Українська мова 4



Четвер, 12.06.2025
Тема. Підсумковий урок за рік
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Тестова перевірка знань.
Д/З.

Середа, 11.06.2025
Тема Повторення вивченого матеріалу. Текст
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( малюнковий диетант).
3. Робота з презентацією.
4. Робота з завданнями на слайдах.
Д/З. завд. на слайді.

Понеділок, 09.06.2025
Тема. Повторення вивченого матеріалу. Частини мови.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Завд. на слайдах.
Д/З Завд. на слайді.

П’ятниця, 06.06.2025
Розвиток мовлення
Тема. Складаємо есе з елементами опису.(с.73)
Хід уроку.
1. Пригадуємо, що таке текст -есе.
2. Робота з презентацією.
3. Робота в зошиті с.73-75.
4. Написання есе « Моє подвір’я»
5. Самоперевірка.

Четвер, 05.06.2025
Тема. Узагальнюємо вивчене про текст.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії .
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с126.,впр.1
5. Прочитати текст і відповісти на запитання(на слайді).
6. Сам. робота – робота з деформованим текстом.
Д/З. завд. на слайді.

Середа, 04.06.2025
Тема Текст – міркування.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.123,впр.1
5. С. 124,впр.2- з коментуванням.
6. Текст- есей с.125, впр.2
Д/З. напиши есей « Чи потрібні літні канікули?»

Понеділок, 02.06.2025
Тема. Текст- розповідь.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.120, впр.1
6. Редагуємо текст.
7. Складаємо текст -розповідь за зачином і кінцівкою.
Д/З с.123,завд.1

Четвер, 29.05.2025
Тема. Науковий і художній описи.
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.119,впр.1
5. Прочитати текст і виконати завд на с.119
6. Порівняння текстів- с.120.
7. Сам. робота – завд.1.
Д/З. с.120,завд.2

Середа, 28.05.2025
Тема Текст. Типи текстів. Текст-опис
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.118, Впр.1 - усно
5. С. Впр.2- завд.на вибір.
6. Завд на слайді
Д/З. с.120,завд на вибір.

Понеділок, 26.05.2025
Тема. Поняття про складне речення
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.115, правило; впр.1-усно
6. С.116, впр.2- з коментуванням
7. Самостійно с.116,впр.3
8. Завд. на слайді.
Д/З с.116,впр.4; вив. правила

П’ятниця, 23.05.2025
Тема. Удосконалюємо написаний текст(с.64)
Хід уроку.
1. Робота з прислів’ями.
2. Робота з презентацією.
3. Повторення про словосполучення.
4. Робота в зошиті с.64-66

Четвер, 22.05.2025
Тема. Аналіз діагностичної роботи .Однорідні члени речення
1.Перевірка дом. завд. Аналіз д/р.
2.Хвилинка каліграфії.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.111,впр.1- самостійно
5. Прочитати текст і виконати завд на с.115,впр.2
6. Завдання на слайді.
Д/З. с.115,впр.3

Середа, 21.05.2025
Тема Діагностична робота: диктант
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення правил написання роботи.
3. Зміст роботи
Сад
Нещодавно наш клас вирішив посадити сад. Яких ми яблунь насадимо, яких груш, абрикос, слив, вишень! Навколо саду вирішили посадити захисну смугу з акацій, кленів, беріз.
Вже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площину.
У жовтні привезли до школи саджанці яблунь і груш. Я, Тимко, Стьопа і Якимчук руками розправляли корінці, присипали їх пухкою землею, заступом біля кожного деревця робили лунки. Спочатку у відритій ямі ми забивали довбнею в дно кілок. Потім ми прив’язали до кілка посаджене деревце вгорі і внизу, щоб не розхитував вітер.
Яка була радісна, хороша робота.( За О. Довженком)
Д/З.

Понеділок, 19.05.2025

Тема. Однорідні члени речення
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.110,впр.1
6. Самостійно впр.2(завд.на вибір)
7. Завдання на слайді
Д/З с.110,впр.2,редагую

Четвер, 15.05.2025 
2.Укр. мова
Тема. Словосполучення і речення
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с106, правило,впр.1- письмово
5. Впр.2 – з коментуванням.
6. Завд.на слайді..
Д/З. с.106,впр.4.

Середа, 14.05.2025
Тема. Вигук
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.103,впр.1,усно
5. Впр.2 - з коментуванням.  
6. С.104,впр.3,4-самостійно
Д/З. с.104,впр.6.


Понеділок, 12.05.2025
Тема. Прийменник.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Завдання на слайдах.
Д/З завд.на слайді

П’ятниця, 09.05.2025
2. Розвиток мовлення
Тема. Складаємо есе про ситуацію з життя класу.(с.53)
Хід уроку.
1. Робота з віршем 
2. Робота з презентацією.
3. Будова есе.
4. Робота з прислів’ями.
5. Складання плану есе.
6. Написання есе.
7. Самоперевірка і самооцінка. 

