Здоров'я, безпека, добробут 6

 17. 05. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті та довкіллі». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 23 – 27 с. 135 – 167.
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

16. 05. 2024 р.
Тема уроку. Джерела допомоги. Аварійні служби. Правила взаємодії з
рятувальниками. Перша домедична допомога. Допомога при забиттях,
обробка подряпин. Вміст домашньої аптечки.
 Моделювання взаємодії з рятувальниками.
 Відпрацювання навичок надання допомоги при забитті, обробки
подряпин.
Виконати завдання.
 § 27 с. 162 - 167 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 За наведеним зразком складіть і запишіть приклад повідомлення про
пожежу в багатоповерховому будинку ( підр. на с. 164 або у презентації
слайди № 5 – 6)

. 10. 05. 2024 р.
Тема уроку. Дорожня безпека велосипедиста. Безпечні місця для
прогулянок велосипедом. Правила дорожнього руху для велосипедистів.
Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.
 Визначення безпечних місць для велосипедних прогулянок у своєму
населеному пункті.
Моделювання безпечного виконання маневрів на велосипеді.
Виконати завдання.
 § 26 с. 159 - 161 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

09. 05. 2024 р.
Тема уроку. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.
 Складання переліку одягу для велосипедної прогулянки.
Виконати завдання.
 § 26 с. 158 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Скласти перелік одягу, який необхідний для велосипедної прогулянки.


03. 05. 2024 р.
Тема уроку. Безпека велосипедиста. Історія велосипеда. Елементи
конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху.
 Дослідження конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху,
засобів безпеки велосипедиста
Виконати завдання.
 § 26 с. 155 - 157 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Підготувати невелику розповідь про свій велосипед.


02. 05. 2024 р.
Тема уроку. Аварії на підприємствах. Види небезпечних промислових
об’єктів. Види аварій на промислових підприємствах. Ознаки аварії на
підприємствах. Дії учнівства під час виникнення аварійної ситуації на
підприємстві. Підручні засоби захисту. Захист шкіри та волосся.
 Моделювання алгоритму дій під час аварії на промисловому
підприємстві.
Виконати завдання.
 § 25 с. 149 - 154 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати онлайн-тести за посиланням:

26. 04. 2024 р.
Тема уроку. Пожежна безпека оселі. Засоби пожежогасіння. Захист органів
дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.
 Моделювання захисту органів дихання на пожежі.
 Відпрацювання алгоритму правильних дій у разі загоряння одягу.
Моделювання застосовування засобів пожежогасіння при різних типах
пожеж.
Виконати завдання.
 § 24 с. 145 - 148 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Замалюйте у зошиті пожежний щит та підпишіть його складові. Зразок
у презентації, слайд № 12.

25. 04. 2024 р.
Тема уроку. Пожежна безпека оселі. Умови і причини виникнення пожеж.
Пожежна охорона. Профілактика пожеж.
Виконати завдання.
 § 24 с. 142 - 144 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Напишіть причини, за яких може статися пожежа.

12. 04. 2024 р.
Тема уроку. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.
Виконати завдання.
 § 23 с. 135 - 141 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати тести за посиланням:

11. 04. 2024 р.
Тема уроку. Безпека оселі. Правила користування водогоном та
тепловими мережами.
Виконати завдання.
 § 23 с. 139 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Дізнайтеся, де розташовані вентилі у вашій квартирі чи будинку, що
перекривають воду. Потренуйтеся закривати їх у присутності
дорослих.
 Виконати вправу «Встав пропущені слова»
Вправа «Встав пропущені слова»
1. Користування холодною і гарячою водою потребує ___________.
2. До квартири воду подають під __________, адже вона повинна
досягти верхніх поверхів.
3. Температура гарячої води ум квартирі сягає _________, а холодної
взимку лише ____________ .
4. Якщо зірве кран або трісне труба і людина що була поруч може
отримати важкі ______________ або _____________.
5. Якщо виникла аварійна ситуація з водою, то її треба
________________ за допомогою ____________ водопостачання.
6. Запам’ятайте правило: вентиль закривається так, як пишеться літера
______.
7. Вентилі старої конструкції схожі на ______________ і їх важко
_______________, тому їх замінюють на ______________, з якими
легко впорається і дитина.

