Математика 4


П’ятниця, 13.06.2025

Тема. Повторення. Підсумковий урок за рік

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Завд.на слайдах.

Д/З  

Четвер, 12.06.2025 

Тема. Повторення . Розв’язуємо задачі

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант

4.Завдання на слайдах.

Д/З. Завдання на слайді.

Середа, 11.06.2025

Тема. Повторення  Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування.

    4. Завд на слайдах.

    5..Робота з підручником с.133,№1,2 - письмово

     6. №3,4-  з коментуванням  

Д/З. завд на слайді.

Вівторок, 10.06.2025

Тема. Повторення прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.132,№1-2- письмово

5.№3 – з коментуванням

6.  Сам.робота   завд.на слайді.

Д/З. завд на слайді

Понеділок, 09.06.2025

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я»

Хід уроку.

1.     Аналіз діагностувальної роботи.

2.     Усний рахунок

3.     Хвилинка каліграфії.

4.     Переглянути презентацію

5.     Робота з підручником с. 131.

6.     Робота в групах.

7.     Завд. на слайдах

Д/З завд.на слайді

П’ятниця, 06.06.2025

4.     Матем.

Тема. Тематична діагностична робота

1.     Повторення правил написання роботи.

     2.Переглянути презентацію

3. Самостійне виконання завдань.

Завдання 1. Випиши  рівні величини.

8 год          8000 с          доби        480 хв

Завдання 2. Знайди значення виразів письмово. Виконай перевірку

618 х47

25056:72

805х29

81606:402

Завдання 3. Виконай дії з іменованими числами.

8м37см:93+37м25см

Завдання 4. Розв'яжи задачу.

Трансляція фільму тривала 54 хв 12 с. Вона переривалася рекламою, яка зайняла 6 хв 20 с. Яка тривалість фільму без реклами?

Завдання 5. Розв'яжи задачу.

Бюджет музичного кліпу склав 84 750 гривень.  цих грошей витратили на оренду музичної студії.  решти становила заробітна плата оператора. Скільки грошей

 залишилося від бюджету після цих витрат?

Завдання 6. Два рекламні банери мають форму прямокутників. Виконавши обчислення, запиши в таблицю дані, яких бракує.

4. Самоперевірка та самооцінювання

Д/З  
 

Четвер, 05.06.2025

1.     Матем.

Тема. Перевір свої досягнення

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усне опитування.

4.Робота з підручником с.130,№1 -усно. №2-письмово

5.  Сам.робота №3

6. №4- з коментуванням

7.Робота над задачею на слайді

Д/З. завд. на слайді

Середа, 04.06.2025
Тема. Узагальнюємо вивчене про дроби
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с.129,№1-усно.№2,3 - письмово
5. Робота з геом. матеріалом №4.
6. №5(1)- з коментування
Д/З. с.129,№5(2)

Вівторок, 03.06.2025

Тема. Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайд
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.127,№1-усно
5.№2,3 – з коментуванням
6. №4,5(1)- з коментуванням
5. Сам.робота №6(1)
6. Задача на слайді
Д/З. с.127,№5(2);№6(2)

Понеділок, 02.06.2025
Тема. Узагальнюємо вивчене про типові задачі
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.126., задачі №1(1-3)- письмово.
5. Вирази на слайді- з коментуванням.
Д/З с.126,№1(4)

П’ятниця, 30.05.2025
Тема. Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3. Математичний диктант.
4.Переглянути презентацію
5.Робота з підручником с.125,№ 2- з коментуванням.
6. Сам.робота № 4
7. №5-з коментуванням
8. Задачі на слайді
Д/З

Четвер, 29.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на час
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії.
4.Робота з підручником с123.,№1 – з коментуванням
5. Сам.робота №2,3
7.Робота над задачею № 4,8
8. Порівняй вирази №6
Д/З. с124,№5,7

Середа, 28.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на час
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с.121,№1,2 - письмово
5. Робота над задачами № 3-5
6. Вирази №7- з коментуванням
Д/З. с.122.№6,7

Вівторок, 27.05.2025
Тема. Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Усне опитування
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.119,№1,2 – з коментуванням
5.№ 3-5– з коментуванням
6.№7-усно
5. Сам. робота с.120,№8
Д/З. с.120,№9,10

Понеділок, 26.05.2025

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.
Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії»
Хід уроку.
1. Аналіз діагностичної роботи.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.118(завд. проєкту).
5. Завд. на слайдах.
Д/З завд. на слайдах. Обчислити площу своєї кімнати.

П’ятниця, 23.05.2025
Тема. Тематична діагностична робота
1. Повторення правил написання роботи.
2. Зміст роботи.
1. Порівняй дроби.
і ; і ; і

2. Знайди значення виразів.
5600 •40 - 7310 • 30
485640 : 90 + 56 • 24
3. Розв’яжи рівняння.
х – 23156 = 1845 : 5
4.Знайди число, якщо його дорівнює 2 560;
його дорівнює 1245.

5. Знайди периметр і площу шкільного спортивного майданчика, якщо його довжина 20 м, а ширина 10 м.
6.Розв’яжи задачу.
З двох міст одночасно назустріч одна одній вийшли дві групи лижників. Перша група рухалася зі швидкістю 12 км/год, а друга – зі швидкістю 13 км/год. Через 4 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?
3.Самоперревірка та самооцінювання.

Д/З
Четвер, 22.05.2025
Тема. Перевіряємо свої досягнення
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.
4.Робота з підручником с117,№1,3 -усно.
5. Сам.робота №4
7.Робота над задачею №5
8. Рівняння на слайді
Д/З. завд на слайді

Середа, 21.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с.115,№1(1,2) - письмово
5. Скласти задачу за рисунком с.116,№3
6. № 4- з коментуванням
7. Вирази №5- перевірити, які рівності хибні
8. № 6- вирази з іменованими числами.
Д/З. с.115,№2; с.116,№4(2)

Вівторок, 20.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Виконати арифметичні дії на слайді - усно
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.114.№1(1,2)- письмово
5.№ 2– з коментуванням
Д/З. с.114,№3; вирази на слайді.

Понеділок, 19.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.113,№1(1-3)-письмово.
5. Вирази №2(1,2)- з коментуванням.
Д/З с.113,№2(3); задача на слайді.

П’ятниця, 16.05.2025
Тема. Розв’язуємо складені задачі на знаходження числа за величиною його дробу
1. Хвилинка каліграфії 
2. Усний рахунок.
     3.Переглянути презентацію 
4.Робота з підручником с.112,№1 - усно; №2 -з коментуванням.
5. Робота над задачами №3,4
6. Сам.робота  - завд. на слайді.