Четвер, 08.05.2025
Тема. Службові частини мови.
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.101,впр.1-усно
5. Впр.2- колективно
6.впр.3- усно
7. Впр.4,5- з коментуванням
8. Завд.на слайді – сам. робота.
Д/З. с.103,впр.6.

 Середа, 07.05.2025
Тема Правопис прислівників.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.100, впр.1-усно
5. Впр.2- самостійно
6. Впр.3- з коментуванням.  
7. С.101- завдання на вибір
8. Сам. робота – завд.на слайді.
Д/З. с.101, впр.2


Понеділок, 05.05.2025
Тема. Уживання прислівників у мовленні.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.95,впр.1
6. Самостійно с.96.впр.2
7. Колективно впр.4
Д/З с.99,впр.5



Четвер, 24.04.2025 
Тема. Уживання прислівників у мовленні
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.92.,впр.1- письмово
5. Прочитати текст і виконати завдання на с.95
 6. завдання на слайді.
Д/З. с,95,впр.3.


Середа, 23.04.2025
Тема Розрізнення прикметників і прислівників.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.90.впр.1-усно
5. Впр. 2- з коментуванням.  
6. С.92,впр.4- колективно
7. Самостійно – завд на слайді
Д/З. с.92,впр.6


Понеділок, 21.04.2025
Тема. Аналіз діагностичної роботи.
Прислівник як самостійна частина мови
Хід уроку.
1. Аналіз діагностувальної роботи
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.88,впр.1(1)-усно. Робота над правилом
6. Колективно впр.1(2);впр.2
7. Впр.3- самостійно
Д/З с.90,впр.4,правило


П’ятниця, 18.04.2025
Тема. Докладно переказуємо текст.(с.50)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою. Цікаві факти про сіль.
2. Робота з презентацією.
3. Пам’ятка про види переказів і як складати переказ.
4. Робота в зошиті с.50-51
5. Складання плану переказу.
6. Написання переказу.
7. Самоперевірка.

Четвер, 17.04.2025 
Тема. Діагностична робота. Мовна тема « Дієслово».
     1.Перевірка дом. завд.
2.Повторення правил написання роботи.
3.Робота з презентацією.
4.Виконання завдань діагностичної роботи.
Вкажи правильну відповідь.
1. Дієслово означає:                  
      а) назву предмета;
      б) дію предмета;   
      в) ознаку предмета.

2.   Познач правильне твердження:
    а) У реченні дієслово найчастіше є підметом;
    б) У реченні дієслово найчастіше є присудком;
    в) У реченні дієслово найчастіше є другорядним членом.

3. Познач групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми:                                  
а) дружать, вивчають, говорять;
     б) дружить, вивчає, говорить;
в) дружити, вивчати, говорити.

4. Познач групу дієслів теперішнього часу:
 а) малював, перечитає, літає;
 б) говорить, слухає, співає;
 в) бажає, іде, прибіжить.

5. Встав пропущені букви у закінченнях дієслів:
Співа..мо, бач..мо, виход..те, воз..ш, перемага..мо. 

6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі:
Догляд-___________________________________;
хвороба-__________________________________;
стрибок-__________________________________;
життя-____________________________________.

7.  Постав дієслова у форму теперішнього часу 3 особи однини:
Косити- ____________________________________;
збирати- ___________________________________;
ловити- ____________________________________;
дружити- __________________________________.

8. Зміни текст таким чином, щоб події відбувалися в минулому часі:
          Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, співає соловейко. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Самоперевірка та самооцінювання
Д/З. 


Середа, 16.04.2025
Тема Правопис дієслів із НЕ
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.86,правило
5. С.86, впр.1- з коментуванням.
6. Впр.2- колективно
7. Сам.робота – впр.3
8. Впр.4 – записати правила онлайн уроку
9. Д/З. с.87,впр.4, записати правила онлайн уроку без не

Понеділок, 14.04.2025
Тема. Дієслова на -ся, -сь. 
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.84,впр.1- усно
6. Впр.2 – з коментуванням.
7. С.85- правило; впр.3 - письмово
8. Сам.робота – впр.4,5
Д/З с.85,впр.6,правило


Четвер, 10.04.2025 
Тема. Дієслова минулого часу 
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.81,правило
5. С.81,впр.1,2- з коментуванням
5. Впр.3- самостійно
6. Завдання на слайдах.
Д/З. с.84,впр.5.


