Українська мова 2

17.05.2024 р.

РЗМ №16


Тема: Я люблю свою матусю. Підпис вітальної листівки до Дня Матері.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по відеоролику.

https://www.youtube.com/watch?v=eOPIRKLD9bQ

2. Робота в зошиті. с.64-65

1 завдання: з’єднання частин прислів’їв;

2 завдання: читання вірша, підкреслення слів, якими дитина звертиається до

своєї мами;

3 завдання: списування речень, замінивши виділені слова, близькі за

змістом;

4 завдання: складання та підпис листівки до Дня Матері;

(якщо є час, розмалювати малюнок)

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


15.05.2024 р.


Тема: Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим

планом.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=4IpA4b-w7Mk

3. Робота по підручнику с.70

3.1. пригадування правил про речення.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: малюнковий диктант;

3 завдання: перечитування тексту впр.1;

4 завдання: вибір у тексті головної думки;

5 завдання: виписування опорних слів;

6 завдання: усний переказ тексту за планом впр.1.

5. Підсумок уроку.


14.05.2024 р.

Тема: Складання твору-опису за поданим планом.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/12iWeZIrqGrLeox1K7d7Bg0iA8iUiRH_X/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.69

3.1. пригадування правил про текст.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: закріплення знання про текст;

3 завдання: складання твору-опису за поданим планом.

5. Домашнє завдання.

с.69, впр.6

6. Підсумок уроку.


13.05.2024 р.

Тема: Дізнаємося, якими бувають тексти.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1WR0EmxN1r1wD7pZogrHaGM-277ltKL7S/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.67-68

3.1. пригадування правил про тексти.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: закріплення знання про текст впр.2, 3;

3 завдання: усні відповіді на питання впр.4.

5. Домашнє завдання.

с.68, впр.4 (3)

6. Підсумок уроку.


08.05.2024 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Дізнаємося, якими бувають

тексти.

1.Повідомлення теми.

2. Аналіз діагностувальної роботи.

3. Вивчення теми уроку.

3.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1grFGNKROucs-dSEPa3zFvkNqo77xbOK3/edit#slide=id.p1

4. Робота по підручнику с.65-66

4.1. пригадування правил про текст.

5. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: читання правил с.66;

3 завдання: вибір типу текста;

4 завдання: списування тексту опис с.65, впр.1.

5. Домашнє завдання.

с.66, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


07.05.2024 р.

Тема: Діагностувальна робота №9 Усний твір.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. перегляд презентації;

2.2. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=T_ivmhPtzv8

2.3. усне складання твору за планом;

2.4. розповідь твору;

(у своєму творі використовуйте як більше прикметників)

2.4. перевірка.

3. Підсумок уроку.


06.05.2024 р.


Тема: Відновлюємо тексти.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=alR0uHIrKoo

3. Робота по підручнику с.63

3.1. пригадування правил про текст.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: закріплення знання про текст;

3 завдання: відновлення тексту впр.1.

5. Домашнє завдання.

с.64, впр.4

6. Підсумок уроку.



03.05.2024 р.

РЗМ №15


Тема: Зустрічаємо Великдень. Запис тексту, як зустрічають Великдень у

вашій родині.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по відеоролику.

https://www.youtube.com/watch?v=mQ0t8jxfw6w

(2-а частина)

2. Робота в зошиті. с.60-61

1 завдання: читання веснянки;

2 завдання: читання промовки на Вербну неділю;

3 завдання: списування промовки на Вербну неділю;

4 завдання: складання та запис речень, як зустрічають Великдень у твоїй

родині;

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.



01.05.2024 р.


Тема: Як будується текст.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1c-NK8AgGtSlFsEbO8NniNKsLDjX-blgk/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.60-61

3.1. пригадування правила про текст.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: повт. про будову тексту;

(що позначає кожна частинка тексту)

4 завдання: типи текстів;

5 завдання: робота над текстами впр.1, 2.

(- Чи можна вважати запис текстом?

Знайти кожну частину тексту. Запис початку тексту: Якось зустрілися дві

кізоньки на вузькій стежці. І було їм як перейти на інший бік.)

5. Домашнє завдання.

с.60, впр.1 (2), правило

6. Підсумок уроку.


30.04.2024 р.

Тема: Знаходимо в тексті основну думку.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

3. Робота по підручнику с.57

3.1. пригадування правил про речення.

4. Робота в зошиті (по презентації).

https://docs.google.com/presentation/d/12QrUSsW8uYKVmCPZK2Xhm3z_wGm_P5oD/edit#slide=id.p1

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: закріплення знання про текст;

3 завдання: вибір у тексті головної думки;

4 завдання: тема і головна думка тексту;

5 завдання: запис речення, що показує головну думку тексту впр.1.

5. Домашнє завдання.

с.57, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


29.04.2024 р.


Тема: Працюємо з опорними (ключовими) словами.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=7rGv9e4EdfI

3. Робота по підручнику с.55

3.1. пригадування правил про речення.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Бр бл бн бубон;

2 завдання: добір опорних слів впр.3;

(Пан Коцький: Лисичка-сестричка, дикий кабан, ведмідь, зайчик, комар.

Колосок: Голосисте Горлечко, пшеничний колосок, обід, мишенята, млин,

хмиз, піч, пиріжки, дрова.)

5. Домашнє завдання.

с.55, впр.4

6. Підсумок уроку.


24.04.2024 р.


