Четвер, 12.06.2025
Тема. Підсумковий урок за рік
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Тестова перевірка знань.
Д/З.
Середа, 11.06.2025
Тема Повторення вивченого матеріалу. Текст
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( малюнковий диетант).
3. Робота з презентацією.
4. Робота з завданнями на слайдах.
Д/З. завд. на слайді.
Тема. Повторення вивченого матеріалу. Частини мови.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Завд. на слайдах.
Д/З Завд. на слайді.
П’ятниця, 06.06.2025
Розвиток мовлення
Тема. Складаємо есе з елементами опису.(с.73)
Хід уроку.
1. Пригадуємо, що таке текст -есе.
2. Робота з презентацією.
3. Робота в зошиті с.73-75.
4. Написання есе « Моє подвір’я»
5. Самоперевірка.
Четвер, 05.06.2025
Тема. Узагальнюємо вивчене про текст.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії .
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с126.,впр.1
5. Прочитати текст і відповісти на запитання(на слайді).
6. Сам. робота – робота з деформованим текстом.
Д/З. завд. на слайді.
Середа, 04.06.2025
Тема Текст – міркування.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.123,впр.1
5. С. 124,впр.2- з коментуванням.
6. Текст- есей с.125, впр.2
Д/З. напиши есей « Чи потрібні літні канікули?»
Тема. Текст- розповідь.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.120, впр.1
6. Редагуємо текст.
7. Складаємо текст -розповідь за зачином і кінцівкою.
Д/З с.123,завд.1
Четвер, 29.05.2025
Тема. Науковий і художній описи.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.119,впр.1
5. Прочитати текст і виконати завд на с.119
6. Порівняння текстів- с.120.
7. Сам. робота – завд.1.
Д/З. с.120,завд.2
Середа, 28.05.2025
Тема Текст. Типи текстів. Текст-опис
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.118, Впр.1 - усно
5. С. Впр.2- завд.на вибір.
6. Завд на слайді
Д/З. с.120,завд на вибір.
Понеділок, 26.05.2025
Тема. Поняття про складне речення
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.115, правило; впр.1-усно
6. С.116, впр.2- з коментуванням
7. Самостійно с.116,впр.3
8. Завд. на слайді.
Д/З с.116,впр.4; вив. правила
Тема. Удосконалюємо написаний текст(с.64)
Хід уроку.
1. Робота з прислів’ями.
2. Робота з презентацією.
3. Повторення про словосполучення.
4. Робота в зошиті с.64-66
Тема. Аналіз діагностичної роботи .Однорідні члени речення
1.Перевірка дом. завд. Аналіз д/р.
2.Хвилинка каліграфії.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.111,впр.1- самостійно
5. Прочитати текст і виконати завд на с.115,впр.2
6. Завдання на слайді.
Д/З. с.115,впр.3
Середа, 21.05.2025
Тема Діагностична робота: диктант
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення правил написання роботи.
3. Зміст роботи
Сад
Нещодавно наш клас вирішив посадити сад. Яких ми яблунь насадимо, яких груш, абрикос, слив, вишень! Навколо саду вирішили посадити захисну смугу з акацій, кленів, беріз.
Вже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площину.
У жовтні привезли до школи саджанці яблунь і груш. Я, Тимко, Стьопа і Якимчук руками розправляли корінці, присипали їх пухкою землею, заступом біля кожного деревця робили лунки. Спочатку у відритій ямі ми забивали довбнею в дно кілок. Потім ми прив’язали до кілка посаджене деревце вгорі і внизу, щоб не розхитував вітер.
Яка була радісна, хороша робота.( За О. Довженком)
Д/З.
Тема. Однорідні члени речення
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.110,впр.1
6. Самостійно впр.2(завд.на вибір)
7. Завдання на слайді
Д/З с.110,впр.2,редагую
Тема. Прийменник.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Завдання на слайдах.