Середа, 09.04.2025
Тема Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.78,впр.1- самостійно
5. С.78, впр. 2- з коментуванням.
6. Завдання на слайдах
7. С.80- редагую(самостійно)
Д/З. с.80,впр.4

Понеділок, 07.04.2025
Тема. Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.76,правило
6. Впр.1,2- колективно
7. Самостійно с.77,впр.4
Д/З с.77,впр.5,правила

П’ятниця, 04.04.2025
Тема.  Працюємо з деформованим текстом.(с.46)

Хід уроку.
1. Робота з мапою України
2. Робота з презентацією.
3. Пригадуємо, що таке текст і як працювати з деформованим текстом.
4. Робота в зошитах – завд.1-5
5. Перегляд відео
6. Самостійний запис завдання 6.
7. Самоперевірка


Четвер, 03.04.2025
Тема. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.73,впр.1, правило
5. Впр.2 -усно, правило
6. Впр.3 – з коментуванням
7. С.75, робота з правилом; впр.4 – усно
8. Впр.5- сам. робота
Д/З. с,75, впр.6.

Середа, 02.04.2025
Тема Діагностична робота: письмовий переказ
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення правил написання переказу.
3. Робота з презентацією.
4. Читання тексту
5. Складання плану переказу.
6. Самостійне написання переказу
7. Самоперевірка та самооцінювання. Д/З.

Понеділок, 31.03.2025
Тема. Змінювання дієслів за часами.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.71, правило; впр.1-усно
6. с.72, впр. 2,3- письмово
7. Сам.робота впр.4
Д/З с.73,впр.5

Четвер, 27.03.2025
Тема. Дієслова, які позначають незавершену та завершену дії
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.68,впр.1- досліджуємо дієслова 
5. Впр.2 – зкоментуванням
6. Сам. робота – впр.3
Д/З. с.71,завд на вибір.


Середа, 26.03.2025
Тема Неозначена форма дієслова
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.64, правило
5. С.65,Впр. 2 - з коментуванням.  
6. Впр.3 – досліджуємо розбір за будовою.
Д/З. с.65,впр.4,правило


Понеділок, 24.03.2025
Тема. Дієслово як самостійна частина мови  
Хід уроку. 
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.63, правило
6. Впр.1-5,колективно
7. Самостійно с.64.впр.4(редагую)
Д/З с.64,впр.6,вив.правило


П’ятниця, 21.03.2025
Тема. Складаємо твір-опис за картиною.(с.42)
Хід уроку.
1. Робота з презентацією.
2. Робота з репродукціє картини К. Білокур.
3. С.42, завд.2,3,4,5.
4. Складання плану
5. Написання твору -опису.
6. Самооцінювання



Четвер, 20.03.2025
Тема. Діагностична робота: списування
    1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3.Робота з пам’яткою.
4. Слухання тексту. 
5. Самостійне списування тексту із граматичними завданнями
6. Самооцінювання.
Пташині серенади
     У травні з н…бесної блакиті, з д..рев і кущів линуть радісні пташині голоси. За синім сосновим бором займається рожева зоря.
     Пол..вий жайворонок дзвіночком вітає народже..я кожного дня. А в лісі ніжною флейтою зустрічає схід сонця дрізд.
     З ранку до пізнього вечора чути пташині серенади в міс..ких парках.
     А ввечері у кущах тихої алеї раптом хтось свисне тьохне. М(е,и)не хв(е,и)лина друга і поллє(ц,тьс)я чудесна пісня. Пролунає заливчастий довгий свист полине перебором. Обірветься на мить і знову покотиться розсиплеться перлинами навкруги солов’їна серенада.
     Заспіває соловей і ліс гр(е,и)мить.
Граматичне завдання.
1.Спиши текст, встав пропущені букви, розкрий дужки.
2. У виділеному речення підкресли підмет і присудок.
Д/З.


Середа, 19.03.2025
Тема Правопис займенників
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.59,впр.4
5. Впр. 5- з коментуванням.
6. Завдання на слайді.
Д/З. с.59,впр.6(редагую)

 Понеділок, 17.03.2025 
Тема. Правопис займенників 
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.58, впр.1,правило
6. Самостійно с.58,впр.2
7. Завдання на слайді
Д/З с.58,впр.3


Четвер, 13.03.2024
Тема. Правопис займенників
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.54, правило,впр.1- письмово
5. Впр.2 – з коментуванням
6. Впр.5 – сам. робота
Д/З. с,57,впр.6


Середа, 12.03.2025
Тема Відмінювання особових займенників 1 і 2 особи за відмінками.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.52- правило. Впр. 1- робота з таблицею на форзаці.
5.   Впр. 2, 3- з коментуванням.  
6. Сам.робота – впр. 4
Д/З. с53, впр. 6


Понеділок, 10.03.2025
Тема. Займенник як самостійна частина мови. 
Особові займенники
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.50, впр.1 -усно
6. Впр. 1(2) – складаємо діалог із особовими займенниками.
7. Впр.2,3- письмово.
8. Впр.4- самостійно
9. Впр.5 - колективно.
Д/З с.51,впр.6


П’ятниця, 28.02.2025
Тема. Складаємо есе про прочитаний текст.(с.39)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою
2. Робота з презентацією.
3. Будова тексту есе.
4. Особливості написання тексту есе.
5. Слухання оповідання Оксани Кротюк « Несправжня вулиця»
6. Самостійне читання оповідання на с.39
7. Робота в зошиті с.39-40
8. Самопервірка.