. 05. 04. 2024 р.
Тема уроку. Безпека оселі. Правила користування газовими приладами
та електроприладами.
Виконати завдання.
 § 23 с. 135 – 138 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Складіть пам’ятку усіх аварійних служб вашого населеного пункту і
повішайте їх на видному місці. Формат А-4.
 Дізнайтеся, де у вашій оселі розміщені газові вентилі, де розміщено
електровимикач, що відключає від електромережі всю оселю.

04. 04. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Соціальне здоров’я». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 22 с. 132 – 133
 Виконати тестові завдання.


. 29. 03. 2024 р.
Тема уроку. Запобігання ескалації конфліктів. Конфліктогени. Самоконтроль
у конфліктних ситуаціях. Алгоритм конструктивного розв’язання конфліктів.
 Аналіз способів розв’язання конфліктів.
 Тренінг навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.
Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.
Виконати завдання.
 § 22 с. 132 – 133 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати завдання.
Як конструктивно розв’язати конфліктні ситуації?
1) У кінотеатрі під час сеансу підлітки голосно обговорюють події
фільму, незважаючи на зауваження.
2) У громадському транспорті людина літнього віку звернулася з
проханням поступитися місцем.
3) Однокласники підготували матеріали до стінгазети, але не можуть
дійти згоди, обираючи, які замітки розмістити. Кожен вважає свою
замітку найкращою.
4) У шкільній їдальні один з учнів намагається взяти обід без черги.
5) На посаду старости класу було двоє претендентів. Обрано одного з них.
Другий образився на всіх однокласників і перестав з ними
спілкуватися.

28. 03. 2024 р.
Тема уроку. Види і наслідки конфліктів. Поняття конфлікту. Види і
способи розв’язання конфліктів.
 Тренінг розпізнавання конфліктних ситуацій.
Виконати завдання.
 § 22 с. 128 – 131 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Описати конфлікти, що сталися з вами або які вам довелось
спостерігати.
 Скласти правила спілкування в конфліктній ситуації.


 22. 03. 2024 р.
Тема уроку. Підліткові компанії. Небезпечні компанії
 Моделювання ситуацій розпізнавання дружніх і недружніх стосунків.
Виконати завдання.
 § 21 с. 126 – 127 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Проведіть дослідження.
1) Розпитайте батьків/опікунів, які небезпечні компанії існували в
їхньому підлітковому середовищі.
2) Що сталося з членами цих компаній, коли вони виросли?
3) Чи знаєте ви недружні або небезпечні компанії? Що робить їх
такими?
4) Які дружні групи (компанії) є у вашій школі, у вашому дворі, на
вашій вулиці? Чим вони займаються? Як розважаються?_


21. 03. 2024 р.
Тема уроку. Стосунки з однолітками. Позитивні й негативні впливи
однолітків. Способи маніпуляцій. Як долати тиск однолітків. Підліткові
компанії.
 Мозковий штурм: «Вплив друзів».
 Тренінг навичок відмови від небезпечних пропозицій.
Виконати завдання.
 § 21 с. 122 – 125 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Опишіть випадок із свого життя, коли ви під впливом друзів зробили
щось таке, про що потім шкодували.
1) Що сталося?
2) Які це мало наслідки?
3) Що ви відчували у зв’язку з цим?
4) Як можна було вчинити краще?

15. 03. 2024 р.
Тема уроку. Стосунки і здоров’я. Види стосунків. Ознаки здорових
стосунків. Як стати командою. Способи покращення стосунків.
 Самооцінка стосунків.
 Читання і обговорення притчі: «Уроки гусей» .
 Складання плану покращення стосунків.
Виконати завдання.
 § 19 с. 112 – 114 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Навести приклади здорових і нездорових стосунків (по 5 прикладів).

14. 03. 2024 р.
Тема уроку. Як робити компліменти. Уміння, необхідні для ефективного
спілкування. Безпечне спілкування в інтернеті.
 Відпрацювання умінь робити і сприймати компліменти.
Виконати завдання.
 § 19 с. 112 – 114 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Написати 5 компліментів (в дужках вказати, кому призначені).
 Зробити за 1 тиждень якомога більше компліментів.

08. 03. 2024 р.
Тема уроку. Навички ефективного спілкування. Активне слухання.
Способи уникнення непорозумінь. Як спілкуватися у незнайомій компанії.
 Відпрацювання навичок активного слухання, початку розмови, уникання
непорозумінь.
 Моделювання спілкування у незнайомій компанії.
Виконати завдання.
 § 19 с. 112 – 114 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Напишіть невеликий діалог про спілкування в незнайомій компанії
(можна про прибуття до нової школи).