Д/З завд.на слайді
П’ятниця, 18.04.2025
Тема. Докладно переказуємо текст.(с.50)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою. Цікаві факти про сіль.
2. Робота з презентацією.
3. Пам’ятка про види переказів і як складати переказ.
4. Робота в зошиті с.50-51
5. Складання плану переказу.
6. Написання переказу.
7. Самоперевірка.
Тема Правопис дієслів із НЕ
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.86,правило
5. С.86, впр.1- з коментуванням.
6. Впр.2- колективно
7. Сам.робота – впр.3
8. Впр.4 – записати правила онлайн уроку
9. Д/З. с.87,впр.4, записати правила онлайн уроку без не
Середа, 09.04.2025
Тема Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.78,впр.1- самостійно
5. С.78, впр. 2- з коментуванням.
6. Завдання на слайдах
7. С.80- редагую(самостійно)
Д/З. с.80,впр.4
Тема. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.76,правило
6. Впр.1,2- колективно
7. Самостійно с.77,впр.4
Д/З с.77,впр.5,правила
Четвер, 03.04.2025
Тема. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.73,впр.1, правило
5. Впр.2 -усно, правило
6. Впр.3 – з коментуванням
7. С.75, робота з правилом; впр.4 – усно
8. Впр.5- сам. робота
Д/З. с,75, впр.6.
Тема Діагностична робота: письмовий переказ
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення правил написання переказу.
3. Робота з презентацією.
4. Читання тексту
5. Складання плану переказу.
6. Самостійне написання переказу
7. Самоперевірка та самооцінювання. Д/З.
Тема. Змінювання дієслів за часами.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.71, правило; впр.1-усно
6. с.72, впр. 2,3- письмово
7. Сам.робота впр.4
Д/З с.73,впр.5
П’ятниця, 21.03.2025
Тема. Складаємо твір-опис за картиною.(с.42)
Хід уроку.
1. Робота з презентацією.
2. Робота з репродукціє картини К. Білокур.
3. С.42, завд.2,3,4,5.
4. Складання плану
5. Написання твору -опису.
6. Самооцінювання
Середа, 19.03.2025
Тема Правопис займенників
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.59,впр.4
5. Впр. 5- з коментуванням.
6. Завдання на слайді.
Д/З. с.59,впр.6(редагую)
Четвер, 13.03.2024
Тема. Правопис займенників
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.54, правило,впр.1- письмово
5. Впр.2 – з коментуванням
6. Впр.5 – сам. робота
Д/З. с,57,впр.6
П’ятниця, 28.02.2025
Тема. Складаємо есе про прочитаний текст.(с.39)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою
2. Робота з презентацією.
3. Будова тексту есе.
4. Особливості написання тексту есе.
5. Слухання оповідання Оксани Кротюк « Несправжня вулиця»
6. Самостійне читання оповідання на с.39
7. Робота в зошиті с.39-40
8. Самопервірка.
Четвер, 27.02.2025
Тема. Діагностична робота: письмовий твір
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Робота з малюнками по вибору пори року для написання твору.
4. Робота з таблицею- будова тексту – розповіді.
5. Робота над планом тексту.
6. Запис тексту і самоперевірка.
Д/З. б/з.
Понеділок, 24.02.2025
Тема. Правопис числівників 11–20
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.48,впр.1
6. Самостійно завд на слайді
7. Впр.2 - колективно
Д/З с.48,впр.3
Середа, 12.02.2025
Тема Діагностична робота з мовної теми «Частини мови. Прикметник»
Хід уроку.
Діагностувальна робота «Прикметник»
1. Прикметники вказують на:
а) ознаку; б) дію; в) назву предмета
2. З якою частиною мови прикметник зв’язується у реченні?
а) з дієсловом, б) з прийменником, в) з іменником.
3. Познач рядок прикметників-синонімів.
а) радісний, веселий, усміхнений;
б) широкий, вузький, рідний, чужий;
в) сильний, гарний, розумний.
