Українська мова 3



17.05.2024
Тема. Розвиток зв’язного мовлення.Вчимося писати есе. Яким повинен
бути справжній друг.( с.65-67)
Хід уроку.
1. Повторення про види текстів.
2. Що таке «есе»?.
3. Робота з загадкою
4. Робота по зошиту с. 65( використовуючи слайди).
5. Розбір поданих текстів с.65-66
6. Написання есе.
7. Самооцінювання .


16.05.2024
Тема. Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок
дієслова з іменником у реченні (Ч. 1, с. 146-147, впр. 1—3).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( .
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.146., впр.1,2.
Д/З. с.146,впр.3


15.05.2024
Тема. Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати
дієслова (Ч. 1, с. 144-145, впр. 1-5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Робота з підручником с.144, впр.1,2
3. С.145, впр.3,4.
4. Робота з презентацією. 
Завд. на слайдах
Д/З..с.145, впр.5; вив. правило



14.05.2024
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
Хід уроку.

1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії. Словникове слово « сантиметр»
3. Робота з презентацією.
4. Завдання на слайдах..
Д/З завд. на слайді.

09.05.2024

Тема. Діагностична робота.Списування
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Правила списування з друкованого зразка.
3. Робота з презентацією.
4. Самоперевірка.
Д/З. повт. словн. слова


08.05.2024
Тема. Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір
числівника як частини мови (Ч. 1, с. 143, впр. 12-14).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Правила роботи з складанням плану.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.143, впр.12,13
5. Завдання на слайдах.
Д/З. с.143,впр.14; повторити тему « Числівник»

07.05.2024
Тема. Навчаюся читати числові вирази (Ч. 1, с. 142-143, впр. 9- П).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.


4. Робота по підручнику с.142,впр. 9,10
5. Завдання на слайдах.
Д/З с.142,впр.11

03.05.2024
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Переказуємо текст і творчо
доповнюємо його.(с.60-63)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою і скоромовкою.
2. Робота по зошиту с. 60 61.
3. Написання переказу
4. Самоперевірка


02.05.2024
Тема. Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5,
9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 (Ч. 1, с. 140-141, впр. 1-8).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с. 140, впр.1-3
6. С.141, впр.4-7
7. Завдання на слайдах.
Д/З. с.141, впр.8( з будиночком)

01.04.2024
Тема. Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати
числівники. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 138-139, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.138, впр. 1-2; с.139,впр.3
5. Хвилинка спілкування.
6. Завдання на слайдах.
Д/З. с.139, впр.4; вив. правило.

30.04.2024
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Виконання завдань на слайдах.
Д/З завдання на слайді

25.04.2024
Тема. Діагностична робота.Мовна тема « Прикметник»
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Робота з презентацією.
3. Тестова перевірка знань з теми.
Д/З. повт. словникові слова

24.04.2024
Тема. Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір
прикметника як частини мови (Ч. 1, с. 136-137, впр. 5-7).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с. 136, впр.5,6
5. Завд на слайдах.
6. Розбір прикметника як частини мови с.137
Д/З. с.137,впр.7; повт. тему « Прикметник».


23.04.2024
Тема. Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за
роллю прикметників у мовлені (Ч. 1, с. 134- 136, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.134, « Я – дослідник»,впр.1
5. С.135, впр.2,3
Д/З с.136,впр. 4

12.04.2024

РМ
Тема. Переказуємо текст із творчим доповнення.(с.54-57)
Хід уроку.
1. Робота з загадкою і скоромовкою..
2. Робота по підручнику с. .
3. Тестова перевірка тексту.


11.04.2024
Тема. Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він
зв’язаний, питанням, закінченням. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 132-133, впр. 6-
10).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с. 132, впр.6-8
5. Завдання на салайді
6. Впр.9.

Д/З. с.133, впр.10

10.04.2024
Тема. Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником (Ч. 1,
с. 131, впр. 4-5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією. Завд. на слайдах.
5. Робота по підручнику с.131, впр.4
Д/З..с.131, впр.5, правило.

09.04.2024
Тема. Змінювання прикметників за родами. Навчаюся змінювати
прикметники за родами (Ч. 1, с. 130-131, впр. 1-3).

Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.130,впр.1-2
5. С.131,впр.3,4
6. Завдання на слайдах.
Д/З с.131,впр.5, правило


04.04.2024
Тема. Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся
узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 128-129,
впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( пиріг)
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с. 128, впр.1,2
5. С.129, впр.3
6. Завдання на слайді..
Д/З. с.129, впр.4

03.04.2024
Тема. Змінювання прикметників за числами у сполученні з
іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у
сполученні з іменниками (Ч. 1, с. 126-127, впр. 1—5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.126, впр.1-3, правило
6. С.127, впр.4
7. Завд на слайдах
Д/З. с.127, впр.5, правило

02.04.2024

Тема. Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати
зв’язок прикметників з іменниками. Складання тексту «Портрет
однокласника (однокласниці)» (Ч. 1, с. 124-125, вир. 1-6).

Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.124,впр.1-3
5. С.125, впр.4,5
6. Завдання на слайдах.
Д/З с.125,впр.6


29.03.2024
Тема. Спостерігаємо за особливостями есе.(с.45-47)
Хід уроку.
1. Повторення про текст та види текстів. Складові тексту – есе.
2. Робота з загадкою і скоромовкою..
3. Робота в зошиті с.45-47 .
4. Самостійне складання тексту.


28.03.2024
Тема. Поняття про прикметник як частину мови. Навчаюся розпізнавати
прикметники в тексті (Ч. 1, с. 122-123, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.122- правило; впр.1,2
5. С.123, впр.3,4
6. Завдання на слайді.
Д/З. с.123, впр.4; вив. правило с.122.


27.03.2024
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація
знань учнів.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення теми « Іменник».
3. Робота з презентацією.
4. Тестова перевірка знань.
5. Самоперевірка написаного.
Д/З..повт. словн. слова.

26.03.2024

Тема. Діагностична робота.Диктант.

Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Повторення правил написання диктанту.
3. Робота з презентацією.
4. Написання диктанту « Ранкові промені»
5. Самоперевірка.
Д/З повторити словникові слова.

21.03.2024
Тема. Узагальнюю знання про іменник як частину мови. Розбір іменника як
частини мови. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 120-121, впр. 4-6).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Цікаві факти про дельфінів.
5. С.120,впр.4,.5.
6. Завд на слайді.
Д/З. с.121,впр.6; повт тему «іменник»

20.03.2024
Тема. Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між
словами в реченні. Навчаюся вживати прийменники і закінчення для
зв’язку слів у реченні (Ч. 1, с. 118-119, впр. 1-3).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування.
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.118- Я дослідник і впр.1.
6. Завд. на слайдах
7. С.119, впр.2
Д/З. с.119,впр.3

19.03.2024

Тема. Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або
тільки у множині (Ч. 1, с. 116-117, впр. 6-10).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії з завданням.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.116,впр.6,7 Правило!
6. Завдання на слайдах.
7. С.117,впр.8,9
Д/З с.117,впр.10, правило

15.03.2024
РМ
Тема. Удосконалюємо зміст і форму написаного тексту.(с.42-45)
Хід уроку.
1. Робота в зошиті с.42. Дібрати заголовок..
2. С.42, завдання 2-4.
3. С.43, завд. 5 – сам.робота.Завд.6,7,8 – колективно.
4. С.44, завд.9 – самостійно.

14.03.2024
Тема. Змінювання іменників за числами (однина і множина). Навчаюся
змінювати іменники за числами (Ч. 1, с. 114- 115, впр. 1-5).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( криниця).
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.114, впр.1, правило
5. Завдання на слайді.
6. С.115,впр.1-4.
Д/З. с.115,впр.5; правило


13.03.2024
Тема. Спостерігаю за закінченнями іменників різних родів (Ч. 1, с. 112-
113, впр. 6-10).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.112 , впр.6,7
5. Завдання на слайді.
6. С.113,впр.8,9
Д/З..с.113,впр.10

12.03.2024
Тема. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Навчальний діалог (Ч.
1, с. 110-111, впр. 1-5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.110,впр.1,2,3
5. Робота над правилом.
6. Завд. на слайді.
7. С.111, впр.4
Д/З с.111,впр.5, вив. правила.


07.12.2024
Тема. Навчаюся розпізнавати іменники, які називають ознаки і дії. Добір
спільнокореневих слів (Ч. 1, с. 109, впр. 18-21).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с. 109, впр.18,19, правило.
5. Завдання на слайдах.
6. С.109,впр.20
Д/З. с.109,впр.21


06.03.2024
Тема. Навчаюся правильно писати власні і загальні (Ч. 1, с. 108, впр.
15-17).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Робота з презентацією
3. Зоровий диктант
4. Робота з підручником с. 108,впр.15,16
5. Завд.на слайдах.
Д/З..с.108,впр.17

05.03.2024
Тема. Навчаюся розрізняти іменники— власні і загальні назви (Ч. 1, с. 106-
107, впр. 10-14).

Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.106,впр.10,11
5. Робота над правилом.
6. С.107,впр.12,13
7. Завдання на слайдах.
Д/З с.107,впр.14.


23.02.2024
РМ
Тема. Лист до друга.
Хід уроку.
1. Робота з презентацією.
2. Робота з загадкою.
3. Робота в зошиті с.33-36 .
4. Самостійне написання листа і підписання конверту
5. Самоперевірка


22.02.2024
Тема. Навчаюся розрізняти іменники — назви істот і неістот. Розбір слів за
будовою
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії з завданням.Загадка.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.104,впр.5, 6,правило
5. С.105, впр.7,8
6. Завдання на слайдах.
Д/З.с.105,впр.9,праило с.104

21.02.2024
Тема. Частини мови. Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся
визначати і добирати іменники
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 102, впр.1
5. Робота над правилом.
6. С.103,впр.2,3
7. Завдання на слайдах
Д/З. с.103, впр.4, вив.правило.

20.02.2024

Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
Хід уроку.
1. Хвилинка каліграфії з завданням
2. Робота над помилками
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
Д/З завд. на слайді ( розібрати слова за будовою)

15.02.2024
Тема. Діагностична робота.Мовна тема « Будова слова»
Хід уроку.
1. Повторення правил написання перевірної роботи..
2. Робота з презентацією.
3. Виконання завдань на сладах.
4. Самоперевірка і самоцінювання.
Д/З. без завдання


14.02.2024
Тема. Навчаюся розбирати слова за будовою
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота ( колектив).
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 100,впр.6,7.
5. Робота з пам’яткою
6. Завдання на слайді
Д/З.с. 100, відп. на пит. Повт. с. 60-100


13.02.2024

Тема. Подовжені м’які приголосні звуки. Навчаюся правильно вимовляти і
записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.98,впр.1,2.Правило.
6. Завдання на слайдах.
7. С.99, впр.3
Д/З с.99, впр.4, правило

07.02.2023
Тема. Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір
спільнокореневих слів
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( кишеня).
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 96,впр.7-9
5. Завдання на слайді.
Д/З. с.96, впр.10

06.02.2023
Тема. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся
визначати суфікс у словах
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.94, впр. 1(правило)
5. Завдання на слайдах
6. С.95, впр. 2-5
Д/З с.95, впр.6, вив. правило

01.01.2024
Тема. Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за
допомогою префіксів
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( директор).
3. Робота з презентацією.
4. По підручнику – с.92, впр.9; с. 93, впр.10,11
5. Завдання на слайдах.
Д/З.с.93,впр.12, вив. правило

31.01.2024
Тема. Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і
записую слова з апострофом. Навчальний діалог
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії. Зоровий диктант..
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 91, впр.5
5. Робота над правилом
6. С.92, впр.6. Завдання на слайдах.
Д/З.с.92, впр.7, вив. правило.

30.012024

Тема. Вимова і написання слів з апострофом. Правильно вимовляю і
записую слова з апострофом. Навчальний діалог
Хід уроку.

1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота над загадкою
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.90, впр.1,2; правило
6. С.91, вправа 3.
7. Хвилинка спілкування с.91
8. Завдання на слайдах. Гра « Почуй потрібний звук»
Д/З с.91,впр.4, вив.правило с.90

25.01.2024

Тема. Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з префіксами с-,
з—, зі- Складання речень за малюнком
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота( дециметр.
3. Робота з презентацією.
4. Гра « Я – дослідник»
5. Робота над правилом с. 88, впр.11,12; с.89- правило.
6. Робота на слайдах.
Д/З.с.89, впр. 15; вив. правила

24.01.2024

Тема. Навчаюся правильно записувати слова з префіксами роз-, без-.
Навчальний діалог
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику, с86, впр. 6,7; с.87, впр.8.
Д/З. с.87, впр.9.

