16.05.2024.
Тема. Твір з елементами роздуму на тему «Чи хотів би я мати такого друга,
як Том Сойєр?»
Записати твір .
14.05.2024.
Тема. М.Твен «Пригоди Тома Сойєра». Зображення американського
життя у творі. Своєрідність гумору.
Сторінки 198-205, стислий переказ.
09.05.2024.
Тема. М.Твен «Пригоди Тома Сойєра». Образи Тома Сойєра і Гекльберрі
Фінна.
Сторінки 190-198, дати характеристику головним героям .
07.05.2024.
Тема. Розвиток мовлення №4 (у). Переказ епізодів твору «Том і Гек на
кладовищі», «Том і Беккі в печері».
Сторінки 186-190, стислий переказ.
02.05.2024.
Тема. М.Твен «Пригоди Тома Соєра». Світ дитинства у творі. Витівки та
пригоди героїв, їхня дружба зі світом дорослих.
Сторінки 182-186, стислий переказ .
30.04.2024.
Тема. Марк Твен ( Семюель Ленггорн Клеменс) «Пригоди Тома Соєра».
Стислі відомості про автора.
Сторінки 177-182, скласти план.
25.04.2024.
Тема. Діагностична робота №5 з теми «У світі природи». Тести.
Виконати тестові завдання.
23.04.2024.
Тема. Позакласне читання №3. К.Чапек «З погляду кішки».
Переглянути відео.
11.04.2024.
Тема. Пейзажна лірика та образотворче мистецтво. Українські краєвиди в
живописі.
Сторінки 173-174, аналіз поезії.
09.04.2024.
Тема. Авторські спостереження за світом природи в віршах Г.Гейне.
Сторінки 170-172, записати план.
04.04.2024.
Тема. Втілення краси весняної природи у вірші Г.Гейне «Задзвени із
глибини…». Зв’язок із фольклором.
Сторінки 171-172, аналіз поезії.
02.04.2024.
Тема. Перец Маркіш (1895-1952) «Врожай». Стислі відомості про автора.
Закоханість у природу рідного краю. Засоби одухотворення рослинної
природи у вірші.
Сторінки 167-170, записати план.
28.03.2024.
Тема. Співчутливе зображення життя «маленьких мешканців» природного
світу. Багатство природного життя у творі.
Сторінки 164-166, аналіз поезії.
26.03.2024.
Тема. Краса землі у творчості єврейських поетів, що народилися в Україні
й писали мовою їдиш. Лейб Квітко (1890-1952). «Жук». Стислі відомості
про автора.
Сторінки 162-163, записати план.
21.03.2024.
Тема. Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Стислі відомості про автора.
«Поезія землі» у вірші. «Голоси» та картини природи. Аудіювання.
Сторінки 157-161, аналіз поезії.
12.03.2024.
Тема. Краса рідних краєвидів у вірші Р.Бернса «Моє серце в верховині».
Настрій твору.
Сторінки 156, записати план.
14.03.2024.
Тема. Краса природи в західноєвропейській поезії. Роберт Бернс (1759-
1796). «Моє серце в верховині». Стислі відомості про автора.
Сторінки 155-156, вивчити напам’ять вірш.
12.03.2024.
Тема. Ернест Сетон-Томпсон . «Лобо – володар Курумпо». Стосунки
людини та звірів. Ставлення оповідача до Лобо.
Сторінки 154-155, записати план.
07.03.2024.
Тема. Е.Сетона-Томпсона «Лобо – володар Курумпо». Риси характеру
Лобо, його почуття.
Сторінки 153-155, дати відповіді на питання.
05.03.2024.
Тема. Ернест Сетон-Томпсон . «Лобо – володар Курумпо». Поняття
«пейзаж», «тема» та «ідея» твору, «оповідання».
Сторінки 148-152, записати план.
22.02.2024.
Тема. Зображення поведінки та звичок звірів в оповіданні Е.Сетона-
Томпсона «Лобо – володар Курумпо».
Сторінки 146-147, дати відповіді на питання.
20.02.2024.
Тема. Оповідання про природу. Ернест Сетон-Томпсон (1860-1946). «Лобо –
володар Курумпо». Стислі відомості про автора.
Сторінки 142-145, записати план.
15.02.2024.
Тема. Неоднозначні стосунки людини та природи. Художня література й
сучасне екомислення.
Сторінки 139-141, дати відповіді на питання.
13.02.2024.
Тема. У світі природи. Розкриття багатства, краси й одухотвореності світу
природи в літературних творах.
Сторінки 137-139, записати план.
08.02.2024.
Тема. Розвиток мовлення №3. Складання плану характеристики
літературного героя.
Записати план.
06.02.2024.