Четвер, 15.05.2025 
Тема. Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Усне опитування. 
4.Робота з підручником с.111,№ 1,2-письмово
5.  Сам.робота – завд. на слайді
6.Робота над задачею №3
Д/З. завд на слайді


Середа, 14.05.2025
Тема. Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа
Хід уроку.
1.Робота з  презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
    3. Усне опитування. Мат. диктант.
     4.Робота з підручником с109.,№1-3 – письмово з коментуванням
     5. Робота над задачами № 4- усно
     6. Задача №5- письмово
Д/З. с.110,№6


Понеділок, 12.05.2025
Тема. Знаходимо число за величиною його дробу
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с105.,№1,2,3-усно.
5. Робота з алгоритмом с.106
6. № 4(1)- з коментуванням.
7. Робота над задачею №5(1)
Д/З с.106,№4(2); №5(2)

П’ятниця, 09.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії 
3. Усний рахунок.
4. Математичний диктант.
      4.Переглянути презентацію 
5.Робота з підручником с.103,№ 1-з коментуванням.
6. Зістав задачі  № 2
7.Сам. робота №3,4
8. Робота над задачею №7.


Четвер, 08.05.2025
Тема. Знаходимо дріб від числа
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії.
4.Робота з підручником с.101,№ 1-усно. №2-3-письмово
5. Робота над алгоритмом с.102
6. Сам.робота №4(1,2)
7.Робота над задачею №5(1)
Д/З. с.102,№4(3);№5(2)

Середа, 07.05.2025
Тема. Розв’язуємо задачі
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с.100, №1-усно.
5. Робота над задачею №2
6. № 3-з коментуванням
7. Вирази на слайді - самостійно
Д/З. с.100, № 4, 5


Вівторок, 06.05.2025
Тема. Порівнюємо дроби
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.1,2-письмово
5.№3 – з коментуванням
6. №4- сам.робота.
7. Задача на слайді
Д/З. с.99,№5

Понеділок, 05.05.2025
Тема. Порівнюємо дроби
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.97,№1,2- письмово. №3,4-усно
5. Порівняй дроби №5- з коментуванням.
6. Робота над задачами № 6,7
Д/З с.98,№8

П’ятниця, 25.04.2025
Тема. Вивчаємо дроби
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3. Математичний диктант.
4.Переглянути презентацію
5.Робота з підручником с.95,№ 1- усно;
6.№2-5-з коментуванням.
7. Сам.робота №6,7,9
8. Рівняння № 10
9. Робота над задачею № 11
Д/З

Четвер, 24.04.2025 
Тема. Знайомимось із поняттям дробу
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Усне опитування 
4.Робота з підручником с.93,№1-6 -усно.
5.  Сам.робота №7
6.Робота над задачею №8
7. Вирази №9(1)
Д/З. с.94,№9(2)


Середа, 23.04.2025
Тема. Узагальнюємо знання про частини цілого
Хід уроку. 
1.Робота з  презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
    3. Усне опитування. Мат. диктант.
     4.Робота з підручником с.91,№1-4усно.№5 - письмово
     5. №6(1)- задача
     8. № 7- самостійно.
Д/З. с.92,№6(2);№7(2)


Вівторок, 22.04.2025
Тема. Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Усне опитування
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.89,№1,2-усно
5.№ 3– з коментуванням
6. №4- знайди площу фігури на рисунку
5. Сам.робота - №7- накресли коло
Д/З. с.90,№5,6

 Понеділок, 21.04.2025
Тема. Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм2, 1 мм2, 1 м2, 1 км2
Хід уроку. 
1. Усний рахунок 
2. Хвилинка каліграфії.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.87,№1,2-усно.
5. Робота над задачами  №3,4
6. Сам. робота №6
Д/З с.88,№5,7


П’ятниця, 18.04.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них.
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3.Переглянути презентацію
4.Робота з підручником с.85,№1-2 - усно;
5.№- 3 - з коментуванням.
6. Робота над задачею с.86,№ 5
7. Порівняй вирази № 7
8. Сам.робота № 8
Д/З

Четвер, 17.04.2025 
Тема. Дізнаємось про формулу площі прямокутника 
Хід уроку.
1.Робота з  презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
    3. Усний рахунок.
     4.Робота з виразами на слайді
     5. Робота з підручником с.83,№1-3-усно. Робота з правилом.
     6. № 4,5- з коментуванням
     7.  № 6-усно
     8. Робота над задачею № 7
Д/З. с.84,№8, вив. правило


Середа, 16.04.202
Тема. Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.
4.Робота з підручником с.1,2,№ -усно.
5. Сам.робота №3
7. № 4- усно
8. Завд на слайді
Д/З. завд на слайді

Вівторок, 15.04.2025 
Тема. Знайомимось із площею фігури
Хід уроку.
          1.Робота з презентацією.
          2. Хвилинка каліграфії 
          3.Завд на слайді
4.Робота з підручником с. 79,№1-4-усно
5.№ 5 – усно
6. С.80,№6(1)
Д/З. с.80,№6(2);№7

Понеділок, 14.04.2025
Тема. Узагальнюємо знання про геометричні фігури 
Хід уроку.
1. Хвилинка каліграфії. Усне опитування.
2. Переглянути презентацію
3. Робота з підручником с.77,№1,2-усно.№ 3- накреслити
4. №4- знайти периметр
5. Рівняння №7- самостійно
6. Вирази №8(1,2)- з коментуванням.
7. Робота над задачами  №6
Д/З с.78,№5,№8(3,4)

П’ятниця, 11.04.2025
Тема. Аналіз діагностувальної роботи.
Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів»
1. Аналіз діагностувальної роботи
2. Хвилинка каліграфії 
3. Усний рахунок.
      4.Переглянути презентацію 
    5. Завдання на слайдах.
5.Робота з підручником с.76 – робота над проєктом
Д/З  

Четвер, 10.04.2025 
Тема. Тематична діагностична робота
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Повторення правил написання роботи.
Діагностична робота
1. Випиши  вираз, який має найбільше значення.
7 ∙ 100       73 ∙ 100         73 ∙ 10       73 ∙ 10      4500 : 45     4500 : 10
2. Знайди значення добутків письмово.
86 ∙ 53         286 ∙ 53       4286 ∙ 53
3. Знайди значення виразів зі змінною, використавши письмовий прийом.
1) 2048 : х, якщо х = 32;
2) 5508 : с, якщо с = 17.
4. Знайди значення виразів з іменованими числами
7 км 56 м •8=
7 км 56 м • 38=
3 т 45кг: 5 кг=
5. Свою відповідь підтвердь письмовим обчисленням.
Для оформлення виставки художнику виділили 23800 грн. Чи зможе він на ці гроші придбати 450 однакових балончиків із фарбою за ціною 52 грн? 
6. Розв’яжи задачу
Подруги Оля та Юля вирішили зустрітися. Вони одночасно вирушили від своїх будинків назустріч одна одній. Оля рухалася зі швидкістю 80 м/хв, а Юля – 70 м/хв. За 10 хв подруги зустрілися. Яка відстань між їхніми будинками?
4. Самоперевірка та самооцінювання

Середа, 09.04.2025
Тема. Перевіряємо свої досягнення
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування.
4.Робота з підручником с75.,№1,2- усно.
5. №3- знайти помилку в обчисленні
6. Розбір задачі № 4(1)- колективно
7. Вирази на слайді.
Д/З. с.75,№4(2); вирази на слайді.

