Українська мова 5

17.05. 2024 

Тема. УМР № 24. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних

слів.

Завдання: виконати письмово вправу 456 (за Глазовою)



15.05. 2024 

Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та

сполученнями слів (практично).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор.211-212, виконати

письмово вправу 448


10.05. 2024 

Тема. УМР № 22. Письмовий докладний переказ тексту розповідного

характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

Завдання: написати переказ за прослуханим текстом


09.05. 2024

Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки для виділення звертань (повторення).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор.205-207, виконати

письмово вправу 436 (за Глазовою)


08.05. 2024 

Тема. Тире перед узагальнювальним словом.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 203, виконати письмово

вправу 431


06.05. 2024

Тема. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 201 (за Глазовою),

виконати вправу 425


03.05. 2024

Тема. Кома між однорідними членами речення.

Завдання: опрацювати матеріал таблиці на стор. 197, виконати письмово

вправу 420 (за Глазовою)


02.05. 2024 

Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаним

сполучниками).

Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 193-195, виконати

письмово вправу 414 (Глазова)


01.05. 2024

Тема. Діагностична робота № 8 (тестові завдання). Другорядні члени речення.

Завдання: виконати повний синтаксичний розбір речення (підкреслити всі

члени речення і охарактеризувати речення за зразко у зошиті) У давні часи

потерпала наша земля від нападів ординців.


29.04. 2024 

Тема. Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць.

Завдання: визначити і підкреслити члени речення (головні і другорядні) у

поданих реченнях.

1.Мандрівка – прекрасна нагода спостерігати за зірками. 2. З давнії-давен люди

захоплювалися ними. 3. Сьогодні власні імена мають 88 сузір’їв.


26.04. 2024 

Тема. Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць. (1)

Завдання: повторити питаня другорядних членів речення на стор. 187, 189, 190,

виконати письмово вправу 408


25.04. 2024 

Тема. УМР № 21. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно

складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти

природу». (2)

Завдання: закінчити роботу над твором-роздумом


24.04. 2024 

Тема. УМР № 20. Контрольний письмовий твір-роздум за колективно

складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти

природу». (1)

Завдання: написати твір-роздум «Чому треба берегти природу» на чернетці


22.04. 2024 

Тема. Обставина. Способи її вираження та роль у мовленні.

Завдання: вивчити питання обставин на стор. 190, виконати письмово вправу

407 ( за Глазовою)


12.04. 2024 

Тема. Означення. Способи його вираження та роль у мовленні.

Завдання: вивчити матеріал на стор. 189, виконати письмово вправу 403 (за

Глазовою)


11.04. 2024 

Тема. УМР № 19. Твір-роздум за колективно складеним планом у художньому

стилі (орієнтовні теми: «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно

знати історію свого народу»).

Завдання: записати твір-роздум у зошит


10.04. 2024 

Тема. Другорядні члени речення. Додаток.

Завдання: за О. Глазовою виконати вправу 397 письмово



08.04. 2024 

Тема. Другорядні члени речення.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 187, виконати письмово

вправу 396


05.04. 2024

Тема. Діагностична робота №7 (тестові завдання). Відомості з синтаксису і

пунктуації.

Завдання: повторити матеріал на стор. 171-175, виконати вправу 363


04.04. 2024

Тема. УМР № 18. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з

елементами роздуму (2)

Завдання: закінчити роботу над контрольним переказом; підготуватися до

діагностичної роботи за матеріалом про словосполучення та речення


03.04. 2024 

Тема. УМР № 17. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з

елементами роздуму (1)

Завдання: написати переказ на чернетці


01.04. 2024 

Тема. Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). Аудіювання

тексту, виконання тестових завдань.

Завдання: із художніх творів виписати 5 речень, різних за метою

висловлювання та інтонацією


29.03. 2024 

Тема. Тренувальні вправи. Види речень за метою висловлювання; за емоційним

забарвленням: окличні і неокличні.

Завдання: виконати письмово одну вправу на вибір 389 або 390 ( за О.

Глазовою)


28.03. 2024 

Тема. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням:

окличні й неокличні (повторення).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 182, 184, виконати

письмово вправу 391


27.03. 2024 

Тема. Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 181, виконати письмово

вправу 383 (за Глазовою)



25.03. 2024

Тема. Граматична основа речення.