4. Добери антоніми:
Нове взуття -__________________взуття,
теплий день - __________________день,
старі дерева - __________________дерева.
5. Розподіли прикметники в три стовпчики за родами
Чесний, людяна, правдиве, слухняна, веселий, радісне, яскраве, сонячний, красива
6. Запиши прикметники у множині
Заячий - ________________
Високе - ________________
Хмарна - ________________
7. Подані словосполучення заміни на словосполучення з прикметниками.
Пісня мами –__________________________________________________,
кора дуба – ___________________________________________________,
сітка з металу –________________________________________________
8. До кожного іменника добери 2-3 прикметники:
Зима -__________________________________________________________
Сніг -__________________________________________________________
Ставок - __________________________________________________________
2.
9. Спиши словосполучення, дописуючи закінчення прикметників. Вгорі надпиши рід цих прикметників.
Несподіван__ щастя, надійн___ товариш, яскрав___ квітка.
10. Спиши речення. Підкресли прикметники та визнач їх відмінок.
Маленькі діти довго гуляли на свіжому повітрі. У сосновому лісі діти бачили прудку білочку. Земля вкрита пухнастою ковдрою. Он полетів ключ перелітних птахів.
3. Самоперевірка.
Д/З. с.,впр.
Понеділок, 10.02.2025
Тема. Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією. Гра « Встав пропущений суфікс»
5. Робота з підручником с.36,впр.1- письмово
6. Самостійно с.36,впр.2
7. Впр.3 – з коментуванням
8. Впр.4 - самостійно
Д/З с.38,впр.1
Четвер, 06.02.2025
Тема. Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.34,правило
5. Впр.2- списати назви пам’яток України в алфавітному порядку.
6. Впр.4 -усно
7.Впр.5 - письмово
Д/З. с.36,впр.7.
Середа, 05.02.2025
Тема Відмінювання прикметників у множині
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
Гра « Сніжки»
4.
Робота по підручнику,
с.30, таблиця.
5.
Впр.1- письмово. Впр.2 - усно
6.
С.31, впр. 3- з коментуванням.
7.
Сам. робота – впр.4
Д/З. с.32, завдання на вибір.
Понеділок, 03.02.2025
Тема. Давальний і місцевий відмінки
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.29, таблиця
6.
Самостійно с.30,впр.5
7.
Колективно – завдання
на вибір.
Д/З с.30,впр.6
П’ятниця, 31.01.2025
Тема. Здійснюємо вибірковий
переказ з елементами опису.(с.30)
Хід уроку.
1.
Робота з загадкою
2.
Робота з
презентацією.
3.
Знайомство з текстом
О.Копиленка « Перші сніжинки».
4.
Робота над питаннями.
5.
Задвання 3-6-
колективно
6.
Складання плану.
7.
Усний переказ тексту
8.
Запис переказу з
творчим доповненням – описом сніжинок.
Самоперевірка
Четвер, 30.01.2025
Тема. Відмінювання прикметників жіночого роду
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с27,впр.1- з коментуванням
5.
С.28, впр.2 – усно
6.
Впр.3 - самостійно.
Д/З. с29,завд на
вибір.
Середа, 29.01.2025
Тема Відмінювання прикметників середнього роду
Хід уроку. Перевірка д/з.
1.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
2.
Робота з презентацією.
3.
Робота по підручнику,
с.26,впр.1 - з коментуванням
4.
С.26, впр 2- усно. Впр. 3- з коментуванням
5.
С.27,впр.5-
самостійно
Д/З. с.27,впр.6
Понеділок 27.01.2025
Тема. Відмінювання прикметників чоловічого роду
Хід
уроку. Перевірка д/з.
1.
Хвилинка каліграфії.
2.
Словникова робота
3.
Робота з
презентацією.
4.
Робота з підручником
с.23, таблиця -усно
5.
С.24,впр.6
-колективно
6.
Самостійно с.24,впр.7
7.
