

Нетопир карлик

Кріт звичайний

Сліпак східний

Дельфін білобочка

Бобер европейський

Сарна европейська

Середовище існування

 

 

 

 

 

 

Вид тварини

 

 

 

 

 

 

Форма тіла

 

 

 

 

 

 

Форма та довжина кінівок

 

 

 

 

 

 

Наявність волосяного покриву, щільність та довжина волосся

 

 

 

 

 

 

Висновок: (зазначити виявлені подібні пристосування до способу життя вказаних представників ссавців)

18.04.2025. Біологія 7. Тема. Ссавці. Роль ссавців у природі та житті людини.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=JDxIfECFIeM – відео. https://www.youtube.com/watch?v=uuiS7_daR90 – відео.       

§ 59 ст. 202 – 206 опрацювати, ст. 206 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/ssavci-hni-osoblivosti-riznomanitnist-ta-znachennya-1219405.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


14.04.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота «Виявлення прикладів пристосування до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.»

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=lFul0ZAc-nI – відео до практичної роботи.              

§ 58 повторити, виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота.

Тема. Виявлення прикладів пристосування до способу ижиття у представників різних екологічних груп птахів.

Мета: закріпити знання про зовнішню будову птахів» виявити ознаки пристосування до способу життя.

Обладнання: відео.

Хід роботи

Таблиця «Ознаки пристосування у птахів до способу життя» (переглянути відео та заповнити таблицю)

Ознаки

Екологічні групи

Птахи водойм

Птахи лісів

Птахи степів

Види птахів

 

 

 

Форма дзьоба

 

 

 

Довжина крил

 

 

 

Довжина шиї

 

 

 

Довжина ніг

 

 

 

Кількість пальців

 

 

 

Висновок: ( зазначити виявлені ознаки пристосування  до способу життя у різних представників птахів)


11.04.2025. Біологія 7. Тема. Птахи. Роль птахів у природі та житті людини.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=VSv0BJ2eaRE – відео. https://www.youtube.com/watch?v=0r2GkORGP2w – відео.   

§ 58 ст. 196 – 200 опрацювати, ст. 200 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/ptahi-rol-ptahiv-u-prirodi-ta-zhitti-lyudini-3326385.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


07.04.2025.Біологія 7. Тема. Рептилії, їхня роль у природі та житті людини.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=9M57ernuUa4 – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-reptili-hnya-riznomanitnist-ta-znachennya-360536.html  – презентація.                          

§ 57 ст. 192 – 195 опрацювати, ст. 195 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/reptili-22449.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді. 

04.04.2025. Біологія 7. Тема. Четвероногі хордові тварини. Амфібії, їхня роль у природі та житті людини.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=ij6S-IPQsHU – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-amfibi-hnya-riznomanitnist-ta-znachennya-360537.html - презентація.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-amfibi-viznachalni-oznaki-budovi-biologichni-osoblivosti-riznomanitnist-amfibiy-seredovische-isnuvannya-299461.html - презентація.

§ 56 ст. 188 – 191 опрацювати, ст. 191 завдання 4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/amfibi-hnya-riznomanitnist-ta-znachennya-700719.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.

 

31.03.2025.Біологія 7. Тема. Хрящові риби. Променепері та лопатепері риби, пристосування до мешкання у водоймах.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=uPn8twNMS-4 – відео. https://www.youtube.com/watch?v=glcjC1bB_eI – відео. https://naurok.com.ua/promeneperi-ta-lopateperi-ribi-pristosuvannya-do-meshkannya-u-vodoymah-458892.html - презентація.  

§ 55 ст. 184 – 187 опрацювати, ст. 187 завдання 4, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/ribi-hni-osoblivosti-riznomanitnist-znachennya-1226138.html - тест,  виконати та надіслати скріншот відповіді.


28.03.2025. Біологія 7. Тема. Хордові – тварини із внутрішнім скелетом. Головохордові – примітивні хордові тварини.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=yPr5BkibD3w – відео. https://www.youtube.com/watch?v=qEEbuTAknYE – відео. 

