6 клас Українська література 12.06. 2025
Тема. Текстуально вивчені та самостійно прочитані художні твори. Узагальнення за темами, що вивчались упродовж семестру, їх систематизація. ТЛ: Повторення вивчених протягом ІІ семестру теоретико-літературних понять.
Завдання: влітку прочитати детектив А. Кокотюхи «Гімназист і Чорна Рука»
6 клас Українська література 09.06. 2025
Тема. ЛРК №2. Віктор Савченко «Пальма»
Завдання: влітку прочитати повість письменника Придніпров’я В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
6 клас Українська література 05.06. 2025
Тема. Із сучасної української літератури. Андрій Кокотюха «Потаємні двері»
Завдання: прочитати книгу Андрія Кокотюхи «Потаємні двері»
6 клас Українська література 02.06. 2025
Тема. Діагностична робота №6. Гумор і сатира (тестові завдання) ГР.4 Завдання: скласти відгук на прочитаний гумористичний твір
6 клас Українська література 29.05. 2025
Тема. Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Засоби змалювання фантастичного. Казкові мотиви у сучасному сюжеті.
Завдання: виконати завдання 12 на стор. 297
6 клас Українська література 26.05. 2025
Тема. Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Морально-етична проблематика: повість про самопізнання та вибір справжніх цінностей. Риси гумору.
Завдання: виконати завдання № 20 на стор.297
6 клас Українська література 22.05. 2025Тема. Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука». Тема дорослішання в повісті: досвід самостійного мислення, прийняття власних рішень, відповідальності за їхні наслідки.
Завдання: прочитати епіграф на стор. 280 і створити до нього свій коментар
6 клас Українська література 19.05. 2025Тема. Іван Андрусяк. «28 днів із життя Бурундука» (скорочено). Коротко про письменника. Захопливі шкільні пригоди Івася Бондарука. ТЛ: Жанри гумористичних творів: гумористична повість.
Завдання: прочитати стор. 285-292, дати відповіді на питання 1-5 на стор. 285
6 клас Українська література 15.05. 2025
Тема. Олександр Виженко. «Велике Цабе». Розповідь про письменника. Доброзичлива іронія в гуморесках про сучасне життя. ТЛ: гумореска.
Завдання: опрацювати схеми «Види комічного» та «Роди літератури»на стор. 278-279
6 клас Українська література 12.05. 2025
Тема. Остап Вишня. «Перший диктант». Автобіографізм гумористичних творів. Особливості жанру усмішки.
Завдання: виконати завдання № 12 на стор. 275
6 клас Українська література 08.05 . 2025
Тема. Остап Вишня. «Перший диктант». Замальовка життєвого шляху письменника. Тонкий ліризм і гумористичне зображення дитинства. Автобіографізм гумористичних творів. Особливості жанру усмішки. ТЛ: гумор (повторення), усмішка.
Завдання: переказати ІІІ частину усмішки «Перший диктант» від імені вчительки Марії Андріївни (стор. 273-275)
6 клас Українська література 05.05. 2025
Тема. Діагностична робота. Сприймання усної інформації на слух / аудіювання (тестування, відкриті завдання). ГР. 1
Завдання: за QR-кодом на стор. 270 з’ясувати походження псевдонім Остапа Вишні
6 клас Українська література 24.04. 2025
Тема. ПЧ №4. Олександр Дерманський. «Дитинство без олівців» (про Волта Діснея)».
Завдання: створити власну історію про дитячі пригоди відомого українця
6 клас Українська література 21.04. 2025
Тема. Діагностична робота №5. Поетичне бачення світу. Дитинство видатних українців (тестові завдання або захист проєкту «Один день із дитячих років видатного українця» (комп’ютерна презентація, лепбук, анімаційний мультфільм, відеоролик тощо)). ГР 4
6 клас Українська література 17.04. 2025
Тема. РМ №4. Стислий переказ художнього твору від імені одного з героїв (у)
Завдання: підготуватися до діагностичної роботи; виконати завдання №6 на стор. 268
6 клас Українська література 14.04 . 2025
Тема. Марина Павленко. «Небезпечні польоти Василька Симоненка». Характеристика образів персонажів.
