11. 06. 2025 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті і довкіллі».
Підсумкові завдання.
Виконати завдання.
Повт. § 24 - 31 с. 171 – 229.
Виконати онлайн-тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/5-klas-zdb-bezpeka-v-pobuti-ta-dovkilli-
06. 06. 2025 р.
Тема уроку. Повторне використання. Сортування та утилізація відходів.
Дослідження способів повторного використання речей.
Складання пам’ятки, як сортувати сміття для утилізації і переробки.
Виконати завдання.
§ 31 с. 248 – 250 опрацювати.
Створити саморобку «Друге життя непотрібним речам» , презентувати
свою роботу. Сфотографувати саму саморобку і ваше фото разом із
саморобкою. Надіслати 2 фото.
04. 06. 2025 р.
Тема уроку. Культура споживання. Потреби людини та обмеженість
ресурсів. Поведінка відповідального споживача.
Виконати завдання.
§ 31 с. 224 – 226 опрацювати.
Виконати завдання.
1. Поміркуйте, як запобігти утворенню відходів вже при
покупці. Запишіть речі, від яких ви можете відмовитися.
2. Зменшіть використання речей, які вам потрібні. Запишіть
речі, які ви можете зменшити у використанні.
3. Використовуйте речі багаторазового використання.
Запишіть речі, які ви можете використовувати повторно.
4. Сортуйте та здавайте на переробку, щоб ці ресурси можна
було використати повторно. Запишіть речі, які ви можете
відсортувати і відправити на переробку.
5. Віддавайте на компост все, що може розкластися.
Запишіть речі, які ви можете віддати на компост.
30. 05. 2025 р.
Тема уроку. Наслідки
забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного
середовища.
·
Дослідження термінів розкладання сміття та шляхів
зменшення забруднення довкілля.
Виконати завдання.
·
§ 30 с. 221 – 223 опрацювати.
·
Проведіть дослідження і заповніть таблицю «Як довго розкладається
сміття». Можна замінити своїми прикладами.
Як довго розкладається сміття |
|
Назва
|
Скільки років |
Шкірка банана |
|
Папір, картон |
|
Фанера |
|
Недопалки від цигарок |
|
Поліетиленовий пакет |
|
Пластиковий стаканчик |
|
Консервна банка |
|
Батарейка |
|
Пластикова пляшка |
|
Алюмінієва банка |
|
Скляна пляшка |
|
28. 05. 2025 р.
Тема уроку. Земля – наш спільний дім. Земля як екологічна система. Довкілля і технічний прогрес.
· Аналіз інфографіки про вплив технічного прогресу на забруднення довкілля.
Виконати завдання.
· § 30 с. 218 – 220 опрацювати.
· Заповнити таблицю Чинники забруднення довкілля»
Чинники забруднення
довкілля |
||
Забруднення повітря |
Забруднення води |
Забруднення землі |
1. |
1. |
1. |
2. |
2. |
2. |
3. |
3. |
3. |
спілкування.
Виконати завдання.
§ 22 с. 155– 157 опрацювати.
Намалювати у зошиті малюнок «Кола спілкування» (зразок у підр. на с.
157)
19. 03. 2025 р.
Тема уроку. Асертивна (упевнена) поведінка. Переваги упевненої поведінки.
·
Відпрацювання навичок упевненої поведінки.
Виконати завдання.
·
§ 21 с. 167– 168 опрацювати.
·
Виконати вправу «Встанови відповідність».
Вправа «Встанови відповідність»
Стиль поведінки |
Почуття |
А. Пасивна поведінка |
1. Приниження |
2. Шантаж |
|
Б. Агресивна поведінка |
3. Злість |
4. Упевненість |
|
В. Асертивна (упевнена) поведінка
|
5. Лайка |
6. Безпорадність |
|
7. Задоволення |
|
8. Образа |
|
9. Тактовність |
|
10. Гнів |
|
11. Повага до себе |
|
12. Тривога |
Виконати за зразком, наприклад:
А – 1, 5, 9…
Б –
В –
18. 12. 2024 р.
Тема уроку. Як висловити емоції. Культура висловлення емоцій у
віртуальному спілкуванні.
Моделювання невербального висловлювання і розпізнавання емоцій.
Виконати завдання.
§ 17 с. 122 – 126 опрацювати.
Напишіть есе про один з найприємніших епізодів вашого життя.
13. 12. 2024 р.
