17.05. 2024
Тема. УМР № 24. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних
слів.
Завдання: виконати письмово вправу 456 (за Глазовою)
15.05. 2024
Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та
сполученнями слів (практично).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор.211-212, виконати
письмово вправу 448
10.05. 2024
Тема. УМР № 22. Письмовий докладний переказ тексту розповідного
характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення
Завдання: написати переказ за прослуханим текстом
09.05. 2024
Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання.
Розділові знаки для виділення звертань (повторення).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор.205-207, виконати
письмово вправу 436 (за Глазовою)
08.05. 2024
Тема. Тире перед узагальнювальним словом.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 203, виконати письмово
вправу 431
06.05. 2024
Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.
Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 201 (за Глазовою),
виконати вправу 425
03.05. 2024
Тема. Кома між однорідними членами речення.
Завдання: опрацювати матеріал таблиці на стор. 197, виконати письмово
вправу 420 (за Глазовою)
02.05. 2024
Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаним
сполучниками).
Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 193-195, виконати
письмово вправу 414 (Глазова)
01.05. 2024
Тема. Діагностична робота № 8 (тестові завдання). Другорядні члени речення.
Завдання: виконати повний синтаксичний розбір речення (підкреслити всі
члени речення і охарактеризувати речення за зразко у зошиті) У давні часи
потерпала наша земля від нападів ординців.
29.04. 2024
Тема. Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць.
Завдання: визначити і підкреслити члени речення (головні і другорядні) у
поданих реченнях.
1.Мандрівка – прекрасна нагода спостерігати за зірками. 2. З давнії-давен люди
захоплювалися ними. 3. Сьогодні власні імена мають 88 сузір’їв.
26.04. 2024
Тема. Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць. (1)
Завдання: повторити питаня другорядних членів речення на стор. 187, 189, 190,
виконати письмово вправу 408
25.04. 2024
Тема. УМР № 21. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно
складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти
природу». (2)
Завдання: закінчити роботу над твором-роздумом
24.04. 2024
Тема. УМР № 20. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно
складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти
природу». (1)
Завдання: написати твір-роздум «Чому треба берегти природу» на чернетці
22.04. 2024
Тема. Обставина. Способи її вираження та роль у мовленні.
Завдання: вивчити питання обставин на стор. 190, виконати письмово вправу
407 ( за Глазовою)
12.04. 2024
Тема. Означення. Способи його вираження та роль у мовленні.
Завдання: вивчити матеріал на стор. 189, виконати письмово вправу 403 (за
Глазовою)
11.04. 2024
Тема. УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому
стилі (орієнтовні теми: «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно
знати історію свого народу»).
Завдання: записати твір-роздум у зошит
10.04. 2024
Тема. Другорядні члени речення. Додаток.
Завдання: за О. Глазовою виконати вправу 397 письмово
08.04. 2024
Тема. Другорядні члени речення.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 187, виконати письмово
вправу 396
05.04. 2024
Тема. Діагностична робота №7 (тестові завдання). Відомості з синтаксису і
пунктуації.
Завдання: повторити матеріал на стор. 171-175, виконати вправу 363
04.04. 2024
Тема. УМР № 18. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з
елементами роздуму (2)
Завдання: закінчити роботу над контрольним переказом; підготуватися до
діагностичної роботи за матеріалом про словосполучення та речення
03.04. 2024
Тема. УМР № 17. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з
елементами роздуму (1)
Завдання: написати переказ на чернетці
01.04. 2024
Тема. Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). Аудіювання
тексту, виконання тестових завдань.
Завдання: із художніх творів виписати 5 речень, різних за метою
висловлювання та інтонацією
29.03. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Види речень за метою висловлювання; за емоційним
забарвленням: окличні і неокличні.
Завдання: виконати письмово одну вправу на вибір 389 або 390 ( за О.
Глазовою)
28.03. 2024
Тема. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням:
окличні й неокличні (повторення).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 182, 184, виконати
письмово вправу 391
27.03. 2024
Тема. Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 181, виконати письмово
вправу 383 (за Глазовою)
25.03. 2024
Тема. Граматична основа речення.