Завдання: виконати письмово завдання №10 на стор. 268
6 клас Українська література 10.04. 2025
Тема. Марина Павленко. «Янголи для Павлуся Тичини», Становлення головного героя в процесі дорослішання.
Завдання: виконати завдання № 10 на стор. 268
6 клас Українська література 07.04. 2025
Тема. Марина Павленко. «Янголи для Павлуся Тичини», Становлення головного героя в процесі дорослішання. ГР 2 (читання вголос)
Завдання: виконати завдання №3 на стор. 268
6 клас Українська література 03.04. 2025
Тема. Марина Павленко. «Янголи для Павлуся Тичини», «Небезпечні польоти Василька Симоненка» (Із книги «Райдуга в решеті. Про Павла Тичину, Надію Суровцову, Василя Симоненка, Василя Стуса, Ірину Жиленко») (один–два твори за вибором учителя). Розповідь про письменницю. Світ дитинства талановитої особистості в художньо-біографічних оповіданнях. ТЛ. Художньо-біографічні твори
Завдання: знайти в інтернеті інформацію про ігри: квача, в опуки, в гилки, куці-баби
6 клас Українська література 31.03. 2025
Тема. ВЧ №4. Виразне читання поезій напамʼять
Завдання: виконати завдання №11 на стор. 259
6 клас Українська література 27.03. 2025
Тема. ПЧ №3. Ігор Калинець «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (зі збірки «Дивосвіт»).
Завдання: підготуватись до читання поезій на пам’ять
6 клас Українська література 24.03. 2025
Тема. Оксана Радушинська. «Як дивно пахне перший сніг». Біографічна довідка про письменницю. Чуттєві образи картин рідної природи. Художні засоби у поезіях.
Завдання: вивчити напам’ять вірш «Як дивно пахне перший сніг» на стор. 258
6 клас Українська література 20.03. 2025
Тема. Ірина Жиленко. «Підкова». Розповідь про письменницю, автобіографізм її поезії. Мрії ліричної героїні про здійснення бажань.
Завдання: виконати завдання №10 на стор. 256
6 клас Українська література 17.03.03. 2025
Тема. Ліна Костенко. «Осінній день, осінній день, осінній…». Розповідь про письменницю. Розкриття в поезії мотиву гармонії людини і природи. Поетичний звукопис у зображенні пейзажу.
Завдання: вивчити напам’ять вірш «Осінній день, осінній день, осінній…» на стор. 252
6 клас Українська література 13.03. 2025
Тема. Микола Вінграновський. «Вже неминуче буде сніг…». Розповідь про поета. Відображення емоційного стану ліричного героя в поезії. Візуальні образи природи та роль словесної палітри кольорів у їх змалюванні. ТЛ: віршовий ритм.
Завдання: навчитись виразно читати вірш «Вже неминуче буде сніг» на стор. 250, виконати завдання № 10 стор. 251 (за зразком таблиці у завданні № 12 на стор. 248)
6 клас Українська література 10.03. 2025
Тема. Леся Українка. «Тиша морська». Розповідь про письменницю та її подорожі до Криму. Художня майстерність зображення мариністичного пейзажу. Настроєва тональність вірша. ТЛ: пейзажна лірика.
Завдання: виконати завдання №5 на стор. 247
6 клас Українська література 27.02. 2025
Тема. Діагностична робота №4. Романтика пригод і фантастики. Письмове есе «Романтика моїх пригод».
Завдання: закінчити роботу над есе
6 клас Українська література 24.02. 2025
Тема. Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Чарівні істоти та роль цих образів у композиції казки-шоу. Добро і зло у п’єсі, групування персонажів. Гуманістичні цінності як шлях до гармонії у Всесвіті.
Завдання: виконати завдання №15 на стор. 243 або створи ілюстрацію до твору чи портрет героя п’єси «Зоряна мандрівка»
6 клас Українська література 20.02 . 2025
Тема. ВЧ №3. Неда Неждана. Виразне читання драматичного твору в ролях. ГР2
Завдання: знайти матеріал про будь-яке сузір’я нашої Галактики і скласти невелику розповідь
6 клас Українська література 17.02 . 2025
Тема. Неда Неждана. «Зоряна мандрівка». Коротко про письменницю. Неймовірні міжпланетні мандри двох клоунів. ТЛ: драма як рід літератури, фантастична драма-казка.