Завдання: із вправи 375 виписати 4 речення на вибір і підкреслити підмети і

присудки


22.03. 2024 

Тема. Граматична основа речення. (1)

Завдання: виконати письмово вправу 381


21.03. 2024

Тема. Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

Завдання: за Глазовою опрацювати теоретичний матеріал на стор. 178, виконати

письмово вправу 379


20.03. 2024 

Тема. Головне і залежне слово в словосполученні.

Завдання: повторити матеріал на стор 171-174, виконати письмово вправу 374


18.03. 2024 

Тема. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення.

Головне і залежне слово в словосполученні.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 172-173, виконати

письмово вправу 368 (за Глазовою)


15.03. 2024

Тема. Діагностична робота № 6 (тестові завдання).

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

Завдання: виконати письмово вправу 348 (за Глазовою)


14.03. 2024

Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.

Орфографія».

Завдання: повторити матеріал на стор. 146-149, виконати письмово вправу 359


13.03. 2024 

Тема. Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 166, виконати письмово

вправи 358, 360 письмово



11.03. 2024 

Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 162, виконати письмово

вправу 342


08.03. 2024 

Тема. Апостроф. Тренувальні вправи (2)

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 156, виконати письмово

вправу 331


07.03. 2024 

Тема. Апостроф (повторення й поглиблення). (1)

Завдання: за Глазовою вивчити правила за 2-ма таблицями на стор. 156,

виконати письмово вправу 326


06.03. 2024 

Тема. УМР № 15-16. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та

письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у

художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно

захищати слабших».(2)

Завдання: закінчити роботу над роздумом і записати в зошит



04.03. 2024 

Тема. УМР № 15-16. Особливості будови елементарного роздуму. Усний та

письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у

художньому стилі за колективно складеним планом на тему «Чому потрібно

захищати слабших».(1)

Завдання: повторити матеріал про структуру роздуму на стор. 158-160, написати

на чернетці твір-роздум «Чому потрібно захищати слабших»


23.02. 2024 

Тема. Сполучення букв ьо, йо

Завдання: опрацювати правила за таблицею на стор.152, виконати письмово

вправи 319, 321


22.02. 2024 

Тема. Тренувальні вправи. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення).

Завдання: повторити правила на стор. 148,150 , виконати письмово вправу 315

(за Глазовою)


21.02. 2024 

Тема. Уживання м’якого знака

Завдання: вивчити правила на стор. 146-147, виконати письмово вправу 302 (за

Глазовою)


19.02. 2024 

Тема. Позначення м’якості приголосних на письмі

Завдання: виписати слова з м’якими або пом’якшеними приголосними із

вправи 300 (за Глазовою)


15.02. 2024

Тема. Тренувальні вправи. Основні випадки чергування [у] - [в],[і] - [й];

уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор.145, виконати вправу 298

письмово, вправу 299 усно


14.02. 2024 

Тема. Основні випадки чергування [у] - [в],[і] - [й]; уживання прийменника з та

його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 142-143, виконати

письмово вправи 294, 295


12.02. 2024 

Тема. Тренувальні вправи. Найпоширеніші випадки чергування приголосних

звуків (практично):[г], [к], [х] - [ж], [ч], [ш] - [з`], [ц`], [с`]; [д] - [дж];

[зд] - [ждж].

Завдання: виконати письмово вправу 288 (за О. Глазовою)


09.02. 2024

Тема. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично):

[г], [к], [х] -[ж], [ч], [ш] -[з`], [ц`], [с`]; [д] - [дж]; [зд] - [ждж].

Завдання: повторити теоретичний матеріал за таблицею на стор. 138, письмово

виконати вправи 285, 287


08.02. 2024

Тема. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично):

[о] - [а], [е] - [і], [е] - [и]; [о], [е] з [і]; [и] - [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к],

[х] у коренях слів.

Завдання: виконати письмово вправи 261, 266


07.02. 2024 

Тема. Спрощення в групах приголосних.(2)

Завдання: за підручником Глазової виконати письмово вправу 251


05.02. 2024 

Тема. Спрощення в групах приголосних. (1)

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 123-125, виконати

письмово вправу 247


02.02. 2024 

Тема. УМР № 14 (2). Особливості складання есе. Написання есе про красу й

милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі

тощо).