С.25, таблиця – усно
8.
Впр.9- письмово з
коментуванням
Д/З с.25, впр.10
Четвер, 23.01.2025
Тема. Відмінювання прикметників чоловічого роду
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.22,впр.1- письмово
5.
Вправа 2,3 - усно.
6.
Сам.робота впр.4
Д/З. с.23, впр.5
Середа, 22.01.2025
Тема Початкова форма прикметників.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.19.впр.1
5. С. 21- пишу для себе.
Д/З. с.21,завд. на вибір
Понеділок 20.01.2025
Тема. Відмінювання прикметників в однині
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.14,впр.1- усно
6. Колективно с.15, впр.2
7. Самостійно с.15,впр.4
Д/З с.15, впр.4(редагую)
Четвер, 26.12.2024
Тема. Підсумковий урок за I семестр
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
зі слайдами .
Д/З. завд.на слайді.
Середа, 25.12.2024
Тема Змінювання прикметників за числами та родами
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.9, впр.1-2
5.
С.9- правило
6.
Самостійно – впр.3
Д/З. с.10, впр. 4
Понеділок, 23.12.2024
Тема. Прикметник як частина мови
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.6,впр.1-2
6. Самостійно впр.3
Д/З с.7,впр.5
Четвер, 19.12.2024
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Повторення про іменник.
1.Аналіз д/р.
2.Робота над
помилками
3.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
4.Робота
з презентацією.
5.
Завдання на слайдах.
Д/З. с127, пишу для
себе.
Середа, 18.12.2024
Тема Діагностична робота з мовної теми
«Частини мови. Іменник»
Хід уроку.
2.
Повторення правил
роботи під час діагностувальної роботи.
3.
Робота з презентацією.
4.
Самостійне виконання
завдань.
5. Вибери правильну
відповідь.
1.Іменник – це …
а) частина мови, яка називає предмет і відповідає на
питання хто? або що?;
б) частина мови,
яка вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який?, яка?;
в) частина мови, яка називає дію предмета і відповідає на
питання що робити?
2. Познач рядок, у якому всі слова є іменниками.
а) вересень, теплий, ручка; б)
зелень, пенал, дуб;
в) вітер, дощовий, зимовий.
3. Познач рядок, у якому всі слова є назвами неістот.
а) вересень, кіт,
ручка; б)
тато, річка, дуб; в)
вітер, день, книга.
4. Познач рядок, у якому всі іменники чоловічого роду.
а) осінь, ліс,
рік; б)
дуб, лев, стіл; в) сонце, зима, рік.
5. Запиши подані іменники у давальному відмінку однини.
Познач закінчення.
гілка - _______________________
осінь - ______________________
дорога - _____________________
кінь - _______________________
муха - _______________________
колір -
______________________
6. Спиши текст. Підкресли іменники. Познач рід.
Спить зимовий ліс. Скуті холодом, застигли могутні дуби.
Липи розкинули тонкі гілочки. Мовчки дрімають шумливі сосни. Інколи пролунає
дрібне стукотіння дятла .
7. Спиши текст, ставлячи іменники в потрібному відмінку.
Підкресли іменники. Познач їх відмінок.
Зимового (ранок) ми зібралися на шкільному подвір’ї.
Сьогодні у нас лижна прогулянка. Бадьорим (крок) з лижами на (плече) ми ідемо
за село. Яскраве сонячне проміння освітлює (околиця). Дерева стоять у
пухнастому (вбрання).
8. Склади розповідь за малюнком (3-4 речення).
6.
Самоперевірка
Д/З.
Понеділок, 16.12.2024
Тема. Відмінювання іменників у множині
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Завдання на слайдах
6.
Самостійно завд. на
слайді
Д/З завд. на слайді
П’ятниця, 13.12.2024
Тема. Вибірково переказуємо
текст.(с.25)
Хід уроку.
1.
Робота з скоромовкою.
2.
Робота з
презентацією. Знайомство з письменником.