. 07. 03. 2024 р.
Тема уроку Переваги і недоліки різних стилів спілкування. Ознаки і наслідки
різних стилів спілкування. Переваги упевненої поведінки. Спілкування та
особистий простір.
 Аналіз переваг і недоліків різних стилів спілкування.
 Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.
 Визначення меж спілкування з різними людьми.
Виконати завдання.
 § 18 с. 110 – 111 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Напишіть, що слід робити, щоб почуватись впевнено.


23. 02. 2024 р.
Тема уроку. Стилі спілкування: пасивний, агресивний, упевнений.
Виконати завдання.
 § 18 с. 110 – 111 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Знайти вихід з ситуації оригінальним, або навіть неможливим,
міфічним способом (із запропонованого переліку оберіть 4 ситуації і
запропопонуйте свій варіант, як вийти з цієї ситуації).
Опишіть ваші дії в запропонованих ситуаціях
1) Ви дали однокласнику ручку, а він її випадково зламав.
2) Ваша молодша сестра навмисно порвала вашу улюблену книгу.
3) Людина на вулиці запитує, як пройти до найближчого магазину.
4) Незнайомий підліток просить покататися на вашому велосипеді.
5) Учитель доручив вам підготувати доповідь, а ви соромитесь виступати
перед аудиторією.
6) Виникла прикра ситуація, і ви зрозуміли, що образили свого друга
необережними словами.
7) Ваші друзі посварилися між собою, і кожен з них хоче, щоб ви підтримали
саме його. Як краще поводитись у такій делікатній ситуації?


. 22. 02. 2024 р.
Тема уроку. Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Ефективне
спілкування. Вербальне і невербальне спілкування.
 Дослідження ознак вербального і невербального спілкування..

16. 02. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Психічне і духовне здоров’я».
Тестові завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 13 – 17 с. 76 – 104.
 Виконати тестові завдання.



 15. 02. 2024 р.
Тема уроку. Небезпека алкоголю і наркотиків. Психоактивні речовини і
здоров’я. Міфи і факти про алкоголь і наркотики. Вплив алкоголю на
організм. Наслідки зловживання алкоголем. Чому люди обирають тверезе
життя.
 Аналіз міфів і фактів про алкоголь і наркотики.
 Дослідження впливу алкоголю на організм, наслідків зловживання
алкоголем.
 Обговорення причин не вживати алкоголь.
Виконати завдання.
 § 17 с. 102 – 104 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Напишіть наслідки вживання алкоголю і наркотиків.

 09. 02. 2024 р.
Тема уроку. Нікотинова залежність. Вартість шкідливої звички.
 Дослідження наслідків куріння для здоров’я.
 Обчислення грошових витрат, пов’язаних з курінням.
Виконати завдання.
 § 17 с. 100 – 101 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 ПРОВЕСТИ ДОСЛІДЖЕННЯ.



 08. 02. 2024 р.
Тема уроку. Тютюн і здоров’я. Міфи і факти про тютюн. Негайні наслідки
куріння. Середньострокові і віддалені наслідки куріння.
 Аналіз міфів і фактів про тютюн.
Виконати завдання.
 § 17 с. 97 – 100 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Намалювати малюнок «Ні! Курінню!»


06. 02. 2024 р.

Тема уроку. Профілактика інфекційних захворювань. Симптоми
інфекційних захворювань. Шляхи зараження і способи захисту від
респіраторних інфекцій (ОРВІ, грип, ковід-19, туберкульоз).
 Створення пам’ятки «Карантин».
 Моделювання алгоритмів миття рук, носіння захисної маски,
дотримання соціальної дистанції під час поширення респіраторних
інфекцій.
Виконати завдання.
 § 15 с. 113 – 115 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Створіть пам’ятку «Карантин». На аркуші А-4 написати пам’ятку, яскраво
і охайно оформити.

02. 02. 2024 р.

Тема уроку. Протидія соціальному тиску. Соціальна і комерційна реклами.
Рекламні стратегії тютюнових і алкогольних компаній.
 Дослідження соціальної і комерційної реклами.
 Аналіз рекламних стратегій тютюнових і алкогольних компаній.
Виконати завдання.
 § 16 с. 92 – 94 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Створити соціальну рекламу (малюнок, колаж, аплікація, презентація,
відео тощо).

