Географія 6

 17. 05. 2024 р.

Тема уроку. Водні ресурси. Людина і гідросфера.

Виконати завдання.

 § 39 с. 246– 250 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/14LNchWCfsMZGkg-3TLpIHLFP8WNxekrs/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».


Вправа «Вірю – не вірю»


1. Чи вірите ви, що вода – це безцінний скарб Землі?

2. Чи вірите ви, що водні ресурси охоплюють всі води Землі, крім

підземних вод?

3. Чи вірите ви, що вода в річках прісна?

4. Чи вірите ви, що від якості та кількості водних ресурсів залежить

здоров’я людей?

5. Чи вірите ви, що запаси прісної води з кожним роком

збільшуються?

6. Чи вірите ви, що для того, щоб виростити 1 т рису, потрібно 18 т

води?

7. Чи вірите ви, що для того, щоб виростити 1 т пшениці, потрібно

1500 м 3 води?

8. Чи вірите ви, що для того, щоб виготовити одну футболку,

потрібно витратити 27 л води?

9. Чи вірите ви, що до цвітіння та заболочування вод, а також до

гниття та замору риби мають відношення фосфати, що містяться

у пральних порошках?

10. Чи вірите ви, що очисні споруди збільшують витрати води?

11. Чи вірите ви, що під час чищення зубів, коли ви будете закривати

кран, то за тиждень ви зможете зекономити до 20 л води?

12. Чи вірите ви, що кожного року 22 квітня ми відзначаємо

Всесвітній день водних ресурсів?


14. 05. 2024 р.

Тема уроку. Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі.

Термальні та мінеральні води.

Виконати завдання.

 § 38 с. 240– 244 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1fo4EIWgQqxVWm_b1OZWCVJWbMMbJaSLJ/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант.

1. Води, що знаходяться у верхній частині земної кори в порах, тріщинах і

порожнинах, називаються …

2. Сезонна вода, що залягає найближче до земної поверхні – це…

3. Підземні води, так як і поверхневі, можуть перебувати у вигляді …, …

або … .

4. Гірські породи (пісок, вапняк), що пропускають воду, називаються … .

5. Шари водопроникних гірських порід, у яких міститься підземна вода,

називаються … .

6. Завдяки легкорозчинним породам, вода вимиває пустоти і там виникають

… .

7. За умовами залягання підземні води поділяють на … , … і … .

8. Між двома водотривкими у водоносному шарі залягають … .

9. Підземні води, що містять корисні для здоров’я речовини, називаються …

.

10. Якщо температура підземних вод становить вище 20 0 С, то їх називають

… .

11. Відомими курортами мінеральних вод є: …, … , … .

12. Глибина, на якій залягають грунтові води – це …


10. 05. 2024 р.

Тема уроку. Льодовики. Багаторічна мерзлота.

Виконати завдання.

 § 37 с. 233– 238 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1kYd_soHLACtYJRNq9gDpw_2nEYCDiQP-/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».

Вправа «Вірю – не вірю».

1. Чи вірите ви, що льодовики вкривають майже 11% поверхні

нашої планети?

2. Чи вірите ви, що у горах льодовики утворюються за сніговою

лінією?

3. Чи вірите ви, що найбільше льодовиків знаходиться на

Північному полюсі та Гренландії?

4. Чи вірите ви, що покривні льодовики порівняно з гірськими

невеликі?

5. Чи вірите ви, що потужні гірські льодовики є в Карпатах?

6. Чи вірите ви, що, коли льодовик сповзає з материка чи острова в

прибережну частину океану, то утворюється айсберг?

7. Чи вірите ви, що в покривних льодовиках міститься величезний

запас прісної води?

8. Чи вірите ви, що якби всі льодовики Землі розтанули, то рівень

Світового океану піднявся б на 100 м?

9. Чи вірите ви, що на Землі відбувається глобальне похолодання?

10. Чи вірите ви, що на нашій планеті є місця, де земля знаходиться

у замерзлому стані сотні й тисячі років?

11. Чи вірите ви, що для північних районів Землі характерна

багаторічна мерзлота?

12. Чи вірите ви, що в айсберга більша частина знаходиться на

поверхні океану, а його менша частина знаходиться під водою?


О7. 05. 2024 р.

Тема уроку. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні

водойми і водотоки.