§ 54 ст. 182 – 183 опрацювати, ст. 183 завдання 1 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/hordovi-tvarini-1929482.html  - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.

 

24.03.2025.Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення теми «Безхребетні тварини».

Переглянути посилання:

 https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-bezhrebetni-tvarini-7-klas-nush-za-programoyu-p-balana-2741301.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.

 https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-2-riznomanitnist-bezhrebetnih-tvarin-1149543.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


21.03.2025. Біологія 7. Тема. Практична робота. Виявлення прикладів пристосування до середовища та способу життя в комах.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=PW8jUEAh9os – відео до практичної роботи.              

§ 53повторити, виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота.

Тема. Виявлення прикладів пристосування до середовища та способу життя в комах.

Мета: виявити особливості будови комах, які забезпечують їм пристосування до способу життя.

Обладнання: відео.

Хід роботи

Таблиця (заповнити таблицю переглянувши відео)

Ознака

Вовчок звичайний

Метелик Махаон

Красотіл пахучий

Водолюб великий

Блоха собача

Форма тіла

 

 

 

 

 

Ротові органи

 

 

 

 

 

Особливості будови крил

 

 

 

 

 

Особливості будови ходильних ніг

 

 

 

 

 

Спосіб живлення

 

 

 

 

 

Середовище існування

 

 

 

 

 

Висновок: (зазначити, які особливості будови комах забезпечують їм пристосування до способу життя)


17.03.2025.Біологія 7. Тема. Комахи.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=SHayJdrXSXo – відео.        

§ 53 ст. 176 – 180 опрацювати, ст.180  завдання 1, 5  виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/komahi-7-klas-622198.html - тест, виконати тест та надіслати скріншот відповіді.


14.03.2025. Біологія 7. Тема. Павукоподібні.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=p2k16ypkABs – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-7go-klasu-na-temu-zagalna-harakteristika-klasu-pavukopodibni-201126.html - презентація.     

§ 52 ст. 172 – 175 опрацювати, ст. 175 завдання  4 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/klas-pavukopodibni-310478.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


10.03.2025.Біологія 7. Тема. Членистоногі – безхребетні тварини з зовнішнім скелетом. Ракоподібні. Промислові види ракоподібних.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=A3WIzzFaCjw – відео. https://vseosvita.ua/library/chlenystonohi-bezkhrebetni-tvaryny-iz-zovnishnim-skeletom-rakopodibni-910610.html - презентаія.   

§ 50, 51 ст.166 – 171  опрацювати, ст. 167 завдання 1, ст. 171 завдання 5 виконати письмово, посилання: https://vseosvita.ua/test/chlenystonohi-bezkhrebetni-tvaryny-iz-zovnishnim-skeletom-rakopodibni-4557140.html - тест, виконати тест та до кожного запитання записати правильну відповідь.


28.02.2025. Біологія 7. Тема. Молюски, їхня роль у природі та житті людини.

Переглянути  посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=hCyHC7SDJj0 – відео. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-molyuski-osoblivosti-budovi-sposobu-zhittya-riznomanitnist-molyuskiv-202069.html - презентація.        

§ 49 ст.162 – 165  опрацювати, ст. 165 завдання 1, 4, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/molyuski-riznomanitnist-molyuskiv-znachennya-u-prirodi-ta-zhitti-lyudini-1100565.html - тест, виконати скріншот відповіді.


24.02.2025.Біологія 7. Тема. Кільчасті черви, їхня роль у природі та житті людини.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=n0-GVtjMvnI – відео.                                                      

§ 48 ст. 158 – 161 опрацювати, ст. 161 завдання 1, 4 виконати письмово.




21.02.2025. Біологія 7. Тема. Плоскі черви – паразити людини і тварин. Круглі черви – паразити людини, тварин і рослин.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=X2AVbcK3dzA – відео (плоскі черви), https://www.youtube.com/watch?v=S4LsWhGDYbc – відео (круглі черви).

