16.05.2024
Тема: Basic speaking practice. Практика говоріння
Reading for pleasure. Читання заради втіхи
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
15.05.2024
Тема: Basic speaking practice. Практика говоріння
Reading for pleasure. Читання заради втіхи
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
14.05.2024
Тема: Vocabulary. Лексичний запас (1.5)
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням та виконати квіз після нього:
09.05.2024
Тема: Phonics spelling practice. Тренуємося вимовляти фонікси
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням:
08.05.2024
Тема: Vocabulary. Лексичний запас (1.4)
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням та виконати квіз після нього:
07.05.2024
Тема: Vocabulary. Лексичний запас (1.3)
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням та виконати квіз після нього:
02.05.2024
Тема: Vocabulary. Лексичний запас (1.2)
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок за посиланням та виконати квіз після нього:
01.05.2024
Тема: Vocabulary. Лексичний запас (1.1)
Домашнє завдання:
Переглянути відео-урок та виконати квіз після нього:
30.04.2024
Тема: Irregular verbs. Неправильні дієслова. Практика
Домашнє завдання:
Виконати квіз за посиланням:
25.04.2024
Тема: Irregular verbs. Неправильні дієслова
Домашнє завдання:
Переглянути відео за посиланням:
24.04.2024
Тема: On the move (У русі) Мандрівка
Домашнє завдання:
Переглянути відео за посиланням:
23.04.2024
Тема: On the move (У русі) Revision. Повторення вивченого
Домашнє завдання:
11.04.2024
Тема: On the move (У русі) Revision. Повторення вивченого
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
10.04.2024
Тема: On the move (У русі) Storytime. Час оповідання «Потяг з Уейльса прибуває»
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
09.04.2024
Тема: On the move (У русі) Storytime. Час оповідання «Потяг з Уейльса прибуває»
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
прочитати:
to miss [міс] – 1) сумувати (за кимось); 2) пропускати (щось)
to need [нід] – потребувати
railway station [рейлуей стейшн] – залізничний вокзал
04.04.2024
Тема: On the move (У русі) Гість з України
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
03.04.2024
Тема: On the move (У русі) Гість з України
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
02.04.2024
Тема: On the move (У русі) Як нам дістатися до залізниці
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
прочитати:
tram [трем] – трамвай
trolleybus [тролібес] – тролейбус
28.03.2024
Тема: On the move (У русі) Наші рейси
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
27.03.2024
Тема: On the move (У русі) Наші рейси
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
послухати та повторити слова за диктором,
потім прочитати:
luggage [лаґґеч] – багаж
ticket office [тікет офіс] – каса
timetable board [таймтейбл борд] – розклад рейсів
airport [ейрпорт] – аеропорт
bus station [бас стейшн] – автобусна зупинка
26.03.2024
Тема: On the move (У русі) Чому подорожувати
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
21.03.2024
Тема: On the move (У русі) Чому подорожувати?
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
вимовляти наступні слова (та виписати їх у словничок):
ticket [тікет] – квиток
passenger [песенджер] – пасажир
suitcase [сюткейз] – валіза
to pack [пек] – пакувати
20.03.2024
Тема: On the move (У русі) У довідковому бюро
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
19.03.2024
Тема: On the move (У русі) У довідковому бюро
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
14.03.2024
Тема: On the move (У русі) Використовуємо словничок до теми
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
arrive [еррайв] – прибувати
leave [лів] – від’їжати
platform [платформ] – платформа
information desk [інформейшн деск] – довідкове бюро
13.03.2024
Тема: On the move (У русі) Чим я подорожував (-ла)
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
12.03.2024
Тема: On the move (У русі) Види пересування
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
07.03.2024
Тема: On the move (У русі) Транспорт, яким ми подорожуємо
Домашнє завдання: 1) переглянути відео-урок за посиланням:
вимовляти слова, що позначають транспорт:
by train [бай трейн] – потягом
by plane [бай плейн] – літаком
by boat [бай боут] – човном
by car [бай кар] – машиною
by taxi [бай таксі] – таксі
on foot [он фут] – пішки
06.03.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Into your portfolio. У твоє портфоліо
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
05.03.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Повторення вивченого
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
22.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Тварини з усього світу
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
21.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Ступені порівняння прикметників
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
20.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Ферма дядька Фреда
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
15.02.2024
Тема: The world of Nature (Світ природи) Storytime. Час оповідання «Ферма моїх
тітки та дядька»
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
14.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Тваринки, що проживають у різних
кліматичних поясах
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
13.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Явища природи / Ступені порівняння
прикметників
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
08.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Явища природи
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
07.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Твоя улюблена пора року
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
06.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Ступені порівняння прикметників
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
01.02.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Утворення простого минулого часу разом з
“did” та закінченням -ed
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
31.01.2024
Тема: The world of nature (Світ природи) Зимові активності
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
наступні слова та фрази:
snowflakes [сноуфлейкс] – сніжинки
ski [скі] – кататися на лижах
skate [скейт] – кататися на ковзанах
play snowballs [плей сноуболс] – грати у сніжки
sledge [следж] – кататися на санях
make a snowman [мейк е сноумен] – ліпити сніговика
30.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Into your portfolio. У твоє
портфоліо
Домашнє завдання: переглянути-відео урок за посиланням:
25.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Повторення вивченого матеріалу
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
24.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Storytime. Час оповідання
“Твій діагноз – тест з математики”
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
23.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Турбота про себе
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
18.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло)
Домашнє завдання ⬇️
та повторити за диктором ⬆️ деякі слова та фрази:
I’ve got a runny nose [ай’ф ґот е ранні ноуз] – у мене нежить
Paper tissues [пейпер тіш’юс] – паперові рушники
Hanky [хенкі] – хустка
Towel [тоуел] – рушник
Ст. 80 (підручник), впр. 5 – прочитати частинки речення, а потім з’єднати:
I.
