16.05.2024
Тема: Where to travel? (Куди помандрувати?) Англомовні країни
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
14.05.2024
Тема: Where to travel? (Куди помандрувати?) Vocabulary. Розширюємо лексичний
запас з теми
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
Прослухати, повторити, прочитати самостійно:
country [кантрі] – країна
continent [кóнтінент] – континент
river [рівер] – річка
sea [сі] – море
mountains [монтайнс] – гори
desert [дéзерт] – пустеля
13.05.2024
Тема: Where to travel? (Куди помандрувати?) Як діти полюбляють подорожувати
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
09.05.2024
Тема: Where to travel? (Куди помандрувати?) Радість подорожей
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
Прослухати, повторити за диктором, прочитати:
article [атікл] – стаття
choice [чойс] – вибір
journey [джорні] – подорож
leaflet [ліфлет] – листівка
to discover [діскавер] – довідуватися
to display [дісплей] – виставляти
to go camping [ґоу кемпінґ] – йти у похід
07.05.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Self-check. Самоконтроль
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
06.05.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Self-check. Самоконтроль
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
02.05.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Look back. Повторення вивченого
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
30.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Look back. Повторення вивченого
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
29.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Наші міста проживання
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
25.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Як Київ отримав своє ім’я
Домашнє завдання:
23.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Чи ти коли-небудь...?
Домашнє завдання:
22.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Прийменники
Домашнє завдання:
Прослухати, повторити, прочитати, вивчити ⬇️
go down the street [ґоу даун зе стріт] – йти вулицею
turn left [тьорн лефт] – повернути наліво
turn right [тьорн райт] – повернути направо
go straight [ґоу стрейт] – йти прямо
11.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, у якому я живу) Київ
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
прочитати:
chestnut [чеснат] – каштан
hero [хіро] – герой
Motherland [мазерленд] – Батьківщина
main [мейн] – головний
09.04.2024
Тема: Place I live in (Місце, у якому я живу) Індикатори Past Simple та Present
Perfect
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
08.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, у якому я живу) Українські містечка
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
04.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, у якому я живу) У селі
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
прочитати:
crossroads [кросроадс] – перехрестя
region [ріджін] – регіон
traffic [треффік] – рух
traffic lights [треффік лайтс] – світлофор
modern [модерн] – сучасний
native [нейтів] – корінний
to be famous for [бі феймес фор] – бути відомим через
to be proud of [бі прауд оф] – пишатися чимось
02.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, у якому я живу) Будівлі твого містечка
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
bus stop [бас стап] – автобусна зупинка
bus station [бас стейшн] – автобусна станція
town [таун] – містечко
01.04.2024
Тема: The place I live in (Місце, у якому я живу) Україна
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
capital [кепітал] – столиця
centre [сентр] – центр
culture [калче] – культура
founder [фандер] – засновник
state [стейт] – область
to symbolise [симболайз] – символізувати
to take a name after [тейк е нейм aфтер] – бути названим на честь
28.03.2024
Тема: The place I live in (Місце, в якому я живу) Україна
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
за диктором, потім прочитати самостійно наступні слова:
ancient [еншент] – давній
talented [талентед] – талановитий
independent [індепендент] – незалежний
national [нешинал] – національний
country [кантрі] – країна
flag [флеґ] – прапор
people [піпл] – люди
city [сіті] – місто
26.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Self-check. Самоперевірка
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
25.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Look back. Повторення вивченого
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
21.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Look back. Повторення вивченого
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
19.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися) Повторення вивченого
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
18.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Пишемо листа другу, після відвідання
тематичного парку
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
14.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Шкільний журнал
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
12.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Fixed arrangements. Заплановані дії
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
11.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Шкільні гуртки
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
07.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Діти та смартфони
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
05.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Дієслово та його форма
-ing
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
04.03.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Тематичний парк «Wonderland»
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
2) потренуватися вимовляти наступні слова та записати їх у словничок:
adventure [адвенче] – пригода
attraction [атракшн] – атракціон
experience [експірієнс] – досвід
maze [мейз] – лабіринт
roundabout [раундебаут] – карусель
theme park [сім парк] – тематичний парк
amazing [емейзінґ] – неймовірно
awesome [осем] – дивовижний
to explore [експлор] – досліджувати
to relax [релакс] – відпочивати
22.02.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Наші хоббі
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
20.02.2024
Тема: Let’s have fun! (Давай веселитися!) Що тобі насправді подобається?