 01. 02. 2024 р.
Тема уроку. Протидія соціальному тиску. Позитивні й негативні впливи
засобів інформації. Вплив реклами на рішення людини. Рекламні хитрощі і
маніпуляції.
 Аналіз джерел інформації, які впливають на наші рішення.
Виконати завдання.
 § 16 с. 92 – 94 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Створіть свою рекламу(малюнок, колаж, презентація, відео тощо)


 26. 01. 2024 р.
Тема уроку. Ухвалення рішень. Види рішень. Алгоритм ухвалення
зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я.
 Аналіз алгоритму ухвалення зважених рішень.
 Моделювання ситуації прийняття зважених рішень.
Виконати завдання.
 § 15 с. 86 – 91 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати вправу «Обери рішення».
(записати лише номери, саме рішення не переписувати)
Прості –
Щоденні –
Складні –
1. Стати архітектором
2. Вивчити вірш
3. Почистити зуби
4. Збудувати двоповерховий будинок
5. Прочитати книжку
6. Зробити ранкову зарядку
7. Вступити до університету
8. Повечеряти
9. Купити смартфон
10. Навчитися кататися на велосипеді
11. Вивчити три іноземні мови
12. Сплести браслет

25. 01. 2024 р.
Тема уроку. Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки.
Вплив самооцінки на поведінку і здоров’я людини. Формування адекватної
самооцінки. Як підвищити самооцінку.
 Визначення переваг адекватної самооцінки.
 Дослідження впливу самооцінки на поведінку і здоров’я людини.
Проєкт самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети).
Виконати завдання.
 § 14 с. 81 - 85 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Розпочати проєкт самовдосконалення. Зразок у презентації (слайди 16 –
17).

19. 01. 2024 р.
Тема уроку. Розвиток підлітка. Потреби людини, розвиток потреб.
 Дослідження піраміди людських потреб.
Виконати завдання.
 § 13 с. 79 - 80 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Проведіть дослідження:

1) Створіть стрічку часу про ключові поді\ вашого життя.
Розпитайте дорослих, коли ви почали ходити, говорити,
коли з’явився перший зуб, яким було ваше перше слово
тощо.
2) Які потреби в інших членів вашої родини – батьків, брата,
сестри?
3) Які особливості людей похилого віку, наприклад, у
вашого дідуся чи бабусі? У чому ви можете їм
допомогти?

18. 01. 2024 р.
Тема уроку. Розвиток підлітка. Фізичний і психічний розвиток підлітка.
Ознаки гармонійного розвитку.
 Обговорення етапів і ознак фізичного психічного і соціального
розвитку підлітків.
Виконати завдання.
 § 13 с. 76 - 78 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Розпитайте у дорослих, як вони розвивалися у підлітковому віці.
1) Як вони почувалися, коли були підлітками.
2) Що найбільше турбувало.
3) Що найбільше цікавило.
4) Випадок або історія із підліткового віку, яка найбільше
запам’яталася. Чому?
Напишіть невелику розповідь.

 29. 12. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Фізичне здоров’я». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 8 – 12 с. 47 – 73
 Виконати тестові завдання.

 28. 12. 2023 р.

Тема уроку. ВІЛ/СНІД. Туберкульоз. Коронавірусна хвороба.
 Критичний аналіз джерел інформації про інфекційні захворювання,
вакцини тощо.
Виконати завдання.
 § 12 с. 71 - 73 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Опрацювати матеріал і зробити критичний аналіз джерел інформації, що
стосується ВІЛ/СНІДу, туберкульозу, коронавірусу.

22. 12. 2023 р.

Тема уроку. Профілактика інфекційних захворювань. Епідемії
інфекційних хвороб в історії людства. Профілактичні щеплення.
 Створення стрічки часу про епідемії інфекційних захворювань
Виконати завдання.
 § 12 с. 68 - 70 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Створити стрічку часу про епідемії інфекційних захворювань (зразок на с.
68 – 69 підр. або у презентації слайди № 5 - № 6). Форма виготовлення
довільна.

 21. 12. 2023 р.
Тема уроку. Догляд за руками. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини.
 Відпрацювання навичок миття рук у громадському місці
 Створення інфографіки (плаката, пам’ятки) про догляд за шкірою, гігієну
ротової порожнини.
Виконати завдання.
 § 11 с. 65 - 67 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Скласти пам’ятку (на вибір)

- по догляду за шкірою,
- по догляду за ротовою порожниною.