Тема уроку. Культура почуттів. Емоційний інтелект. Почуття та емоції.
Розпізнавання емоцій.
Виконати завдання.
§ 17 с. 119 – 121 опрацювати.
Складіть 4 речення, де будуть показані різні емоції. Замінити ці слова на
відповідні емотикони (смайлики). Зразок можна переглянути у
презентації, яка додається (передостанній слайд).
11.12. 2024 р.
Тема уроку. Гідність і толерантність. Попередження дискримінації людей за
станом здоров’я та іншими ознаками.
Вправи для розвитку самоповаги і толерантного ставлення до
відмінностей між людьми.
Моделювання протидії дискримінації у своєму середовищі.
Виконати завдання.
§ 16 с. 116 – 118 опрацювати.
Опишіть ситуацію, коли ви самі були свідками або жертвою ситуації
упередженого ставлення чи дискримінації ( з боку друзів, рідних,
вчителів, сусідів чи інших людей).
06. 12. 2024 р.
Тема уроку. Ми – особливі. Повага до себе. Унікальність людини. Розвиток
самоповаги. Повага до інших людей.
Дослідження унікальності кожної людини.
Виконати завдання.
§ 16 с. 113 – 114 опрацювати
Напишіть власну рису (уміння, звичку тощо), якою ви пишаєтесь.
Поясніть чому і наведіть приклади з власного життя.
04. 12. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Уміння вчитися». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
Повт. § 8 - 11 с. 67 - 88
Виконати тестові завдання.
Тести
1. За операції з літерами та числами, тобто за наше уміння читати,
обчислювати й логічно мислити відповідає:
А) ліва півкуля Б)) права півкуля В) обидві півкулі.
2. Митцем, називають того, у кого краще розвинена:
А) права півкуля Б) ліва півкуля В) обидві півкулі
3. З поданого переліку оберіть справи, які є дуже важливими:
А) поснідати
Б) прибрати в кімнаті
В) поговорити з другом по телефону
Г) виконати домашнє завдання
Д) прочитати книжку
Е) виконати вправи для очей
Є) покататись на велосипеді
Ж) подивитись мультики
4. Тайм-менеджмент перекладається як:
А) раціональне харчування
Б) керування часом
В) фізичне навантаження
Г) правильний відпочинок
5. У вашому віці треба спати:
А) 5 – 6 годин В) 9 – 10 годин
Б) 6 – 7 годин Г) більше 10 годин.
6. Щодня, у вашому віці, треба випивати води:
А) 1 – 2 склянки В) 5 – 6 склянок
Б) 3- 4 склянки Г) 7 – 8 склянок
7) Харчуватися треба на добу:
А) 1 – 2 рази В) 5 – 6 разів
Б) 3 – 4 рази Г) 7 – 8 разів
8) З поданого переліку оберіть речі, які допомагають робити
уроки швидше:
А) після школи відпочити (краще на свіжому повітрі)
Б) працювати без відпочинку
В) скласти план виконання завдань, з урахуванням перерв
Г) після школи пограти на комп’ьютері
Д) не виконувати складних завдань
Е) організувати комфортне місце для виконання завдань
Є) запитувати рідних, вчителів, якщо щось незрозуміло
Ж) робити уроки на кухні біля мами
9. Визначте, яке твердження є хибним:
А) якщо пишете правою рукою, то світло має падати зліва
Б) після кожної години занять треба робити перерву на 15
хвилин
В) завдання виконувати без відпочинку, щоб було швидше
Г) між заняттями треба ще виконувати вправи для очей.
10. Людей, які сприймають краще інформацію очима, називають:
А) аудіалами Б) візуалами В) кінестетиками
11. Людей, які краще сприймають інформацію на слух,
називають:
А) кінестетиками Б) візуалами В) аудіалами
12. Чого не можна робити перед контрольною роботою? Оберіть
усі правильні варіанти відповідей:
А) готуватися, щоб через лінощі не отримати погану оцінку
Б) засиджуватися допізна
В) обов’язково поїсти
Г) повторювати матеріал до останньої хвилини
Д) спілкуватися з тими, хто нервує
Е) переглянути підручник, зупинитись на свіоїх слабких
місцях
Є) налаштуватися на успіх
29. 11. 2024 р.
Тема уроку. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до
контрольної. Навчальний поступ.
Відпрацювання прийомів ефективного запам’ятовування.
Самооцінювання навчального поступу.
Виконати завдання.
