Здоров`я, безпека, добробут 5

\ 17. 05. 2024 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека в побуті і довкіллі». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 24 - 29 с. 189 – 233.  Виконати тестові завдання. Тести. 1. З поданого переліку оберіть горючі матеріали: А) гума Б) пластик В) вата Г) бензин Д) глина Е) вода Є) розчинник Ж) солома 2. З поданого переліку оберіть негорючі речовини: А) пісок Б) лінолеум В) цегла Г) вода Д) гас Е) каміння Г) дерево Д) картон 3. Однією з умов горіння є наявність: А) азоту Б) озону В) кисню Г) вуглекислого газу 4. Пожежу вдома можуть спричинити: А) миття посуду Г) сушіння одягу на обігрівачі Б) прибирання Д) пустощі з вогнем В) поливання квітів Е) використання несправних електроприладів 5. Оберіть небезпечні ситуації: А) Іти з двору додому, коли починає темніти Б) Сідати в автомобіль до незнайомців В) Іди зі школи з бабусею Г) Гратися біля дороги Д) Брати солодощі в незнайомців Е) Їхати велодоріжкою 6. Оберіть стихійні лиха, що належать до гідросферних: А) землетрус Б) гроза В) повінь Г) снігові лавини Д) ожеледь Е) ураган Є) шторм Ж) виверження вулкана 7. Найхарактернішими стихійними лихами для нашої місцевості є: А) сильний вітер і грози В) цунамі і торнадо Б) посуха і урагани Г) повені і ожеледиця 8. Оберіть чотири правила «надто небезпечно» для тих, хто збирається купатися: А) ви надто далеко від друзів чи від берега Б) ви надто втомлені В) вам надто сумно Г) ви надто веселі Д) вам надто жарко Е) вам надто холодно


14. 05. 2024 р. Тема уроку. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. Перша допомога потерпілим на воді, у разі теплового або сонячного удару.  Відпрацювання умінь надання допомоги постраждалому у разі теплового або сонячного удару.  Створення пам’ятки «Безпечна поведінка на воді». Виконати завдання.  § 29 с. 229 – 233 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/12ZSbX8-d9gYTrCdMY4FQ_rx0oPPSvAh/edit#slide=id.p1  Створити пам’ятку «Безпечна поведінка на воді».


10. 05. 2024 р. Тема уроку. Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Ознаки безпечного пляжу. Коли варто утримуватися від купання. Виконати завдання.  § 29 с. 227 – 229 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1H0j6sSWoeACcSen2fz6UTskRIY90iKy1/edit#slide=id.p1  Складіть пам’ятку про безпечну поведінку на воді.


07. 05. 2024 р. Тема уроку. Стихійні лиха. Стихійні лиха. .Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Засоби порятунку.  Моделювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення. Виконати завдання.  § 28 с. 219 – 226 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1LU1sVsrnhkyhff3-lidyEhdKSpFQ2LSR/edit#heading=h.gjdgxs  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1s-MlAbeo42c7zz6q9d_XcPXfNYwp5uag/edit#slide=id.p1


. 03. 05. 2024 р. Тема уроку. До кого звертатися на допомогу. Місця підвищеної небезпеки (надворі, населеному пункті, мікрорайоні).  Дослідження місць підвищеної небезпеки у своєму населеному пункті (мікрорайоні). Виконати завдання.  § 27 с. 215 – 218 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/12NEMiDTsEKshfPo7t8O3cguJWWPlsbW_/edit#slide=id.p1  Складіть перелік безпечних для дітей місць, які є у вашому населеному пункті/мікрорайоні. Для цього завантажте з інтернету або намалюйте план вашого села або мікрорайону. Позначте на плані об’єкти, де гратися дітям не слід.



30. 04. 2024 р. Тема уроку. Безпека надворі. Перебування надворі без дорослих. Правила безпечної поведінки із незнайомцями.  Обговорення правил спілкування із незнайомцями. Виконати завдання.  § 27 с. 210 – 214 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1RgOvYNKNGPXCiwULzBTqB17iBIFdrZu/edit#slide=id.p1  Записати і естетично оформити на аркуші паперу А-4 «Правила п’яти «НЕ». Можна використати олівці, фломастери, гелеві ручки, фарби, кольоровий папір, картинки вирізані тощо.