6 клас Українська література 13.02. 2025
Тема. Володимир Арєнєв. «Сапієнси». Науково-фантастичні елементи, яскраві картини майбутнього у повісті. Науковий шлях до розкриття таємниць буття Всесвіту і людини в ньому.
Завдання: скласти словник зі слів майбутнього за повістю «Сапієнси»
6 клас Українська література 10.02. 2025
Тема. Володимир Арєнєв. «Сапієнси». Образи дорослих космонавтів зорельота і вчителів. Мудрість і виваженість вчинків наставників, готовність до самопожертви.
Завдання: написати кодекс справжнього зореплавця
6 клас Українська література 06.02. 2025
Тема. Володимир Арєнєв. «Сапієнси». Пригоди друзів Сашка Ненарока й Мишка Неборака. Проблема дружби й обов’язку. ГР 2
Завдання: створити правила дружби за змістом повісті «Сапієнси»
6 клас Українська література 03.02. 2025
Тема. Володимир Арєнєв. «Сапієнси» (скорочено). Коротко про письменника-фантаста. Зображення буднів Школи зореплавства
6 клас Українська література 30.01. 2025
Тема. РМ №3. Складання цитатної характеристики героя художнього твору (п). Головний герой твору Клим Джура, його дорослішання. ГР3
Завдання: написати листа Климові Джурі
6 клас Українська література 27.01. 2025
Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Характери персонажів та засоби їх творення
Завдання: Дати письмово віповідь на питання: «Чи схожа ваша бабуся на бабусю Клима Джури?»
23.01. 2025
Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастичне у творі. Тонкий гумор у змалюванні неймовірних перетворень.
Завдання: прочитати стор.1320-148 повісті «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
6 клас Українська література 20.01. 2025
Тема. Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» (скорочено). Коротко про письменницю. Будні сучасних школярів у повісті. Основні події та пригоди. ТЛ: повість як жанр літератури (поглиблення поняття), жанрові форми повісті, пригодницька науково-фантастична повість.
26.12. 2024
Тема. Із сучасної української літератури (твори для читачів-підлітків за вибором учителя та учнів).Анна Коршунова «Комп і компанія»
Завдання: скласти карту пам’яті за вивченими у І семестрі творами
23.12 . 2024
Тема. ЛРК №1 Олесь Гончар «Колядники»
Завдання: прочитати оповідання Віктора Савченка «Пальма»
19.12. 2024
Тема. Діагностична робота №3. Різдвяні дива. Письмовий твір «Моє різдвяне диво». ГР 3
Завдання: закінчити роботу над твором
16.12 . 2024
Тема. Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика». Характеристика образів повісті-казки. Яскравість і колоритність персонажів. Художні деталі у творі.
Завдання: підготуватися до твору «Моє різдвяне диво»
12.12 . 2024
Тема. Олександр Гаврош. «Різдвяна історія ослика Хвостика» (скорочено). Коротко про письменника. Незвичайні пригоди ослика як шлях до мрії. Основні події й дива в різдвяній повісті.
Завдання: заповніть таблицю на стор. 115(завдання 11), скористайтесь довідкою над завданням; підготуйтесь до діагностичної роботи
09.12. 2024
Тема. ПЧ №2. Микола Гоголь «Ніч перед Різдвом»
05.12 . 2024
Тема. Діагностична робота. Сприймання усної інформації на слух / аудіювання (тестування, відкриті завдання).
Завдання: виконати завдання №18 на стор. 108
02.12. 2024
Тема. Богдана Матіяш. «Єва і білосніжна квітка лілії». Коротко про письменницю. Характер Єви, її дивовижні здібності. Незвичайні перетворення напередодні Різдва. Тема добра, милосердя та винагороди за них. Ідея різдвяної казки. ТЛ: різдвяна казка, різдвяна повість-казка.