Виконати завдання.

 § 36 с. 227– 232 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1JNMXOD5m-XcvGYbghB7XDLQjWc-bDXJ8/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.


Географічний диктант.


1. Надмірно зволожена ділянка земної поверхні з вологолюбною

рослинністю і шаром торфу понад 30 см – це…

2. Залежно від умов зволоження та характеру рослинності, болота

поділяють на низинні, верхові та …

3. Ці болота розташовані на вододілах і піщаних терасах річок в

умовах недостатнього живлення.

4. Ці болота розташовані переважно в зниженнях рельєфу,

живляться підземними водами.

5. Скільки відсотків від усієї території суходолу становлять болота?

6. Де на території України поширені болота?

7. З чого складається болото? Вкажіть у відсотках.

8. Які болота, за класифікацією, переважають в Україні?

9. Водотоки, які створені руками людини для зрошування,

осушування і судноплавства.

10. Канал, який з’єднує Червоне і Середземне море.

11. Канал, який було відкрито у 1920 р. між Північною і Південною

Америкою для судноплавства.

12. На якій річці в Україні створено найбільше водосховищ?


. О3. 05. 2024 р.



Тема уроку. Озера, походження озерних улоговин, солоність. Практична робота. Позначення на контурній карті світу та України найбільших озер.

Виконати завдання.

  1. § 35 с. 220 – 226 опрацювати.

  2. Переглянути презентацію

  3. .https://docs.google.com/document/d/12clTgwRT4fAzdcIOa_8yDoQxO6IJ-Wu-/edit

  4. Заповнити таблицю за зразком. 

https://docs.google.com/document/d/12clTgwRT4fAzdcIOa_8yDoQxO6IJ-Wu-/edit


30. 04. 2024 р.

Тема уроку. Робота річок. Практична робота. Складання характеристики

однієї з річок (на вибір).

Виконати завдання.

 § 33 с. 205 – 202 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/12VP0AxmOYRrBoGICfJYi_nE-QDS8pE-X/edit#slide=id.p1

 Охарактеризувати одну з річок за даним планом (на вибір).

ПЛАН ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЧКИ


1. Назва річки.

2. Географічне положення (на якому материку, у якій його частині протікає).

3. Басейн океану, до якого належить річка.

4. Місце витоку і гирла, довжина, напрямок течії.

5. Характер течії залежно від рельєфу (у верхній, середній і нижній

течії); наявність порогів, водоспадів.

6. Основні притоки річки.

7. Географічні пояси, які перетинає річка.

8. Види живлення річки.

9. Особливості водного режиму.

10.Господарське використання річки.

11.Проблеми господарського використання і заходи збереження вод річки.

26. 04. 2024 р.

Тема уроку. Води суходолу. Річка: річкова долина, річкова система, басейн

річки, вододіл. Живлення, водний режим річки. Практична робота.

Позначення на контурній карті найбільших річок.

Виконати завдання.

 § 33 с. 205 – 202 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1KXMbKBXs4l2OKZyoI_Yt07vJJVaBelsY/edit#slide=id.p1

 Виконати геогра. 

https://docs.google.com/document/d/15If0Gr_jUW1AkPvxIB65wRIdAxFtluXy/edit


23. 04. 2024 р.

Тема уроку. Життя в океанах і морях. Ресурси Світового океану.

Господарська діяльність людини в Світовому океані.

Виконати завдання.

 § 32 с. 198 – 202 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1lUf6BTTm3j6hprwI_ene860RLDQwMAnf/edit#slide=id.p1

 Виконати онлайн-тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/zhittya-v-okeanah-ta-moryah-bagatstva-vod-svitovogo-okeanu-829715.html


12. 04. 2024 р.

Тема уроку. Рухи води в Світовому океані.

Виконати завдання.

 § 31 с. 191 – 196 опрацювати.

 Переглянути презентацію.\

https://docs.google.com/presentation/d/1AML9hqnThT44arNsw8xJSxXYoHYTpE8O/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1qFSfQ77U_UtTBlDblo8uSZ4mZenamubm/edit#heading=h.gjdgxs

 Накреслити у зошиті таблицю «Течії у Світовому океані» і заповнити її.


09. 04. 2024 р.

Тема уроку. Властивості вод Світового океану.

Виконати завдання.