26. 04. 2024 р. Тема уроку. Ризики телефонного, телевізійного та інтернет шахрайства.  Створення пам’ятки на випадок небезпечної ситуації з контактними телефонами батьків (опікунів), родичів, сусідів. Виконати завдання.  § 26 с. 207 – 209 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1BNVyGVdCAs3i1nDvoOjjmRu7Qqy_rKlm/edit#slide=id.p1  Створити пам’ятку на випадок небезпечної ситуації з контактними телефонами батьків (опікунів), родичів, сусідів.


23. 04. 2024 р. Тема уроку. Безпека вдома. Захист оселі від зловмисників. Ризики побутового травмування. Правила поведінки у ліфті.  Обстеження безпеки своєї оселі разом із дорослими членами родини. Виконати завдання.  § 26 с. 203 – 206 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/109QXAp3CFPC6BpocdF6gdRi6dyCT0X-2/edit#slide=id.p1  Разом з дорослими обстежте свою оселю і складіть пам’ятку «Небезпечні місця та предмети моєї оселі».



12. 04. 2024 р. Тема уроку. Захист органів дихання під час пожежі. Безпечна евакуація з оселі і приміщення школи.  Моделювання захисту органів дихання від отруйних газів.  Відпрацювання навичок евакуації з оселі і приміщення школи. Виконати завдання.  § 25 с. 199 – 202 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1407xGsnH4_uFQDwkYjEbm-P43C9k49QL/edit#slide=id.p1  Разом з рідними намалюйте план евакуації зі свого будинку чи квартири. Позначте виходи з кожної кімнати та місце зустрічі після евакуації (зразок у підр. на с. 201 або у презентації слайд № 7)



09. 04. 2024 р. Тема уроку. Дії під час пожежі. Причини виникнення побутових пожеж. Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів.  Аналіз причин виникнення пожеж у побуті. Виконати завдання.  § 24 с. 189 – 192 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1c3iUPGHCi8JsctYLjOswZyQMEVPTQpFV/edit#slide=id.p1  Намалювати малюнок на тему «Пожежна безпека».



. 05. 04. 2024 р. Тема уроку. Пожежа на природі. Пожежна безпека у побуті.  Обстеження пожежної безпеки своєї оселі (разом з дорослими). Виконати завдання.  § 24 с. 189 – 192 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1nnW7XI3khdzxWtuO8M3GKd0zKE8RUpMq/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Вірю – не вірю». Вправа «Вірю – не вірю».

https://docs.google.com/document/d/1X7zXaaV4SyZbD1aQ08Xz-z_R_8Hr6rUv/edit#heading=h.gjdgxs


02. 04. 2024 р. Тема уроку. Профілактика пожеж. Умови горіння. Джерело запалювання. Горючі речовини і матеріали. Кисень.  Дослідження кількості кисню в повітрі.  Створення інтелект-карти «Трикутник вогню». Виконати завдання.  § 24 с. 189 – 192 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1mJMTr6caudrzHuMkppcwFhap86Bvb0b/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Горючі і негорючі речовини і матеріали» Вправа «Горючі і негорючі речовини і матеріали» Розділіть матеріали та речовини на горючі та негорючі: бензин, пісок, скло, солома, каміння, тканина, вода, дерево, природний газ, папір, цегла, вугілля, грунт. Горючі – Негорючі



29. 03. 2024 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Соціальне здоров’я». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 19 - 23 с. 148 – 184.  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1C9kuLrkhGKDxujhgvLcwMkSIl3lgT9AW/edit#heading=h.gjdgxs


26. 03. 2024 р. Тема уроку. Ознаки булінгу і кібербулінгу. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.  Моделювання ситуацій протидії булінгу/кібербулінгу. Виконати завдання.  § 23 с. 179 - 184 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1sVAr7L8F3xfXSQGdy4FhN2eVB31pY-L_/edit#slide=id.p1  Обведіть свою долоню, розфарбуйте і на кожному пальці запишіть способи боротьби з булінгом, які ви можете запропонувати (звернутися до старших по допомогу, не поширювати пліток, не підтримувати тих, хто ображає інших, захищати жертву булінгу тощо).

https://docs.google.com/document/d/19wQicyZLogR8A_s4q3_E51eOudo2TSuP/edit#heading=h.gjdgxs