Завдання: виконати завдання № 7-9 на стор. 107
28.11. 2024
Тема. Ігор Калинець. «Вертеп маленького хлопчика». Чарівні перетворення головного героя в основі сюжету казки. ТЛ: персоніфікація (поглиблення поняття).
Завдання: скласти план казки «Вертеп маленького хлопчика»
25.11. 2024
Тема. Ігор Калинець. «Вертеп маленького хлопчика». Розповідь про долю письменника. Атмосфера різдвяної урочистості, святковості, протиставлення її сумним спогадам героя про батьків, які змушені зустрічати Різдво далеко від сина. ТЛ: оповідання (поглиблення поняття), різдвяне оповідання, художня деталь.
Завдання: прочитати оповідання «Вертеп маленького хлопчика» на стор. 89-97
21.11 . 2024
Тема. Діагностична робота №2. Мудрість байки. Ліричні послання Україні (тестові завдання).
Завдання: скласти розповідь про Різдво ( що святкуємо? Коли святкуємо? Як святкуємо?)
18.11 . 2024
Тема. Дмитро Кремінь. «Літа мої і зими…» (уривок із вірша «Книга Буття чи Батия»). Коротко про письменника. Патріотичні мотиви, спадкоємність поколінь, відображена в рідній мові.
Завдання: навчитися виразно читати вірш «Літа мої і зими» на стор. 83, дати відповідь на питання №3 на стор. 84
14.11. 2024
Тема. ВЧ №2. Виразне читання поезій напамʼять. ( «Моя Україна») ГР 2
Завдання: скласти і записати свій сенкан про Україну за зразком у зошиті
11.11. 2024
Тема. Михайло Ткач. «Моя Україна». Коротко про письменника, його пісенну лірику. Символічне втілення образу Батьківщини у пісні «Моя Україна». Мотив патріотизму через єднання людини з рідною природою. ТЛ: композиція ліричного твору.
Завдання: вивчити вірш М. Ткача «Моя Україна» на стор. 80
31.10. 2024Тема. Микола Вороний. «Євшан-зілля». Коротко про письменника. Літописна основа поеми. Символ євшану. Краса природи рідного краю. Тема національної пам’яті. Роль слова, пісні, історії в житті людини. Поєднання епічних і ліричних рис у поемі «Євшан-зілля». ТЛ: Ліро-епічний твір. Поема. Ліричний відступ
Завдання: навчитися читати ліричний відступ на стор. 75-76
28.10.2024
Тема. Іван Франко. «Розвивайся ти, високий дубе…». Розповідь про поетичну творчість Івана Франка, її джерела. Мрії автора про свободу й незалежність України. Символічний зміст вірша, художні особливості, зв’язок із фольклором.
Завдання: навчитись виразно читати вірш І. Франка «Розвивайся ти, високий дубе,…» стор. 66-67
24.10 . 2024
Тема. Тарас Шевченко. «І досі сниться: під горою...». Розповідь про останні роки поета на засланні. Візуалізований образ України у вірші. Пейзажні картини українського села. ТЛ: ліричний герой (поглиблення поняття).
Завдання: опрацювати таблицю ( завдання 10 на стор. 64), навчитись виразно читати вірша Т. Шевченка «І досі сниться: під горою…» на стор. 63
21.10. 2024
Тема. Павло Чубинський. Національний гімн України «Ще не вмерла Україна…». Історія створення гімну як символу держави, розповідь про його автора. Вираження у гімні (славні) патріотизму та прагнення народу до свободи, утвердження справедливості. ТЛ: Громадянська лірика. Гімн (славень).
Завдання: виразно читати вірш П. Чубинського «Ще не вмерла Україна» на стор. 59, записати в зошит паспорт твору ( стор. 61 №13 табл.)
17.10. 2024
Тема. РМ №2. Виразне читання байок напамʼять. Інсценізація байок (у).
Завдання: виписати з підручника пояснення термінів мораль, сатира, гумор
(стор. 46)
14.10. 2024Тема. Микита Годованець. «Голуб і Лелека». Коротко про письменника. Тема патріотизму в байці. Діалоги персонажів та їх роль у розкритті алегоричного змісту твору.