23.01.2024

Тема. Префікс як значуща частина слова. Навчаюся визначати префікси у
словах, творити слова за допомогою префіксів

Хід уроку.
1. Хвилинка каліграфії.
2. Перевірка д/з.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.84( правила); с.85
5. Робота в зошиті із завданнями на слайдах
Д/З с.85, впр.5; вив. правило с. 84

18.01.2024

Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Тестова перевірка знань з теми.
Д/З. завдання на слайді

17.01.2024

Тема. Діагностична робота.Усний твір
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Правила роботи з складанням плану.
3. Робота з презентацією.
Д/З..повт. правила

28.12.2023

Тема. Докладно переказуємо текст. В. Сухомлинський «Пихатий півень».
Хід уроку.
1. Робота з загадкою і скоромовкою.
2. Слухання казки В. Сухомлинського « Пихатий півень».
3. Тестова перевірка тексту.
4. Робота по зошиту с.24-25 .
5. Робота з презентацією.

28.12.2023
Тема. Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [дз '] Правильно
вимовляю, наголошую, записую слова
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант з завданням.
4. Робота з презентацією.
5. Робота за підручником с. 80, впр.1-3
6. Робота з завданнями на слайдах.
Д/З. без завдання

27.12.2023
Тема. Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за
алфавітом, користуватися словником.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 79, впр.3-5
Д/З..с.79, впр.6; повт. алфавіт


26.12.2023
Тема. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [в], [и], що не
перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним
словником. Навчальний діалог.
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникове слово «горизонт».
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.76, впр.1-3.
6. Робота з правилом.
7. С.77,впр.4
Д/З с.77, впр.5, вив. правило

21.12.2023
Тема. Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и]
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії .
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.74, впр.5- 7; с. 75( правило)
5. С.75,впр.9-10
Д/З.с.75, впр.12, вив. правило.

20.12.2023
Тема. Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх
на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними
голосними [е], [и]
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 72, впр.1,2.
Д/З. с. 73, впр. 4, вив. правила

19.12.2023
Тема. Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з
орфограмами, перевіряти їх
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.70-71
Д/З с 71, впр.6


15.12.2023
РМ
Тема. Складаємо план до тексту. Осінь проводжаємо – зиму зустрічаємо(с.20-
24)
Хід уроку.
1. Відео,як складати план..
2. Робота з загадкою і скоромовкою..
3. Робота по зошиту с.20-24 .
4. Самоперевірка.

14.12.2023

Тема. Наголос. Правильно наголошую слова (Ч. 1, с. 68-69, впр. 1-6).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с. 68, впр.1, с.69, впр.3,4,5.
Д/З. С. 69,впр.6.

13.12.2023

Тема. Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (Ч. 1, с. 67, впр.
5-7).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з. Гра « Четвертий зайвий»
2.Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3.Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 67, впр.5,6
5. Робота на слайдах.
Д/З. С.67, впр.7.

12.12.2023

Тема. Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь,
добирати спільнокореневі слова (Ч. 1, с. 66-67, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з. Усне опитування.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.66,впр.1,2,3 Робота з правилом.
6. Робота з ребусом. Гра « Знайди зайве слово»

Д/З С. 67,впр.4.


07.12.2023
Тема. Основа слова. Частини основи.Навчаюся визначати основу слова
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Гра « Хрестики- нулики»
3. Хвилинка каліграфії з завданням.
4. Робота з презентацією.
5. Робота з підручником с.64(правило)
6. Гра « Я дослідник»
7. С.65,правила і зразок розбору слів за будовою.
Д/З. С.65,впр.5; вив.прав.с.64-65

06.12.2023
Тема. Навчаюся визначати нульове закінчення.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота(вокзал).
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 62, визначення закінчень. Правило.
5. С.63,впр.9
6. Робота на слайдах
Д/З С.63,впр.11.Вив. правило с.62

05.12.2023
Тема. Закінчення слова, його роль в реченні.Навчаюся визначати
закінчення у слові
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.

2. Хвилинка каліграфії.
3. Усне опитування
4. Словниковий диктант..
5. Робота з презентацією.
6. Робота по підручнику с.60-61, робота з правилом на с.60
7. Вправи 1-5.
Д/З с. 61. впр.6; вив. правило с.60

01.12.2023

Тема. Домашні улюбленці
Хід уроку.
1. Робота з загадками.
2. Робота в зошиті с. 16-19.
3. Перевірка роботи.


  30.11.2023

Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів за розділом «Слово. Значення слова»
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота(вогнище).
3. Робота з презентацією.
4. Робота з кросвордом.
5. Зоровий диктант.
6. Завдання на слайдах.
Д/З. повт. словн. слова.

                                             
 29.11.2023

Тема. Діагностична робота. Мовна тема « Слово. Значення слова»
Хід уроку..