 § 30 с. 185 – 190 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1pSs9fw_d1uX_7GYthW_BZgA8v5nh3pOe/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.


Географічний диктант.


1. Властивості вод Світового океану визначаються їх температурою

і … .

2. Найбільше вода нагрівається у широтах субтропічних, …, … .

3. У різних місцях температура вод Світового океана … .

4. Середня температура вод Світового океану становить … .

5. Майже 0 0 вода становить на глибині … .

6. При температурі нижче – 0,8 0 солона вода …, а прісна … .

7. Температура поверхневого шару води в океанах змінюється

протягом … .

8. У водах світового океану міститься багато … …, що є в земній

корі.

9. На смак морська вода … .

10. Солоність морської води визначається у … .

11. Солоність 1 л морської води становить … .

12. Найсолоніша вода в … … .


05. 04. 2024 р.

Тема уроку. Світовий океан. Острови в океані. Карта океанів. Практична

робота. Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів.

Виконати завдання.

 § 28 с. 172 – 173 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1_3nWB6QUjnxN6bfvirmy9qVsDKismGWz/edit#slide=id.p1

 Позначити на контурній карті моря, затоки, протоки, острови.

 Розгадати кросворд за темою «Світовий океан та його частини»

https://docs.google.com/document/d/1GKh5i0a0awxSeMmc2LazDCSHSpCciD1O/edit

02. 04. 2024 р.

Тема уроку. Гідросфера та її складові. Практична робота. Позначення на

контурній карті світу назв материків, океанів та визначення їх меж.

Виконати завдання.

 § 28 с. 172 – 173 опрацювати.

 Переглянути презентацію.

https://docs.google.com/presentation/d/1olco1fMfrq79_xim1hAAQMErrHjVBQIL/edit#slide=id.p1

 Позначити та підписати в контурній карті світу назви материків, океанів

та визначити їх межі.

 Намалювати схему «Кругообіг води у природі» (за зразком)

https://docs.google.com/document/d/1wMJNlwXpVBL_k8P6l-Hcm__dAsIGOtti/edit




29. 03. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Атмосфера».

Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 23 – 27 с.140 – 169.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1NlbWveWx6ApgO98QVxW_SrytfVdvqc7y/edit


26. 03. 2024 р.

Тема уроку. Ресурси атмосфери. Небезпечні і рідкісні атмосферні явища.

Людина й атмосфера.

Виконати завдання.

 § 27 с.167 – 169 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1d8PWx1Q816yyXeCoxGt3f9ylX_JPsUna/edit#slide=id.p2

 Скласти 12 тестових питань до даного параграфа.

Зразок.


Людина і атмосфера.

Тести.


1. На думку вчених, цілком сприятливими для проживання людини

протягом усього року, є ____ території Землі.

А) 1% Б) 8% В) 35% Г) 63%



22. 03. 2024 р.

Тема уроку. Клімат. Кліматична карта світу, України.

Виконати завдання.

 § 26 с.158 – 163 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1bljE5g7RflJ1a3BgS9OFJaX69RApFOM-/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Встав пропущені слова»

Вправа «Встав пропущені слова»

https://docs.google.com/document/d/18uCdqfTXFKCeEngc6f7Uij2jRJ4wJGv3/edit

19. 03. 2024 р.

Тема уроку. Практична робота. Характеристика погоди в даній місцевості.

Виконати завдання.

 Повт. § 25 с.152 – 156.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1kNfw-hwtpNQhYKWwc3m2XvUVGFc4jE3c/edit#slide=id.p1

 Завершити виконання практичної роботи.



15. 03. 2024 р.

Тема уроку. Куляста форма Землі і розподіл тепла на її поверхні та в

тропосфері. Погода.

Виконати завдання.

 § 25 с.152 – 156 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/12X1RAo_eifRXa-MrpAwI3d_HIe7UEUi1/edit#slide=id.p1

 Дібрати і записати в зошит 6 прислів’їв і приказок про погоду.


12. 03. 2024 р.

Тема уроку. Ведення та аналіз даних календаря погоди за місяць. Практична

робота. Складання й аналіз діаграми хмарності й опадів.

Виконати завдання.

 Повт. § 24 с.146 – 150.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1M8Bh0PqMnBf8W_eHfhRq0ZjPvP_5zRXt/edit#slide=id.p1

 Завершити виконання практичної роботи.