§ 11 с. 81 – 83 опрацювати.
Виготовіть картки для кращого запам’ятовування. Подумайте, що вам
найважче вдається запам’ятати: іноземні слова, терміни, правила, країни,
столиці, дати народження тощо.
Зробили картки і, наприклад:
1) З одного боку пишете слово іноземною, а з іншого –
українською.
2) З одного боку запитання, а з іншого – відповідь.
3) З одного боку країни, з іншого – їх столиці.
Ви для себе обираєте щось одне, своє. Ці картки повинні бути постійно
поруч з вами, переглядайте їх у довільному порядку і поступово
запам’ятовуйте. Ви й незчуєтеся, як усе вивчите.
27.11. 2024 р.
Тема уроку. Вчимося вчитися. Типи сприйняття інформації.
Активне слухання.
Дослідження домінантних каналів сприйняття інформації.
Виконати завдання.
§ 11 с. 84 – 86 опрацювати.
Виконати вправу «Вірю – не вірю»
Вправа «Вірю – не вірю»
1. Чи вірите ви, що існує три канали сприйняття інформації?
2. Чи вірите ви, що людей, які сприймають інформацію очима,
називають візуалами?
3. Чи вірите ви, що людей, які краще засвоюють інформацію на
слух, називають аудіалами?
4. Чи вірите ви, що кінестетиками називають людей, які люблять і
цінують кіно?
5. Чи вірите ви, що уміння слухати необхідне кожній людині?
6. Чи вірите ви, що з’ясувати, який з каналів є для вас головним,
можна за допомогою простого експерименту?
7. Чи вірите ви, що процес слухання складається з п’яти кроків?
8. Чи вірите ви, що перший крок у слуханні – це запам’ятати?
9. Чи вірите ви, що зосередитися – це значить бути уважним?
10. Чи вірите ви, що під час пояснення вчителя, якщо вам стало щось
незрозуміле, то одразу треба запитати?
11. Чи вірите ви, що на уроці легше запам’ятовується те, що тобі
цікаво?
12. Чи вірите ви, що пам'ять розвивати не потрібно – це все вже
закладено природою?
22. 11. 2024 р.
Тема уроку. Способи перепочинку під час занять. Допоміжні засоби для
навчання, включно з цифровими пристроями.
Моделювання вправ і прийомів для відпочинку під час занять.
Дослідження можливостей для самонавчання.
Виконати завдання.
§ 11 с. 76– 77 опрацювати.
Перейдіть за QR-кодом у підр. на с. 76 і вивчіть одну із запропонованих
руханок. Використорвуйте ці руханки у подальшому.
20. 11. 2024 р.
Тема уроку. Умови успішного навчання. Освітній простір школяра.
Облаштування свого освітнього простору.
Виконати завдання.
§ 10 с. 74 – 77 опрацювати.
Виконати «Мозаїку завдань до теми» (1 – 3 завд. на с. 77 підр.)
15. 11. 2024 р.
Тема уроку. Умови успішного навчання. Чинники, які допомагають і
заважають навчанню. Освітній простір школяра.
Облаштування свого освітнього простору.
Виконати завдання.
§ 10 с. 72 – 73 опрацювати.
Записати у два стовпчика: що вам допомагає виконувати домашні
завдання, а що заважає (по 6 прикладів).
13. 11. 2024 р.
Тема уроку. Розпорядок дня школяра. Засоби для щоденного і тижневого
планування.
Створення розпорядку робочого і вихідного дня.
Огляд засобів для щоденного і тижневого планування (у тому числі й
електронних).
Виконати завдання.
Повт. § 9 с. 67 – 71.
Скласти свій розпорядок дня (аркуш паперу А-4 + творче мислення та
яскраве оформлення).
01. 11. 2024 р.
Тема уроку. Керування часом. Час – обмежений ресурс. Розставляємо
пріоритети. Як запобігти марнуванню часу. Розпорядок дня школяра. Засоби
для щоденного і тижневого планування.
Створення розпорядку робочого і вихідного дня.
Огляд засобів для щоденного і тижневого планування (у тому числі й
електронних).
Виконати завдання.
§ 9 с. 67 – 71 опрацювати.
Складіть перелік своїх справ на 1 день. Напишіть номери справ, які є
найважливішими, важливими і неважливими. Опишіть, як ви можете
дбати про найважливіші справи.