Завдання: із вправи 375 виписати 4 речення на вибір і підкреслити підмети і
присудки
22.03. 2024
Тема. Граматична основа речення. (1)
Завдання: виконати письмово вправу 381
21.03. 2024
Тема. Речення, його граматична основа (підмет і присудок).
Завдання: за Глазовою опрацювати теоретичний матеріал на стор. 178, виконати
письмово вправу 379
20.03. 2024
Тема. Головне і залежне слово в словосполученні.
Завдання: повторити матеріал на стор 171-174, виконати письмово вправу 374
18.03. 2024
Тема. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення.
Головне і залежне слово в словосполученні.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 172-173, виконати
письмово вправу 368 (за Глазовою)
15.03. 2024
Тема. Діагностична робота № 6 (тестові завдання).
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.
Завдання: виконати письмово вправу 348 (за Глазовою)
14.03. 2024
Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.
Орфографія».
Завдання: повторити матеріал на стор. 146-149, виконати письмово вправу 359
13.03. 2024
Тема. Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 166, виконати письмово
вправи 358, 360 письмово
11.03. 2024
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 162, виконати письмово
вправу 342
08.03. 2024
Тема. Апостроф. Тренувальні вправи (2)
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 156, виконати письмово
вправу 331
07.03. 2024
Тема. Апостроф (повторення й поглиблення). (1)
Завдання: за Глазовою вивчити правила за 2-ма таблицями на стор. 156,
виконати письмово вправу 326
06.03. 2024
Тема. УМР № 15-16. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та
письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у
художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно
захищати слабших».(2)
Завдання: закінчити роботу над роздумом і записати в зошит
04.03. 2024
Тема. УМР № 15-16. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та
письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у
художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно
захищати слабших».(1)
Завдання: повторити матеріал про структуру роздуму на стор. 158-160, написати
на чернетці твір-роздум «Чому потрібно захищати слабших»
23.02. 2024
Тема. Сполучення букв ьо, йо
Завдання: опрацювати правила за таблицею на стор.152, виконати письмово
вправи 319, 321
22.02. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення).
Завдання: повторити правила на стор. 148,150 , виконати письмово вправу 315
(за Глазовою)
21.02. 2024
Тема. Уживання м’якого знака
Завдання: вивчити правила на стор. 146-147, виконати письмово вправу 302 (за
Глазовою)
19.02. 2024
Тема. Позначення м’якості приголосних на письмі
Завдання: виписати слова з м’якими або пом’якшеними приголосними із
вправи 300 (за Глазовою)
15.02. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Основні випадки чергування [у] - [в],[і] - [й];
уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).
Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор.145, виконати вправу 298
письмово, вправу 299 усно
14.02. 2024
Тема. Основні випадки чергування [у] - [в],[і] - [й]; уживання прийменника з та
його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 142-143, виконати
письмово вправи 294, 295
12.02. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Найпоширеніші випадки чергування приголосних
звуків (практично):[г], [к], [х] - [ж], [ч], [ш] - [з`], [ц`], [с`]; [д] - [дж];
[зд] - [ждж].
Завдання: виконати письмово вправу 288 (за О. Глазовою)
09.02. 2024
Тема. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):
[г], [к], [х] -[ж], [ч], [ш] -[з`], [ц`], [с`]; [д] - [дж]; [зд] - [ждж].
Завдання: повторити теоретичний матеріал за таблицею на стор. 138, письмово
виконати вправи 285, 287
08.02. 2024
Тема. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично):
[о] - [а], [е] - [і], [е] - [и]; [о], [е] з [і]; [и] - [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к],
[х] у коренях слів.
Завдання: виконати письмово вправи 261, 266
07.02. 2024
Тема. Спрощення в групах приголосних.(2)
Завдання: за підручником Глазової виконати письмово вправу 251
05.02. 2024
Тема. Спрощення в групах приголосних. (1)
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 123-125, виконати
письмово вправу 247
02.02. 2024
Тема. УМР № 14 (2). Особливості складання есе. Написання есе про красу й
милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі
тощо).