08. 03. 2024 р.

Тема уроку. Опади, їх види, вимірювання.

Виконати завдання.

 § 24 с.146 – 150 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1KqrEU13ElRIM61vVoJ53HQLsuNznb69Q/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.


Географічний диктант.


1) Вода в рідкому або твердому стані, що випадає з хмар або

виділяється з повітря на земну поверхню, називається … .

2) Нагромадження у приземному шарі повітря продуктів

конденсації, тобто дрібних краплин – це … .

3) Дрібненькі кристалики(голочки), які утворюються в хмарах

при температурі нижче 0 0 С – це … .

4) Краплі води, якими іноді вкриваються земля і рослини – це

… .

5) Людей, які ведуть спостереження за погодою, називають …

.

6) Тонкий шар кристаликів льоду, який утворюється при

температурі 0 0 С – це … .

7) Льодяні кульки, які утворюються внаслідок підняття

теплого повітря вгору.

8) Вони бувають зливові, обложні і мрячні (дощі)

9) Нарости пухких кристаликів льоду на гілках дерев та інших

предметах.

10) Прилад, за допомогою якого вимірюють кількість опадів.

11) Прилад, за допомогою якого також вимірюють висоту

снігового покриву.

12) Спостереження за погодою проводять на … .


05. 03. 2024 р.

Тема уроку. Урок-практикум. Визначення абсолютної і відносної вологості

повітря.

Виконати завдання.

 Повт. § 23 с.140 – 144.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1chvnN8UtplBQ7n58dIHO8O6l8UwX0V-m/edit#slide=id.p1

 Завершити географічний практикум (розв’язування задач).


23. 02. 2024 р.

Тема уроку. Вода в атмосфері: випаровування, вологість повітря та її зміни.

Хмари, їхні форми, хмарність.

Виконати завдання.

 § 23 с.140 – 144 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1GoMTmSDiJb9YSzelwevFimlhYdxshKIV/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/18hOI8oG6w93da1VawAACcAWYAVEsrJLa/edit


. 20. 02. 2024 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Атмосфера».

Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 19 – 22 с.115 – 138.

 Виконати тестові завдання.


Тести

1. Повітряна оболонка Землі – це …

А) літосфера Б) атмосфера В) гідросфера Г) біосфера

2. Газ, який становить у повітрі 78% - це …

А) кисень Б) вуглекислий газ В) азот Г) аргон

3. Нижнім шаром атмосфери є:

А) тропосфера Б) стратосфера В) мезосфера Г) термосфера

4. Наука, яка займається вивченням атмосфери, називається:

А) географією Б) кліматологією В) метеорологією В) геологією

5. Озоновий шар знаходиться у:

А) мезосфері Б) тропосфері В) стратосфері Г) термосфері

6. Найголовнішим показником погоди є:

А) хмарність Б) атмосферний тиск В) опади Г) температура

7. Температура повітря, з підняттям угору, знижується на:

А) 2 0 С Б) 4 0 С В) 6 0 С Г) 10 0 С

8. Температуру повітря вимірюють за допомогою:

А) анемометра Б) термометра В) гігрометра Г) компаса

9. З висотою атмосферний тиск:

А) підвищується Б) знижується В) не змінюється

10. Легкий ледве відчутний вітерець – це…

А) бриз Б) фен В) пасат Г) мусон

11. Напрям вітру визначають за допомогою:

А) термометра Б) флюгера В) барометра Г) анемометра

12. Діаграма, яка будується за допомогою інформації про переважаючі типи

вітрів у даній місцевості – це…

А) картограма Б) таблиця В) роза вітрів Г) графік


. 16. 02. 2024 р.

Тема уроку. Ведення та аналіз даних календаря погоди за місяць. Практична

робота. Складання і аналіз рози вітрів.

Виконати завдання.

 § 22 с.135– 138 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1wveMEvh9J02RNwanZg8AuqhgGcRlZX2L/edit#slide=id.p1

 Завершити виконання практичної роботи.

https://docs.google.com/document/d/1gXJX6USece7RRf2-Hc2KtDYqqH37kk4W/edit

13. 02. 2024 р.

Тема уроку. Спостереження за вітрами. Роза вітрів. Вітер в житті людини.

Виконати завдання.