Виконати за зразком ( с. 68 підр., мал.26.)Але це лише зразок, ви пишете
свої справи, а НЕ ПЕРЕПИСУЄТЕ ВЖЕ ГОТОВЕ.
30. 10. 2024 р.
Тема уроку. Вроджені здібності і схильності. Користь шкільних
предметів. Як створити й підтримувати інтерес до навчання.
·
Самооцінювання здібностей і схильностей.
Виконати завдання.
·
§ 8 c. 64 – 66 опрацювати
·
Написати 5 прикладів того, що ви робите добре і 5 прикладів того, що ви
хотіли б робити краще. Заповніть таблицю.
Це я роблю добре |
Це я хотів би (хотіла б) робити краще |
1. |
1. |
2. |
2. |
3. |
3. |
4. |
4. |
5. |
5. |
25.10. 2024 р.
Тема уроку. Мотивація до навчання. Адаптація до основної школи. Значення
навчання для успішного майбутнього.
Дослідження змін, які відбулися при переході до основної школи.
Виконати завдання.
§ 8 с. 66 – 72 опрацювати.
Напишіть користь від вивчення таких предметів: українська мова і література,
іноземна мова, історія, пізнаємо природу, здоров’я, безпека, добробут,
образотворче мистецтво, музика, фізкультура.
Завдання виконати за зразком:
Математика:
обчислювати,
логічно мислити,
наводити чіткі аргументи,
пояснювати свою думку.
23. 10. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека
на дорогах». Тестові завдання.
Виконати завдання.
·
Повт. § 4 – 7 с. 34 – 60.
·
Виконати тестові завдання.
Тести
1.
Ділянки дороги або інші споруди, що призначені для
переходу дороги, називаються…
А) пішохідний перехід В)
пішохідне місце
Б) острівець безпеки Г)
осьова лінія
2. Пішохідний
перехід, де намальована «зебра», називається…
А) надземним Б) наземним В) підземним
3. Люди, які беруть участь у дорожньому русі
поза транспортними засобами – це…
А) пішоходи Б) водії В) пасажири Г) поліція
4. Багатосмуговою
називають дорогу, яка має…
А) дві смуги В) п’ять смуг
Б) три смуги Г) більше ніж дві смуги
5. Як слід
поводитися на зупинці громадського транспорту?
А) не стояти
близько до проїзної частини
Б) стояти там,
де зручно
В) стояти
близько до проїзної частини, щоб першим увійти в автобус
Г) чекати
автобус на проїзній частині дороги
6. Якщо після
виходу з транспорту вам необхідно перейти на інший бік дороги, треба…
А) швидко
пробігти попереду автобуса, поки він ще не рушив
Б) обійти
автобус ззаду
В) дочекатись
поки автобус поїде
7. Перш ніж перейти
дорогу, треба …
А) зупинитись і
уважно подивитись праворуч, а потім ліворуч
Б) зупинитись і
уважно подивитись ліворуч, а потім праворуч
В) набрати
швидкості і бігти
8. Найбезпечніше
місце для поїздки в автобусі:
А) кабіна водія
і передні сидіння
Б) задні
сидіння, проходи і виходи
В) сидінні в
середній частині ближче до вікна
Г) сидіння в
середній частині автобуса ближче до проходу
9. Правила
дорожнього руху мають виконувати…
А) водії В) пасажири
Б) пішоходи Г) усі учасники дорожнього руху
10. На який сигнал
світлофора можна переходити дорогу?
А) зелений Б) жовтий
В) червоний Г) синій
11. Якщо сталося
лобове зіткнення транспорту, треба…
А) встигнути
зісковзнути вниз, упертися головою у спинку свого сидіння, а ногами у спинку
переднього сидіння
Б) нагнути
голову і обхопити її руками, упертись ліктями в переднє сидіння
В) ногами
упертись в підлогу, а руками міцно триматись за переднє сидіння, сховавши між
ними голову
12. Оберіть предмет,
який не належить до засобів безпеки у транспорті:
А) вогнегасник В) молоточок для розбиття шибок
Б) аптечка Г) валіза
18. 10. 2024 р.
Тема уроку. Засоби безпеки у транспорті. Засоби безпеки в автомобілі та
громадському транспорті. Поведінка пасажира при ДТП. Дії при пожежі в
салоні транспорту.
Знайомство з засобами безпеки у транспорті.
Моделювання поведінки пасажира при аварії в транспорті.
Моделювання алгоритму дій під час пожежі у салоні.