Тема. Діагностична робота №4 з теми «Дива літературної казки». Тести.
Виконати тести.
01.02.2024.
Тема. Оскар Вайлд «Хлопчик-зірка». Поетизація оповіді у творі.
Сторінки 128-130, записати цитатний план.
30.01.2024.
Тема. Роль стосунків Хлопчика – зірки з матір’ю в контексті його
життєвих випробувань.
Сторінки 125-128 , дати відповіді на питання.
25.01.2024.
Тема. Оскар Вайлд(1854-1900). «Хлопчик-зірка». Стислі відомості про
автора.
Сторінки 120-125, скласти план.
23.01.2024.
Тема. Протиріччя між зовнішньою та внутрішньою красою в казці
«Хлопчик-зірка», конфлікт краси й добра.
Сторінки 117-120 , дати відповіді на питання.
28.12.2023.
Тема. Діагностична робота №3 з теми «У світі казок».
Записати тести.
19.12.2023.
Тема. Позакласне читання №2. Шарль Перро «Попелюшка».
Переглянути відео урок.
21.12.2023.
Тема. Справжні й штучні цінності, протистояння щирого серця бездушній
владі в казках Андерсона.
Сторінки 108-112, записати план.
19.12.2023.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен. Казка «Снігова королева». Центральні
образи казки. Утвердження дружби та вірності , чарівний світ у творі
«Снігова королева».
Сторінки 101-108, стислий переказ.
14.12.2023.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен ( 1805-1875). Казка «Снігова королева».
Стислі відомості про автора.
Сторінки 93-100, записати план.
12.12.2023.
Тема. Літературна казка, її відмінності від фольклорної казки. Видатні
автори літературних казок.
Сторінки 89-92, записати план.
07.12.2023.
Тема. Позакласне читання №1. Г.К.Андерсен «Соловей». Протиставлення
«справжнього» та «штучного» в казці «Соловей». Соловей як втілення
сили природи й мистецтва.
Переглянути відео урок.
05.12.2023.
Тема. Польська народна казка «Цвіт папороті». Казкові персонажі в
живописі, музиці та балеті.
Записати характеристику головних героїнь.
30.11.2023.
Тема. Польська народна казка «Цвіт папороті».
Опрацювати сторінки 67-71 , дати відповіді на питання.
28.11.2023.
Тема. Розвиток мовлення №2(п). Порівняння образів доньки та падчерки у
казці «Пані Метелиця». Складання порівняльної характеристики та підбір
прислів’я до образів падчерки та рідної доньки.
Записати характеристику головних героїнь.
16.11.2023.
Тема. Фантастичні елементи в казках. Загальнолюдські ідеали та
національний колорит народних казок. «Мандрівні сюжети».
Опрацювати сторінки 65-66 , дати відповіді на питання.
14.11.2023.
Тема. Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». Утвердження у
творі доброти, працьовитості, справедливості.
Сторінки 62-64, записати характеристику головних героїнь.
09.11.2023.
Тема. Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я.
і В. Грімм для розвитку європейської культури.
Опрацювати сторінки 60-61 , дати відповіді на питання.
07.11.2023.
Тема. Діагностична робота №2 з теми «У світі казок».
Виконати тести.
1. Звірі покарали Чандараву за те, що … а) він вигнав своїх родичів-шакалів
з лісу; б) він обманув їх, змусив служити йому; в) колір його хутра був
ненатуральний.
2. Народна казка складається з … а) вступна частина, кінцівка, основна
частина; б) зачин, основна частина, кінцівка; в) розділ, основна частина,
закінчення.
3. Різновиди народних казок: а) міф, про тварин, чарівні; б) чарівні, герої,
про тварин; в) про тварин, чарівні, соціально-побутові.
4. Літературна казка – це… а) твір, що має багато авторів; б) авторський
твір, в основі якого захоплива вигадана історія; в) прозовий твір, що має
декілька сюжетних ліній.
5. Слово «фольклор» означає … а) народне мистецтво; б) усна народна
творчість; в) народна мудрість.
6. Стислий влучний народний вислів повчального змісту, побудований як
завершене судження це … а) загадка; б) прислів'я; в) приказка.
7. «Фарбований шакал» - це … а) українська народна казка; б) німецька
народна казка; в) індійська народна казка.
8. Оберіть ті якості характеру Синдбада-Мореплавця , завдяки яким він став
улюбленим персонажем: а) пристрасть до мандрівок; б) готовність долати
перешкоди; в) мудрість і розсудливість.
9. Синдбад-Мореплавець здійснив подорожей … а) 10; б) 5; в) 7.
10. До яких казок належить казка «Фарбований шакал»: а) чарівні; б) про
тварин; в) літературні.