15. 12. 2023 р.
Тема уроку. Особиста гігієна. Чистота і здоров’я.
 Вибір засобів особистої гігієни за показниками ціни та якості.
Виконати завдання.
 § 11 с. 63 - 64 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати вправу «Обери правильну групу»

14. 12. 2023 р.

Тема уроку. Правила обробки та зберігання харчових продуктів. Харчові
добавки.
 Аналіз маркування харчових продуктів. Вибір за показниками якості та
безпечності.
Виконати завдання.
 § 10 с. 60 - 62 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати практичне завдання «Аналіз маркування харчових продуктів».
Обрати будь-який продукт харчування, який має етикетку, що містить
основні відомості про цей продукт. Виконати завдання за зразком на с. 61
підр. або слайд №7 у презентації.

. 08. 12. 2023 р.

Тема уроку. Харчові отруєння. Що може призвести до харчового отруєння.
Перша допомога при харчових отруєннях.
 Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях.
Виконати завдання.
 § 10 с. 56 - 58 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Опишіть алгоритм надання першої допомоги при харчових отруєннях

. 07. 12. 2023 р.

Тема уроку. Наслідки неправильного харчування. Цукровий діабет.
Йододефіцит.
 Складання пам’ятки «Профілактика йододефіциту».
Виконати завдання.
 § 10 с. 56 - 58 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконати тести.

01. 12. 2023 р.

Тема уроку. Калорійність харчового раціону та енерговитрати залежно від
фізичного навантаження.
 Визначення калорійності за допомогою онлайн-калькуляторів.
 Зміни харчового раціону залежно від фізичних навантажень.
Виконати завдання.
 § 9 с. 55 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Давньогрецький лікар Гіппократ говорив: «Якщо батько хвороби завжди
невідомий, то її мати відома завжди. Це – їжа». Складіть поради щодо
правильного здорового харчування.


30. 11. 2023 р.
Тема уроку. Збалансоване харчування. Харчові звички. Раціональне
харчування. Харчова піраміда.
 Створення денного меню за допомогою харчової піраміди.
Виконати завдання.
 § 9 с. 51 – 54 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Виконати праву «Вірю – не вірю»

17. 11. 2023 р.
Тема уроку. Поживність і калорійність продуктів харчування. Особливості
харчування підлітків.
 Дослідження особливостей харчування у підлітковому віці.
Виконати завдання.
 § 8 с. 49 – 50 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Скласти тижневий раціон для своєї сім’ї з урахуванням фізичних
навантажень її членів (скласти меню на тиждень: сніданок, обід, вечеря)

16. 11. 2023 р.

Тема уроку. Харчування і здоров’я. Вплив харчування на здоров’я. Вода і
поживні речовини.
 Створення інфографіки про поживні речовини та джерела їх
надходження
Виконати завдання.
 § 8 с. 46 – 48 опрацювати.
 Переглянути презентацію за посиланням (додається).
 Створіть малюнок улюбленої страви та напишіть її рецепт. Гарно
оформіть і презентуйте.

10. 11. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Вступ. Базові поняття». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
 Повт. § 3 – 6 c. 17 – 43.
 Виконати тестові завдання.

 09. 11. 2023 р.
Тема уроку. Розвиток технологій. Розвиток технологій і безпека. Добробут
наступних поколінь.
 Дослідження переваг і недоліків технічного прогресу.
 Створення стрічки часу про технічний прогрес.
Виконати завдання.
 § 6 c. 41 – 43 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Виконайте дослідження про розвиток технологій у ХХ – ХХІ ст. Для
цього:
А) розпитайте бабусю чи дідуся про техніку (автомобілі, побутові
прилади, засоби зв’язку), які були в часи;
Б) заповніть бланк і порівняйте технології минулого з сучасними.

Інтерв’ю про розвиток технологій

1. Моє ім’я.
2. У кого я беру інтерв’ю.
3. Яка техніка була в часи вашого дитинства?

- побутові прилади:
- засоби зв’язку:
- транспорт:

4. Напишіть або намалюйте, яка ця техніка зараз.

03. 11. 2023 р.
Тема уроку. Природа і технічний прогрес. Природне середовище. і
здоров’я. Природне середовище і безпека.
 Дослідження інформації з різних джерел про небезпеки природного
походження.
Виконати завдання.
 § 6 c. 36 – 37 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається).
 Продовжіть заповнювати таблицю про позитивний та негативний вплив
природних факторів на здоров’я.