Завдання: закінчити роботу над есе, записати в зошит


01.02. 2024 

Тема. УМР № 13 (1). Особливості складання есе. Написання есе про красу й

милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі

тощо).

Завдання: написати есе «На що здатні слова» за планом у зошиті.


31.01. 2024 

Тема. Орфоепічний та орфографічний практикум.

Завдання: виконати письмово вправу 230 (Глазова)


29.01. 2024 

Тема. Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними.

Вимова та правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-.

Завдання: за підручником Глазової опрацювати матеріал на стор. 119, письмово

виконати вправи 235, 239


26.01. 2024

Тема. Написання слів із сумнівними приголосними

Завдання: за підручником Глазової виконати письмово вправу 225


25.01. 2024

Тема. Уподібнення приголосних звуків.

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 114-117, виконати письмово

вправу 231 (Підручник Глазової)


24.01. 2024 

Тема. Уподібнення приголосних звуків.

Завдання: за підручником О. Глазової опрацювати теоретичний матеріал на

стор. 114,116-117, виконати письмово вправу 228


22.01. 2024 

Тема. Вимова приголосних звуків.

Завдання: навчитися правильно вимовляти скоромовки і записати голосове

повідомлення з ними.

1 Черепаха чаплю вечором пригощала чаєм з печивом.

2.Пироги припечені, перцем переперчені

3.В чаплі чорні черевички, чапля чапа до водички.

4. Щедрий дощик площу полоще.


18.01. 2024 

Тема. Тренувальні вправи. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів.

Завдання: підручник О. Глазової: повторити правила на стор. 109-110, виконати

письмово вправи 214, 215


17.01. 2024

Тема. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів

(повторення і поглиблення).

Завдання: повторити правила за підручником О. Глазової на стор. 109-110,

виконати письмово вправу 212


15.01. 2024.

Тема. Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях

слів.

Завдання: за підручником О. Глазової прочитати теоретичний матеріал на стор.

107, виконати письмово вправу 208


29.12. 2023 

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого протягом семестру

Завдання: скласти словник мовознавчих термінів (назв розділів мовознавства),

з якими познайомилися при вивченні української мови в першому семестрі


28.12. 2023 

Тема. Діагностична робота № 4 (тестові завдання). Фонетика. Орфоепія.

Графіка. Орфографія.

Завдання: виконати одне завдання із переліку «Наші завдання» на стор. 114


27.12. 2023 

Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.

Орфографія»

Завдання: підготуватися до діагностичної роботи стор. 103-111; виконати

тестове завдання на стор. 112-113


25.12. 2023 

Тема. Підсумковий диктант

Завдання: виконати фонетичний розбір слова розім’яти


22.12. 2023

Тема. УМР № 12. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в

художньому стилі (за планом).

Завдання: закінчити роботу над твором, акуратно записати в зошит


21.12. 2023 

Тема. УМР № 11. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в

художньому стилі (за планом).

Завдання: написати розповідь на чернетці.


20.12. 2023

Тема. Орфоепічна помилка (практично). Виправлення орфоепічних помилок

Завдання: виконати фонетичний розбір слів бур’ян, зимовий, площа, Україна



18.12. 2023 

Тема. Орфоепічний словник і словник наголосів

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 105, виконати письмово

вправу 235 (за зразком вправи233)


15.12. 2023 

Тема. Склад. Наголос. Основні правила переносу

Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 103-104, 108, виконати

вправу 244 письмово


14.12. 2023

Тема. Склад. Основні правила переносу. Наголос. Логічний наголос для

виділення слів зі смисловим навантаженням.

Завдання: прочитати теоретичний матеріал на стор. 103-104, 108, виконати

письмово вправу 244


11.12. 2023 

Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка.

Орфографія»

Завдання: підготуватися до діагностувальної роботи; виконати фонетичний

розбір слова дальній


08.12. 2023 

Тема. Фонетичний розбір слова. Тренувальні вправи.

Завдання: виконати письмово вправу 229


07.12. 2023

Тема. Записування слова фонетичною транскрипцією.

Завдання: виконати письмово вправу 228 (І-ІІІ)


06.12. 2023

Тема. Тренувальні вправи.