22. 03. 2024 р. Тема уроку. Спілкування з однолітками. Дружба в житті людини. Дружний клас. Конфлікти між однолітками. Виконати завдання.  § 23 с. 175– 178 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1fskgWcdEOFxOzsZy6RKaJ49zyYkpky48/edit#slide=id.p1  Виконайте тест «Який я друг/подруга?» В кінці зробити висновок.


https://docs.google.com/document/d/17z1T4euEs5NWagOlm16bAtmsesVJXhQi/edit#heading=h.gjdgxs


. 19. 03. 2024 р. Тема уроку. Взаємодопомога у родині. Дорослі, яким я довіряю. Джерела допомоги для дітей і молоді.  Моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів, психолога за телефонами довіри. Виконати завдання.  § 22 с. 172– 174 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1IXsIRv4gCfwNzkd0O0nNuon7WEW_I0E/edit#slide=id.p1  Взяти інтерв’ю у вчителя за таким планом: 1) Скільки років Вам довелося вчитися, щоб отримати диплом педагога? 2) Скільки часу Ви витрачає щодня на підготовку онлайн- уроків, перевірку завдань, що надсилають діти, іншу позакласну роботу? 3) Від чого Ви найбільше втомлюєтесь, що завдає прикрощів на онлайн-уроках і в спілкуванні з учнями? 4) Що можемо зробити ми, щоб полегшити працю вчителя? ВИСНОВОК. Яким ми було суспільство без вчителів?


15. 03. 2024 р. Тема уроку. Спілкування з дорослими. Особистий простір. Кола спілкування. Виконати завдання.  § 21 с. 167– 168 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1ueEWgp2KSrS8be9XlrnFvet3W8jO_MNK/edit#slide=id.p1  Намалювати у зошиті малюнок «Кола спілкування» (зразок у підр. на с. 171 або у презентації слайд № 6)


12. 03. 2024 р. Тема уроку. Асертивна (упевнена) поведінка. Переваги упевненої поведінки.  Відпрацювання навичок упевненої поведінки. Виконати завдання.  § 21 с. 167– 168 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1qSdbrz6kAIX2VWQ0OUpwoUpMA7bS1MEB/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Встанови відповідність». Вправа «Встанови відповідність»

https://docs.google.com/document/d/1LGmF2OvJn0plh1l-fGhH9Z1yQYZjbp6y/edit#heading=h.gjdgxs



. 08. 03. 2024 р. Тема уроку. Як відстояти себе. Стилі спілкування. Ознаки і наслідки пасивної і агресивної поведінки у спілкуванні.  Дослідження ознак і наслідків пасивної, агресивної та упевненої поведінки». Виконати завдання.  § 21 с. 163– 166 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1-rWugv_lLINVtfIrgFIhDUVh1jy2bGWr/edit#slide=id.p1  Запропонуйте дві ситуації, де проявляється пасивна та агресивна поведінка. Зробіть висновки. А) Пасивна поведінка, Б) Агресивна поведінка.


05. 03. 2024 р. Тема уроку. Уміння слухати і говорити. Як уникати непорозумінь.  Відпрацювання навичок вербального і невербального спілкування, уміння слухати і говорити. Моделювання ситуацій щодо уникання непорозумінь. Виконати завдання.  § 20 с. 160– 162 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1Bc2f2wow9hvJiQEc_ge2C6hNKdmOglOn/edit#heading=h.gjdgxs  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1en7gQXBpDfUeT2aG4JZGra4xNgu7XJg3/edit#slide=id.p1


. 23. 02. 2024 р. Тема уроку. Умови ефективного спілкування. Чинники, що впливають на порозуміння між людьми. Вербальні та невербальні способи спілкування. Виконати завдання.  § 20 с. 155– 159 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1jCL-ZTaaG3p4F6PXfvIIVF8T2lMNvSEQ/edit#slide=id.p1  З поданого переліку, запишіть слова та фрази, які можна використати до запропонованої ситуації

https://docs.google.com/document/d/1YRwXKhGXUCS3sSIU_0a7qC0B3l_AtNob/edit#heading=h.gjdgxs


. 20. 02. 2024 Р. Тема уроку. Конвенція ООН про права дитини. Обов’язки дитини у суспільстві.  Створення пам’ятки про права і обов’язки дитини. Виконати завдання.  § 19 с. 151– 154 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1v8rz2wk_46gefZ3Ohne-laBMZJx9RfEj/edit#slide=id.p1  Створити пам’ятку про права і обов’язки дитини (лист А-4, естетично оформити).