§ 46, 47 ст. 154 – 157 опрацювати, ст. 155 завдання 1, 2 ; ст.157 завдання 1, 4 виконати письмово, посилання:  https://naurok.com.ua/test/ploski-ta-krugli-chervi-1673089.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


17.02.2025.Біологія 7. Тема. Губки – примітивні водні тварини. Жалкі – двошарові тварини. Небезпека жалких для здоров’я людини.

Переглянути посилання:

 https://naurok.com.ua/gubki---primitivni-vodni-tvarini-scho-ne-mayut-sformovanih-tkanin-441511.html - презентація.

https://naurok.com.ua/zhalki-dvosharovi-tvarini-nebezpeka-zhalkih-dlya-zdorov-ya-lyudini-393294.html  - презентація.

https://www.youtube.chttps://www.youtube.com/watch?v=b19Gu-nAGEoom/watch?v=3AZIzX6BwYY  – відео (Губки). https://www.youtube.com/watch?v=b19Gu-nAGEo – відео (Жалкі).                        

§ 44, 45 ст. 148 – 153 опрацювати, ст. 149  завдання 1 – 5 , ст. 153 завдання 1 – 4 виконати письмово.


14.02.2025. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Контроль знань. Узагальнення з теми « Характерні риси тварин».  

Переглянути посилання:

https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-harakteristiki-risi-ta-budova-tvarin-3202578.html  - тест,

https://naurok.com.ua/test/diagnostuvalna-robota-z-temi-harakterni-risi-ta-budova-tvarin-nush-7-klas-3174054.html  - тест,

виконати тести та надіслати скріншоти.


10.02.2025.Біологія 7. Тема. Практична робота «Визначення різних форм поведінки тварин». (за відеоматеріалами)

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=oJb1vKmg4mM – відео до практичної роботи               

§ 42,43 повторити, завдання: виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота

Тема. Визначення різних форм поведінки тварин за відеоматеріалами.

Мета: визначити фори поведінки тварин.

Обладнання: відео.

Хід роботи

ТАБЛИЦЯ

Ознака

Відео 1

Відео 2

Відео 3

Відео 4

Відео 5

Вид тварин

 

 

 

 

 

Фора поведінки

 

 

 

 

 

Поведінка набута чи вроджена

 

 

 

 

 

Висновок: (зазначити , які форми поведінки досліджували у відео) 


07.02.2025. Біологія 7. Тема. Способи комунікації тварин. Міграції тварин, їх методи вивчення.  

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=SiIf4y-lLVU – відео.   

§ ст. опрацювати, ст. завдання виконати письмово. https://naurok.com.ua/test/komunikaciya-tvarin-113077.html - тест, виконати тест та надіслати скріншот відповіді.


03.02.2025.Біологія 7. Тема. Форми поведінки тварин.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=CeKgokmdH04 – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=xrMRiBf3Vpc – відео.

§ 42 ст. 138 – 141 опрацювати, ст. завдання 2 виконати письмово, https://naurok.com.ua/test/formi-povedinki-tvarin-3912.html - тест, виконати тест та надіслати скріншот відповіді.  


31.01.2025. Біологія 7. Тема. Типи розмноження тварин. Способи запліднення. Типи розвитку.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=S9bBOWj2-uA – відео. https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg – відео.   

§ 41 ст. 134 – 137 опрацювати, ст. 137 завдання 1, 5 виконати письмово, посилання: https://naurok.com.ua/test/rozmnozhennya-ta-rozvitok-tvarin-375.html - тест, виконати тест та надіслати скріншот відповіді.


27.01.2025.Біологія 7. Тема. Нейрогуморальна регуляція життєвих функцій.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=FW_I0kkjuWE – відео. https://naurok.com.ua/neyrogumoralna-regulyaciya-zhittevih-funkciy-440485.html - презентація.                          