11. У казці «Фарбований шакал» ім'я шакала було … а) Чандарава; б)
Брахма; в) Шіва.
12. Мандрівний сюжет – це …
02.11.2023.
Тема. Утвердження духовної стійкості в образі Синдбада.
Опрацювати сторінка 55-59, дати відповіді на питання.
31.10.2023.
Тема. Арабська народна казка «Синдбад-Мореплавець». Третя подорож
Синдбада.
Опрацювати сторінки 51-54 , дати відповіді на питання.
26.10.2023.
Тема. Чесноти та вади казкових персонажів. Протистояння добра та зла в
казкових сюжетах; характерні мотиви народних казок. Повчальний зміст
казок.
Записати характеристику казкових героїв, опрацювати сторінка 45-47.
24.10.2023.
Тема. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Зв’язки між
індійською народною казкою «Фарбований шакал» та казкою
«Фарбований лис Івана Франка».
Опрацювати сторінки 41-44, дати відповіді на питання.
19.10.2023.
Тема. Типи фольклорної казки( чарівна, про тварин, соціально-побутові).
Сюжет чарівної казки. «Чарівні помічники».
Записати та вивчити терміни літератури сторінка 39-40.
17.10.2023.
Тема. Збірки народних казок: «Панчатантра», «Тисяча й одна ніч»,
«Дитячі та родинні казки братів Грімм».
Опрацювати сторінки 38-39, дати відповіді на питання.
05.10.2023.
Тема. Казки народів світу. Усна народна творчість та її жанри ( загадки,
прислів’я, приказки, пісні, казки).
Записати та вивчити терміни літератури сторінка 32-36.
03.10.2023.
Тема. Діагностична робота №1 з теми «Вступ. Біблійні перекази.»
Виконати тести. Виконати тести.
1. Слово «література» у перекладі з грецької означає: а) розказане; б)
почуте; в) «написане».
2. Зарубіжна література – це … а) сукупність творів національних
літератур, що розвиваються поза межами певної країни й написані
мовами відмінними від мови її національної літератури; б) сукупність
літературних творів певного народу, створених її рідною мовою; в)
сукупність творів художньої літератури всіх країн світу від давнини до
наших днів.
3. Переклад - а) авторський твір; б) вірш написаний за мотивами
поетичного твору; в) відтворення тексту іншою мовою.
4. Оригінал - а) авторський твір; б) відтворення тексту іншою мовою.
5. Цифровий текст - а) текст відтворення засобами друку на папері; б)
група речень, які зв’язані за змістом; в) текст в електронному форматі,
який можна відтворити на електронному пристрої.
6. Літературознавство - а) наука, яка вивчає художню літературу; б)
наука про природу; в) наука про числа та геометричні фігури.
7. У перекладі з грецької Біблія - це … а) «книги»; б) збірка; в)
«написане».
8. Юдеї та християни шанують Біблію як: а) Святе Письмо; б) Цінне
Письмо; в) Таємне Письмо.
9. Біблія складається з: а) 3 Заповітів; б) 2 Заповітів; в) 4 Заповітів.
10. Розповідь про Ісуса Христа – центральна частина: а) Нового Заповіту;
б) Старого і Нового Заповіту; в) Старого Заповіту.
11. Євангеліє - … а) «союз, угода»; б) «радісна звістка», «добра новина»;
в) послання.
12. Героями притчі «Про доброго самарянина» є: а) цар; б) змій, Адам,
Єва; в) священик, побитий чоловік.
28.09.2023.
Тема. Розвиток мовлення. Пошук ілюстрацій до біблійних переказів в
інтернет мережі та порівняння біблійних переказів та ілюстрацій до них.
Записати біблійні вислови.
26.09.2023.
Тема. Притча про доброго самарянина. «Притча про таланти».
Опрацювати стор. 26-27 , дати відповіді на питання.
21.09.2023.
Тема. Утвердження цінності співчуття та милосердя в оповідях Ісуса
Христа.
Записати план та опрацювати стор.19-25.
19.09.2023.
Тема. Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та
деталей у розповіді про Різдво.
Опрацювати стор. 17-18 , дати відповіді на питання.
14.09.2023.
Тема. Біблія – духовна скарбниця людства. Біблійні історії про творення
світу й перших людей.
Записати план та опрацювати стор.14-15.
12.09.2023.
Тема. Друкований та цифровий текст. Складники друкованого тексту.
Опрацювати стор. 11 , дати відповіді на питання.
07.09.2023.
Тема. Національна та зарубіжна літератури. Література національних
меншин України.
Записати план стор.8-10.
05.09.2023.
Тема. Зарубіжна література – надбання світової культури. Оригінальна та
перекладна література. Автор і перекладач художнього твору.
Опрацювати стор. 5-7 , дати відповіді на питання.