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ.

Завдання: повторити матеріал за таблицею на стор. 100-101, виконати письмово

вправу 227


04.12. 2023

Тема. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, я, є, ї та щ

Завдання: вивчити матеріал таблиці стор. 100-101, виконати письмово вправу

220


01.12. 2023

Тема. УМР № 10. Письмовий твір-опис тварини (або предмета) з

використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного

забарвлення й виразності (у художньому стилі).

Завдання: виконати письмово одну вправу на вибір 585 або 586


30.11. 2023 

Тема. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).

Завдання: повторити алфавіт на 278 сторінці нового підручника або на форзаці

старого підручника, виконати письмово вправу 217


29.11. 2023 

Тема. Вимова звуків, які позначаємо буквами г та ґ.

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 91, 95, виконати письмово

вправи 197, 209


27.11. 2023 

Тема. Приголосні тверді та м’які, дзвінкі та глухі, шиплячі (повторення).

Напівпом;якшені (пом;якшені) приголосні.

Завдання: вивчити матеріал на стор. 90, 95, вправу 205 виконати письмово за

інструкцією таблиці на стор. 89 або зразком у зошиті


17.11. 2023 

Тема. Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які

створює людина (кашляння, свист), звуків природи, фізичних явищ тощо.

Голосні і приголосні звуки.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 86, 89, виконати письмово

вправу 190


16.11. 2023

Тема. УМР № 9. Особливості твору-опису тварини (предмета)

Завдання: виконати вправу 589, повторити матеріал на стор. 69


15.11. 2023 

Тема. Діагностична робота № 2 (тестові завдання).Будова слова. Орфографія.

Завдання: прочитати матеріал, вміщений у розділі «Моя сторінка» стор. 84


13.11. 2023 

Тема. Тренувальні вправи. Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Завдання: повторити правила на стор. 75, виконати письмово вправу 169,

підготуватися до діагностичної роботи


10.11. 2023 

Тема. Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Завдання: вивчити правила на стор. 75, виконати письмово вправу 162


09.11. 2023 

Тема. Правопис значущих частин слова (повторення).

Завдання: опрацювати в підручнику рубрику «Зверніть увагу!» на стор. 72 та

теоретичний матеріал на стор. 73, письмово виконати вправу153


08.11. 2023 

Тема. Префікс і суфікс. Суфікси та префікси, які надають словам емоційного

забарвлення та виразності

Завдання: виконати письмово вправу 149 (Б)


06.11. 2023 

Тема. Суфікси та префікси, які надають словам емоційного забарвлення та

виразності.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 68-69, виконати письмово

вправу 145


03.11. 2023 

Тема. Префікс і суфікс (повторення і поглиблення).

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 65, виконати письмово

вправу 133


02.11. 2023

Тема. Спільнокореневі слова як засіб зв'язку речень у тексті.

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 59-60, виконати письмово

вправу 130


01.11. 2023 

Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова

Завдання: повторити матеріал на стор. 59-60.виконати письмово вправу 130


30.10. 2023 

Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова

Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 59-60, виконати письмово

вправу 119


27.10. 2023 

Тема. Незмінні й змінні слова (повторення і поглиблення).

Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 56, виконати письмово вправу

116


26.10. 2023 

Тема. Аналіз контрольного письмового переказу. Основа слова й закінчення

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 44-45, , виконати

письмово вправу 111


25.10. 2023 

Тема. УМР № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту

розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить

синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).

Завдання: акуратно письмово оформити роботу у зошиті й надіслати


23.10. 2023 

Тема. УМР № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту

розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить

синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).

Завдання: записати переказ тексту за планом на чернетку


20.10. 2023 

Тема. Діагностична робота № 1 (тестові завдання). Лексикологія.

Завдання: повторити матеріал про типи мовлення на стор. 262, 258; виписати

опис Лелії на стор. 80 підручника української літератури


19.10. 2023

Тема. Аудіювання тексту, виконання тестових завдань. Узагальнення вивченого

з розділу «Лексикологія»

Завдання: підготуватися до діагностичної роботи за розділом «Лексикологія»

на стор. 20-44, виконати письмово вправу 102


18.10. 2023 

Тема. Тлумачний словник, словники антонімів, синонімів, омонімів, паронімів

(практично)

Завдання: повторити матеріал розділу «Лексикологія», виконати письмово

вправу 99


16.10. 2023 

Тема. Лексична помилка (практично).