Вівторок, 08.04.2025
Тема. Повторюємо вивчене
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.73,№1- усно
5.№ 2 – задачі розв’язати двома способами
6. № 3(1)- досліджуємо задачу
7. Сам.робота с.74,№4(1,2)
Д/З. с.73,№2(3);с.74,№4(3)

Понеділок, 07.04.2025
Тема. Досліджуємо задачі на процеси
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Усний рахунок.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.72,№1- обрати задачу і розв’язати її.
5. Рівняння №2(1)- з коментуванням;№2(2) - самостійно.
6. Вирази № 4(1)- з коментуванням.
Д/З с.72,№3,№4(2)

П’ятниця, 04.04.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на процеси   
1. Хвилинка каліграфії 
2. Усний рахунок.
3. Усне опитування.
      4.Переглянути презентацію 
5.Робота з підручником с.71,№1 – письмово
6. № 2-з коментування.
7. Сам.робота  № 3
Д/З  


Четвер, 03.04.2025
Тема. Узагальнюємо задачі на процеси
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії.
4.Робота з підручником с69.,№ 1-усно.
5.Робота над задачею №2
6. Вирази з іменованими числами №3
7. Рівняння №4
8. Нерівності №5
Д/З. с.70,№6,7

Середа, 02.04.2025
Тема. Виконуємо ділення з остачею
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування.
4.Робота з підручником с.67,№1-усно
5.№2(1,2) – з коментуванням
6. Робота над задачами №3,4
Д/З. с.67,№2(3);с.68, №5.

Вівторок, 01.04.2025
Тема. Множимо і ділимо іменовані числа
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Усне опитування
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.65,№1(1)- усно; № 1(2) - письмово
5.№2 – з коментуванням
6. Робота над задачами №3,4
Д/З. с.66, №5,6.



Понеділок, 31.03.2025
Тема. Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.63,№1-усно.
5. Вирази №2,3,4(1,2)- з коментуванням.
6. Робота над задачами №5,6
7. Сам. робота с.64,№7(1)
Д/З с.63,№4(3);с.64,№7(2)

П’ятниця, 28.03.2025
Тема. Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху
1. Хвилинка каліграфії 
2. Усне опитування.
     3..Переглянути презентацію 
4.Робота з підручником с61.,№1 – усно
5. № 2-розв’язування задачі двома способами.
6. Ознайомлення з планом розв’язування задачі на рух двох тіл у різних напрямках
7.Сам.робота  с.62,№5
Д/З  Вив. план розв’язування задачі.
 
Четвер, 27.03.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху двома способами 
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Усне опитування
4. Завд. на слайді – вирази з перевіркою і коментуванням.
5. Задача на повторення( на слайді). 
6.Робота з підручником с.60,№ 1- письмово
7. Розбираємо два способи розв’язування задач
Д/З. с. 60,№ 2


Середа, 26.03.2025
Тема. Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами
Хід уроку.
1.Робота з  презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
    3. Усне опитування.
     4.Робота з підручником с.58,№1- письмово( досліджуємо задачі)
     5. Досліджуємо план розв’язування задачі.
     6. № 2- розв’язуємо двома способами
     7. Вирази №3(1)
Д/З. с.59, № 3(2,3); завд на слайді


Вівторок, 25.03.2025
Тема. Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху
Хід уроку.
          1.Робота з презентацією.
          2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії 
4.Робота з підручником с.56,№1- досліджуємо задачу
5.№ 2– з коментуванням
6. Досліджуємо план розв’язування задачі
5. Сам.робота   с.57,№4(1,2)
Д/З. с.57,№3,№4(3)



Понеділок, 24.03.2025
Тема. Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань
Хід уроку.
1. Усний рахунок 
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.54,№1,2- письмово.
5. Вирази №3(1,2)- з коментуванням.
6. Робота над алгоритмом задач с.55
Д/З с.55,№3(3,4);№4


П’ятниця, 21.03.2025
Тема. Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3. Математичний диктант.
4.Переглянути презентацію
5.Робота з підручником с.53,№ 1- письмово
6. Вирази – на слайді з коментуванням
7. Задача №2- колективно

Д/З Четвер, 20.03.2025
Тема. Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове 
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант. 
4.Робота з підручником с52.,№1,2 -усно. №3-пис.
5.   № 5(1,2)- з коментуванням
6.Робота над задачею на слайді
Д/З. с.52,№ 5(3); завд на слайді


Середа, 19.03.2025
Тема. Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3.Робота з підручником с.51,№1 - письмово
4. Робота над алгоритмом с.51,№2
5. Сам. робота – завд. на слайді
Д/З. с.51- правила; завд на слайді


Вівторок, 18.03.2025
Тема. Ділимо числа, які закінчуються нулями
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.50,№1-усно; №2-письмово
5.№ 3– з коментуванням
6. Задача № 4
5. Сам.робота завд. на слайді.
6. Задача №5,6- усно
Д/З. с.50,№3(3); завд на слайді

Понеділок, 17.03.2025 
Тема. Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом 
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.49,№1-усно.
5. Вирази №2(1-3)- з коментуванням.
6. Робота над задачами  №3(1,2)
Д/З с.49,№2(4);№4(2)

П’ятниця, 14.03.2025
Тема. Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3. Математичний диктант.
4.Переглянути презентацію
5.Робота з підручником с.47,№1 – письмово; №2-усно
6. №3 -з коментуванням.
7. Сам.робота с.48,№5
8. Робота над задачами № 6(1,2)
Д/З

Четвер, 13.03.2024

Тема. Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.45,№ 1-усно. №2-письмово

5.  Сам.робота №3

6.с.46, №5 - алгоритм

7. №6 (1,2)- зкоментуванням

8. Вирази № 7(1)

9. Робота над задачами № 8(1,2)

Д/З. с46,№6(3,4); № 7(2)

 

Середа, 12.03.2025

Тема. Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією. 

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.43,№1-усно.№2 - письмово

     5. Робота над алгоритмом с.43,№4

     6. № 5-з коментуванням

     7. Вирази № 6

     8. Робота над задачею № 7.

    9. Сам. робота №9(1,2)

Д/З. с.44,№8,№9(3ст.)


Вівторок, 11.03.2025

Тема. Повторюємо множення і ділення трицифрового числа на двоцифрове

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

2. Хвилинка каліграфії 

3.Робота з підручником с.42,31-усно

4.№2  – з коментуванням

5. Задача № 3

6. Вирази №4(1)

7. Нерівності №5(1,2)

8. Рівняння №6(1)

Д/З. с.42, №4(2,3);№6(2)


Понеділок, 10.03.2025

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень»

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії. 

3. Аналіз д/р.

4. Завдання на слайдах.

5. Переглянути презентацію

6. Робота з підручником с.41.

7. Навчальне відео про способи обчислення в різних країнах світу..