Виконати завдання.
§ 7 с. 56 – 61 опрацювати.
Виконати вправу «Встав пропущені слова».
Вправа «Встав пропущені слова»
1) У салоні автобуса повинні бути такі засоби безпеки:
вогнегасник, молоточок для розбиття шибок і
___________.
2) Якщо у автобусі ви почули запах диму, сповістіть про це
_____________________________.
3) Під час аварії у транспорті дуже важливо зберігати
_______________________, щоб реально оцінити
небезпеку і захистити себе.
4) Найголовніше під час аварії – прийняти _____________,
яке допоможе втриматися на місці й дістати менше травм.
5) У разі ______________ зіткнення, треба нагнути голову,
обхопити її руками і упертись ліктями об переднє
сидіння.
6) У разі _____________ зіткнення, ногами треба упертись в
підлогу, а руками міцно триматись за переднє сидіння,
сховавши між ними голову.
7) У разі удару транспорту __________, треба встигнути
зісковзнути вниз, упертися головою в спинку свого
сидіння, а ногами – у спинку переднього сидіння.
8) Якщо трапиться вибух пального – автобус може згоріти за
__________________.
9) Якщо в салоні багато людей і не всі встигнуть вийти у
відчинені двері, треба _________________________ і
відкрити аварійні виходи.
10) Щоб врятуватись від __________________, треба
закрити рот і ніс, хусткою, шарфом тощо.
11) Для надання невідкладної допомоги треба
скористатись автомобільною ___________________.
12) Якщо у транспорті виникла пожежа, головне –
___________________________, а якнайшвидше
вибратися з салону.
16. 10. 2024 р.
Тема уроку. Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї.
Поїздки у переповненому транспорті. Безпека у метрополітені.
Моделювання безпечної та етичної поведінки на ескалаторі, на
платформі і у вагоні метро.
Виконати завдання.
§ 6 с. 50 – 54 опрацювати.
Скласти пам’ятку безпечної та етичної поведінки у громадському
транспорті.
11. 10. 2024 р.
Тема уроку. Безпека у громадському транспорті. Види громадського
транспорту. Безпека салону громадського транспорту.
Дослідження переваг і недоліків різних видів громадського транспорту.
Складання пам’ятки безпечної та етичної поведінки у громадському
транспорті (за потреби, у шкільному автобусі).
Виконати завдання.
§ 6 с. 47 - 49 опрацювати,
Розв’язати кросворд.
09. 10. 2024 р.
Тема уроку. Небезпеки переходу дороги на зупинці. Посадка і висадка
пасажирів. Перехід дороги з трамвайними коліями.
·
Моделювання алгоритму безпечної поведінки на зупинці
громадського транспорту.
Виконати завдання.
·
§ 5 с. 44 – 46 опрацювати.
·
Створити свою зупинку, яку б ви хотіли бачити в своєму населеному
пункті. Намалювати малюнок.
09. 10. 2024 р.
Тема уроку. Небезпеки переходу дороги на зупинці. Посадка і висадка
пасажирів. Перехід дороги з трамвайними коліями.
·
Моделювання алгоритму безпечної поведінки на зупинці
громадського транспорту.
Виконати завдання.
·
§ 5 с. 44 – 46 опрацювати.
·
Створити свою зупинку, яку б ви хотіли бачити в своєму населеному
пункті. Намалювати малюнок.
04. 10. 2024 р.
Тема уроку. Безпека на зупинках громадського транспорту. Дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського
транспорту. Правила безпеки на зупинці.
·
Аналіз небезпек переходу дороги на зупинці.
Виконати завдання.
·
§ 5 с. 41 – 43 опрацювати.
·
Скласти пам’ятку про правила безпечної поведінки на зупинці, за допомогою яких ви б могли
навчати інших дітей.
02. 10. 2024 р.
Тема уроку. Перехід багатосмугової дороги.
Засоби безпеки пішохода. Зважені рішення щодо переходу дороги.
·
Відпрацювання умінь прийняття зважених рішень щодо
переходу дороги.
Виконати завдання.
·
§ 4 с. 37 – 40 опрацювати.
·
Переглянути презентацію за посиланням (додається).
·
Виконати вправу «Продовж речення».
(пишемо тільки відповідь, все не переписуємо,
тобто ставимо номер і відповідь).
1.
Люди, які беруть участь у дорожньому русі поза
транспортними засобами – це ________________.
2.