Четвер, 27.02.2025
Тема. Діагностична робота: письмовий твір
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Робота з малюнками по вибору пори року для написання твору.
4. Робота з таблицею- будова тексту – розповіді.
5. Робота над планом тексту.
6. Запис тексту і самоперевірка.
Д/З. б/з.

Середа, 26.02.2025
Тема Правопис числівників 40–90, 100
Хід уроку. 
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.49, впр.1.
5.   Впр. 2 - з коментуванням.  
6. Завд. на слайді – списати текст і замінити  числівники словами.
Д/З. с.49,впр. 1



Понеділок, 24.02.2025

Тема. Правопис числівників 11–20
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.48,впр.1
6. Самостійно завд на слайді
7. Впр.2 - колективно
Д/З с.48,впр.3

Четвер, 20.02.2024
Тема. Правопис числівників 
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.46,впр.1- усно
5. Прочитати текст і виконати завд на с.47, впр.2
6. Завдання на слайдах.
Д/З. с.47,завд на вибір.


Середа, 19.02.2025
Тема Правопис числівників
Хід уроку. 
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.43,впр.1- письмово. Редагую – з коментуванням.
5. Завд. на слайді - з коментуванням.  
Д/З. с.46,впр.3


Понеділок ,17.02.2024 
Тема. Числівник як самостійна частина мови
Хід уроку. Перевірка д/з.
1. Хвилинка каліграфії.
2. Словникова робота
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.41, правило. Впр. 1 - усно
5. Самостійно с.41,впр.2
6. Впр.3- з коментуванням. Редагую.
7. Впр. 4 - колективно
Д/З с.42,впр.5, правило

П’ятниця, 14.02.2025 
Тема. Складаємо есе на основі власних спостережень за природою.(с.36)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою 
2. Робота з презентацією.
3. Будова тексту есе.
4. Робота в  зошиті с.36,Завд.1-усно; 2,3 – письмово.
5. Складання плану.
6. Запис есе в зошит.


Четвер, 13.02.2025 
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Повторення про прикметник.
     1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4. Завдання на слайдах .
5.  Складання опису предмета .
Д/З. с,38, впр.2.


Середа, 12.02.2025
Тема Діагностична робота з мовної теми «Частини мови. Прикметник»
Хід уроку.
Діагностувальна робота «Прикметник»
1.
1. Прикметники вказують на:
а) ознаку; б) дію; в) назву предмета

2. З якою частиною мови прикметник зв’язується у реченні?
а) з дієсловом, б) з прийменником, в) з іменником.

3. Познач рядок прикметників-синонімів.

а) радісний, веселий, усміхнений;

б) широкий, вузький, рідний, чужий;

в) сильний, гарний, розумний.

4. Добери антоніми:
Нове взуття -__________________взуття,
теплий день - __________________день,
старі дерева - __________________дерева.

5. Розподіли прикметники в три стовпчики за родами
Чесний, людяна, правдиве, слухняна, веселий, радісне, яскраве, сонячний, красива

6. Запиши прикметники у множині
Заячий - ________________
Високе - ________________
Хмарна - ________________

7. Подані словосполучення заміни на словосполучення з прикметниками.
Пісня мами –__________________________________________________,
кора дуба – ___________________________________________________,
сітка з металу –________________________________________________

8. До кожного іменника добери 2-3 прикметники:
Зима -__________________________________________________________
Сніг -__________________________________________________________
Ставок - __________________________________________________________

2.

9. Спиши словосполучення, дописуючи закінчення прикметників. Вгорі надпиши рід цих прикметників.
Несподіван__ щастя, надійн___ товариш, яскрав___ квітка.

10. Спиши речення. Підкресли прикметники та визнач їх відмінок.
Маленькі діти довго гуляли на свіжому повітрі. У сосновому лісі діти бачили прудку білочку. Земля вкрита пухнастою ковдрою. Он полетів ключ перелітних птахів.

3. Самоперевірка.

Д/З. с.,впр.


Понеділок, 10.02.2025

Тема. Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Словникова робота

4. Робота з презентацією. Гра « Встав пропущений суфікс»

5. Робота з підручником с.36,впр.1- письмово

6. Самостійно с.36,впр.2

7. Впр.3 – з коментуванням

8. Впр.4 - самостійно



Д/З с.38,впр.1

 Четвер, 06.02.2025 

Тема. Правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією. 

4.Робота з підручником с.34,правило

5. Впр.2- списати назви пам’яток України в алфавітному порядку.

6. Впр.4 -усно

7.Впр.5 - письмово

Д/З. с.36,впр.7.