16. 02. 2024 р. Тема уроку. Суспільні норми. Для чого потрібні правила. Закони і моральні норми.  Аналіз шкільних правил. Виконати завдання.  § 19 с. 148 – 150 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1iwHkdLcxsx-DutNM_d0OPXSkIu-r4S4B/edit#slide=id.p1  Запропонуйте свої 8 правил, які б ви хотіли, щоб існували у вашому класі.



13. 02. 2024 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Фізичне здоров’я». Тематичні завдання. Виконати завдання.  Повт. § 12 – 15 с. 163 – 118.  Виконати тематичні завдання. Тематичні завдання. 1. Серед учнів 5 класу провели опитування про улюблений вид рухової активності. За результатами опитування була створена діаграма. Розгляньте діаграму і дайте відповіді на питання.

https://docs.google.com/document/d/1XEJ9GCz2F3F4qvrXgLgoC9iY7H_pWpcs/edit#heading=h.gjdgxs


09. 02. 2024 р. Тема уроку. Інфекції, що передаються через кров. .ВІЛ-інфекція і СНІД. Як ВІЛ НЕ передається.  Створення пам’ятки: «ВІЛ НЕ передається через спілкування». Виконати завдання.  § 15 с. 116 – 119 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1Z1EwwIgAecpEKBJNix0NBFsSUbsWi0jd/edit#slide=id.p1  Створіть і оформіть пам’ятку за власним дизайном «ВІЛ не передається через спілкування» (формат А-4).



. 02. 02. 2024 р. Тема уроку. Постава і здоров’я. Вправи для профілактики порушень постави. Як обирати рюкзак. Безпечна маса рюкзака.  Виконання вправ для формування правильної постави, гімнастики для очей, руханок для зняття м’язової та емоційної напруги.

https://docs.google.com/presentation/d/18x2G783Xcy0ec9ShkgrENtTIABcuVfPo/edit#slide=id.p1  Розрахунок максимально допустимої маси рюкзака.

https://docs.google.com/document/d/1stq14uhFzY4Kf7aF037AWUJPeWIQYlNq/edit#heading=h.gjdgxs



30. 01. 2024 р. Тема уроку. Профілактика «шкільних» хвороб. Збереження гостроти зору. Виконати завдання.  § 13 с. 105 – 107 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1d6wV3K6ToVu4LiWkQ5z_rU7VkGbRTXjb/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Вірю – не вірю».

https://docs.google.com/document/d/14PBaKkWnBZbdugwyafj1msDoqjNL9iy/edit#heading=h.gjdgxs


26. 01. 2024 р. Тема уроку. Умови здорового сну. Наслідки недосипання для здоров’я і навчання. Вплив медіа на здоров’я.  Обговорення наслідків недосипання та умов здорового сну.  Дослідження впливу медіа на здоров’я Виконати завдання.  § 13 с. 105 – 107 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/17EUnjpCg1ih29Y7AGtnOb74m3xI1u8_8/edit#heading=h.gjdgxs  Переглянути презентацію за посиланням (додається).


https://docs.google.com/presentation/d/1yAknMkoW80wpFvCTjXIvoSynolr8_g2s/edit#slide=id.p1


23. 01. 2024 р. Тема уроку. Корисний відпочинок. Стрес і здоров’я. Активний і пасивний відпочинок. Ознаки перевтоми.  Моделювання ситуацій активного і пасивного відпочинку. Виконати завдання.  § 12 с. 97 – 101 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1rQnQNs95nThBbczjpH8qvu9omTmQ43xL/edit#heading=h.gjdgxs

Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1OQ1T-qhwuCdeBkXsncczoPvvjuzghLUO/edit#slide=id.p1


19. 01. 2024 р.