Д/З  завд. на слайді.


П’ятниця, 28.02.2025

Тема. Тематична діагностична робота

1.      Повторюємо правила виконання діагностувальної роботи.

      2.Переглянути презентацію .

3. Сам.робота  з завданнями роботи.

4. Самоперевірка.

Завдання діагностичної роботи.

1.     Скільки цифр буде у значенні частки   43170:3:

А) 3    Б) 4   В)  5

    2. Вибери правильну відповідь 6 км 635 см :5

А) 1 км 327 см   Б) 1327   В) 1327 м

   3. Розв’язком якого рівняння є число 8:

А)х+12= 8 •12

Б) (80:10)• Х = 40

В)х •7=98-42

4. Периметр прямокутника зі сторонами 25 см і 17 см дорівнює:

А)   84 см

Б)   67 см

В)   64 см  

5. Розв’яжи рівняння.

(х-30)х60=420

Х:216+202=205

6. Розв’яжи вирази письмово

5512 х8                      

60248х4

26442:9

57810:6

7. Розв’яжіть задачу.

Артем готувався до змагань з велоспорту. За 4 год він проїхав 45760 м. Скільки метрів Артем подолає за 3 год, якщо рухатиметься з тією самою швидкістю?

Д/З б/з 


Четвер, 27.02.2025

Тема. Перевіряємо свої досягнення

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.40,№1,2 -усно.

5.  Сам.робота №3,4

7.Робота над задачею на слайді.

8. Рівняння на слайді.

Д/З. с.40,№5


Середа, 26.02.2025

Тема. Повторюємо вивчене  

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування.

     4.Робота з підручником с.39,№1 - письмово

     5. Рівняння №3(1).

     6. №4(1,2)- з коментуванням

     7. Геометричний матеріал № 5

Д/З. с.39, №3(2);№4(3,4)


Вівторок, 25.02.2025 

Тема. Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину

Хід уроку. 

          1.Робота з презентацією

2. Хвилинка каліграфії 

3.Робота з підручником с.37,№1- зістав задачі, розв’яжи

4.№3-6 – з коментуванням

5. Сам.робота  №7(1,2)

Д/З. с.38,№2;№7(3,4)


Понеділок, 24.02.2025

Тема. Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с35.,№1- зістав задачі, розв’яжи.

5.     №2(1)- колективно

6.     Вирази №3-5- з коментуванням.

7.     Сам. робота   №7(1,2)

Д/З с.36,№2(2); № 7(3,4)


П’ятниця, 21.02.2025

Тема. Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.33,№1 - усно; №2-з коментуванням.

6. Зістав задачі №3

6. Сам.робота  с.34,№4(1,2)

7. Задача №5

Д/З  


Четвер, 20.02.2024

Тема. Ділимо з остачею 

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант. 

4.Робота з підручником с.31,№ 1- письмово

5.  Сам.робота №3(1,2)

6. Вирази з іменованими числами №4(1)

7.Робота над задачею № 5

Д/З. с.31,№3(3,4);№4(2);№6


Середа, 19.02.2025

Тема. Множимо і ділимо іменовані числа

Хід уроку. 

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.29,№1-усно.

     5. Робота над алгоритмом с.29

     6. №2-  з коментуванням

     8. Робота над задачами № 3(1,2)

Д/З. с.29,№2(2)


Вівторок, 18.02.2025

Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.27,№1- з поясненням.

5.№2 – з коментуванням

6. Сам.робота   с.28,№4(1)

6. № 6(1)- з коментуванням

7. Нерівності №7(1,2)

Д/З. с.27,№3,№4(2);№6(2)

Понеділок ,17.02.2025 

Тема. Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.25,№1(1)- письмово.

5. Робота з алгоритмом розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями – с.25

6. Задача №1(2,3)

7. Вирази № 3- з коментуванням.

8. Вирази № 4(1,2)

9. №5- віднови розв’язування

Д /З. с.26,№2,№4(3,4)


П’ятниця, 14.02.2025 

Тема. Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями  Хвилинка каліграфії 

1. Усний рахунок.

2. Математичний диктант.

     3..Переглянути презентацію 

4.Робота з підручником с.23,№ 1- усно;

5. Зістав задачі  №2 -з коментуванням.

6. Робота з алгоритмом розв’язування задач с.24

7. Сам.робота  №4

8. №5- використовуючи підсказки на с.24

9.№6 – усно.

Д/З  


Четвер, 13.02.2025 

Тема. Розв’язуємо задачі

Хід уроку. 

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант. 

4.Робота з підручником с.21,№ 1,2-усно

5.Робота над задачею №3,4

6. Вирази №5 – з коментуванням

7. Повторення способів множення і ділення на 25, №7

8. С/Р №8,9(1)

Д/З. с.22,№ 9(2),10


Середа, 12.02.2025

Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування.

     4.Робота з підручником с.19,№1 - письмово

     5. Робота з правилом с.19

     6.Задача  № 2(2)-з коментуванням

     7. Вирази №3,4- усно

     8. Сам. робота  № 6

Д/З. с.20,№7

Вівторок, 11.02.2025

Тема. Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення

Хід уроку. 

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії 

4.Робота з підручником с.18

5.№1 – скласти задачі за опорними схемами.

6. Задача № 2- колективно

5. Сам.робота  №3(1,2); №4(1)

6. Вирази зі змінною №5

Д/З. с.18,№3(3,4);№4(2)


Понеділок, 10.02.202

Тема. Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення

Хід уроку.

1. Усний рахунок 

2. Хвилинка каліграфії.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.16,№1(зістав задачі).

5. Вирази №2 - з коментуванням.

6. Знайди значення виразів по діях №3(1,2)

7. Порівняй №3(1)

8. Досліди №6,7

Д/З с.17,№4(3);№5(2)


П’ятниця, 07.02.2025

Тема. Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

1.     Хвилинка каліграфії  

2.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.14,№ 1-з коментуванням.

6. Робота з пам’яткою с.15

7. №2- колективно

8. Сам. робота №3

9 №4 - усно

Д/З  

Четвер, 06.02.2025 

Тема. Множимо кругле число на одноцифрове

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією. 

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант. 

4.Робота з підручником с.12,№1,2 -з коментуванням

5.  Сам. робота №3(1,2),№5(1)

7.Робота над задачею №4

8. Рівняння № 6(1)

9.Нерівності №7(1,2)

10. №8(1)- з коментуванням) з іменованими  числами

Д/З. с. 11,№5(2),№6(2);№8(2)


Середа, 05.02.2025

Тема. Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Мат. диктант.

4.Робота з підручником с.,№1-усно.

5. Зістав задачі №2

6.. Робота над алгоритмом с.10

7. Робота над задачею № 3

8. Вирази №4(1,2) – з коментуванням

9 . Скласти вирази зі змінною №6(1)

Д/З. с.11,№5(3,4); №6(2)

Вівторок, 04.02.2025

Тема. Знайомимось із задачами на пропорційне ділення

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.9,№1- письмово( порівнюємо задачі)

5. Робота над пам’яткою

5.№3 – з коментуванням

Д/З. с.9,№2,4


Понеділок, 03.02.2025

Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами

Хід уроку.