§ 40 ст. 132 – 133 опрацювати, ст. 133 завдання 3 виконати письмово, посилання:

https://naurok.com.ua/test/tkanini-organi-sistemi-organiv-tvarin-3198797.html - тест, https://naurok.com.ua/test/organi-ta-sistemi-organiv-regulyaciya-zhittevih-funkciy-3197632.html - тест, виконати тести та надіслати скріншоти відповідей.

24.01.2025. Біологія 7. Тема. Диференціація клітин, формування тканин, органів та систем. Функції різних систем органів.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=5qU7-QEB7VQ- відео.    

§ 38-39 ст. 126-131 опрацювати, ст. 131 завдання 2, 3 виконати письмово; посилання: https://naurok.com.ua/test/organi-sistemi-organiv-tvarin-7-klas-1626847.html - тест, виконати та надіслати скріншот відповіді.


20.01.2025.Біологія 7. Тема. Характерні риси тварин. Гетеротрофний тип живлення. Середовища мешкання та пристосування до них.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=qs9P3pk8EOk – відео.

https://naurok.com.ua/harakterni-risi-tvarin-geterotrofniy-tip-zhivlennya-seredovischa-meshkannya-ta-pristosuvannya-do-nih-tvarin-437199.html - презентація.     

§ 38 ст. 126-127 опрацювати, ст. 127  завдання  1 виконати письмово.



27.12.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення знань за І семестр. Тестування.

Переглянути посилання: https://naurok.com.ua/test/7kl-nush-pidsunkova-kontrolna-robota-za-1-semestr-za-grupami-rezultativ-1-3-3170402.html - тест.       

Виконати тест та надіслати скріншот відповіді.


23.12.2024.Біологія 7. Тема. Діагностична робота 1. Узагальнення знань з теми «Різноманітність вищих рослин». Виконати завдання.

ЗАВДАННЯ:

1. Посилання: https://naurok.com.ua/test/-3148163.html – тест, надіслати скріншот;

2. Виконати письмово варіант діагностичної роботи:

Діагностична робота

 «Різноманітність вищих рослин»

Варіант


І рівень (по 1 б)

Виберіть ОДНУ правильну відповідь

1.                За статтю маточкові квітки відносяться до такого типу квіток як:

а) стерильні              б) двостатеві         в) одностатеві

2.                Який процес називається запиленням у Покритонасінних рослин:

а) злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;

б) проростання пилкової трубки;    

в) перенос пилку з тичинки на приймочку матки;

г) перетворення квітки на плід.

3.                Ендосперм в насінині виконує функцію:

а) захисну;   б) запас поживних речовин;  в) розмноження.

4.                Дводомні рослини – це:

а) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на різних особинах

б) ті, у яких чоловічі і жіночі квітки розвиваються на одній особині

 

ІІ рівень (по 2 б)

5.                Встановіть відповідність між відділом та представником Вищих спорових рослин:

1.                Хвощеподібні

2.                Папоротеподібні

3.                Мохоподібні

4.                Плауноподібні

а)                Зозулин льон

б)                Орляк звичайний

в)                Плаун булавовидний

г)                 Хвощ польовий


6. Встановіть відповідність між групою та представником Голонасінних рослин:

1.                Гнетові

2.                Хвойні

3.                Гінкгові

4.                Саговникові

а)                Кедр

б)                Вельвічія

в)                Саговник

г)                 Гінкго

 

ІІІ рівень (2 бали)

7.                Встановіть відповідність між назвою частини квітки та малюнком

(малюнок з позначеннями додається у групу)

А) Маточка

Б) Пелюстка

В) Квітконіжка

Г) Чашолисток

Д) Тичинка

 

ІV рівень (2 бал)

8.     Встановіть відповідність між зображеннями і назвами соковитих плодів (фото додається у групу)

А) Кістянка

Б) Гарбузина

В) Яблуко

Г) Ягода


20.12.2024. Біологія 7. Тема. Практична робота. Порівняння будови різних представників насінних рослин.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=tMlEIMnyiXI – відео.       