Тема уроку. Яку спортивну секцію обрати. Попередження спортивних травм. Допінги та здоров’я. Порушення принципів чесного змагання внаслідок вживання допінгів.  Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги при спортивних травмах.  Обговорення принципів чесного змагання та наслідків їх порушення. Виконати завдання.  § 12 с. 97 – 101 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1L8qLmD82lLL7YaJKM2_XQvR4Ns4wk4sE/edit#slide=id.p1  Уявіть, що у нашій школі будуть проходити спортивні змагання. Кожен учень повинен придумати три спортивні вправи, які можна буде використати у змаганнях. Написати назву вправи (естафети, змагання, конкурсу) і умови проведення.


16. 01. 2024 р.


Тема уроку. Рухова активність. Види рухової активності.  Переваги активного способу життя.

Виконати завдання.

  1. § 12 с. 93 – 96 опрацювати.

  2. Переглянути презентацію за посиланням (додається).

  3. https://docs.google.com/presentation/d/13h-v0nUa_adWMRBPpzPGZxeg865lXhbc/edit#slide=id.p1

  4. https://docs.google.com/document/d/1hS1-2aclzyyJxp9WuzwEkz--7ywg8r13/edit#heading=h.gjdgxs



29. 12. 2029 р.
Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Психічне і духовне здоров’я». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 16 - 18 с. 124 – 143  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1kvSbVSDOHr8O9LTLSp_AMjbuGbcb-AeR/edit#heading=h.gjdgxs



26. 12. 2023 р. Тема уроку. Турбота про живих істот. Протидія жорстокому поводженню з тваринам. Джерела допомоги для тварин.  Моделювання умінь надавати допомогу іншим людям, тваринам, протидії жорстокого поводження з тваринами. Створення пам’ятки безпечної поведінки з тваринами. Виконати завдання.  § 18 с. 141 – 143 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1dBVXNMJ7Vd0MNb2i8NFGcXnNpWi4Fyz3/edit  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/1z77Hnv5moQuCnFnHPR4Pa-J1yOVsY8dJ/edit#slide=id.p1


22. 12. 2023 р. Тема уроку. Бути людиною. Людяність і співчуття. .Доброчинність і волонтерство. Як надавати допомогу тим, хто цього потребує Виконати завдання.  § 18 с. 138 – 140 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/1E6skypaRCFERYaCk-G9lTKhGK7CeyGSh/edit#slide=id.p1  Скласти свій чеклист добрих справ на щодень. Зразок можна переглянути у підр. на с. 140 або у презентації, що додається до уроку.


19.12. 2023 р. Тема уроку. Як висловити емоції. Культура висловлення емоцій у віртуальному спілкуванні.  Моделювання невербального висловлювання і розпізнавання емоцій. Виконати завдання.  § 17 с. 133 – 137 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/1jooRbFY23B5iAuDTnMIokuTlMtbxu22a/edit#slide=id.p1  Напишіть есе про один з найприємніших епізодів вашого життя.



15.12. 2023 р.
Тема уроку. Культура почуттів. Емоційний інтелект. Почуття та емоції. Розпізнавання емоцій. Виконати завдання.  § 17 с. 130 – 133 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/1onDqDd1LB5nsdcQZl06jpgXvhwdiv9c/edit#slide=id.p1  Складіть 4 речення, де будуть показані різні емоції. Замінити ці слова на відповідні емотикони (смайлики). Зразок можна переглянути у презентації, яка додається (передостанній слайд).


. 12.12. 2023 р.
Тема уроку. Гідність і толерантність. Попередження дискримінації людей за станом здоров’я та іншими ознаками.  Вправи для розвитку самоповаги і толерантного ставлення до відмінностей між людьми.  Моделювання протидії дискримінації у своєму середовищі. Виконати завдання.  § 16 с. 127 – 129 опрацювати  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/1ht05y46cCz3WH6ow3jn5pXKdzDR9Rsn8/edit#slide=id.p1  Опишіть ситуацію, коли ви самі були свідками або жертвою ситуації упередженого ставлення чи дискримінації ( з боку друзів, рідних, вчителів, сусідів чи інших людей).


08.12. 2023 р. Тема уроку. Ми – особливі. Повага до себе. Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага до інших людей.  Дослідження унікальності кожної людини. Виконати завдання.  § 16 с. 124 – 126 опрацювати  Переглянути презентацію за посиланням (додається):

https://docs.google.com/presentation/d/14-oJ_rCVc2mnYNFasMvG58Fv-fvste6d/edit#slide=id.p1  Напишіть власну рису (уміння, звичку тощо), якою ви пишаєтесь. Поясніть чому і наведіть приклади з власного життя.