 02. 11. 2023 р.
Тема уроку. Небезпеки соціального середовища. Захист від кримінальних
небезпек.
 Дослідження впливу соціального середовища на життя і здоров’я.
 Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек, безпечної
поведінки у школі, вдома, надворі, захисту особистого майна (квартири,
велосипеда, мобільного телефону).
Виконати завдання.
 § 6 c. 36 – 37 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Скласти разом з дорослими пам’ятку, як захистити особисте майно (одне
на вибір):
А) квартиру чи приватний будинок (укріплюють двері, встановлюють
замки, вічка, камери спостереження, тримають собаку…);
Б) автомобіль (гараж, протиугінна сигналізація…);
В) велосипед (не залишають без нагляду, використовують спеціальний
замок…).

 27. 10. 2023 р.

Тема уроку. Навколишнє середовище і безпека. Складові довкілля.
Складові соціального середовища.
 Дослідження впливу соціального середовища на життя і здоров’я.
Виконати завдання.
 § 6 c. 33 – 35 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Виконати вправу «Розпізнай середовище».
Вправа «Розпізнай середовище».
Якщо визначення належить до природного середовища, то у відповіді
ставите літеру «П», якщо напівприродне – «Н», якщо техногенне – «Т»,
якщо соціальне – «С».
1. Степ.
2. Будівництво заводу.
3. Урок у школі.
4. Ліс
5. Залізнична дорога.
6. Відпочинок з друзями.
7. Сад
8. Болото
9. Поле
10. Сімейна вечеря
11. Луки
12. Житловий комплекс
Зразок:
1П, 2С, 3…


26. 10. 2023 р.

Тема уроку. Мінна безпека. Обережно: міни!
 Аналіз ситуації, якщо ви опинилися на замінованій території або стали
свідком інциденту на мінному полі.
Виконати завдання.
 § 5 c. 30 – 32 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Виконати диктант з мінної безпеки.
Диктант.

1. Пристрій, який може вибухнути (здетонувати), якщо на нього
наступити чи наїхати.
2. Де можуть знаходитись міни?
3. Куди, треба дивитись в першу чергу під час прогулянки, щоб не
наступити на міну?
4. Якого кольору переважно бувають міни?
5. Чого не можна робити, якщо ви побачили міни чи боєприпаси?
6. Кому треба телефонувати про небезпечну знахідку?
7. За якими номерами треба телефонувати?
8. Якщо ви знайшли небезпечний предмет, що треба біля нього
залишити?
9. Що треба робити, якщо ви опинилися на мінному полі?
10. Що треба робити, якщо стали свідком інциденту на мінному
полі?


20. 10. 2023 р.
Тема уроку. Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети.
 Дослідження деяких видів вибухонебезпечних предметів.
 Аналіз ситуації, якщо ви опинилися на замінованій території або стали
свідком інциденту на мінному полі.
Виконати завдання.
 § 5 c. 28 – 29 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)



19. 10. 2023 р.
Тема уроку. Як діяти у разі загрози обвалів. Як діяти під завалами.
 Відпрацювання алгоритму дій, якщо ви опинились під завалом.
Виконати завдання.
 § 4 c. 26 – 27 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Опишіть алгоритм дій, як треба діяти, якщо ви опинились під завалами.


 06. 10. 2023 р.
Тема уроку. Правила поведінки з озброєними людьми.
 Складання пам’ятки про те, як рятуватись під час обстрілів
стрілецькою зброєю, а також мінометних та артилерійських обстрілів.
Виконати завдання.
 § 4 c. 25 – 27 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Відпрацювати навички поведінки з озброєними людьми.

 05. 10. 2023 р.
Тема уроку. Правила безпеки під час повітряних дій. Правила безпеки під
час війни. Види загроз у зоні бойових дій.
 Аналіз видів загроз у зоні бойових дій.
Виконати завдання.
 § 4 c. 22 – 24 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)
 Скласти пам’ятку про те, як рятуватися під час обстрілів стрілецькою
зброєю, а також мінометних і артилерійських обстрілів.