Завдання виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота

Тема. Порівняння будови різних представників насінних рослин.

Мета:визначити особливості будови й життєдіяльності різних груп насінних рослин, навчитись розпізнавати представників голонасінних та покритонасінних рослин.

Обладнання: відео

Хід роботи

(Всі завдання виконуються за матеріалами відео)

1.                Встановити відповідність між групами рослин та їх зображенням.

Голонасінні:

Покритонасінні:

2.                Заповнити таблицю.

№ з/п

Назва рослини

Життєва форма

Особливості листків

Місце утворення насінини

Спосіб запилення

Група

(голонасінні/

покритонасінні)

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

Висновок: (дати відповіді на запитання 1 – 4  у кінці відео)

 

20.12.2024. Хімія 8. Тема: Контрольна робота 1 по темі «Хімічний зв’язок і будова речовини».                                    

Виконати варіант контрольної роботи 1:

Контрольна робота №1

«Хімічний зв'язок і будова речовини»

Варіант

1.                (1 бал) Ковалентним називають хімічний зв'язок, що утворюється:

А) йонами;

Б) спільною електронною парою;

В) йонами та спільною електронною парою.

2.                (1 бал) У вузлах йонних кристалічних ґраток розміщені:

А) позитивно заряджені йони металів;

Б) негативно заряджені йони металів;

В) позитивно заряджені йони металів і негативно заряджені йони неметалів.

3.                (1 бал) Вкажіть сполуку з ковалентним полярним зв'язком:

А) SO2; Б)H2;  В)NaCl;  Г)CaF2.

4.                (1 бал) Молекулярну кристалічну ґратку має:

А) NaCl;  Б)PH3;  В) C (алмаз);  Г)CaO.

5.                (2бали) Укажіть вид хімічного зв'язку та тип кристалічної ґратки в наступних сполуках:

Au, MgCl2, Br2, P2O3.

6.                (3 бали) Складіть електронні та графічні формули молекул, та поясніть утворення хімічного зв'язку в наступних сполуках:

OF2, CH4, PF5.

7.                (3 бали) Елемент головної підгрупи ІV групи утворює летку сполуку з Гідрогеном, масова частка цього елемента в якій 87,5 %. Визначте цей елемент, укажіть формулу його вищого оксиду та формулу леткої сполуки з гідрогеном. В цих формулах визначте тип хімічного зв'язку та намалюйте структурну формулу.

16.12.2024.Біологія 7. Тема. Різноманітність покритонасінних.

Переглянути посилання:

https://naurok.com.ua/riznomanitnist-pokritonasinnih-odnodolni-ta-dvodolni-437789.html - презентація.

https://www.youtube.com/watch?v=jbvzaZykFSs – відео (однодольні).

https://www.youtube.com/watch?v=m5ydovtQfPo –  відео (дводольні).       

§ 34 ст. 112 – 113 опрацювати, ст. 113 завдання 2 виконати письмово.


13.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінина. Плід. Способи поширення насіння та плодів.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=EtkSeRvggZc – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=PQzYnj2F4O0 – відео.        

§  30 – 32 ст. 104 – 109 опрацювати, ст.105  завдання 3, 4, ст.107 завдання 3, 5, ст. 109 завдання 1, 3 виконати письмово.


09.12.2024.Біологія 7. Тема. Особливості розмноження насінних рослин.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=a69WwuKzb30 – відео. https://www.youtube.com/watch?v=0RrM6X0YO_Y – відео.     

§ 29 ст. 100 – 103 опрацювати, ст. 103 завдання 1 – 5 виконати письмово.


06.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінні рослини. Покритонасінні. Квітка. Сувіття.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=Rn8T28cR_OE – відео. https://www.youtube.com/watch?v=dbgCDqAtulU – відео.      