1.     Усний рахунок лютого

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.7,№1- усно.

5.     Робота над задачами  №2,3

6.     Вирази №4(1,2) – письмово з перевіркою

7.     №7(1)- порівняй вирази( письмово)

Д/З с.7,№4(3,4);№5(2)


П’ятниця, 31.01.2025

Тема. Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.6,№ 1,2- з коментуванням.

6. Досліджую ділення багатоцифрового числа на одноцифрове №3

7.  №4(1,2)- з коментуванням.; №4(3,4) -сам.робота

8. Задача № 5. Задача на слайді

9. Геометричний матеріал – на слайді.  

Четвер,  30.01.2025

Тема. Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.1,№1 -письмово. №2- з коментуванням

5.  Досліджую №3,4

7.Робота над задачею №6

8. Сам. робота  №7(1)

9. Нерівності №8(1,2)

Д/З. с5,№7(3); №8(3)

Середа, 29.01.2025

Тема. Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.132,№1-усно.№2 - письмово

     5. Робота над алгоритмом с.132,№3

     6. № 4(1,2)-з коментуванням

     7. Робота над задачами № 5; правило

Д/З. с.132,№4(1,2);№6


Вівторок, 28.01.2025

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.131

5.№1-3– з коментуванням

6.№ 4(1,2) - самостійно

5. Задача на слайді.

6. № 5 – з коментуванням

Д/З. с.131,№ 4(3); №5(5)

Понеділок 27.01.2025

Тема. Тематична діагностична робота

Хід уроку.

1.     Переглянути презентацію

2.     Повторення правил виконання діагностувальної роботи..

3.     Самостійне виконання роботи.

4.     Самоперевірка

Діагностична робота № 6

1.     Обчисли.

37 км 800 м – 6 км 540 м =

23 м – 59 см =

14 км 500 м + 15 км 500 м =

2 Виконай обчислення письмово.

     57 629 + 4 987 =

     500 306 – 219 388 =

 

3. Розв’яжи рівняння.

     х – 3 897 = 12 104

 

4. Перетвори іменовані числа:

     80 700 м =       км       м

     5845 ц =        т       ц

     2 хв 20 с =        с

 

5. Розв’яжи задачу

      На три однакові сукні потрібно 6 м тканини. Скільки таких суконь можна пошити з 30 м тканини?

 

6. Розв’яжи задачу

   Туристи пливли на човні 2 год зі швидкістю 4 км/год і 3 год зі швидкістю -3 км/год. Яку відстань пропливли туристи за весь час?

 

 

Д/З 


П’ятниця, 24.01.2025

Тема. Вивчаємо геометричні фігури в просторі

1. Перевірка Д/з.

2. Хвилинка каліграфії 

3. Усне опитування.

      4.Переглянути презентацію 

5.Робота з підручником с129.,№ 1-3- усно.

6. Розв’язування задачі на слайді.

7. Сам. робота №4

Д/З  

Четвер, 23.01.2025  

Тема. Вивчаємо геометричні фігури на площині

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією. Усне опитування.

3. Хвилинка каліграфії.

4.Робота з підручником с128,№1-3 -усно.

5.Робота над задачею на слайді

6. Вирази №5

Д/З. с128,№ 4

Середа, 22.01.2025 

 Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування.

     4.Робота з підручником с. 126, № 1, 2 усно

     5. Робота над задачами № 3

    6. Робота над завданнями проєкту с.127

   7. Гра « Дешифрувальники»

   8. Завдання на слайді.

Д/З. с.  126, № 4, 5; завд. на слайді.


Вівторок, 21.01.2025

Тема. Повторюємо вивчене

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.125,№1- колективно подіях

5.№2(1) – з коментуванням

6. №3-усно

5. Сам.робота   с.125,№4(1); №5(1)

6. Задача на слайді

Д/З. с.125,№4(2);№5(2); задача на слайді

Понеділок 20.01.2025 

Тема. Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Хід уроку.

1. Усне опитування 

2. Хвилинка каліграфії.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.124,№1-усно.

5. Вирази на слайдах.

6. Робота над задачами  №2,3 - колективно

Д/З завд. на слайді.



Четвер, 26.12.2024

Тема. Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.123,№ 1(1-3)- колективно

5.  Сам.робота №1(4)

6.Робота над задачею №2

Д/З. завд нп слайді


Середа, 25.12.2024

Тема. Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с121.,№1- письмово

     5. Робота над задачами  №2-6

     6. №7- з коментуванням

Д/З. с.122,№8,9


Вівторок, 24.12.2024

Тема. Розв’язуємо прості задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.119,№1-5

5. Сам.робота   с.120,№7(1-2)

Д/З. с.120,№6,7(3,4)

Понеділок, 23.12.2024 

Тема. Аналіз діагностувальної роботи.

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Аналіз д/р

3. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

4. Переглянути презентацію

5. Завдання на слайдах.

Д/З с.завд. на слайді


П’ятниця, 20.12.2024

Тема. Діагностична робота

 «Додавання та віднімання багатоцифрових чисел»

1. Самостійне виконання роботи.

1. Знайди значення виразів письмово.

43170 - 21350           30740 + 8664         209475 - 87638

    2.Знайди значення виразу зі змінною                        

    в + (23 788 – 1538), якщо в = 50327

3. Розв’яжи рівняння.

     х – 3 897 = 12 104                 а +48 600 = 107 800

4. Перетвори іменовані числа:

           80 700 м =       км       м

5845  ц =        т       ц

2        хв 20 с =        с

   5. Розв’яжи задачу

 За три тижні Музей науки відвідали 6025 осіб. За перший і другий тижні разом музей відвідали 3712 осіб, а за другий і третій – 4984 особи. Скільки осіб відвідали музей кожного тижня окремо?

6. Розв’яжи задачу, склавши рівняння.

На  овочеву базу завезли 567 кг картоплі.  Після того як відвезли частину картоплі у літній табір, на базі залишилося 239 кг картоплі. Скільки кілограмів картоплі відвезли до табору?

2. Самоперевірка.

Д/З  

Четвер, 19.12.2024

Тема. Знайомимось із правилами знаходження подоланого шляху; часу руху

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.117,№ 1,2-усно.

5.Робота над задачею №3.Вивчення правил.

6. Скласти задачу №4

7. Сам. робота № 5,6

Д/З. с118,№7,8

Середа, 18.12.2024

Тема. Знайомимось зі швидкістю руху

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.115, №1- письмово

     5. Робота над алгоритмом с.115

     6. №2- з коментуванням

     7. Робота над задачами № 4

Д/З. с.116, № 5, 6

Вівторок, 17.12.2024 4 клас

Тема. Повторюємо взаємопов’язані величини

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.114,№2- самостійно

5.№3 – з коментуванням

6. Задача №5

7. Робота з рівняннями№6(1)

8. Геометричний матеріал №7

Д/З. с.114,№6(2)


Понеділок, 16.12.2024

Тема. Розв’язуємо задачі

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.112,№1,№2-письмово

5.     Робота над задачами  №3,4

6.     Вирази № 6-усно;№7-з коментуванням

7.     Нерівності №9

Д/З с.113,10

П’ятниця, 13.12.2024

Тема. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.110,№2 - усно; №3-з коментуванням.