Існують такі види переходів: наземний, підземний
і ____________________.
3.
«Зебра» - це ___________________ перехід.
4.
Дорога, яка має більш як дві смуги, називається
_________________________________.
5.
Рух автомобілів на дорозі називають транспортним
____________________.
6.
Посередині дороги є _______________ лінія.
7.
За порядком на дорогах стежить
_____________________________ .
8.
Переходити дорогу треба на _____________ світло
світлофора.
9.
У нічний час, людям, особливо дітям,
рекомендують до одягу прикріплювати _____________________________-.
10.
Що
означають кольори світлофора: червоний ____________, жовтий
_____________________, зелений ___________________.
27. 09. 2024 р.
Тема уроку. Правила для пішохода. Безпека пішохода. Види пішохідних
переходів. Дорожня розмітка.
Відпрацювання умінь аналізувати дорожні ситуації, у тому числі в
умовах обмеженої видимості та оглядовості.
Виконати завдання.
§ 4 с. 34 – 36 опрацювати.
Скачати в мобільному телефоні програму для перегляду Q-кодів.
Виконайте завдання на с. 36, використовуючи цю програму.
1) Розгляньте інфографіку про нові дорожні знаки в Україні
й дослідіть інформацію, що стосується пішоходів.
2) Перегляньте незвичайні дорожні знаки.
Створіть і презентуйте свій дорожній знак, який би ви хотіли, щоб був у
вашому населеному пункті (взяти половину альбомного листа або листа
формату А4, намалювати свій знак і розфарбувати).
25. 09. 2024 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Вступ. Базові поняття». Тестові
завдання.
Виконати завдання.
Повт.§ 1 – 3 с. 9 – 32.
Виконати тестові завдання.
Тести-узагальнення за темою
«Вступ. Базові поняття».
1. У 5 класі, ви почали вивчати новий предмет, який спрямований
на збереження і зміцнення вашого здоров’я:
А) основи здоров’я,
Б) здоров’я, безпека та добробут,
В) я досліджую світ,
Г) пізнаємо природу.
2. Рух, харчування, відпочинок та догляд за своїм тілом – це
здоров’я … .
А) духовне,
Б) фізичне,
В) соціальне,
Г) інтелектуальне,
Д) емоційне.
3. Отримання знань, їх застосування, прийняття зважених рішень –
це здоров’я… .
А) соціальне,
Б) емоційне,
В) інтелектуальне,
Г) фізичне,
Д) духовне.
4. Налагодження стосунків з різними людьми, уміння спілкуватися,
працювати у групі, команді – це здоров’я… .
А) соціальне,
Б) інтелектуальне,
В)духовне,
Г) емоційне,
Д) фізичне.
5. Якого виду термометрів не існує:
А) ртутний,
Б) електронний,
В) електричний,
Г) безконтактний.
6. Якщо ви стали свідками пожежі, то треба негайно
зателефонувати за номером:
А) 101, Б) 102, В) 103, Г) 104.
7. За номером 103 ми будемо викликати:
А) поліцію,
Б) газову службу,
В) пожежну службу,
Г) швидку медичну допомогу.
8. Із запропонованого переліку оберіть усі небезпечні ситуації:
А) відчинити двері незнайомцю,
Б) повідомити батькам про своє місцезнаходження,
В) користуватися несправними електроприладами,
Г) купатись у забороненому місці.
9. Оберіть життєві навички, сприятливі для здоров’я і добробуту:
А. Уміння слухати і говорити.
Б) Уміння мирно розв’язувати конфлікти.
В) Уміння думати лише про себе, а не про інших людей.
Г) Здатність не зважати на почуття і потреби інших людей.
10. Серед переліченого оберіть те, що вважаєте потребами:
А) одяг, Д) їжа,
Б) солодощі, Е) скейтборд,
В) планшет, Є) вода,
Г) модні кросівки, Ж) тепло.
11. У вас нещодавно був день народження і вам подарували певну
суму грошей. Частину грошей ви вирішили витратити на
придбання певних речей у спортивному магазині. Ви витратили
717 грн. Що ви змогли купити за ці гроші, якщо речі коштують:
* кросівки – 759 грн,
* м’яч – 318 грн,
* футбольна форма – 399 грн,
* ракетки – 213 грн.
А) кросівки і м’яч,
Б) м’яч і футбольна форма,
В) футбольна форма і ракетки,
Г) ракетки і м’яч.