Завдання: закінчити роботу над есе, записати в зошит
01.02. 2024
Тема. УМР № 13 (1). Особливості складання есе. Написання есе про красу й
милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі
тощо).
Завдання: написати есе «На що здатні слова» за планом у зошиті.
31.01. 2024
Тема. Орфоепічний та орфографічний практикум.
Завдання: виконати письмово вправу 230 (Глазова)
29.01. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними.
Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.
Завдання: за підручником Глазової опрацювати матеріал на стор. 119, письмово
виконати вправи 235, 239
26.01. 2024
Тема. Написання слів із сумнівними приголосними
Завдання: за підручником Глазової виконати письмово вправу 225
25.01. 2024
Тема. Уподібнення приголосних звуків.
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 114-117, виконати письмово
вправу 231 (Підручник Глазової)
24.01. 2024
Тема. Уподібнення приголосних звуків.
Завдання: за підручником О. Глазової опрацювати теоретичний матеріал на
стор. 114,116-117, виконати письмово вправу 228
22.01. 2024
Тема. Вимова приголосних звуків.
Завдання: навчитися правильно вимовляти скоромовки і записати голосове
повідомлення з ними.
1 Черепаха чаплю вечором пригощала чаєм з печивом.
2.Пироги припечені, перцем переперчені
3.В чаплі чорні черевички, чапля чапа до водички.
4. Щедрий дощик площу полоще.
18.01. 2024
Тема. Тренувальні вправи. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.
Завдання: підручник О. Глазової: повторити правила на стор. 109-110, виконати
письмово вправи 214, 215
17.01. 2024
Тема. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів
(повторення і поглиблення).
Завдання: повторити правила за підручником О. Глазової на стор. 109-110,
виконати письмово вправу 212
15.01. 2024.
Тема. Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях
слів.
Завдання: за підручником О. Глазової прочитати теоретичний матеріал на стор.
107, виконати письмово вправу 208
29.12. 2023
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого протягом семестру
Завдання: скласти словник мовознавчих термінів (назв розділів мовознавства),
з якими познайомилися при вивченні української мови в першому семестрі
28.12. 2023
Тема. Діагностична робота № 4 (тестові завдання). Фонетика. Орфоепія.
Графіка. Орфографія.
Завдання: виконати одне завдання із переліку «Наші завдання» на стор. 114
27.12. 2023
Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.
Орфографія»
Завдання: підготуватися до діагностичної роботи стор. 103-111; виконати
тестове завдання на стор. 112-113
25.12. 2023
Тема. Підсумковий диктант
Завдання: виконати фонетичний розбір слова розім’яти
22.12. 2023
Тема. УМР № 12. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в
художньому стилі (за планом).
Завдання: закінчити роботу над твором, акуратно записати в зошит
21.12. 2023
Тема. УМР № 11. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в
художньому стилі (за планом).
Завдання: написати розповідь на чернетці.
20.12. 2023
Тема. Орфоепічна помилка (практично). Виправлення орфоепічних помилок
Завдання: виконати фонетичний розбір слів бур’ян, зимовий, площа, Україна
18.12. 2023
Тема. Орфоепічний словник і словник наголосів
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 105, виконати письмово
вправу 235 (за зразком вправи233)
15.12. 2023
Тема. Склад. Наголос. Основні правила переносу
Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 103-104, 108, виконати
вправу 244 письмово
14.12. 2023
Тема. Склад. Основні правила переносу. Наголос. Логічний наголос для
виділення слів зі смисловим навантаженням.
Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 103-104, 108, виконати
письмово вправу 244
11.12. 2023
Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.
Орфографія»
Завдання: підготуватися до діагностувальної роботи; виконати фонетичний
розбір слова дальній
08.12. 2023
Тема. Фонетичний розбір слова. Тренувальні вправи.
Завдання: виконати письмово вправу 229
07.12. 2023
Тема. Записування слова фонетичною транскрипцією.
Завдання: виконати письмово вправу 228 (І-ІІІ)
06.12. 2023
Тема. Тренувальні вправи.
Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ.
Завдання: повторити матеріал за таблицею на стор. 100-101, виконати письмово
вправу 227
04.12. 2023
Тема. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, я, є, ї та щ
Завдання: вивчити матеріал таблиці стор. 100-101, виконати письмово вправу
220
01.12. 2023
Тема. УМР № 10. Письмовий твір-опис тварини (або предмета) з
використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного
забарвлення й виразності (у художньому стилі).
Завдання: виконати письмово одну вправу на вибір 585 або 586
30.11. 2023
Тема. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).
Завдання: повторити алфавіт на 278 сторінці нового підручника або на форзаці
старого підручника, виконати письмово вправу 217
29.11. 2023
Тема. Вимова звуків, які позначаємо буквами г та ґ.
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 91, 95, виконати письмово
вправи 197, 209
27.11. 2023
Тема. Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі, шиплячі (повторення).
Напівпом;якшені (пом;якшені) приголосні.
Завдання: вивчити матеріал на стор. 90, 95, вправу 205 виконати письмово за
інструкцією таблиці на стор. 89 або зразком у зошиті
17.11. 2023
Тема. Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які
створює людина (кашляння, свист), звуків природи, фізичних явищ тощо.
Голосні і приголосні звуки.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 86, 89, виконати письмово
вправу 190
16.11. 2023
Тема. УМР № 9. Особливості твору-опису тварини (предмета)
Завдання: виконати вправу 589, повторити матеріал на стор. 69
15.11. 2023
Тема. Діагностична робота № 2 (тестові завдання).Будова слова. Орфографія.
Завдання: прочитати матеріал, вміщений у розділі «Моя сторінка» стор. 84
13.11. 2023
Тема. Тренувальні вправи. Написання префіксів пре-, при-, прі-.
Завдання: повторити правила на стор. 75, виконати письмово вправу 169,
підготуватися до діагностичної роботи
10.11. 2023
Тема. Написання префіксів пре-, при-, прі-.
Завдання: вивчити правила на стор. 75, виконати письмово вправу 162
09.11. 2023
Тема. Правопис значущих частин слова (повторення).
Завдання: опрацювати в підручнику рубрику «Зверніть увагу!» на стор. 72 та
теоретичний матеріал на стор. 73, письмово виконати вправу153
08.11. 2023
Тема. Префікс і суфікс. Суфікси та префікси, які надають словам емоційного
забарвлення та виразності
Завдання: виконати письмово вправу 149 (Б)
06.11. 2023
Тема. Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення та
виразності.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 68-69, виконати письмово
вправу 145
03.11. 2023
Тема. Префікс і суфікс (повторення і поглиблення).
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 65, виконати письмово
вправу 133
02.11. 2023
Тема. Спільнокореневі слова як засіб зв'язку речень у тексті.
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 59-60, виконати письмово
вправу 130
01.11. 2023
Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова
Завдання: повторити матеріал на стор. 59-60.виконати письмово вправу 130
30.10. 2023
Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова
Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 59-60, виконати письмово
вправу 119
27.10. 2023
Тема. Незмінні й змінні слова (повторення і поглиблення).
Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 56, виконати письмово вправу
116
26.10. 2023
Тема. Аналіз контрольного письмового переказу. Основа слова й закінчення
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 44-45, , виконати
письмово вправу 111
25.10. 2023
Тема. УМР № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту
розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить
синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).
Завдання: акуратно письмово оформити роботу у зошиті й надіслати
23.10. 2023
Тема. УМР № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту
розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить
синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).
Завдання: записати переказ тексту за планом на чернетку
20.10. 2023
Тема. Діагностична робота № 1 (тестові завдання). Лексикологія.
Завдання: повторити матеріал про типи мовлення на стор. 262, 258; виписати
опис Лелії на стор. 80 підручника української літератури
19.10. 2023
Тема. Аудіювання тексту, виконання тестових завдань. Узагальнення вивченого
з розділу «Лексикологія»
Завдання: підготуватися до діагностичної роботи за розділом «Лексикологія»
на стор. 20-44, виконати письмово вправу 102
18.10. 2023
Тема. Тлумачний словник, словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів
(практично)
Завдання: повторити матеріал розділу «Лексикологія», виконати письмово
вправу 99
16.10. 2023
Тема. Лексична помилка (практично).