6. Сам.робота  с.110,№4,5

7.Робота з виразами зі змінною №6

8. Задача №7

9. Складання виразів №9

Четвер, 12.12.2024

Тема. Додаємо і віднімаємо іменовані числа

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4. Сам.робота с.108 №1

5.Робота з виразами  №2(1); 3(1)

6. С/р № 4

7. Алгоритм с.109

8. Задача №7

Д/З. с108,№2(2);№3(2);№6(2)


Середа, 11.12.2024

Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою за сумами двох доданків

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.106,№1 - письмово

     5. Робота над алгоритмом задачі №2

     6. №3- з коментуванням

     7. Рівняння №4(1)

     8. Вирази з іменованими числами  № 5,6,7

Д/З. с.107, № 6(2); №7(2)

Вівторок, 10.12.2024

Тема. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа письмово

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.104,№1-усно

5.№ 2,3,4– з коментуванням

6. Сам.робота  №5(1);№6(1)

6. Задача №10-11

Д/З. с.104,№5(2); № 6(2)

Понеділок, 09.12.2024

Тема. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.103,№1,2- письмово.

5.     Вирази №3 - з коментуванням.

6.     Робота над задачею  №4

Д/З с.103,№3(2)


П’ятниця, 06.12.2024 
Тема. Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання і віднімання
Хвилинка каліграфії 
1. Усний рахунок.
2. Математичний диктант.
      4.Переглянути презентацію 
5.Робота з підручником с.102,№1 - усно; №2(1)-з коментуванням.
6. Сам.робота  №2(2)
7 Робота над задачею №3- колективно
8 Сам. робота №4
Д/З  


Четвер, 05.12.2024
Тема. Навчальний проєкт «Вік пам’яток твого краю»
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с.101
5. Сам. робота- завд. на слайді
Д/З. завд. на слайді; виконати проєкт

Середа, 04.12.2024
Тема. Діагностична робота.
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Правила виконання роботи
3. Самостійне виконання роботи
Діагностична робота
1. Розташуй числа в порядку зростання.
29 902 9 209 90 029 229 922 209 902
2. Розклади числа на розрядні доданки.
3645=
8339=
83083=
561428=
3. Кожну суму запиши як одне число.
7000+200+60+8=
90000+9000+900+80+7=
60000+4000+500+7=
200000+7000+400+1=
4. Порівняй числа.
26357 … 26375 407000 … 470000
54802 … 45802 533553 … 535353
5. Обчисли.
6500-50000 : 100 =
(470-40)*100 =
(350+140)*100 =
77000 – 70000 : 10 =
6.Задача
Із 15 кг свіжих слив виходить 2 кг сушених. Скільки сушених слив вийде із 30 кг свіжих?

Д/З. Вівторок, 03.12.2024
Тема. Повторення з теми. Перевір свої досягнення
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.99
5.Завдання на слайді
Д/З. завд. на слайді

Понеділок 02.12.2024

Тема. Множимо і ділимо круглі числа

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.,№1,2,3-письмово.

5.     Вирази №4,5- з коментуванням.

6.     Робота над задачею   № 6

Д/З завд.на слайді  грудня


П’ятниця, 29.11.2024

Тема. Виконуємо дії з іменованими числами

1.     Усний рахунок.

2.     Хвилинка каліграфії

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.1,№ - письмово кожну дію

6. №2,3,4-з коментуванням.

7.№3(3);№4(3)- самостійно

8. Задача №5

Четвер, 28.11.2024  

Тема. Досліджуємо задачі на спільну роботу

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.96,№1,2 -усно.

5.  Сам.робота №3(1,2)

Д/З. с. 97,№3(3);№4

Середа, 27.11.2024

Тема. Досліджуємо задачі на спільну роботу

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.94,№1( усі задачі)- письмово

     5. Робота над алгоритмом  задачіс.95

     6. № 2(1-2)-з коментуванням

Д/З. с.95,№2(3)

Вівторок, 26.11.2024

Тема. Виконуємо арифметичні дії з круглими числами

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Завд. на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.92,№1,2-усно

5.№3,4,5 – з коментуванням

6.. Сам.робота   с.92,№5(1)

7. Досліди №6

8.№7,8(1,2)- з коментуванням

6. Задача №9

Д/З. с.92,№5(2);№7(3),8(3)

Понеділок, 25.11.2024 

Тема. Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії. Усне опитування.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.91,№1,-усно.

5. Вирази №2,3- з коментуванням.

6. Робота над задачами  №4

Д/З с.91,№5


22.11.2024              Пятниця

Тема. Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових

чисел

Тема. Хвилинка каліграфії

1. Усний рахунок.

2. Математичний диктант.

4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.89,№1,2 - усно; №3,4-з коментуванням.

6. Сам.робота с.90,№6,8

7. Робота над задачею №9.

Д/З

Четвер, 21.11.2024 4 

Тема. Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант. 

4.Робота з підручником с87,№1 -усно. №2-письмово

5.  №4,5,6- з коментуванням

7.С.р. №7(1)

Д/З. с88,№9,10


Середа, 20.11.2024

 Порівнюємо багатоцифрові числа

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.85,№1,2- письмово;№3-5-усно

     5. Робота над алгоритмом с.85

     6. № 7(1); №8(1)- з коментуванням

Д/З. с.86,№9

Вівторок, 19.11.2024 4

Тема. Розв’язуємо задачі

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.84,№1-усно

5.№2,3 – з коментуванням

6. Задача №4

7. Нерівності №5(1,2)

Д/З. с.84,№5(3,4)

Понеділок. 18.11.2024

Тема. Утворюємо багатоцифрові числа різними способами

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с82.,№1,2,4-усно.

5. №3,9,11 - з коментуванням.

Д/З с.83,№10,12

П’ятниця, 15.11.2024

Тема. Читаємо і записуємо багатоцифрові числа

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.80,№ 1-3- усно; №4-з коментуванням.

6. Сам.робота  - на слайді.

Д/З  с.81,№5

Четвер, 14.11.2024  

Тема. Розв’язуємо задачі

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усне опитування.

4.Робота з підручником с.79,№ 1-письмово(колективно)

5.Робота над задачею № 2

8.  № 3(1,2) – з перевіркою

Д/З. с.79,№3(3,4)

Середа, 13.11.2024 

Тема. Лічимо в межах багатоцифрових чисел

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.77,№1-5усно.№ 6- письмово

     5. Завд. на слайдах -з коментуванням

     6. Робота над задачами на слайді 

Д/З. с.78,№7


Вівторок, 12.11.2024

Тема. Лічимо тисячами

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Завдання  на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.75,№1,2,3-усно

5. Завд.на слайді  – з коментуванням

6. Задача на слайді.