1. Робота з презентацією.
2. Опрацювання завдань діагностичної роботи.
1. Слова протилежні за значенням називаються…
а) Синоніми
б) антоніми
в) омоніми

2. Закінчи речення:
Горе, біда, нещастя, трагедія – це слова…
А) антоніми
Б) синоніми
В) споріднені

3.Яким словом можна замінити вираз « Накивати п’ятами»
а) прибігти
б) втікти
в) сховатись

4. До поданих слів добери синоніми. (1б.)
Кумедна-

Хлопець-
Мешкав-
5. Запиши слова протилежні за значенням (1б.)
Тепло- Тихо-
Бруд- Легкий-
6. Спиши. Підкресли слова вжиті в переносному значенні ( 3б.)
Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою. Ліс заснув, а озеро прокинулось. У
матері Василька золоте серце. Тетяні на День народження подарували
золотий ланцюжок.

7. Добери заголовок

Спиши текст. Підкресли головні члени речення. Зроби
звуковий аналіз слова їжачок. (4б.)
У лісі жив їжачок. Настала осінь. Падає з дерев жовте листя. Їжачок почав
готуватися до зими. Узимку їжачок спатиме в теплому кубельці
3. Перевірка написаної роботи.
Д/З.повт. словникові слова.


  27.11.2023
Тема. Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.

4. Робота по підручнику с.57-58.
5. Робота з прислів’ями.
             Д/З С.58,впр. 9. Повт. с.48-58.
                                                         15.11.2023
Тема. Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (Ч. 1, с. 54-55, впр.
6-10).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику, с.54, впр.6,7.
6. С.55,впр.8,9.
7. Д/З С.55, впр.10.


14.11.2023
Тема. Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за
значенням слова (Ч. 1, с. 52-53, впр. 1-5).

Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Словникова робота ( внесок).
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.52( читання правила), впр.2
6. Хвилинка спілкування.
7. С.53, впр.3,4.
8. Робота в зошиті із слайдів.
Д/З. С.53, впр.5, вив. правило с. 52


10.11.2023
Тема. Удосконалюємо написаний текст.Квіти українського віночка.(с.14-15)
Хід уроку.
1. Знайомство з книжкою.
2. Робота з загадкою і скоромовкою..
3. Робота по підручнику с. .
4. Тестова перевірка тексту.

 09.11.2023
Тема.Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення
слова (Ч. 1, с. 50-51, вир. 1-6).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.50, впр.1; правила.
5. С/р с.50,впр.3
Д/З.с.51,впр.6; вив. правила

                                         08.11.2023
Тема. Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (Ч. 1,
с. 47-49, впр. 1-5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику,с.48,впр.1; правила
С.49,впр.3,4,
Д/З.С.49, впр. 5, вив правила



                                                07.11.2023

Тема Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів за розділом «Речення»
Хід уроку.
1. Аналіз д/р.
2. Хвилинка каліграфії. Словникове слово « вдячний»
3. Повторення.
4. Робота з презентацією.
5. Зоровий диктант. Письмо під диктовку.
6. Тестове опитування.
7. Додаткові вправи на слайдах.
Д/З. повт. словникові слова.

                                                      02.11.2023
Тема. Діагностична робота.Диктант « Чарівна осінь».
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Робота з презентацією.
3. Повторення правила роботи під час диктанту.
Д/З. повт. словникові слова.

                                                     01.11.2023
Тема. Установлюю зв’язок між словами в реченні
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.46, впр.5,6,7
Д/З. С. 46,впр.8

                                                      31.10.2023

Тема. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення

Хід уроку.

1. Хвилинка каліграфії. Словникове слово « асфальт»

2. Повторення.

3. Робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1AytxaDMi1sR7LqTCtal5Ov__5ImL-NbN/edit#slide=id.p1


4. Робота по підручнику с.44, впр.1,2

5. С.45, впр.3.

6. Додаткові вправи на слайдах.

Д/З. С.45,впр.4

                                                           27.10.2023

    Розвиток мовлення
Тема. Описуємо звірятко. Руденька пустунка.(с.9-11)
Хід уроку.
1. Повторення про види текстів.
2. Структура тексту опису.
3. Робота в зошиті с.9-11
4. Перевірка написаного.


26.10.2023 
Тема. Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (Ч. 1, с. 42-43,
впр. 1-3).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота з підручником с.42, правило
5. С. 43- правила; впр. 2.
Д/З. С.43, впр.3, вивчити правила с.42-43.