3.
Будова тексту
с.25,завд.2-4.
4.
Робота з текстом –
завд.5-8
5.
Складання плану
переказу
6.
Самостійне складання розповіді.
7.
Самоперевірка
Четвер, 12.12.2024
Тема. Звертання. Відмінювання іменників у множині.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с126.,впр.2
5. Сам.робота,
впр.3.
Д/З. с126,впр.5.
Середа, 11.12.2024
Тема Місцевий відмінок іменників Кличний відмінок іменників.
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.120,впр.1-3-усно
5.
С.121, Впр.4- з коментуванням.
6.
С.125,впр.1-усно;
впр.2-3-письмово
Д/З. с.124,впр.8
Понеділок, 09.12.2024
Тема. Знахідний відмінок іменників. Орудний відмінок іменників
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з презентацією.
5.
Робота з підручником
с.107,впр.1,2- досліди
6.
Самостійно с.108,впр.3
7.
Досліди орудний
відмінок- с.114,впр.1,2
8.
Самостійно впр.4
9.
Порівняй впр.6
Д/З с.116,впр.8
Четвер, 05.12.2024
Тема. Як розрізняти давальний і місцевий відмінки іменників.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.105,впр.6- колективно
5. Робота зі схемою на с.105- як розрізняти
відмінки
6.С.106,
впр.7 – досліджуємо медіа
Д/З. с,106,впр.8.
Середа, 04.12.2024
Тема Давальний відмінок іменників
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.101,впр1-усно
5.
С.102, Впр2,3- з коментуванням.
6.
Самостійно – завд на
слайдах
Д/З. с.102,впр. 5
Понеділок 02.12.2024
Тема. Родовий відмінок іменників
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.99,впр.6-усно
6.
с.100,впр.7,8- з
коментуванням
7.
Впр.9-усно
8.
Вчимося розрізняти Р.
і З.відмінки- впр.11
9.
Самостійно – завд. на
слайді
Д/З с.101, впр.12.
П’ятниця, 29.11.2024
Тема. Складаємо письмове
висловлювання.(с.21)
Хід уроку.
1.
Робота з загадкою
2.
Робота з
презентацією.
3.
Робота в зошиті
с.21,завд.1-3
4.
Робота з текстом
завд.4.
5.
С.22- розглянути фото
пам’ятників ,які людина оставила собакам.
6.
Складання і написання
твору – міркування « Чому ми любимо собак?
7.
Самооцінювання.
Четвер, 28.11.2024
Тема. Родовий відмінок іменників
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.97,впр.1-усно
5.Сам.
робота – с.98,впр.2.
6.Впр.3,4
-усно.Впр.5 – з коментуванням.
Д/З. с.99,впр.5(пишу
для себе-завд на вибір).
Середа, 27.11.2024
Тема Аналіз діагностувальної роботи.
Відмінювання
іменників. Називний відмінок іменників
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.94,впр.1
5.
С. 94,Впр.3- з коментуванням.
6.
С.95,впр.1,3 - усно
Д/З. с.94,
вив.відмінки.С.95,впр.4
Понеділок, 25.11.2024
Тема. Діагностична робота:диктант із завданням з мовної теми
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Робота з презентацією.
3. Правила написання роботи..
4. Текст диктанту
Хліб
Серед домашніх оберегів найпочесніше місце займав хліб. Це символ сонця та життя. Працьовиті руки хліборобів дбають про те, щоб вчас¬но на нашому столі з'являвся хліб. Їхня праця важка й тривала.
В усі часи хліб був святим. У кожному народному обряді не обходилися без нього. Запашною паляницею зустрічали гостей, благословляли молодих, проводжа¬ли померлих.
У кожній хаті лежав на столі хліб, накритий руш¬ником. Це був символ української гостинності. Треба зберігати цю важливу традицію мудрого українського народу.
5. Виконання роботи
6. Самооцінювання
Четвер, 21.11.2024 4
Тема. Рід іменників
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Завдання на слайдах.