29. 09. 2023 р.
Тема уроку. Алгоритм дій за сигналом «Повітряна тривога». Екстрений
рюкзак.
 Визначення предметів, необхідних для комплектування екстреного
рюкзака.
Виконати завдання.
 § 3 c. 20 – 21 опрацювати.
 Переглянути презентацію (додається)


28. 09. 2023 р.
Тема уроку. Захист життя під час повітряних атак. Повітряна тривога.
Укриття.
 Дослідження сигналів оповіщень повітряної тривоги.
 Дослідження онлайнкарти укриттів своєї місцевості.
Виконати завдання.
 § 3 c. 17 – 19 опрацювати.
Переглянути презентацію 
https://docs.google.com/presentation/d/1Km_23lFmmQhQW1P9VtJ5xqVTkKBaPyCm/edit
 Намалювати малюнок на тему «Захист життя під час повітряних тривог».

22. 09. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Вступ. Базові поняття». Тестові

завдання.

Виконати завдання.

 Повт. § 1 - 2 c. 8 - 16 опрацювати.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1oKib03Gufm3MQVDCsEHOCa8cTt-4dzL6/edit


21. 09. 2023 р.

Тема уроку. Екстремальні та надзвичайні ситуації. Алгоритм дій в екстремальних

ситуаціях.

 Моделювання способів самоконтролю емоцій та алгоритму дій в

екстремальних ситуаціях.

Виконати завдання.

 § 2 c. 15 - 16 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1bA1BKGrPCbXkWCWoor_9pozlxTnWQnMF/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Обери потрібну групу»

Із запропонованого переліку ситуацій треба обрати, до якої групи вони

належать. Сторінку зошита розділіть на дві частини. У перший стовпчик

запишіть екстремальні ситуації, а в другий – надзвичайні.

Пожежа в будинку, землетрус, аварія на АЕС, втрата орієнтиру в лісі, ДТП,

вибух на хімічному складі, напад злодія, війна, стрибок з парашута, підрив

греблі, виверження вулкана, бейс-джампінг.


 15. 09. 2023 р.

Тема уроку. Причини й наслідки небезпечних ситуацій. Виправдані і

невиправдані ризики.

 Оцінка рівня ризику у щоденних ситуаціях.

 Розпізнавання виправданих і невиправданих ризиків.

Виконати завдання.

 § 2 c. 14 - 15 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1jFrXZLn-6Ng1PzyHWGDV7hXnTfMn97DW/edit#slide=id.p1

 Запишіть у зошиті по 5 прикладів виправданих і невиправданих ризиків.

Розділіть сторінку зошита на дві частини: у першу колонку запишіть 5

виправданих ризиків, а в другу колонку 5 прикладів невиправданих

ризиків.



14. 09. 2023 р.

Тема уроку. Безпека і ризики. Ознаки безпеки і небезпеки. Ризики. Види і

рівні ризику. Щоденні ризики.

 Оцінка рівня ризику у щоденних ситуаціях.

Виконати завдання.

 § 2 c. 12 - 13 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1a6oSsrZPHEP8RQnGB5mOjfvVORpsAe4s/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Один день з мого життя».

Вправа «Один день з мого життя»

• Проаналізуйте один день вашого життя. Напишіть 10 речей, які ви

робили сьогодні, наприклад, вдома, на уроці, дорогою до бабусі,

магазину, після уроків, надворі.

• Поставте позначку «Н» навпроти дій, які можуть бути

небезпечними і оцініть їх за 10-бальною шкалою (0 – ризику немає

і 10 – ризик найвищий).


08. 09. 2023 р.

Тема уроку. Рівні здоров’я. Життєві навички.

 Самооцінювання рівня здоров’я.

Виконати завдання.

 § 1 c. 11 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1-zGKisCW50LH8LxQaFQUf1DNfcgsnuVG/edit#slide=id.p1

 Напишіть 5 життєвих навичок, яких ви хочете набути. Поясніть, чому

саме їх ви обрали. 


07. 09. 2023 р.

Тема уроку. Цінність життя. Складові здоров’я.

 Мозковий штурм «Як можна дбати про кожну складову свого здоров’я»

Виконати завдання.

 § 1 c. 8 – 10 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1T_SOP8cWNj2CrJeuLGAM3Y9mfaInv2ta/edit#slide=id.p1

 Дібрати і записати у зошит 5 прислів’їв та приказок про здоров’я.. 


01. 09. 2023

Тема уроку. Життя і здоров’я людини.

Цінність життя і здоров’я. Безпечна життєдіяльність. Цілісність здоров’я.

Складники здоров’я. Рівні здоров’я. Навички ХХІ століття.

Виконати завдання.

 § 1 с. 8 - 11 опрацювати.