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
19.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Future Simple та
конструкція ‘Be going to’
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
15.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Яка сьогодні погода в
різних країнах світу
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
13.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Прогноз погоди
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
12.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Клімат у моїй країні
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
08.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Одяг на будь яку пору
року
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
06.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Умовні речення
нульового типу
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
05.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Одягаємося
відповідно до погоди
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
01.02.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Опис природи
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
30.01.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Призначення граматичної
конструкції be going to
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
29.01.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Сторони світу
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
самостійно та записати у словничок наступні слова:
centigrade [сентіґрейд] – градусів за Цельсієм
degree [діґрі] – градус
forecast [форкест] – прогноз
to expect [експект] – очікувати
to report [репорт] – повідомити
25.01.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Утворення прикметників за
допомогою закінчення -y
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
словник:
cloudy [клауді] – хмарний
stormy [стормі] – штормовий
rainy [рейні] – дощовий
windy [вінді] – вітряний
wet [вет] – вологий
23.01.2024
Тема: What’s the weather like today? (Яка сьогодні погода?) Клімат
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
2) ст. 74 у підручнику –
прочитати повідомлення Бена та Мерджор стосовно клімату у їхніх країнах;
3)записати наступні слова у словничок:
climate [клаймет] – клімат
rainforest [рейнфорест] – джунглі
chilly [чіллі] – прохолодно
foggy [фоґґі] – туманно
freezing [фрізін] – морозно
however [хаувевер] – однак
22.01.2024
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Self-check. Самоперевірка
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
18.01.2024
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Українські свята
Домашнє завдання ⬇️
прослуховування підготуватися до інтерв’ю зі своїми однокласниками (ст. 71, впр. 10):
1) What is your favourite holiday? [Вот із його фейвріт холідей?] Яке твоє улюблене свято?
2) What new celebrations would you like to have? [Вот нью селебрейшнс вуд ю лайк ту хеф?]
Яке нове свято ви б хотіли відзначати?
3) What is the greatest holiday in Ukraine? [Вот із зе ґрейтест холідей ін Юкрейн?] Яке
найбільше свято в Україні?
4) Which is more important to you (on a holiday): a day off or a celebration?
[Вот із мор імпотант ту ю (он е холідей): е дей офф ор е селебрейшнс?]
Що найважливіше для тебе під час канікул: вихідні чи святкування?
5) Do you celebrate any holidays?
[Ду ю селебрейт ені холідейс?]
Ти відзначаєш якісь свята?
6) What traditions do you know?
[Вот традішнс ду ю ноу?]
Які традиції ти знаєш?
7) How do you celebrate your favourite holidays?
[Хау ду ю селебрейт йор фейвріт холідейс?]
Як ти святкуєш свою улюблені свята?
16.01.2024
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Як відзначати деякі свята
Домашнє завдання ⬇️
послухати та повторити за диктором (ст. 70, впр. 4), прочитати, а потім розповісти, як ви
святкуєте деякі з цих свят.
15.01.2024
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Розповіді Бетсі та Альваро
Домашнє завдання ⬇️
та повторити за диктором деякі слова, а потім записати їх у зошит:
To invite [інвайт] - запрошувати
Thanksgiving [Тенксґівін] – День Подяки
Special [спешел] – особливий
To celebrate [селебрейт] – святкувати
To help [хелп] – допомагати
Holiday [холідей] – свято
To join [джойн] – приєднуватися
28.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Вчимося правильно писати запрошення
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
26.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Минулий час / використання неправильних
дієслів
25.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Влаштовуємо вечірку
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
21.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!)
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
Підручник: ст. 64, пртренуватися вимовляти наступні слова:
China [чайна] – Китай
Greek [ґрік] – грек
Moon [мун] – місяць
Roman [ромен] – римлянин
Ancient [еншент] – давній
Chinese [чайніз] – китаєць
Jewish [джюіш] – єврей
To begin [ту беґін] – починати
To divide [ту дівайд] – розділити
19.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Простий минулий час / використання слів
«was», «were», «wasn’t», «weren’t» та закінчення «ed»
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
18.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Різдвяний квіз
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
14.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Ми знаємо, коли настане час святкування
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
та з’єднати свята з датами; записати у зошит слова та фрази з розділу «Words for you»:
Costume [костьюм] – костюм
To trick or treat [трік ор трет] – частування чи шкода
12.12.2023
Тема: It’s time to celebrate! (Час святкувати!) Свята
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
11.12.2023
Тема: It’s tasty! (Це смачно!) Самоперевірка
Тема: It’s tasty! (Це смачно!) Називаємо продукти / тут є трохи...
Підручник: ст. 50, впр. 1 та 2 – повторюємо речення за диктором.