Д/З. завд. на слайді.
Середа, 20.11.2024
Тема Змінювання іменників за числами. Однина і множина.
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.93,впр.7,8
5.
С.93,впр.9 – з кометуванням.
Д/З. с.93,впр.10(редагую)
Понеділок. 18.11.2024
Тема. Іменник як самостійна частина мови
Хід
уроку. Вісімнадцяте
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.90-92,впр.1,2- колективно
6.
Самостійно с.91,впр.3
Д/З с.92,впр.4; вив. правило
П’ятниця, 15.11.2024
Тема. Складаємо зв’язані між
собою речення, що описують зміст фотоілюстрації.(с.16)
Хід уроку.
1.
Робота з текстом
с.16.
2.
Робота з
презентацією.
3.
Розглянути малюнки
видатних пам’яток України.
4.
Робота в зошиті
с.17,завд 2-3- письмово; завд.4 – усно.
5.
Самостійна робота
с.19,завд.5
Четвер, 14.11.2024
Тема. Самостійні та службові частини мови.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.89,впр.1,2-усно
5.Впр.3,4
- письмово.
Д/З. с,90, впр.5
Середа, 13.11.2024
Тема Творення складних слів.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.80,впр.1-усно
5. Впр. 2 - з коментуванням.
6. Впр. 3,4 – колективно.
Д/З. с.85,впр.7
Понеділок, 11.11.2024
Тема. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування.
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.78,впр.1,2
6. Самостійно с.79,впр.4.
7. Завдання на слайдах.
Д/З с.79, впр.6.
Четвер, 31.10.2024
Тема. Аналіз діагностувальної роботи. Повторення про будову слова.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.78,впр.1,2-усно
5.Впр.3-5-письмово
Д/З. с,78,впр.6
Середа, 30.10.2024
Тема Діагностична
робота: списування
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Самостійне списування тексту із завданнями.
5.
Самоперевірка
Діагностична робота
Списування
1.
Прочитай текст.
Добери і запиши заголовок.
_____________________________________
Тихо(в)лісі,тихо…
Вітерзаснувзатихітількизрідкаколишетьсясередзеленоголистя. Він колише(ц/тьс)я й
цілує листя, а воно тр(е/и)мтить і в(ь/’)ється під його поцілунками. Але це
тільки на хвилину, на одну малесеньку хвилиночку, а там знов усе засне, умре,
ніде ніщо (не)ворухнеться, (не)стрепенеться.
А сонячне промі(н/нн)я падає на в(е/и)рховіття д(е/и)рев, силкується
досягти (в)низ у гущавину, аж туди, де могутнє корі(н/нн)я глибоко вганяється в
с(е/и)ру землю.
За Борисом Грінченком
2. Спиши текст, розкриваючи дужки і вставляючи відповідні
букви. Друге речення розділи на слова, вставляючи розділові знаки.
3. Випиши із тексту словосполучення, які вжито в переносному
значенні.
4. Випиши із тексту по два іменники.
Чоловічий
рід Жіночий рід Середній
рід
5.
До слова вітер
добери спільнокореневі іменники. Познач корінь.
Д/З. без завдання
Понеділок. 28.10.2024
Тема. Поняття про фразеологізми. Уживання фразеологізмів.
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.72,впр.1-3-усно
6.
Самостійно с.73,впр.4-письмово
7.
С.74,впр.1,2-
колективно
8.
Самостійно- впр.3
Д/З с.75,впр.4
П’ятниця, 25.10.2024
Тема. Складаємо порівняльний опис.(с.12)
Хід уроку.
1.
Робота з загадкою
2.
Робота з
презентацією.
3.
Будова тексту, види
текстів..
4.
Робота в зошиті
с.12(1)-усно
5.
С.13(2)- письмово
6.
С.14(3-6)
7.