 § 22 с.135– 138 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/13oKIowETMumcMlhpFTjcWwl11kXDRBCI/edit#slide=id.p2

 Намалювати або створити власноруч свій флюгер. Зразок можна

переглянути у презентації (слайд № 4).


. 09. 02. 2024 р.

Тема уроку. Вітер: причини виникнення, напрямки, сила, швидкість. Постійні

і змінні вітри.

Виконати завдання.

 § 22 с.134– 135 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1uzXc-QcLFjIjifp_rDsqlEsbTiwFfVpE/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Що за вітер? Відгадай!»

(за описом відгадайте назву вітру, для цього треба обов’язково

переглянути презентацію на блозі, бо в підручнику цього матеріалу

немає).

https://docs.google.com/document/d/1C1uHSxY4FwvzUnWq-4lTZg8UvLYXp96j/edit


06. 02. 2024 р.

Тема уроку. Урок-практикум. Визначення зміни температури повітря,

атмосферного тиску з висотою.

Виконати завдання.

 § 21 с.128 – 132 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1oEjkbSAmVwPnfTBkKb8sRtKzSi3Lyoyw/edit#slide=id.p1

 Розв’язати географічну задачу.

Задача.

Альпіністи вирішили підкорити безіменну вершину. Біля підніжжя гори

вони відмітили атмосферний тиск 755 мм рт. с Атмосферний тиск на вершині

гори становить 130 мм рт. ст. Яка абсолютна висота вершини?


02. 02. 2024 р.

Тема уроку. Атмосферний тиск, його зміни у тропосфері.

Виконати завдання.

 § 21 с.128 – 132 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1GLd0z95ZOsoJIjaTFeIAUZDyWlq3jbgb/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю».

https://docs.google.com/document/d/1OilNVPBgyGTJMRPJVr80Qc2LmQDFrRUK/edit


30. 01. 2024 р.

Тема уроку. Ведення та аналіз даних календаря погоди за місяць. Практична

робота. Складання й аналіз графіка добового й річного ходу температури

повітря.

Виконати завдання.

 Повт. § 20 с.124 – 126 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1eQysk5aUgCP64gtg04ovRYFog_rjN0-L/edit#slide=id.p1

 Завершити виконання практичної роботи.


. 26. 01. 2024 р.

Тема уроку. Добовий і річний хід температури повітря, причини його

коливання. Середні температури, амплітуд температур.

Виконати завдання.

 § 20 с.124 – 126 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1o_fSN4NpXyP12BG1tMTmTC4aiof-ecSq/edit#slide=id.p1

 Побудувати графік добового ходу температури повітря.

https://docs.google.com/document/d/1uk7V4DwR840BP6ZpwOJsa2LW1ziMkEdl/edit

23. 01. 2024 р.

Тема уроку. Нагрівання атмосферного повітря. Зміни температури повітря

залежно від кута падіння сонячних променів.

Виконати завдання.

 § 20 с.122 – 124 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1wx2OPZ8BTfr3_A3WwgY4qO-KKNb8wiug/edit#slide=id.p1

 Розв’язати географічні задачі.

Задача № 1

Якою буде температура повітря на вершині гори Мауна-Кеа (4 295 м),

якщо біля її підніжжя вона становить +28 0 С.

Задача № 2

На вершині гори температура повітря – 12 0 С, а біля підніжжя + 23 0 С.

Визначте, яка висота цієї гори в метрах?

Задача № 3

Якою буде температура повітря на вершині гори Джомолунгма, якщо біля

підніжжя (2620 метрів над рівнем моря) вона становить 15˚С.


19. 01. 2024 р.

Тема уроку. Значення атмосфери. Як вивчають атмосферу.

Виконати завдання.

 § 19 с.118 – 120 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1RYQx07q04JU9tgL0cbNNCDffiATBvijs/edit#slide=id.p1

 Користуючись підручником та будь-якими іншими джерелами знань

(інтернет, енциклопедія тощо) запишіть у зошит значення атмосфери.


16. 01. 2024 р.

Тема уроку. Склад і будова атмосфери.

Виконати завдання.

 § 19 с.115 – 118 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1vmffhjiwM0qsxP6NdkPAr7RvbkoGR3O-/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант.

1. Як називається повітряна оболонка Землі?

2. Газ, який затримує ультрафіолетові промені.