I’ve got a sore throat. Ай’ф ґот е сор трот. У мене хворе горло.
I think I’ve got a temperature. Ай сінк Ай’ф ґот е темпераче. Думаю, у мене температура.
I’ve got a runny nose. Ай’ф ґот е ранні ноуз. У мене нежить.
I cough a lot. Ай каф е лот. Я багато кашляю.
II.
Here’s a paper tissue. Хір’с е пейпер тіш’юс. Ось паперові рушники.
Here’s some hot tea. Хір’с сам хот ті. Ось трохи чаю.
Here’s some honey. Хір’с сам хані. Ось трохи меду.
Here’s the thermometer. Хір’с зе термометр. Ось термометр.
17.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) У лікаря
Домашнє завдання ⬇️
послухати розмову між лікарем та пацієнтом ⬆️ та розставити репліки у правильному
порядку.
16.01.2024
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Поради, як подолати хвороби
Домашнє завдання ⬇️
послухати та повторити за диктором невеликі діалоги (ст. 78, впр. 1)
o Ст. 78 (підручник), впр. 4 – прочитати, перекласти проблеми та варіанти їх вирішення і
з’єднати їх.
28.12.2023
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Я погано почуваюся
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
Підручник: ст. 76, впр. 1 – повторити за диктором ⬆️ слова з вправи, потім прочитати їх
самостійно:
Stomach ache [стомек ейк] – біль у шлунку
Headache [хед ейк] – головний біль
Toothache [туз ейк] – зубний біль
Sore throat [сор трот] – біль у горлі
Cough [каф] – кашель
Cold [колд] – простуда
High temperature [хай темпераче] – висока температура
Broken leg [брокен леґ] – зламана нога
27.12.2023
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Як правильно чистити зуби?
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
26.12.2023
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Моя ранкова рутина
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
Підручник: ст. 73, впр. 3 – потренуватися говорити, а потім вивчити наступні фрази:
1. To get a good sleep [Ту ґет е ґуд сліп] – добре виспатися
2. To do morning exercises [Ту ду монін ексесайзес] – робити ранкову гімнастику
3. To wash hands [Ту вош хендс] – мити руки
4. To eat good food [Ту іт ґуд фуд] – їсти здорову їжу
5. To brush teeth [Ту браш тіз] – чистити зуби
21.12.2023
Тема: Health and body care (здоров’я та турбота про тіло) Що ти робиш для свого тіла?
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
Підручник: ст. 72, впр. 1 – потренуватися вимовляти назви продуктів :
Apples [еплс] – яблука
Hamburgers [ґамбурґерс] – гамбургери
Milk [мілк] – молоко
Chocolate [чоклет] – шоколад
Water [вотер] – вода
Cola [кола] – кола
Lollipops [лаліпапс] – льодяник
Spinach [спінеч] – шпинат
Ст. 7, впр. 5 – потренуватися вимовляти наступні слова:
Back [бек] – спина
Knees [ніс] - коліна
Fingers [фінґерс] - пальці
Legs [леґс] – ноги
Eyes [айс] - очі
Arms [армс] - руки
Toes [тос] – пальці на ногах
⬆️⬇️ - утворити з поданих слів команди та записати їх. Наприклад: roll your eyes.
Stretch [стретч] – розтягнути
Touch [тач] – доторкнутися
Roll [рол] – покрутити
20.12.2023
Тема: Health and body care (Здоров’я та турбота про тіло) Поради Ліззі
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
19.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) У твоє портфоліо
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
Підручник: ст. 69, впр. 3 – прочитати, а потім створити за зразком запрошення до Дня
Народження
14.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) Повторення
ними, доповнити речення тим, чого не вистачає
13.12.2023
Тема: Day by day (З дня у день) За столом
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
диктором, прочитати розмову; записати у зошит наступні фрази:
Enjoy your meal! [Енджой йор міл] – Смачного!
Pass me some salad, please [Пес мі сам селед, пліз] – Передай, мені салат, будь ласка
Here you are [Хір ю ар] – Ось ти де
13.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) Час оповідання
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
кожної репліки та прочитати, ст. 65 – розглянути граматику разом зі Смайликом (зелена
рамочка), впр. 5 – скласти список “Що мені потрібно для вечірки?” (сформулювати
українською)
12.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) Найкращий день у році
Домашнє завдання: переглянути відео за посиланням:
07.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) Скільки це коштує?
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
Підручник: ст. 62, впр. 1 – прочитати; навчитися вимовляти наступні слова та фрази:
Money [мані] – гроші
How much money do you need? [Хау мач мані ду ю нід?] – Скільки грошей тобі потрібно?
How much is it? [Хау мач із іт?] – Скільки це коштує?
How much are the? [Хау мач ар зей?] – Скільки вони коштують?
06.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) Скільки продуктів тобі потрібно? / використовуємо
фразові конструкції «How much», «How many»
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
Підручник: ст. 61, впр. 1 – проглянути діалог, знайти та виписати назви продуктів з тексту
05.12.2023
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!) У продуктовому магазині / вчимося
використовувати «there is» та «there are»
Домашнє завдання: переглянути відео-урок за посиланням:
Тема: Let’s celebrate! (Нумо святкувати!). Ти прийдеш до мене на свято?