Середа, 05.02.2025

Тема Відмінювання прикметників у множині

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією. Гра « Сніжки»

4.     Робота по підручнику, с.30, таблиця.

5.     Впр.1- письмово.  Впр.2 - усно

6.      С.31, впр. 3- з коментуванням. 

7.     Сам. робота – впр.4

Д/З. с.32, завдання на вибір.

Понеділок, 03.02.2025

Тема. Давальний і місцевий відмінки

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.29, таблиця

6.     Самостійно с.30,впр.5

7.     Колективно – завдання на вибір.

Д/З с.30,впр.6

П’ятниця, 31.01.2025

Тема. Здійснюємо вибірковий переказ з елементами опису.(с.30)

Хід уроку.

1.     Робота з загадкою

2.     Робота з презентацією.

3.     Знайомство з текстом О.Копиленка « Перші сніжинки».

4.     Робота над питаннями.

5.     Задвання 3-6- колективно

6.     Складання плану.

7.     Усний переказ тексту

8.     Запис переказу з творчим доповненням – описом сніжинок.

Самоперевірка 

Четвер,  30.01.2025

Тема. Відмінювання прикметників жіночого роду

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с27,впр.1- з коментуванням

5. С.28, впр.2 – усно

6. Впр.3 - самостійно.

Д/З. с29,завд на вибір.

Середа, 29.01.2025

Тема Відмінювання прикметників середнього роду

 

Хід уроку. Перевірка д/з.

1.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

2.     Робота з презентацією.

3.     Робота по підручнику, с.26,впр.1 -  з коментуванням

4.      С.26, впр 2- усно.  Впр. 3- з коментуванням

5.     С.27,впр.5- самостійно

Д/З. с.27,впр.6

 Понеділок 27.01.2025

Тема. Відмінювання прикметників чоловічого роду

Хід уроку. Перевірка д/з.

1.     Хвилинка каліграфії.

2.     Словникова робота

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота з підручником с.23, таблиця -усно

5.     С.24,впр.6 -колективно

6.     Самостійно с.24,впр.7

7.     С.25, таблиця – усно

8.     Впр.9- письмово з коментуванням

Д/З с.25, впр.10

Четвер, 23.01.2025  

Тема. Відмінювання прикметників чоловічого роду

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.22,впр.1- письмово

5. Вправа 2,3 - усно.

6. Сам.робота впр.4

Д/З. с.23, впр.5

Середа, 22.01.2025 

Тема Початкова форма прикметників.

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3. Робота з презентацією.

4. Робота по підручнику, с.19.впр.1

5. С. 21- пишу для себе.  

Д/З. с.21,завд. на вибір



Понеділок 20.01.2025 

Тема. Відмінювання прикметників в однині

Хід уроку.

1. Перевірка д/з. 

2. Хвилинка каліграфії.

3. Словникова робота

4. Робота з презентацією.

5. Робота з підручником с.14,впр.1- усно

6. Колективно с.15, впр.2

7. Самостійно с.15,впр.4

Д/З с.15, впр.4(редагую)


Четвер, 26.12.2024

Тема. Підсумковий урок за I семестр

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота зі слайдами .

Д/З. завд.на слайді.

Середа, 25.12.2024

Тема Змінювання прикметників за числами та родами

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.9, впр.1-2

5.      С.9- правило

6.     Самостійно – впр.3 

Д/З. с.10, впр. 4

 Понеділок, 23.12.2024 

Тема. Прикметник як частина мови

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Словникова робота

4. Робота з презентацією.

5. Робота з підручником с.6,впр.1-2

6. Самостійно впр.3

Д/З с.7,впр.5


Четвер, 19.12.2024

Тема. Аналіз діагностичної роботи. Повторення  про іменник.

     1.Аналіз д/р.

     2.Робота над помилками

3.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

4.Робота з презентацією.

5. Завдання на слайдах.

Д/З. с127, пишу для себе.


Середа, 18.12.2024

Тема Діагностична робота з мовної теми

«Частини мови. Іменник»

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Повторення правил роботи під час діагностувальної роботи.

3.     Робота з презентацією.

4.     Самостійне виконання завдань.

5.     Вибери правильну  відповідь.

1.Іменник – це …

а) частина мови, яка називає предмет і відповідає на питання хто? або що?;

б)  частина мови, яка вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який?, яка?;

в) частина мови, яка називає дію предмета і відповідає на питання що робити?

2. Познач рядок, у якому всі слова є іменниками.

а) вересень, теплий, ручка; б) зелень, пенал, дуб;

в) вітер, дощовий, зимовий.

3. Познач рядок, у якому всі слова є назвами неістот.

 а) вересень, кіт, ручка;  б) тато, річка, дуб;  в) вітер, день, книга.

4. Познач рядок, у якому всі іменники чоловічого роду.

 а) осінь, ліс, рік;   б) дуб, лев, стіл; в) сонце, зима, рік.