§ 28 ст. 96 – 99 опрацювати, ст. 99 завдання 1, 2, 4, 5 виконати письмово;

Посилання: https://naurok.com.ua/test/budova-kvitki-sucvittya-7-klas-nush-3053913.html - тест, надіслати скріншот.


02.12.2024. Біологія 7. Тема. Насінні рослини – голонасінні.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=eoK2YT8snUk – відео. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-golonasinni-roslini-biologia-501596.html - презентація.                          

§ 35 ст. 114 – 116 опрацювати, ст. 116 завдання 1, 2, 4, 5 виконати письмово.


29.11.2024. Біологія 7. Тема.  Практична робота. Порівняння будови різних представників вищих спорових рослин.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=EG23lvC_wAU – відео.   

§ 25 – 27 повторити, виконати письмово практичну роботу на ст. 94-95 підручника, записати висновок.


25.11.2024. Біологія 7. Тема. Вищі спорові рослини – мохи, плауни, хвощі, папороті.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=CRbBJNbaHX8 – відео (мохи, хвощі),

https://www.youtube.com/watch?v=azsVZMcMcJw – відео (папороті, плауни).    

§ 25 – 27 ст. 86 – 93 опрацювати, ст. 89 завдання 5, ст. 91 завдання 4, ст. 93 завдання 4 виконати письмово.


22.11.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення знань «Рослина – цілісний інтегрований організм».

Переглянути посилання:

https://naurok.com.ua/test/roslina---cilisniy-integrovaniy-organizm-7-klas-nush-biologiya-3073882.html - тест, надіслати скріншот відповіді. 


18.11.2024. Біологія 7. Тема. Розмноження рослин. Життєві цикли вищих рослин.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=tRAnZQBFEuw – відео.   

§ 24 ст. 80 – 81 опрацювати, ст. 81 завдання 1 – 5 виконати письмово, виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/rozmnozhennya-roslin-stateve-ta-nestateve-zhittevi-cikli-vischih-roslin-3082377.html , надіслати скріншот.


15.11.2024. Біологія 7. Тема. Взаємозв'язки між різними органами рослин. Рухи рослин.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=qphR7WyNrkQ – відео.

§23 ст. 78 – 79 опрацювати, ст. 79 завдання 1, 5 виконати письмово.

 

11.11.2024. Біологія 7. Тема. Вегетативні органи рослин – листок, будова, функції та видозміни.

Переглянути посилання:

 https://www.youtube.com/watch?v=gOp_ubT6My8 – відео.

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-dlia-uchniv-7-klasu-nush-z-biolohii-vehetatyvni-orhany-roslyn-lystok-budova-funktsii-i-vydozminy-740263.html - презентація.     

§ 20 ст. 72 – 73 опрацювати, ст. 73 завдання 1, 5, 6 виконати письмово.



28.10.2024. Біологія 7. Тема. Вегетативні органи рослин – корінь.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=avFip6GKlUM – відео.

 https://www.youtube.com/watch?v=udZzPdUGcqU – відео(дослідження)    

§ 17,18  ст. 64 – 71 опрацювати, ст. 65 завдання 3,4, ст. 69 завдання 1, 4 завдання виконати письмово. 


25.10.2024. Біологія 7. Тема. Середовища мешкання вищих рослин. Формування різних життєвих форм у вищих рослин.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=6sntB29ciEk – відео. https://www.youtube.com/watch?v=nb7UlEiEKTc – відео.      

Завдання:  до яких життєвих форм належать: цибуля, морква, картопля, конвалія, горох, жито, огірок, малина, береза? Відповідь аргументуйте та виконайте письмово.


21.10.2024. Біологія 7. Тема. Формування різних типів тканин та диференційованих органів.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=SiupFScSWx0 – відео.     

§ 15 ст. 58 – 61 опрацювати, ст. 61 завдання 6 виконати письмово.