3. Газ, який необхідний для живих організмів, його вміст у повітрі

21%.

4. Нижній шар атмосфери.

5. Вміст цього газу в повітрі – 78%.

6. У цьому шарі атмосфери зосереджено 80% усього атмосферного

повітря.

7. У цьому шарі атмосфери повітря дуже розріджене і знаходиться

озоновий шар.

8. Найвищій шар атмосфери.

9. У цьому шарі знаходиться майже вся водяна пара і формується

погода.

10. У якому шарі виникають перламутрові хмари?

11. В цьому шарі концентрується менше 1% атмосферного повітря.

12. На якій висоті починається космічний простір?


29. 12. 2023 р.

Тема уроку. Урок-практикум. Опис гір, рівнин за фізичною картою.

Групування форм поверхні на фізичній карті (України, материка, світу) за

висотою.

Виконати завдання.

 Повт. § 17 – 18 с.104 – 114.

 Завершити виконання практичного завдання.


. 22.12. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Літосфера».

Виконати завдання.

 Повт. § 14 – 18 с.86 – 114 опрацювати.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1_xjVP7kkgyvtkZYFOSPQrlo_raeVwIJq/edit


. 22.12. 2023 р.

Тема уроку. Рельєф дна Світового океану.

Виконати завдання.

 § 18 с.110 – 118 опрацювати..

 Завершити виконання практичної роботи.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1nO5PmpbHLIeoZej-QGONY6HJ7YZj78Ta/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1PRylRymicxZLCKOPqpwVrD8KdyHw-gt1/edit

 Виконати вправу «Вірю – не вірю»


19.12. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота. Позначення на контурній карті світу та

України гірських систем, окремих вершин та рівнин.

Виконати завдання.

 Повт. § 17 с.104 – 109.

 Завершити виконання практичної роботи.

https://docs.google.com/document/d/1pO5vcEXlxHmxKOGHLk6G72Q5wxGcDKhc/edit#heading=h.gjdgxs


15.12. 2023 р.

Тема уроку. Рельєф Землі. Рівнини.

Виконати завдання.

 § 17 с.108 – 109 опрацювати, повт. с. 104 - 107

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1MgkOskRvHtZdjk0-NAXjspCTagEYehBJ/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання по темі «Гори та рівнини».

https://docs.google.com/document/d/1l7JVtAB8rtV4F79uoCs8v-UT7ReHjqWe/edit

12.12. 2023 р.

Тема уроку. Основні форми рельєфу Землі. Гори

Виконати завдання.

 § 17 с.104 – 107 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1mr3nm6-s57BpBIwZjAZjufQLqepxQ8Dx/edit#slide=id.p1

 Скласти кросворд по темі «Гори».


08.12. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота. Визначення за планом місцевості, фізичними

картами абсолютної і відносної висоти окремих точок.

Виконати завдання.

 Повт. § 16 с. 99 – 103 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1X1m-KMEaQXo5kMCi3XEHKkub8RBanuxM/edit#slide=id.p1

Практична робота

https://docs.google.com/document/d/1XCK_-8RSdwmbaHptPCxYs8jsQE40A-_p/edit

05.12. 2023 р.

Тема уроку. Рельєф. Способи зображення рельєфу на планах і картах.

Абсолютна і відносна висота точок. Горизонталі. Шкала висот і глибин.

Виконати завдання.

 § 16 с. 99 – 103 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1_iwzIc-GJ_pLMulGPIec1bNYEQEW7JAn/edit#slide=id.p1

 Виконати завдання за малюнком.

https://docs.google.com/document/d/1MQAFBoctiiHenpYM7b4pKe5Qisah0sk0/edit#heading=h.gjdgxs


. 01.12. 2023 р.

Тема уроку. Зовнішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори

Виконати завдання.

 § 15 с. 93 – 97 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/14qQfhYHCrGz5IAAjIJzlzmZBgE5gvL67/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Вірю – не вірю»

Вправа «Вірю – не вірю»

https://docs.google.com/document/d/1NpeDgNuVLdaD5F_Se033gL9f7DePjSeT/edit



28. 11. 2023 р.

Тема уроку. Мінерали і гірські породи. Корисні копалини.

Виконати завдання.