Д/З. завд.на слайді

Понеділок, 11.11.2024  

Тема. Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел

Хід уроку.

1. Усний рахунок листопада

2. Хвилинка каліграфії.

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.74,№1,2,-усно.

5. Вирази №3 - з коментуванням.

6. Робота над рівняннями  №4

Д/З с.74,№3(3,4);№4(3,4)


П’ятниця, 01.11.2024

Тема. Аналіз діагностичної роботи.Навчальний проєкт «Математичні рекорди в царстві рослин»

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.72,№1-2-усно.

6. Сам.робота  № 4

7. Завдання проєкту с.73

Д/З  інформація про рослини рекордсмени

Четвер, 31.10.2024

Тема. Діагностична робота

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Самостійне виконання завдань.

Діагностична робота з математики № 2 з теми «Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення»

1. Подайте кожне число у вигляді суми розрядних доданків.(1б.)

 

  457= ______       971= _______     359=  _______      752=______

                             

 2. Знайди значення виразів письмово: (2б.)

         235•6 =                   28•53=               531•4=                 83•27=

3. Виконай ділення письмово( 2 б.) :

         785 : 5 =                   936 : 13=                     480 : 40 =             870:6=

  4. Розв'яжи рівняння (2б)

     90•а – 30= 42•10                                (40+х)•8=386+94

5. Розв’яжи задачу(2б.)

Щоб приготувати варення із 3 кг полуниць,слід узяти 4 кг цукру.Скільки потрібно цукру на варення із 9кг полуниць?

 

   6. Розв’яжи задачу(3б.)

     Богдан зібрав колекцію марок із серії «Національна військова техніка». На   

  17 сторінках альбому він розмістив 544 марок, порівну на кожній сторінці.    

  Скільки марок вміститься на 25 сторінках альбому, якщо хлопчик  

  розміщуватиме марки так само?

4. Самоперевірка.

Д/З. без завдання

Середа, 30.10.2024

 Виконуємо ділення з остачею

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.71,№1усно.№2 - письмово

     5. Робота над алгоритмом с.71

     6. №3(1-2)- з коментуванням

     7. Робота над задачами на слайді

Д/З. с.71,№3(3,4)

Вівторок, 29.10.2024

Тема. Задачі з буквеними даними

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.70,№1-письмово

5.Задачі №2 – з коментуванням

6. Задача №3

Д/З. завд. на слайді

 Понеділок. 28.10.2024

Тема. Ділимо на двоцифрове число

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.68,№1-усно;№2-письмово

5.     Вирази № 3- з коментуванням.

6.     Робота над задачами  №4

Д/З с.69,№5,6

П’ятниця, 25.10.2024

 Тема. Досліджуємо задачі

Хвилинка каліграфії

1.     Усний рахунок.

2.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.67,№ 1- розв’язуємо і порівнюємо задачі.

6. Сам.робота  №2,3

Д/З  повт. таблиці

Четвер, 24.10.2024

Тема. Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.66,№1(1) -письмово. №2,3-з коментуванням

5.Робота над задачею №4

8. Рівняння на слайді

Д/З. с.66,№1(2); завд на слайді

Середа, 23.10.2024

Матем. Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с.,№1-- письмово

     5. Робота над алгоритмом с.64

     6. № 4(1-3)-з коментуванням

     7. Рівняння  №8(1)

     8. Робота над задачами № 5,6

    9. Геометричний матеріал №10

Д/З. с.64,№4(3,4);с.65,№8(2,3)

22.10.2024 
Тема. Знайомимось із письмовим діленням на двоцифрове число
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.62,№1- усно
5.№2,3 – з коментуванням
6. Сам.робота №4(1,2); №7.
6. Задача №5
Д/З. с.62,№4(3,4);№6

Понеділок, 21.10.2024  

Тема. Досліджуємо задачі

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.61,№1

5.     Вирази № 3,4- з коментуванням.

6.     Робота над задачами  №2

Д/З с.61,№5

18.10.202024

Тема. Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

Хід уроку.

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.59,№2- двома способами

6. Робота над задачами №3,4

6. Сам.робота  с.60,№5

7. Порівняй вирази №6

8. №7,8- з коментуванням

Д/З  без завдання

Четвер, 17.10.2024
Тема. Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.
4.Робота з підручником с.57,№1(порівняння задач)
5. Робота з алгоритмом розв’язування задач с.58
6.Робота над задачею №3
7. Сам.робота №4(1,2);№5(1,2)
Д/З. с. 58,№4(3,4);№5(3,4)

Середа, 16.10.2024 

Тема. Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на подвійне зведення до одиниці

Хід уроку.

1.Робота з  презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

    3. Усне опитування. Мат. диктант.

     4.Робота з підручником с. 56,№1(задачі)-колективно

     5. №2 - з коментуванням

     6. Рівняння №3(1-2)

     7. Геометричне завдання  № 4

Д/З. с.56,№3(3);№5

15.10.2024
Тема. Знайомимось із письмовим множенням на двоцифрове число
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.54,№1,2- пояснення
5.№3– з коментуванням
6. АЛГОРИТМ с.55
5. Сам.робота с.55,№4(1-3)
6. Задача №6
Д/З. с.55,№4(4);№5

14.10.2024
Тема. Виконуємо письмові множення і ділення на кругле число
Хід уроку.
1. Усний рахунок
2. Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.
3. Переглянути презентацію
4. Робота з підручником с.53,№1-усно
5. Вирази № 2,3- з коментуванням.
6. Вирази №4(1,2) з перевіркою.
7. С.р №5

Д/З с.53,№4(3-5)11.10.2024
Тема. Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число
1. Хвилинка каліграфії
2. Усний рахунок.
3. Математичний диктант.
4.Переглянути презентацію
5.Робота з підручником с.51,№1, 2- усно; №4-з коментуванням.
6. Сам.робота с.52,№6,7

Д/З повт. таблиці10.10.2024
Тема. Самостійна робота.Знайомимось з алгоритмом письмового ділення
Хід уроку.
1.Перевірка дом. завд.
2.Робота з презентацією.
3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.
4.Робота з підручником с50.,№2 -усно.Робота з алгоритмом.
5. Сам.робота №1,4
7.Робота над задачею №10,11
8. Рівняння №8(1-2)

Д/З. с50,№5(4,5); №609.10.2024
Тема. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування. Мат. диктант.
4.Робота з підручником с47.,№1,2усно.№3 - письмово
5. Робота над алгоритмом с.47
6. № 4-з коментуванням
7. Вирази №5
8. Робота над задачами № 7,8

Д/З. с.48,№4(4,5);№908.10.2024
Тема. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число
Хід уроку.
1.Робота з презентацією.
2. Матем. диктант на слайді
3. Хвилинка каліграфії
4.Робота з підручником с.45,№1,2,3-усно;№4 - алгоритм
5.№ 5(1,2),№6– з коментуванням
6. Сам.робота №7
6. Задача №8
Д/З. с.46,№5(3,4);№6

07.10.2024 

Тема. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії. Матем. диктант.