24.10.2023
Тема. Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх
(Ч. 1, с. 38-39, впр. 1-6).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику с.38, впр. 1-2; с. 39, впр.3-4.
5. Робота над правилом с. 38
6. Гра « Хто більше назве звертань»


19.10.2023

Тема. Діагностична робота . Письмовий переказ.
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Написання переказу « Петрик, собака й кошеня»
Д/З. повт. словникові слова
    
                                                 18.10.2023
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю
види речень за метою висловлювання та інтонацією (Ч. 1, с. 34-37, впр.
1-11).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.34-37 , впр.1-9
Д/З. с.37,впр.10.

17.10.2023
Тема. Речення. Розпізнаю речення за його основними ознаками (Ч. 1, с.
31-33, впр. 1-6).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.31-33, впр. 1-5

Д/З. с.33, впр.6, вив. правило с.32

06.10.2023
Тема. Працюємо з деформованим текстом.Хазяйнує осінь у господі.(с.7-8)
Хід уроку.
1. Переглянути презентацію
2. Робота з загадкою і скоромовкою..
3. Робота в зошиті с.7-8..
4. Перевірка написаного.

05.10.2023
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація
знань учнів за розділом «Текст» (с. 30).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику, с.30. Тестова перевірка.
Д/З. повт. словникові слова.

04.10.2023
Тема. Діагностична робота. Списування.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Робота з презентацією.
4. Списування тексту.
Д/З. повт. розділ « Текст»

03.10.2023
Тема. Робота з медіа текстами. Навчаюся розрізняти медіа тексти,
досліджувати їх (Ч. 1, с. 28-30, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.28-30, впр. 1-4
Д/З. списати текст з дит. журналу на 30-35 слів.

27.09.2023

Тема. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст
на абзаци
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
4. Робота по підручнику, с. 24-25, впр. 1-3
Д/З. с.25,впр.3.
26.09.2023
Тема. Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся
визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи художні і науково-
популярні (Ч. 1, с. 22-23, впр. 1-5).

Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.22-23, впр. 1-5
Д/З. с.23, впр.5
22.09.2023
Тема. Складаємо розповідь за малюнком та опорними словами. Дари
осіннього лісу.( с.5-6)
Хід уроку.
1. Робота з презентацією.
2. Робота з загадкою і скоромовкою..
3. Робота в зошиті с. 5-6.
4. Перевірка роботи.

21.09.2023
Тема. Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся
розрізняти тексти різних стилів (Ч. 1, с. 20-21, впр. 1-6).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.20-21, впр. 1-6
Д/З.с.21,впр.6

20.09.2023
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст
(Ч. 1, с. 18-19, впр. 15-19).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 18-19, впр. 15-19
Д/З. с.19,впр.19.


19.09.2023
Тема. Навчаюся визначити частини тексту- есе, будувати текст. (Ч. 1, с.
16-17, впр.10- 14).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії. Словникова робота(адреса)
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.16-17, впр. 10-14

Д/З. с.17, впр.14

14.09.2023
Тема. Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.14-15, впр. 5-8
Д/З.с.15,впр.9

.13.09.2023
Тема. Будова тексту. Визначаю частини тексту.
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 12-13, впр. 1-4
Д/З. с.13,впр.4.

12.09.2023
Тема. Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету
тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 10-11, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії.
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
5. Робота по підручнику с.10-11, впр. 1-3
Д/З. с.11, впр.4

08.09.2023
Тема. Складаємо діалог.Спогади про літо.(С.3-4) Діагностична робота.
Діалог ( усно)
Хід уроку.
1. Знайомство з зошитом.
2. Повторення про діалог.
3. Робота в зошиті – с. 3-4

07.09.2023
Тема. Осінь на рябому коні їздить. М. Пономаренко «Осінь пензлика
взяла» (Ч. 2, с.6)..
Тема.
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Робота з презентацією.
3. Швидкочитання.
4. Читання вірша на с.6, робота з питаннями.
Д/З. с.6, вир. чит.

07.09.2023
Тема. Складаю тексти. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 8-9, впр. 6-10).
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с.9 , впр. 8
Д/З.с.9,впр.10

06.09.2023
Тема. Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету
тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 6-7, впр. 1- 5).
Хід уроку.
1. Перевірка д/з.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику, с. 6-7, впр. 1-4
Д/З. с.7,впр.5.

05.09.2023
Тема. Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками
(Частина 1, с. 3-5, впр. 1-4).
Хід уроку.
1. Знайомство з підручником.
2. Хвилинка каліграфії і словникова робота.
3. Робота з презентацією.
4. Робота по підручнику впр. 2,3