Завдання: виконати письмово вправу 96


06.10. 2023

Тема. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми, пароніми.

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 29, 34, 37-38, 41, виконати

письмово вправу 72


05.10. 2023 

Тема. УМР № 6. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього

стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за

колективно складеним простим планом).

Завдання: усно навчитись переказувати текст «Кріт» на стор. 262 (вправа 583).

Поставити 5 запитань до змісту тексту і записати


04.10. 2023

Тема. Пароніми

Завдання: вивчити теоретичний матеріал на стор. 41, виконати письмово вправу

84


03.10. 2023 

Тема. Активна та пасивна лексика: застарілі слова (архаїзми й історизми),

неологізми

Завдання: повторити теоретичний матеріал на стор. 32-33, виконати письмово

вправу 88, прочитати рубрику «І таке буває» на стор. 35


29.09. 2023 

Тема. Антоніми. Роль антонімів у мовленні. Антоніми в прислів’ях і приказках

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 34, виконати письмово

вправу 65


28.09. 2023 

Тема. Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд.
Роль синонімів у мовленні. Використання синонімів як засобу зв'язку речень у тексті та для уникнення невиправданих повторів слів.
Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 29, виконати письмово
вправу 52

27.09. 2023 

Тема. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях

(повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення.

Завдання: опрацювати теоретичний матеріал на стор. 24-25, виконати вправу 47

письмово

25.09. 2023 

Тема. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова

Завдання: вивчити матеріал на стор. 20, виконати письмово впр. 32


22.09. 2023 

Тема. Діагностична робота (диктант). Повторення вивченого в початкових

класах

Завдання: прочитати рубрику підручника «Моя сторінка» після стор. 17


21.09. 2023 

Тема. УМР № 5. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис

предмета, за колективно складеним простим планом

Завдання: виписати опис феррарі суперагента із вправи 582


20.09. 2023 

Тема. Усний опис малюнка, за допомогою якого можна проілюструвати

прочитаний текст.

Завдання: скласти і записати розповідь за коміксом впр. 24 на стор. 16


18.09. 2023 

Тема. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості будови опису

предмета

Завдання: описати улюблену квітку (або кущ, або дерево)


15.09. 2023 

Тема. Слово як частина мови.

Роль слів різних частин мови. Граматичні форми слів різних частин мови

(практично).

Завдання: виконати письмово вправу 25


14.09. 2023 

Тема. УМР № 4. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне речення.

Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка).

Ключові слова в тексті.

Завдання: опрацювати матеріал на стор. 254-256, виконати письмово вправу 576


13.09. 2023 

Тема. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова.

Завдання: виконати письмово вправу 18


11.09. 2023

Тема. Інтонація речень, різних за метою висловлювання.

Завдання: виписати із художніх творів по 1 реченню розповідному, питальному,

спонукальному, окличному (всього має бути 4 речення)


08.09. 2023 

Тема. Текст. Заголовок тексту.

Поділ тексту на речення. Текст. Заголовок тексту.

Завдання: виконати письмово вправу 11( скласти і записати висловлювання з 5

речень про літній відпочинок, використати сполучення слів, подані у вправі)


07.09.2023 

Тема. УМР № 3. Читання вголос тексту, аналіз прочитаного, відповіді на

запитання за змістом прочитаного та виконання тестових завдань.

Завдання: знайти і коротко записати повідомлення про українців, відомих у світі


06.09.2023

Тема. УМР № 2. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-

середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із

життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул

Завдання: скласти і записати діалог (5-7 реплік) «Зустріч із першою

вчителькою»


04.09.2023 

Тема. УМР № 1. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння,

письмо), їхні особливості.

Завдання: стор. 247-249. Виконати письмово вправу 568 (напишіть вітальну

листівку так, аби мама не засмутилась, а зраділа)


01.09.2023 

Тема. Значення мови в житті суспільства. Розкриття значення прочитаних

прислів’їв, афоризмів про роль мови в житті людини

Завдання: написати есе «Мова моя калинова» (6 речень)