 § 14 с. 86 – 91 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1mV6LZEKI8cihqCMgKWKILrxLAhbv0zDJ/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1eK9VrbVcWwNeIlIFRhTCPx-FSf3YZEaC/edit


17. 11. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Літосфера».

Контрольна робота № 1.

Виконати завдання.

 Повт.§ 10 - 13 с. 63 – 85.

 Виконати контрольну роботу № 1.

https://docs.google.com/document/d/16D8ArZ1FpVByCnSrGRpdZA0hFOTXMRKC/edit


14. 11. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота. Позначення на контурній карті сейсмічних

поясів, найбільших згаслих та діючих вулканів.

Виконати завдання.

 § 13 с. 81 – 85 опрацювати.

 Завершити виконання практичної роботи.

Практична робота


«Позначення на контурній карті сейсмічних поясів, найбільших згаслих та

діючих вулканів »


Сейсмічні пояси: Тихоокеанський, Середземноморський.

Вулкани:

Євразія: Ключевська Сопка, Етна, Везувій, Гекла, Кракатау, Фудзіяма,

Африка: Кіліманджаро, Кенія.

Північна Америка: Орісаба, Попокатепетль.

Південна Америка: Льюльяйльяко, Котопахі.

Антарктида: Еребус.


10. 11. 2023 р.

Тема уроку. Вулканізм і явища, що його супроводжують.

Виконати завдання.

 § 13 с. 81 – 85 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1G1-vjPzU95UuYCtoTCyVgDRmGlnjl-hL/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

Географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1yguhfh41XwnqI7MgEvvcsddnDbZNXpC1/edit


07. 11. 2023 р.

Тема уроку. Землетруси. Сейсмічні пояси Землі.

Виконати завдання.

 § 12 с. 75 – 80 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1LuPhxtF_YKpc8OUQsbZZ1D14HjnaaWQU/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1nvTCEuhbT50RTQb7aX_BJDUTj9_8YAU_/edit

. 03. 11. 2023 р.

Тема уроку. Літосферні плити, механізм та наслідки їх переміщення.

Виконати завдання.

 § 11 с. 69 – 74 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/16lKIgJB9jdAR0yJNO7E1wGWQwiUVqO_p/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1DerafIPY4XDaC7nMt2TgkHFoMOhbRohG/edit#heading=h.gjdgxs


31. 10. 2023 р.

Тема уроку. Будова літосфери.

Виконати завдання.

 § 10 с. 63 – 68 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/117xJlw_C1lL8NrTcwS5Ev9jPiO90AnPC/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1jB8kmTkpevM8iOYVkOosqEnUFpux9TSi/edit#heading=h.gjdgxs

. 27. 10. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань за темою «Зображення

Землі на карті». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 7 – 9 с. 42 – 62.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1y88Do12WQOktAMT2zcoemqHR2wse_pTA/edit#heading=h.gjdgxs


. 24. 10. 2023 р.

Тема уроку. Урок-практикум. Визначення відстаней між об’єктами на

глобусі, карті й плані місцевості з використанням циркуля-вимірювача,

курвіметра, нитки.

Виконати завдання.

 Повт. § 9 с. 55 – 62.

https://docs.google.com/document/d/1m4DRAJ-hK7y2zXMJ138ZB4vgFj6Ow7Bj/edit#heading=h.gjdgxs



20. 10. 2023 р.

Тема уроку. Загальногеографічні та тематичні карти. Легенди

загальногеографічних та тематичних карт. Географічна карта в житті

людини.

Виконати завдання.

 § 9 с. 55 – 62 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/14qbAyxkCy2KAt5lXg8aI1hZiu41rJdxx/edit#slide=id.p1

 Пригадайте основні та проміжні сторони горизонту та за фізичною картою

України в атласі виконати завдання. Взяти кожну пару міст і визначити

їх місцерозташування щодо одне одного.

Львів - Хмельницький

Суми – Київ

Луцьк – Вінниця

Миколаїв – Кропивницький

Чернівці – Житомир

Черкаси – Полтава

Чернігів – Рівне

Херсон – Одеса

Тернопіль – Ужгород

Харків – Луганськ

Зразок.

Наприклад, м. Дніпро розташоване на північ від м. Запоріжжя.



. 17. 10. 2023 р.

Тема уроку. Шкільні географічні карти, географічні атласи,

картографічні онлайн-ресурси.

Виконати завдання.