5. Запиши подані іменники у давальному відмінку однини. Познач закінчення.

гілка - _______________________   

осінь - ______________________

дорога - _____________________    

кінь - _______________________

муха - _______________________  

 колір - ______________________

6.  Спиши  текст. Підкресли іменники. Познач рід.

Спить зимовий ліс. Скуті холодом, застигли могутні дуби. Липи розкинули тонкі гілочки. Мовчки дрімають шумливі сосни. Інколи пролунає дрібне стукотіння дятла .

7. Спиши текст, ставлячи іменники в потрібному відмінку. Підкресли іменники. Познач їх відмінок.

Зимового (ранок) ми зібралися на шкільному подвір’ї. Сьогодні у нас лижна прогулянка. Бадьорим (крок) з лижами на (плече) ми ідемо за село. Яскраве сонячне проміння освітлює (околиця). Дерева стоять у пухнастому (вбрання).

8. Склади розповідь за малюнком (3-4 речення).

6.     Самоперевірка

Д/З.


Понеділок, 16.12.2024

Тема. Відмінювання іменників у множині

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Завдання на слайдах

6.     Самостійно завд. на слайді

Д/З  завд. на слайді

П’ятниця, 13.12.2024

Тема. Вибірково переказуємо текст.(с.25)

Хід уроку.

1.     Робота з скоромовкою.

2.     Робота з презентацією. Знайомство з письменником.

3.     Будова тексту с.25,завд.2-4.

4.     Робота з текстом – завд.5-8

5.     Складання плану переказу

6.     Самостійне складання розповіді.

7.     Самоперевірка 

Четвер, 12.12.2024

Тема. Звертання. Відмінювання іменників у множині.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с126.,впр.2

5. Сам.робота, впр.3.

Д/З. с126,впр.5.

Середа, 11.12.2024  

Тема Місцевий відмінок іменників  Кличний відмінок іменників.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.120,впр.1-3-усно

5.      С.121, Впр.4- з коментуванням. 

6.     С.125,впр.1-усно; впр.2-3-письмово

Д/З. с.124,впр.8

Понеділок, 09.12.2024

Тема. Знахідний відмінок іменників. Орудний відмінок іменників

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.107,впр.1,2- досліди

6.     Самостійно с.108,впр.3

7.     Досліди орудний відмінок- с.114,впр.1,2

8.     Самостійно впр.4

9.     Порівняй впр.6

Д/З с.116,впр.8

Четвер, 05.12.2024

Тема. Як розрізняти давальний і місцевий відмінки іменників.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.105,впр.6- колективно

5.  Робота зі схемою на с.105- як розрізняти відмінки

6.С.106, впр.7 – досліджуємо медіа

Д/З. с,106,впр.8.

Середа, 04.12.2024

Тема Давальний відмінок іменників

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.101,впр1-усно

5.      С.102, Впр2,3- з коментуванням. 

6.     Самостійно – завд на слайдах

Д/З. с.102,впр. 5

 Понеділок 02.12.2024

Тема. Родовий відмінок іменників

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.99,впр.6-усно

6.     с.100,впр.7,8- з коментуванням

7.     Впр.9-усно

8.     Вчимося розрізняти Р. і З.відмінки- впр.11

9.     Самостійно – завд. на слайді

Д/З с.101, впр.12.

П’ятниця, 29.11.2024

Тема. Складаємо письмове висловлювання.(с.21)

Хід уроку.

1.     Робота з загадкою

2.     Робота з презентацією.

3.     Робота в зошиті с.21,завд.1-3

4.     Робота з текстом завд.4.

5.     С.22- розглянути фото пам’ятників ,які людина оставила собакам.

6.     Складання і написання твору – міркування « Чому ми любимо собак?

7.     Самооцінювання. 

Четвер, 28.11.2024  

Тема. Родовий відмінок іменників

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.97,впр.1-усно

5.Сам. робота – с.98,впр.2.

6.Впр.3,4 -усно.Впр.5 – з коментуванням.

Д/З. с.99,впр.5(пишу для себе-завд на вибір).

Середа, 27.11.2024

Тема Аналіз діагностувальної роботи.

Відмінювання іменників. Називний відмінок іменників

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.94,впр.1

5.      С. 94,Впр.3- з коментуванням. 

6.     С.95,впр.1,3 - усно

 Д/З. с.94, вив.відмінки.С.95,впр.4

Понеділок, 25.11.2024 

Тема. Діагностична робота:диктант із завданням з мовної теми

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Робота з презентацією.

3. Правила написання роботи..

4. Текст диктанту

                                             Хліб

       Серед домашніх оберегів найпочесніше місце займав хліб. Це символ сонця та життя. Працьовиті руки хліборобів дбають про те, щоб вчас¬но на нашому столі з'являвся хліб. Їхня праця важка й тривала.

    В усі часи хліб був святим. У кожному народному обряді не обходилися без нього. Запашною паляницею зустрічали гостей, благословляли молодих, проводжа¬ли померлих. 