05.12. 2023 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Уміння вчитися». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 8 - 11 с. 67 - 88  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1r9pwawlH5M9mj0IZI0L_kUzEXmojop1E/edit#heading=h.gjdgxs

01.12. 2023 р.

Тема уроку. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної. Навчальний поступ.  Відпрацювання прийомів ефективного запам’ятовування. Самооцінювання навчального поступу. Виконати завдання.  § 11 с. 87 – 89 опрацювати.  Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1dDybdg_uB2FOxhQM7HCUlMaqXjdcid6j/edit#slide=id.p1  Виготовіть картки для кращого запам’ятовування. Подумайте, що вам найважче вдається запам’ятати: іноземні слова, терміни, правила, країни, столиці, дати народження тощо. Зробили картки і, наприклад: 1) З одного боку пишете слово іноземною, а з іншого – українською. 2) З одного боку запитання, а з іншого – відповідь. 3) З одного боку країни, з іншого – їх столиці. Ви для себе обираєте щось одне, своє. Ці картки повинні бути постійно поруч з вами, переглядайте їх у довільному порядку і поступово запам’ятовуйте. Ви й незчуєтеся, як усе вивчите.


28.11. 2023 р.

Тема уроку. Вчимося вчитися. Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Дослідження домінантних каналів сприйняття інформації. Виконати завдання.  § 11 с. 84 – 86 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1RomQAT_FSVyfgkRS1YjnYEWMHIdolWX6/edit#slide=id.p1  Виконати вправу «Вірю – не вірю»

https://docs.google.com/document/d/1luCzUbD-NDqgvCRYhVnub6dgmWuBKC2e/edit#heading=h.gjdgxs



. 17.11. 2023 р.

Тема уроку. Способи перепочинку під час занять. Допоміжні засоби для навчання, включно з цифровими пристроями.  Моделювання вправ і прийомів для відпочинку під час занять.  Дослідження можливостей для самонавчання. Виконати завдання.  § 11 с. 84 – 86 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1SfBkh92FMjDAKp9hSVEppVSYxNISVv8e/edit  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1iTZn2718BDTdDLP6QxPBuBDlAKrFohGk/edit#slide=id.p1

. 14.11. 2023 р.

Тема уроку. Розпорядок дня школяра.  Складання розпорядку робочого та вихідного днів. Виконати завдання.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/14WPzJIcUqNjxfdZeVcS8AxXdci2D9jsA/edit#slide=id.p1  Скласти свій розпорядок вихідного дня.


10.11. 2023 р. Тема уроку. Умови успішного навчання. Чинники, які допомагають і заважають навчанню. Освітній простір школяра. Облаштування свого освітнього простору. Виконати завдання.  § 10 с. 78 – 83 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1XboTirqMx_YueLNeNsTYwgpO5__cKUjV/edit#slide=id.p1  Перейти за Q-кодом на с 82 підр. і вивчити одну із запропонованих руханок.  Використовуйте ці руханки в подальшому.


. 07.11. 2023 р. Тема уроку. Керування часом. Час – обмежений ресурс. Розставляємо пріоритети. Як запобігти марнуванню часу. Розпорядок дня школяра. Засоби для щоденного і тижневого планування.  Створення розпорядку робочого і вихідного дня.  Огляд засобів для щоденного і тижневого планування (у тому числі й електронних).

https://docs.google.com/document/d/1aDRidfrfz8qQsU9-bLwzR92P9Lw1GvY5/edit

https://docs.google.com/presentation/d/1eg1cNDBMSaqvybx5Y0YhHzhOM574xs5/edit#slide=id.p1

03.11. 2023 р. Тема уроку. Вроджені здібності і схильності. Користь шкільних предметів. Як створити й підтримувати інтерес до навчання.  Самооцінювання здібностей і схильностей. Виконати завдання.  § 8 c. 66 – 72 опрацювати  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1p9JsQ3AuMu8B5mj-56j2Z6hO9BH_4TO_/edit#slide=id.p1  Напишіть 5 прикладів того, що ви робите добре і 5 прикладів того, що ви хотіли б робити краще. Заповніть таблицю.