18.10.2024. Біологія 7. Тема. Різноманітність бурих, червоних, діатомових водоростей. Роль водоростей у природних екосистемах та житті людини.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=0x5T3IBceQA – відео (водорості), https://www.youtube.com/watch?v=Z-4PMKJgnUI - відео (їх роль)               

§ 14 ст. 50 – 53 опрацювати, ст. 53 завдання 1, 5,6 виконати письмово.


14.10.2024.Біологія 7. Тема.  Водорості одноклітинні, колоніальні та багатоклітинні. Різноманітність зелених водоростей.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=ypup6ZFobvA – відео. https://www.youtube.com/watch?v=kbn7nZ3MfxU – (зелені водорості).   

§ 13 ст. 48 – 49 опрацювати, ст. 49 завдання 3 виконати письмово.


11.10.2024. Біологія 7. Тема. Тематичне оцінювання. Узагальнення теми «Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти».

Контроль знань  з теми «Вступ. Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти»

ЗАВДАННЯ:

 ГР 1 «Проводить дослідження природи»

1.Виберіть з переліку одноклітинних організмів, що належить до прокаріот:

а) інфузорія-туфелька;  б)туберкульозна паличка; в)дизентерійна амеба

2. Який тип живлення характерний для евглени зеленої:

а)автотрофний      б) гетеротрофний      в)міксотрофний

3.На уроці біології учениця та учень досліджували  будову бактерії та дійшли різних висновків. Учениця стверджувала, що в бактерій  наявне ядро та мітохондрії, учень навпаки,  говорив, що органели відсутні, окрім рибосом, а спадковий матеріал міститься у цитоплазмі в молекулі ДНК. Хто з них правий?

а) лише учениця;

б) обоє мають рацію;

в) лише учень

г)обоє помиляються.

4. Розглядаючи клітини під мікроскоп учні помітили, що кожна клітина містить ядро. Укажіть, яку функцію воно виконує:

а) зберігає спадкову інформацію;

б) транспортує сполуки по клітині;

в)утворює білки.

ГР 2 «Здійснює пошук та опрацьовує інформацію»

1.Укажіть органелу клітини, яка виконує функцію фотосинтезу: 

(малюнок клітини додається у групу)

 

2. Заповніть пропущені комірки в таблиці «Одноклітинні прокаріоти – цілісні організми»

Представник

Внутрішня будова

Органи руху

Тип живлення

Інфузорія-туфелька

 

 

Гетеротрофний

Амеба протей

Скоротливі вакуолі, плазматична мембрана, ядро, травні вакуолі, цитоплазма

 

 

Евглена зелена

 

Джгутик

 

ГР 3. «Усвідомлює закономірності природи»

1.Розташуйте рівні організації життя від найнижчого до найвищого: екосистемний, організмовий, молекулярний, біосферний, клітинний, популяційно – видовий.

2. Яких правил особистої гігієни слід дотримуватися, щоб збудник холери не потратив до організму людини?

07.10.2024. Біологія 7. Тема. Одноклітинні евкаріоти – предки багатоклітинних видів. Поняття про колоніальні та багатоклітинні організми.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=6qoD5PC2Y7U – відео. https://www.youtube.com/watch?v=c5daw-G9XJk – відео.

§ 12 ст. 42 – 43 опрацювати, ст. 43 завдання  3, 4 виконати письмово.


04.10.2024. Біологія 7. Тема. Паразитичні одноклітинні евкаріоти. Профілактика захворювань людини.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=bbqJiwhOOj0 – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Pkk187358M0 – відео.        

§ 11 ст. 40 – 41 опрацювати, ст. 41 завдання 1, 2 виконати письмово.


30.09.2024.Біологія 7. Тема. Особливості організації клітин одноклітинних евкаріотів.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ – відео.

https://www.youtube.com/watch?v=1zeuclH3iLk – відео (інфузорія туфелька),

https://www.youtube.com/watch?v=kqtSCNbfdvk – відео (евглена зелена), 

§ 10 ст. 36-38 опрацювати, ст. 38 завдання 4,5,6 виконати письмово.