У кожній хаті лежав на столі хліб, накритий руш¬ником. Це був символ української гостинності. Треба зберігати цю важливу традицію мудрого українського народу. 

5. Виконання роботи

6. Самооцінювання


Четвер, 21.11.2024 4 

Тема. Рід іменників

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Завдання на слайдах.

Д/З. завд. на слайді.


Середа, 20.11.2024

Тема Змінювання іменників за числами. Однина і множина.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.93,впр.7,8

5.      С.93,впр.9 – з кометуванням. 

Д/З. с.93,впр.10(редагую)

Понеділок. 18.11.2024

Тема. Іменник як самостійна частина мови

Хід уроку. Вісімнадцяте

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.90-92,впр.1,2- колективно

6.     Самостійно с.91,впр.3

Д/З с.92,впр.4; вив. правило 

П’ятниця, 15.11.2024

Тема. Складаємо зв’язані між собою речення, що описують зміст фотоілюстрації.(с.16)

Хід уроку.

1.     Робота з текстом с.16.

2.     Робота з презентацією.

3.     Розглянути малюнки видатних пам’яток України.

4.     Робота в зошиті с.17,завд 2-3- письмово; завд.4 – усно.

5.     Самостійна робота с.19,завд.5 

Четвер, 14.11.2024  

Тема. Самостійні та службові частини мови.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.89,впр.1,2-усно

5.Впр.3,4 - письмово.

Д/З. с,90, впр.5

Середа, 13.11.2024 

Тема Творення складних слів.

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3. Робота з презентацією.

4. Робота по підручнику  с.80,впр.1-усно

5. Впр. 2 - з коментуванням.  

6. Впр. 3,4 – колективно. 

Д/З. с.85,впр.7


 Понеділок, 11.11.2024  

Тема. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів

Хід уроку.

1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Усне опитування.

4. Робота з презентацією.

5. Робота з підручником с.78,впр.1,2

6. Самостійно с.79,впр.4.

7. Завдання на слайдах.

Д/З с.79, впр.6.


Четвер, 31.10.2024

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.  Повторення про будову слова.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.78,впр.1,2-усно

5.Впр.3-5-письмово

Д/З. с,78,впр.6

Середа, 30.10.2024

Тема Діагностична робота: списування

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.      Самостійне списування тексту із завданнями. 

5.     Самоперевірка

Діагностична робота 

Списування

1.   Прочитай текст. Добери і запиши заголовок.

_____________________________________

Тихо(в)лісі,тихо… Вітерзаснувзатихітількизрідкаколишетьсясередзеленоголистя. Він колише(ц/тьс)я й цілує листя, а воно тр(е/и)мтить і в(ь/’)ється під його поцілунками. Але це тільки на хвилину, на одну малесеньку хвилиночку, а там знов усе засне, умре, ніде ніщо (не)ворухнеться, (не)стрепенеться.  А сонячне промі(н/нн)я падає на в(е/и)рховіття д(е/и)рев, силкується досягти (в)низ у гущавину, аж туди, де могутнє корі(н/нн)я глибоко вганяється в с(е/и)ру землю.

За Борисом Грінченком

 

2.   Спиши текст, розкриваючи дужки і вставляючи відповідні букви. Друге речення розділи на слова, вставляючи розділові знаки.

3.   Випиши із тексту словосполучення, які вжито в переносному значенні.

4.   Випиши із тексту по два іменники.

Чоловічий рід                   Жіночий рід                                     Середній рід

5.   До слова вітер добери спільнокореневі іменники. Познач корінь.

Д/З. без завдання

Понеділок. 28.10.2024

Тема. Поняття про фразеологізми. Уживання фразеологізмів.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.72,впр.1-3-усно

6.     Самостійно с.73,впр.4-письмово

7.     С.74,впр.1,2- колективно

8.     Самостійно- впр.3

Д/З с.75,впр.4

П’ятниця, 25.10.2024

Тема. Складаємо порівняльний опис.(с.12)

Хід уроку.

1.     Робота з загадкою

2.     Робота з презентацією.

3.     Будова тексту, види текстів..

4.     Робота в зошиті с.12(1)-усно

5.     С.13(2)- письмово

6.     С.14(3-6)

7.     Сам.робота с.15(7)

Четвер, 24.10.2024

Тема. Антоніми.

     1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.68,впр.1.2

5. Завдання на слайдах

Д/З. с.69,впр.4.

Середа, 23.10.2024

Тема Синоніми.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.65.впр.1-письмово; впр.2-усно

5.      Впр. 3 - з коментуванням.

6.     Завд.на слайдах.