https://docs.google.com/document/d/18LHVTEylH7Gy9vaMY8QZtMgyn5K_pprZ/edit

31.10. 2023 р. Тема уроку. Мотивація до навчання. Адаптація до основної школи. Значення навчання для успішного майбутнього.  Дослідження змін, які відбулися при переході до основної школи. Виконати завдання.  § 8 с. 66 – 72 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1K8NsJKLTqPThmctxkflPNLh3GWWSoeF2/edit#slide=id.p1  Напишіть користь від вивчення таких предметів: українська мова і література, іноземна мова, історія, пізнаємо природу, здоров’я, безпека, добробут, образотворче мистецтво, музика, фізкультура. Завдання виконати за зразком: Математика:  обчислювати,  логічно мислити,  наводити чіткі аргументи,  пояснювати свою думку.


27.10. 2023 р. Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Безпека на дорогах». Тестові завдання. Виконати завдання.  Повт. § 4 – 7 с. 34 – 60 опрацювати.  Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/1eKukCzCaYAfQre3TbUni3RiNIESn0qzK/edit


24. 10. 2023 р. Тема уроку. Засоби безпеки у транспорті. Засоби безпеки в автомобілі та громадському транспорті. Поведінка пасажира при ДТП. Дії при пожежі в салоні транспорту.  Знайомство з засобами безпеки у транспорті.  Моделювання поведінки пасажира при аварії в транспорті.  Моделювання алгоритму дій під час пожежі у салоні. Виконати завдання.  § 7 с. 56 – 61 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1AjbGcFW42j1D7anxtrgD5LIg8KdeGbKK/edit#slide=id.p1

https://docs.google.com/document/d/1XUeJd9wTj6qjiTyUbuNo269Ej_3VQ3Cf/edit


. 20.10. 20232 р. Тема уроку. Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї. Поїздки у переповненому транспорті. Безпека у метрополітені.  Моделювання безпечної та етичної поведінки на ескалаторі, на платформі і у вагоні метро. Виконати завдання.  § 6 с. 50 – 54 опрацювати.  Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1v5cZuvXi0QvsyunBl1DrWUt_HVfK51c/edit#slide=id.p1  Скласти пам’ятку безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті.


17.10. 2023 р.

Тема уроку. Безпека у громадському транспорті. Види громадського транспорту. Безпека салону громадського транспорту. 

  • Дослідження переваг і недоліків різних видів громадського транспорту. 

  • Складання пам’ятки безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті (за потреби, у шкільному автобусі).

Виконати завдання.

06.10. 2023 р.

Тема уроку. Небезпеки переходу дороги на зупинці. Посадка і висадка

пасажирів. Перехід дороги з трамвайними коліями.

 Моделювання алгоритму безпечної поведінки на зупинці громадського

транспорту.

Виконати завдання.

 § 5 с. 44 – 46 опрацювати

 Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1Jmrcepv-7VxcpDVZwzoSibq10VnWbEmi/edit#slide=id.p1

 Створити свою зупинку, яку б ви хотіли бачити в своєму населеному

пункті. Намалювати малюнок. 

 

03. 10. 2023 р.

Тема уроку. Безпека на зупинках громадського транспорту. Дорожні

знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту. Правила безпеки

на зупинці.

 Аналіз небезпек переходу дороги на зупинці.

Виконати завдання.

 § 5 с. 41 – 43 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/18Xqclh6yRF4lQakNa5cT2nZXIO6RX1uu/edit#slide=id.p1

 Скласти пам’ятку про правила безпечної поведінки на зупинці, за

допомогою яких ви б могли навчати інших дітей.


 29.09. 2023 р.

Тема уроку. Перехід багатосмугової дороги. Засоби безпеки пішохода.

Зважені рішення щодо переходу дороги.

 Відпрацювання умінь прийняття зважених рішень щодо переходу дороги.

Виконати завдання.

 § 4 с. 37 – 40 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/17_X1fRPpMgFvDCduPY3sA4FUg8s1IRdF/edit

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1mQtcyy96DpZMv5FBWpJKS6AqeE3Srd3I/edit#slide=id.p1

 26. 09. 2023 р.

Тема уроку. Правила для пішохода. Безпека пішохода. Види пішохідних

переходів. Дорожня розмітка.