27.09.2024. Біологія 7. Тема. Різноманітність прокаріотичних організмів. Роль прокаріотів у природі, у житті людини.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=idK3rp2g15o – відео (у природі), https://www.youtube.com/watch?v=P-kDgJmWu50 – відео (у житті людини), https://naurok.com.ua/riznomanitnist-prokariotichnih-organizmiv-rol-prokariotiv-u-prirodi-362734.html - презентація.   

§ 9 ст. 30 – 31 опрацювати, ст. 31 завдання 3, 4 виконати письмово.


23.09.2024. Біологія 7. Тема. Особливості будови клітин прокаріотів та їх процесів життєдіяльності.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=ATYyreMqu8g – відео.    

§ 8 ст.28 – 29  опрацювати, ст. 29  завдання 2, 5 виконати письмово.


20.09.2024. Біологія 7. Тема. Практична робота “Виготовлення тимчасових мікропрепаратів та їхнє дослідження за допомогою оптичного мікроскопа”

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=X604ANCJBIw – відео.

https://naurok.com.ua/praktichna-robota-1-vigotovlennya-timchasovih-mikropreparativ-ta-hne-doslidzhennya-za-dopomogoyu-optichnogo-mikroskopa-421462.html - презентація.

ст.23 опрацювати, виконати письмово практичну роботу за зразком:

Практична робота:

Тема. “Виготовлення тимчасових мікропрепаратів та їхнє дослідження за допомогою оптичного мікроскопа”

Обладнання: відео.

Хід роботи

1.                Виготовлення препарату.

(описати послідовність дій виготовлення тимчасового препарату)

2.                Будова клітини.

 (замалювати клітину позначити та підписати її складові частини)

Висновок: (виконати завдання у кінці відео)



16.09.2024. Біологія 7.  Тема. Будова клітини евкаріотів.

Переглянути посилання: https://www.youtube.com/watch?v=Qy-IZRfnsso – відео.

§4 повторити,  §6,7 ст. 2 4 – 27 опраювати, користуючись підручником та відео за посилання заповнити таблицю  виконати письмово:

Складові клітини

Функції

 

 


13.09.2024. Біологія 7. Тема. Типи організації клітин. Методи їх дослідження. Збільшувальні прилади.

Переглянути посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=gfFgT0v36SQ – відео,

https://naurok.com.ua/prezentaciya-biologiya-7-klas-nush-tipi-organizaci-klitin-382975.html - презентація,

https://www.youtube.com/watch?v=r-H_EAV2WLU – відео.

§§ 4 – 5  ст.18 – 23  опраювати, ст. 19 завдання 2, ст. 22 завдання  1 виконати письмово; ст. 23 розглянути будову мікроскопу.


09.09.2024. Тема. Основні методи дослідження біорізноманіття. Планування біологічного дослідження. Збереження біорізноманіття – запорука стабільного існування біосфери.

Перегляд за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=tYYLRDZylzE  відео.

https://www.youtube.com/watch?v=hA7KoljJH3Q  відео.

§ 1 – 3  ст. 6 – 16 повторити, ст. 8 запитання 3,  ст. 11 запитання 1, ст. 16 запитання 3  виконати письмово.

06.09.2024. Біологія 7. Тема. Основні методи дослідження

біорізноманіття. Збереження біорізноманіття.

https://www.youtube.com/watch?v=hA7KoljJH3Q – відео.

§3 ст.12 – 16 опрацювати, ст.16 завдання 2 , переглянувши відео завдання 1

виконати письмово.


02.09.2024. Біологія 7. Тема. Біорізноманіття нашої планети та рівні його

організації. Значення біології. Систематика.

Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=uvmLO_Uhw3Y – відео (біорізноманіття)

https://www.youtube.com/watch?v=SRIUYRWnrhk – відео (значення біології)

https://www.youtube.com/watch?v=SKgTQgxQi1w – відео (систематика)

§1,2 ст.6-11 опрацювати, ст.8 завдання 2, ст. 11 завдання 2 виконати

письмово.