 § 8 с. 48 – 54 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1p9ATQrpZ6wFNhke91otD8ovGgOaqPo3n/edit#slide=id.p1

 Намалюйте карту уявної країни, придумайте їй назву. Виберіть власні

умовні позначення і позначте їх на карті. Внизу напишіть пояснення.


. 06. 10. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота. Порівняння зображень однієї ділянки

місцевості на картах різних масштабів.

Виконати завдання.

 Повт. § 7 с. 42 – 46.

 Завершити виконання практичної роботи.

https://docs.google.com/document/d/1W2qtqEsGrNubbUNNuFSbuqDm5SCHIIcV/edit

. 03. 10. 2023 р.

Тема уроку. Практична робота. Розв’язування задач на перетворення одного

виду масштабу в інший.

Виконати завдання.

 Повт. § 7 с. 42 – 46.

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1AD-gID9Gd1Yke90SG3XzNS8EEyCOCIL5/edit


29. 09. 2023 р.

Тема уроку. Масштаб та його види. Визначення відстаней між об’єктами на

глобусі та карті.

Виконати завдання.

 § 7 с. 42 – 46 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/12yLJaGJXdU9XIGjxrpSHvppwmxfdITLR/edit#slide=id.p1

 Виконати географічний диктант.

https://docs.google.com/document/d/1YXJib_DSgAbSgZPdFWskZfmbJBJzQfSZ/edit#heading=h.gjdgxs

26. 09. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань за темами «Вступ» та

«Глобус – модель Землі». Тестові завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 1 - 6 с. 5 – 41.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1YKyMPVLSKgqj7o1N-WmHx0NeVHGE7yUB/edit#heading=h.gjdgxs

. 22. 09. 2023 р.

Тема уроку. Зображення земної поверхні на космічних знімках та глобусі,

картах, планах місцевості. Визначення напрямків на картах.

Виконати завдання.

 § 6 с. 35 – 41 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1FvBVgHjrAIk5-POHLQZTVwp8zUpYjVI4/edit

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Z4-EMtVlNIP79HTfFshYRhn678RIxokw/edit#slide=id.p1


19. 09. 2023 р.

Тема уроку. Глобус як модель Землі: види, умовні знаки. Визначення

напрямів на глобусі.

Виконати завдання.

 § 4 с. 29 – 34 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1BH3PS-qyJNyWc8_cnc4u9Pq1XpF0csD1/edit

 Переглянути презентацію (додається)

.https://docs.google.com/presentation/d/19sMKcZu2bvhlockk9_HwB5IwDliSZZ6n/edit#slide=id.p1


15 . 09. 2023 р.

Тема уроку. Рухи Землі та їх наслідки.

Виконати завдання.

 § 4 с. 23 – 28 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1NQp9-KDoBfTFva_ljsTyvnaiLSJUNscr/edit

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1B2g2nLBk4C4D5Avisc68wYHqzCJPYH7t/edit#slide=id.p1


12 .09. 2023 р.

Тема уроку. Форма і розміри Землі. Навколосвітня подорож Ф. Магеллана.

Виконати завдання.

 § 3 с. 17 – 22 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1aqN2qf8uPhVMkUcVCGWtWEu01ptSp17f/edit#slide=id.p1

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1hxaFRPF2p7Hgj862c5v68pqgcrlgu_TP/edit#heading=h.gjdgxs

. 08. 09. 2023 р.

Тема уроку. Особливості організації власних географічних спостережень.

Виконати завдання.

 Повт. § 2 с. 11 – 16 .

 За необхідності переглянути презентацію минулого уроку (за 05.09)

 Календар погоди та умовні знаки у зошиті сфотографувати і надіслати.


05.09.2023

Тема уроку. Методи географічних досліджень. Сучасні наукові дослідження

Землі і винаходи людства. Сучасні друковані та електронні джерела

географічної інформації.

Виконати завдання.

 § 2 с. 11 – 16 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається.)


 Календар погоди.

 Підписати зошит за зразком:

Зошит

для робіт з географії

учня (учениці) 6 класу

Червонівської гімназії

Михайлова Андрія


01. 09. 2023

Тема уроку. Географія як наука про Землю. Значення географічних знань та

умінь для життєдіяльності людини.

Виконати завдання.

 § 1 с. 5 - 10 опрацювати.