Відпрацювання умінь аналізувати дорожні ситуації, у тому числі в умовах

обмеженої видимості та оглядовості.

Виконати завдання.

 § 4 с. 34 – 36 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1BTa6mEursDW6CJriBTugdwqe44Ywru-D/edit#heading=h.gjdgxs

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1E0eJ66TqEHh4hXN9niOxRWvp6hpO239i/edit

 22. 09. 2023 р.

Тема уроку. Узагальнення знань з теми «Вступ. Базові поняття». Тестові

завдання.

Виконати завдання.

 Повт.§ 1 – 3 с. 9 – 32.

 Виконати тестові завдання.

https://docs.google.com/document/d/13PX8l8KkGISM7iivLPNThMoADpKavqF_/edit

19.09. 2023 р.

Тема уроку. Інтереси та цілі. Довгострокові й короткострокові цілі. Життєві

навички для здоров’я, безпеки і добробуту.

Виконати завдання.

 § 3 с. 26 – 28 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1NPa9I1UjCK58EyLIfDWF8H1kDQs7hlUS/edit#slide=id.p1

 Виконати вправу «Аналізуємо цілі»


1. Моя ціль:

2. Бажана дата досягнення:

3. Фактична дата досягнення:

4. Мої кроки до цілі.

1)

2)

3)


5. Що мені може завадити.

6. Як я вирішу ці проблеми.

7. Чому моя ціль важлива?

 Підготуватись до узагальнюючого уроку за розділом «Вступ. Базові

поняття» (тестова перевірка). Повт. § 1 – 3 с. 8 – 28.


 15.09.2023 р.

Тема уроку. Добробут. Поняття і складники добробуту: уміння вчитися,

підприємливість, фінансова грамотність, доброчинність, співпраця. Успішне

майбутнє. Потреби і бажання.

Виконати завдання.

 § 3 с. 23 – 25 опрацювати.

https://docs.google.com/document/d/1uRjF0-fwaX5W7BbTyqMV5S22mTybRtC2/edit#heading=h.gjdgxs

Переглянути презентацію за посиланням (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1jPy1L8F_tnViFPPOfa48nun-M715LIKN/edit#slide=id.p1


 12. 09. 2023 р.

Тема уроку. Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію. Взаємодія

з рятувальними та аварійними службами.

Виконати завдання.

 § 2 с. 19 – 22 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/19z85e-H5gA2LdwSdG7alUpXBGOa-63Xm/edit#slide=id.p1

 Дописати у зошиті всі номери екстрених та аварійних служб. 101 –

пожежна служба і т.д.

 Виконати вправу «Встанови відповідність». Записати у два стовпчика за

зразком.

Зразок

1 – 103 і т.д.

https://docs.google.com/document/d/1Qs0rar_g5Q7hPo-ccLkdDO6chjybAS9k/edit#heading=h.gjdgxs

 08. 09. 2023 р.

Тема уроку. Принципи безпечної життєдіяльності. Безпека і небезпека.

Небезпечні ситуації.

Виконати завдання.

 § 2 c 16 – 18 опрацювати.

 Переглянути презентацію (додається).

https://docs.google.com/presentation/d/1ydnYExN30ly0-BhxgnYSfBlaIumapM8j/edit#slide=id.p1



 Виконати завдання за зразком у підручнику на с. 18. Скласти перелік

небезпек, які можуть загрожувати вам удома, надворі, у школі, на дорозі

(записати у зошиті).


05.09.2023

Тема уроку. Алгоритм дій у разі погіршення самопочуття. Як виміряти

температуру.

Виконати завдання.

 § 1 с. 11 – 15 опрацювати.

 Переглянути презентацію за посиланням (додається)

https://docs.google.com/presentation/d/1ZJZ5GQH-j9tNY4dycB_avHp-SEkrOKnR/edit#slide=id.p1

 Замалювати у зошиті термометр який є у вас вдома або будь-який інший.


. 01. 09. 2023

Тема уроку. Здоров’я і здоровий спосіб життя. Сучасне уявлення про

здоров’я. Вплив способу життя на здоров’я.

 Дослідження складових здорового способу життя.

Виконати завдання.

 § 1 с. 8 - 10 опрацювати.