Завдання: виконати письмово вправу 96
06.10. 2023
Тема. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми, пароніми.
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 29, 34, 37-38, 41, виконати
письмово вправу 72
05.10. 2023
Тема. УМР № 6. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього
стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за
колективно складеним простим планом).
Завдання: усно навчитись переказувати текст «Кріт» на стор. 262 (вправа 583).
Поставити 5 запитань до змісту тексту і записати
04.10. 2023
Тема. Пароніми
Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 41, виконати письмово вправу
84
03.10. 2023
Тема. Активна та пасивна лексика: застарілі слова (архаїзми й історизми),
неологізми
Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 32-33, виконати письмово
вправу 88, прочитати рубрику «І таке буває» на стор. 35
29.09. 2023
Тема. Антоніми. Роль антонімів у мовленні. Антоніми в прислів’ях і приказках
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 34, виконати письмово
вправу 65
28.09. 2023
Роль синонімів у мовленні. Використання синонімів як засобу зв'язку речень у тексті та для уникнення невиправданих повторів слів.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 29, виконати письмово
вправу 52
27.09. 2023
Тема. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях
(повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 24-25, виконати вправу 47
письмово
25.09. 2023
Тема. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова
Завдання: вивчити матеріал на стор. 20, виконати письмово впр. 32
22.09. 2023
Тема. Діагностична робота (диктант). Повторення вивченого в початкових
класах
Завдання: прочитати рубрику підручника «Моя сторінка» після стор. 17
21.09. 2023
Тема. УМР № 5. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис
предмета, за колективно складеним простим планом
Завдання: виписати опис феррарі суперагента із вправи 582
20.09. 2023
Тема. Усний опис малюнка, за допомогою якого можна проілюструвати
прочитаний текст.
Завдання: скласти і записати розповідь за коміксом впр. 24 на стор. 16
18.09. 2023
Тема. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості будови опису
предмета
Завдання: описати улюблену квітку (або кущ, або дерево)
15.09. 2023
Тема. Слово як частина мови.
Роль слів різних частин мови. Граматичні форми слів різних частин мови
(практично).
Завдання: виконати письмово вправу 25
14.09. 2023
Тема. УМР № 4. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне речення.
Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка).
Ключові слова в тексті.
Завдання: опрацювати матеріал на стор. 254-256, виконати письмово вправу 576
13.09. 2023
Тема. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова.
Завдання: виконати письмово вправу 18
11.09. 2023
Тема. Інтонація речень, різних за метою висловлювання.
Завдання: виписати із художніх творів по 1 реченню розповідному, питальному,
спонукальному, окличному (всього має бути 4 речення)
08.09. 2023
Тема. Текст. Заголовок тексту.
Поділ тексту на речення. Текст. Заголовок тексту.
Завдання: виконати письмово вправу 11( скласти і записати висловлювання з 5
речень про літній відпочинок, використати сполучення слів, подані у вправі)
07.09.2023
Тема. УМР № 3. Читання вголос тексту, аналіз прочитаного, відповіді на
запитання за змістом прочитаного та виконання тестових завдань.
Завдання: знайти і коротко записати повідомлення про українців, відомих у світі
06.09.2023
Тема. УМР № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-
середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із
життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул
Завдання: скласти і записати діалог (5-7 реплік) «Зустріч із першою
вчителькою»
04.09.2023
Тема. УМР № 1. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння,
письмо), їхні особливості.
Завдання: стор. 247-249. Виконати письмово вправу 568 (напишіть вітальну
листівку так, аби мама не засмутилась, а зраділа)
01.09.2023
Тема. Значення мови в житті суспільства. Розкриття значення прочитаних
прислів’їв, афоризмів про роль мови в житті людини
Завдання: написати есе «Мова моя калинова» (6 речень)