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.43,№1,2,3-усно.

5.     Вирази №4 - з коментуванням.

6.     Робота над задачами  №5

Д/З с.44,№4(4);№6


04.10.2024

Тема. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число

Хід уроку.

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.41,№1-усно;№2,3,4- з коментуванням

6. Робота над задачами с.42,№5

6. Рівняння №6(1-3)

Д/З  вив. алгоритм


03.10.2024

Тема. Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Мат.диктант.

4.Робота з підручником с.39,№1-3- усно.№4- з коментуванням

5. Робота з алгоритмом письмового ділення

6. с.40,№5- з коментуванням

7.Робота над задачею №6.

Д/З. с. 40,№7 Вив.алгоритм .02.10.2024

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами

Хід уроку.

1.Робота з презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с. 37,№1- усно

5. Робота над алгоритмом с.37

6. с.38,№ 2-3-письмово



Д/З. с.38,№4,5, вив.алгоритм задачі

01.10.2024

Тема. Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.35,№1-2(усно),№3- письмово

5. Робота над задачею  №4

6. Вирази №5,6- самостійно

Д/З. с.36,№5(2); №6(3)

30.09.2024

Тема. Знайомимось зі способом відношень у розв’язуванні задач на знаходження четвертого пропорційного

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії

3.     Переглянути презентацію

4.     Робота з підручником с.21,№1-6

Д/З с.21,№3(2);№5(3)

27.09.2024

Тема. Вивчаємо письмове множення на одноцифрове число

Хід уроку.

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с.31,№1(усно); № 2-4(пис.)

6. Робота над задачами с.32,№6

6. Сам.робота  № 7(1-3)

7. Рівняння № 8

Д/З  без завдання


26.09.2024 

Тема. Знайомимось із письмовим прийомом множення

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.29,№1(усно); №2-письмово

5. №3- з коментуванням

6. Робота з алгоритмом письмового множення №5

7. № 6(1,2) – самостійно.

Д/З. с.  30,№ 6(3-5).Вив. алгоритм.

25.09.2024

Тема. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

Хід уроку.

    1.Робота з  презентацією.

     2. Хвилинка каліграфії.

3. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.28,№1-3

5. Робота над задачею № 4

6. Рівняння №5(1,2)

Д/З. с.28,№3(3); № 5(3)

Вівторок 24.09.2024 

Тема. Аналіз діагностичної роботи

Навчальний проєкт «Математика в побуті»

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.27

5. Робота над задачею  на слайді

Д/З. завд. на слайді


23.09.2024

Тема. Діагностична робота

Хід уроку.

1.     Усний рахунок

2.     Хвилинка каліграфії

3.     Переглянути презентацію

4.     Повторення правил написання діагностичної роботи.

5.     Робота з завданнями

Діагностична робота з математики № 1

Узагальнюємо вивчене в 3 класі

1. Встав у записах пропущені розрядні числа.

478 = 400 + + 8     391 = + 90 + 1        652 =  + 50 +

2. Знайди значення виразів.

340 + 170 = 420 : 20 =

920 – 650 = 150 • 3 =

3. Виконай ділення з остачею. Зроби перевірку.

43 : 5 = _________ Перевірка: __________________

85:9= _________ Перевірка: __________________

4. Розв;яжи рівняння та виконай перевірку:

х : 3 = 21 в+ 18•4=98

5. Розв"яжи задачу:

Електромобіль у парку «Софіївка» за два рейси перевозить 12 пасажирів.

Скільки пасажирів перевезе цей електромобіль за 6 рейсів, якщо за кожен рейс

перевозитиме однакову кількість людей?





20.09.2024

Тема. Досліджуємо задачі

Хід уроку.

1.     Хвилинка каліграфії

2.     Усний рахунок.

3.     Математичний диктант.

      4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с. 25.№3,4

6. Робота над задачами с.25,№1(1-3)

6. Сам.робота №2

Д/З  без завдання

19.09.2024 

Тема. Узагальнюємо знання про частини цілого

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.24, № 1-5

5. Робота над задачею на слайді

Д/З. с.24, № 5


18.09.2024

Тема. Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною

Хід уроку.

1.Робота з презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.23,№1-4

5. Робота над задачею № 4

Д/З. с.23,№1(3);№3(3,4)

Вівторок,17.09.2024

Тема. Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності

Хід уроку.

          1.Робота з презентацією.

          2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.22,№1-4

5. Робота над задачею  на слайді

Д/З. с.22,№4(4,5)

16.09.2024

Тема. Узагальнюємо знання про математичні вирази

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.21,№1-6

Д/З с.21,№3(2);№5(3)

13.09.2024

Тема. Досліджуємо задачі

Хід уроку.

1. Хвилинка каліграфії

2. Усний рахунок.

3. Математичний диктант.

4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с. 20.

6. Робота над задачами с.20,№3,4

6. Сам.робота №2

Четвер, 12.09.2024

Тема. Досліджуємо ділення з остачею

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.18-19

Д/З. с.19,№8

Середа, 11.09.2024

Тема. Досліджуємо задачі

Хід уроку.

1.Робота з презентацією.

2. Хвилинка каліграфії.

3. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.16-17

5. Робота над задачею № 5

Д/З. с.17,№4,6

10.09.2024 

Тема. Множимо і ділимо числа різними способами

Хід уроку.

1.Робота з презентацією.

2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.15

5. Робота над задачею №4(1,2)

Д/З. с.2(5),№4(3)


09.09.2024

Тема. Узагальнюємо прийоми усних множення і ділення в межах 1000

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.13-14

Д/З с.14,№5(3,4);№ 7(3,4)

06.09.2024

Тема. Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Хід уроку.

1. Хвилинка каліграфії

2. Усний рахунок.

3. Математичний диктант.

4.Переглянути презентацію

5.Робота з підручником с. 12.

6. Робота над задачами с.12,№3,4

6. Сам.робота №5(1-3)


Четвер, 05.09.2024 

1. Матем.

Тема. Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання в межах 1000

Хід уроку.

1.Перевірка дом. завд.

2.Робота з презентацією.

3. Хвилинка каліграфії. Усний рахунок.

4.Робота з підручником с.10-11

5. Робота над задачею с.11,№8

Д/З. с.11,№6,7

Вівторок,03.09.2024 

1. Матем.

Тема. Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами

Хід уроку.

1.Робота з презентацією.

2. Матем. диктант на слайді

3. Хвилинка каліграфії

4.Робота з підручником с.6-7

Д/З. с.7,№5(3,4)


Понеділок. 02.09. 2024

1. Математика

Тема. Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000.

Хід уроку.

1. Усний рахунок

2. Хвилинка каліграфії

3. Переглянути презентацію

4. Робота з підручником с.4-5

Д/З с.5,№10(4,5)