12. Мамі потрібно приготувати борщ, вона купила для цього
продукти, яких не вистачало. Скільки вона витратила на них
грошей (для приготування борщу), якщо за них вона заплатила:
* буряк – 12 грн,
* капуста – 26 грн,
* морква – 7 грн,
* картопля – 9 грн,
* баклажани - 18 грн,
* цибуля – 8 грн,
* квасоля – 10 грн,
* гречка – 25 грн.
А) 115, Б) 97грн, В) 72 грн, Г) 46 грн.
20. 09. 2024 р.
Тема уроку. Інтереси та цілі. Довгострокові й короткострокові цілі. Життєві
навички для здоров’я, безпеки і добробуту.
Виконати завдання.
§ 3 с. 26 – 28 опрацювати.
Виконати вправу «Аналізуємо цілі»
1. Моя ціль.
2. Бажана дата досягнення:
3. Фактична дата досягнення:
4. Мої кроки до цілі.
1)
2)
3)
5. Що мені може завадити.
6. Як я вирішу ці проблеми.
7. Чому моя ціль важлива?
Підготуватись до узагальнюючого уроку за розділом «Вступ. Базові
поняття» (тестова перевірка). Повт. § 1 – 3 с. 8 – 28.
18. 09. 2024 р.
Тема уроку. Добробут. Поняття і складники добробуту: уміння вчитися,
підприємливість, фінансова грамотність, доброчинність, співпраця. Успішне
майбутнє. Потреби і бажання.
Виконати завдання.
§ 3 с. 23 – 25 опрацювати.
Переглянути мультфільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rhhnnOG0VIs&t=159s
Виконати вправу «Бажання та потреби».
Записати у зошиті за зразком. Якщо записане– це потреба, то ставите
літеру П, а якщо – бажання – Б.
Будинок, риба, намисто, фрукти, одяг, ігрова приставка, взуття, вода,
іграшки, книга, чізбургер, морозиво.
Зразок
Будинок – П,.. і т.д.
13. 09. 2024 р.
Тема уроку. Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію. Взаємодія з
рятувальними та аварійними службами.
Виконати завдання.
·
§ 2 с. 19 – 22 опрацювати..
·
Виконати вправу «Встанови відповідність».
За яким
номером треба телефонувати, якщо трапилась дана ситуація. Записати у два
стовпчика за зразком.
Зразок
1 – 103
і т.д.
1.
Людина знепритомніла на вулиці. |
101 |
2.
У сусіда загорівся сінник. |
|
3.
У квартирі ледве відчутний
запах газу. |
102 |
4.
У мами піднявся дуже високий
тиск. |
|
5.
Хулігани влаштували на вулиці
бійку. |
103 |
6.
На хімічному складі почулися
вибухи і з’явився вогонь |
|
7.
У жінки вкрали телефон |
104 |
8.
Сусіди влаштували п’яний дебош |
11. 09. 2024 р.
Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності. Безпека і небезпека.
Небезпечні ситуації.
Виконати завдання.
§ 2 c 16 – 18 опрацювати.
Виконати завдання за зразком у підручнику на с. 18. Скласти перелік
небезпек, які можуть загрожувати вам удома, надворі, у школі, на дорозі
(записати у зошиті).
06. 09. 2024 р.
Тема уроку. Ознаки погіршення самопочуття. Алгоритм дій у разі
погіршення самопочуття. Джерела інформації про здоров’я.
Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття, вимірювання
температури тіла.
Дослідження різних джерел інформації про здоров’я та оцінювання їх
надійності.
Виконати завдання.
§ 1 c 11– 15 опрацювати.
Намалюйте у зошиті термометр, який є у вас вдома або будь який інший.
ЗБД. 5 клас. 04. 09. 2024 р. Тема уроку. Сучасне уявлення про здоров’я. Вплив способу життя на здоров’я. Виконати завдання. § 1 с. 8 – 10 опрацювати. Переглянути презентацію (додається). Намалювати «Квітку здоров’я» з 5 пелюстками як на мал. 1 на с. 10 підручника. Дослідити свої складові здоров’я і оцінити, як ви дбаєте про нього. Під квіткою написати власний висновок. Підготувати на наступний урок електронний термометр для вимірювання температури, у кого є. Підписати зошит за зразком: Зошит для робіт з інтегрованого курсу «Здорорв’я, безпека та добробут» учня (учениці) 5 класу Червонівської гімназії Васильєва Андрія