Сам.робота с.15(7)
Четвер, 24.10.2024
Тема. Антоніми.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка
каліграфії і словникова робота.
3.Робота
з презентацією.
4.Робота
з підручником с.68,впр.1.2
5. Завдання
на слайдах
Д/З. с.69,впр.4.
Середа, 23.10.2024
Тема Синоніми.
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.65.впр.1-письмово; впр.2-усно
5.
Впр. 3 - з коментуванням.
6.
Завд.на слайдах.
Д/З. с.66,впр.4
Понеділок, 21.10.2024
Тема. Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові
слова.
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.61,впр.1- досліди
6.
Знайомство з
етимологічним словником.с.62,впр.2,3
7.
Самостійно с.64,впр.7
Д/З с. 64,впр.8
Тема. Багатозначні слова й омоніми
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.59.впр.1
5. Робота з тлумачним словником
6.Впр.2- з поясненням
7.впр. 3- з коментуванням
Д/З. с.61,впр.4
Середа, 16.10.2024
Укр. мова
Тема. Аналіз діагностувальної роботи
Значення слова.
Однозначні та багатозначні слова
Хід уроку.
1.
Аналіз
діагностувальної роботи..
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з
презентацією.
4.
Повторення про значення
слова.
5.
Робота по підручнику,
с.57
6.
Впр.3 - з
коментуванням.
7.
Завдання на слайдах.
Д/З. с.59,впр.4
Тема. Діагностична робота. Письмовий переказ.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Слухання тексту « Горобець»
6. Робота з опорними словами
7. Складання плану. Переказ тексту за малюнками..
8. Самостійний запис переказу.
9. Самоперевірка.
Д/З без завдання
11.10.2024
Тема. Складаємо записки.(с.9)
Хід уроку.
1. Робота з презентацією.
2. Будова записки.
3. Робота в зошиті с.9
4. Самостійне складання записки
10.10.2024
Тема. Правопис слів з орфограмою апостроф.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.54,впр.1
5. Прочитати текст і виконати завд на с.55
Д/З. с55,завд на вибір(2).
09.10.2024
Тема Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.50-51
5. Впр 4- з коментуванням.
6. С.51,впр.1; с.54,впр.4
Д/З. с.51,впр.5
07.10.2024
Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з
презентацією.
5.
Робота з підручником
с.46,впр.1.; с.47,впр.2; с.50,впр.1
6.
Самостійно с.51,впр.3
Д/З с.49, завд 2( на вибір)
Тема. Аналіз діагностувальної роботи.
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.43,впр.1- колективно
5. Впр.2– самостійно.Впр.3 – усно
6. С.44,впр.1- колективно; впр.4- з коментуванням
Д/З. с. 46,впр.7
02.10.2024
Тема. Діагностична
робота. Усний твір. Повторення. Однорідні члени речення.
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з
презентацією.
4.
Повторення про будову
тексту.Правила складання твору.
5.
Робота по підручнику,
с.41-43,впр.1,2 – колективно.
6.
Впр.3- з
коментуванням.
7.
Завдання на слайдах.
Д/З. с.43,впр.6
30.09.2024
Тема. Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але
Хід
уроку.
1.
Перевірка д/з.
2.
Хвилинка каліграфії.
3.
Словникова робота
4.
Робота з презентацією.
5.
Робота з підручником
с.39-40,впр.1-4
6.
Самостійно впр.3
Д/З с.40,впр.5
27.09.2024
Тема. Докладно переказуємо
текст за колективно складеним планом.(с.6)
Хід уроку.
1.
Робота з загадкою
2.
Робота з
презентацією.
3.
Робота по зошиту с.6-7
4.
Самостійний запис
переказу.
Тема. Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і
Хід уроку.
2.
Хвилинка каліграфії і
словникова робота.
3.
Робота з
презентацією.
4.
Робота по підручнику,
с.35, впр.1(усно); с.36,впр.2-5(письмово)
5.
Завдання на слайдах.
Д/З. с.37,впр.6