Д/З. с.66,впр.4

Понеділок, 21.10.2024  

Тема. Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.61,впр.1- досліди

6.     Знайомство з етимологічним словником.с.62,впр.2,3

7.     Самостійно с.64,впр.7

Д/З с. 64,впр.8


Четвер, 17.10.2024
Тема. Багатозначні слова й омоніми
1.Перевірка дом. завд.
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4.Робота з підручником с.59.впр.1
5. Робота з тлумачним словником
6.Впр.2- з поясненням
7.впр. 3- з коментуванням
Д/З. с.61,впр.4

Середа, 16.10.2024

Укр. мова

Тема. Аналіз діагностувальної роботи

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова

Хід уроку.

1.     Аналіз діагностувальної роботи..

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Повторення про значення слова.

5.     Робота по підручнику, с.57

6.     Впр.3 - з коментуванням.

7.     Завдання на слайдах.

Д/З. с.59,впр.4

14.10.2024
Тема. Діагностична робота. Письмовий переказ.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Слухання тексту « Горобець»
6. Робота з опорними словами
7. Складання плану. Переказ тексту за малюнками..
8. Самостійний запис переказу.
9. Самоперевірка.
Д/З без завдання

11.10.2024
Тема. Складаємо записки.(с.9)

Хід уроку.

1. Робота з презентацією.

2. Будова записки.

3. Робота в зошиті с.9

4. Самостійне складання записки

10.10.2024

Тема. Правопис слів з орфограмою апостроф.

1.Перевірка дом. завд.

2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.Робота з презентацією.

4.Робота з підручником с.54,впр.1

5. Прочитати текст і виконати завд на с.55

Д/З. с55,завд на вибір(2).

09.10.2024
Тема Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.50-51
5. Впр 4- з коментуванням.
6. С.51,впр.1; с.54,впр.4
Д/З. с.51,впр.5

07.10.2024 

Тема. Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.46,впр.1.; с.47,впр.2; с.50,впр.1

6.     Самостійно с.51,впр.3

Д/З с.49, завд 2( на вибір)


03.10.2024

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.

1. Перевірка дом. завд.

2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3. Робота з презентацією.

4. Робота з підручником с.43,впр.1- колективно

5. Впр.2– самостійно.Впр.3 – усно

6. С.44,впр.1- колективно; впр.4- з коментуванням

Д/З. с. 46,впр.7


02.10.2024

Тема. Діагностична робота. Усний твір. Повторення. Однорідні члени речення.

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Повторення про будову тексту.Правила складання твору.

5.     Робота по підручнику, с.41-43,впр.1,2 – колективно.

6.     Впр.3- з коментуванням.

7.     Завдання на слайдах.

Д/З. с.43,впр.6

30.09.2024

Тема. Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Словникова робота

4.     Робота з презентацією.

5.     Робота з підручником с.39-40,впр.1-4

6.     Самостійно впр.3

Д/З с.40,впр.5

27.09.2024

Тема. Докладно переказуємо текст за колективно складеним планом.(с.6)

Хід уроку.

1.     Робота з загадкою

2.     Робота з презентацією.

3.     Робота по зошиту  с.6-7

4.     Самостійний запис переказу.


25.09.2024

Тема. Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і

Хід уроку.

1.     Перевірка д/з.

2.     Хвилинка каліграфії і словникова робота.

3.     Робота з презентацією.

4.     Робота по підручнику, с.35, впр.1(усно); с.36,впр.2-5(письмово)

5.     Завдання на слайдах.

Д/З. с.37,впр.6


19.09.2024
Тема. Писемне мовлення. Роди літератури.Есе
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.28-29,впр.1,2; с.30-31,впр.1-3

18.09.2024
Аналіз діагностичної роботи.
Ситуація спілкування. Діалог і монолог.
Тема.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.25- 27
5. Завдання на слайдах.
Д/З. с.27,впр.3

16.09.2024
Тема. Діагностична робота складання діалогу (письмово)
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота з алгоритмом написання діалогу
6. Самостійне складання діалогу на вибрану тему(письмово)
7. Самоперевірка.
Д/З без завдання

13/09/2024
Тема. Ставимо запитання і даємо відповіді до тексту.(с.3)
Хід уроку.
1. Знайомство з зошитом « Мандруємо зі словом-4 клас».
2. Робота з загадкою
3. Робота в зошиті с.3-5 .
4. Відео про Полярну зірку. Хто такий астроном?
5. Сам.виконання завдання 6.

Четвер, 12.09.2024
Тема. Ситуація спілкування. Стилі мовлення
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.23,впр.1; с.24,впр.2
Д/З. с.25,впр.4

11.09.2024
Тема. Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 21-23
Д/З. с.23,впр.5

09.09.2024
Тема. Повторення. Текст. Речення. Слово
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику 16-17
6. Порівняння паперової та електронної книжки.
Д/З с.17,впр.3

05.09.2024
2.Укр. мова
Тема. Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Самостійно с.12,впр.1

02.09.2024 
2. Укр. мова
Тема. Я вивчаю українську мову
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.6-7
Д/З с.7,впр.5