Завдання: вивчити байку М. Годованця «Голуб і Лелека» напам’ять на стор. 53
10.10. 2024Тема. Леонід Глібов. «Вовк і кіт». Розповідь про видатного українського байкаря. Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника. Композиційні елементи та виховна спрямованість байок Л. Глібова. ТЛ: алегорія.
Завдання: виразно читати байку «Вовк і Кіт» в особах на стор. 49-50, завдання №9 виконати усно
07.10. 2024Тема. Григорій Сковорода. «Бджола і Шершень». Замальовка життєпису письменника. Повчальний характер і художні особливості байки. Ідея спорідненої праці в ній. Алегоричні образи Бджоли і Шершня. ТЛ: байка (повторення), гумор (повторення), сатира, мораль байки.
Завдання: таблицю із завдання №3 на стор. 47 записати в зошит
03.10. 2024
Тема. Діагностична робота №1. Вступ. Міфи прадавньої України. Народні
пісні. Календарно-обрядові пісні (тестові завдання або захист проєкту «Збірка
календарно-обрядових пісень мого краю»).
Завдання: виписати в зошит визначення байки зі словника літературознавчих
термінів на стор. 300 у підручнику.
30.09. 2024
Тема. ВЧ №1. Купальські
пісні, їх походження, тематика. «Купайло, Купайло, де ти зимувало?», «А де наше
Купайло стояло» (дві пісні за
вибором учителя). Художні особливості календарно-обрядових пісень. ТЛ: рефрен, анафора.
Завдання: повторити матеріал на с.11-39 підготуватись до діагностичної
роботи.
26.09. 2024
Тема. Весняні й літні обрядові пісні. Веснянки. Закликання весни,
символічне значення відновлення природи. Народні ігри, що супроводжувались
піснями. «Благослови, мати, весну
закликати», «Кривий танець».
Завдання: Опрацювати
с.39-43, вивчити напам’ять одну
пісню
23.09 . 2024
Тема. Народні календарно-обрядові пісні, їх різновиди. Зимова обрядовість
українців. Українські колядки й щедрівки, їх зміст і значення. «Нова радість
стала» (давні й нові варіанти), «Щедрик, щедрик, щедрівочка…». ТЛ:
Календарно-обрядові пісні та їх види.
Завдання: Опрацювати с.32-34, вивчити напам’ять одну пісню.
19.09. 2024
Тема. РМ №1. Укладання ілюстрованого словничка чарівних істот
праукраїнської міфології або складання власних міфів (п).
Завдання: створити книжечку- словничок чарівних істотпраукраїнської
міфології, намалювати портрети цих істот
16.09 . 2024
Тема. ПЧ №1. Валерій Войтович. «Міфи та легенди давньої України».
Завдання: стор. 27, завдання № 6
12.09.2024
Тема. Дара Корній. «Лісовик» (із книги «Чарівні істоти українського міфу.
Духи природи»).
Коротко про письменницю та її твори для дітей. Химерний світ чарівних істот
праукраїнської міфології. Втілення прадавньої міфології, звичаїв та обрядів
українців
Завдання: виконати завдання №2 на стор. 26
09.09 . 2024
Тема. Міфи про створення людини (антропогонічні).
«Дажбог і Жива» (за Сергієм Плачиндою)
Завдання: виконати тестові завдання № 7,8 на стор. 17 та № 6 на стор. 20
05.09. 2024 6 клас Українська література
Тема. Міф як найдавніша форма світогляду людини. Міфи про створення
світу (космогонічні). «Сокіл-Род». Побудова та символіка космогонічних
міфів. МЗ: міфи народів світу. ТЛ:міф,види міфів
Завдання: намалювати персонажа із міфа «Сокіл-Род»
02.09. 2024 6 клас Українська література
Тема. Художня література як вид мистецтва. Своєрідність мистецького
світосприймання. Художній образ у літературі та інших видах мистецтва.
Текстуально вивчені в 5 класі та самостійно прочитані учнями художні
твори.
Мистецтво, художній образ, література як вид мистецтва
(загальне поняття)
Завдання: виконати завдання №1 на стор. 10