Тема: Працюємо з опорними (ключовими) словами.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1OeZje_qKzThq59lfiZkbvNDt2wdmFLXa/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.54

3.1. пригадування правила про текст.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: гра «Склади прислів’я»;

3 завдання: робота над ключовими словами впр.1;

4 завдання: читання правила;

5 завдання: усне виконання впр.2;

6 завдання: списування кінцівки тексту.

5. Домашнє завдання.

с.54, впр.1 (запис 2-3 речень зі словами), правило

6. Підсумок уроку.


23.04.2024 р.


Тема: Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=0k5Py45QjPo

3. Робота по підручнику с.53.

4. Робота в зошиті (по відеоролику).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: робота над текстом впр.1;

3 завдання: добір заголовка до тексту;

4 завдання: робота над текстом впр.2;

5 завдання: добір заголовка.

5. Домашнє завдання.

с.53, впр.2 (написати заголовок, списати 4 речення)

6. Підсумок уроку.


22.04.2024 р.


Тема: Що називають текстом.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

3. Робота по підручнику с.52

3.1. пригадування правил про речення.

4. Робота в зошиті (по презентації).

https://docs.google.com/presentation/d/1nB-inLRegH9NnOpC2Uf_BWTyLbi-CatJ/edit#slide=id.p1

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: гра «Добери заголовок» впр.3;

3 завдання: повт. про будову тексту;

4 завдання: типи текстів;

5 завдання: утворення тексту впр.4.

5. Домашнє завдання.

с.52, впр.5

6. Підсумок уроку.


12.04.2024 р.


РЗМ №14

Тема: Весняні барви і голоси. Робота над реченнями.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по відеоролику.

https://www.youtube.com/watch?v=mQ0t8jxfw6w

2. Робота в зошиті. с.58-59

1 завдання: читання віршика;

2 завдання: вибір та запис заголовка до прочитаного тексту (Радісний

місяць);

3 завдання: закінчення речень;

(… пригріло сонечко, потепліло. … повернулися з теплих країв на

Батьківщину.)

4 завдання: з’єднання слів для утворення висловів;

5 завдання: складання та запис речень зі словами.

(На вулиці дує весняний вітерець. Красиво цвіте мімоза.)

6 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


10.04.2024 р.


Тема: Розділ 6. Досліджуємо текст. Що називають текстом.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1HDxA9Pd8fIPZ27Q6dIhSXzIg0gyz2Cj9/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.51

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: пригадування будови, типи текстів;

3 завдання: усне виконання впр.1.

(вибір заголовка, списування другого тексту)

5. Домашнє завдання.

с.51, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


09.04.2024 р.


Тема: Повторення і узагальнення вивченого про речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1rK_J6ad2rF1iTKbqv5_KKi6RhJmblpwC/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.50

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: закріплення словникових слів;

3 завдання: усне виконання впр.2;

4 завдання: закріплення правил про речення.

5. Домашнє завдання.

с.50, впр.3

6. Підсумок уроку.


08.04.2024 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Складаємо речення за

малюнками.

1.Повідомлення теми.

1.1. аналіз діагностувальної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1lr6eCUJlPsezq3zxlWPcd_zmslX_N8kH/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.49

3.1. пригадування правил про речення.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: гра «Службові слова жартують»;

3 завдання: гра «Виправ помилку»;

4 завдання: складання та запис речень за малюнком;

5 завдання: усне складання речень за малюнками впр.1.

5. Домашнє завдання.

с.49, впр.1

6. Підсумок уроку.


03.04.2024 р.

Тема: Діагностувальна робота №8 Диктант.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. прослуховування диктанту;


Берізка


Усе в лісі радіє, а берізка плаче. Під гарячим сонячним промінням по

стовбуру тече сік. Здається, що це сльози берізки. Люди надрізують кору

дерева і збирають сік у пляшки. А деревце без соку гине.

Сік у берези - як кров у людини. Бережіть красуню! Не чіпайте її!

2.2. словникова робота;

Стовбур, здається, надрізують

2.3. письмо під диктовку;

2.4. перевірка.

3. Самоперевірка.

4. Підсумок уроку.


02.04.2024 р.

Тема: Складаємо і відновлюємо речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/14Iu6Z7R8JK6CrJ-u-mNtZ5Q-j31Hoo3L/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.48

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: словникова робота духмяний;

3 завдання: доповнення речень, запис їх впр.5.

5. Домашнє завдання.

с.48, впр.6

6. Підсумок уроку.


01.04.2024 р.

Тема: Складаємо і відновлюємо речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

3. Робота по підручнику с.47

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

https://docs.google.com/presentation/d/1IhXKpkH2vGb-WdzfyMFrwLpAnYHawgDg/edit#slide=id.p1

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: повт. про види речень за метою висловлювання;

3 завдання: складання речень, запис їх (по презентації);

4 завдання: усне складання речень зі словами впр.2.

5. Домашнє завдання.

с.47, впр.1

6. Підсумок уроку.



29.03.2024 р.

РЗМ №13


Тема: В гості йде до нас весна. Вибір вдалих заголовок до текстів.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1hChiPF2tpdglBRORtTMpnWBvfv_Gsma/edit#slide=id.p1

2. Робота в зошиті. с.56-57

1 завдання: читання вірша, підкреслення ознак;

2 завдання: читання, визначення та запис типу текста;

3 завдання: утворення зв’язного тексту;

4 завдання: вибір та запис найбільш вдалого заголовку;

5 завдання: запис відновленого тексту у зошит;

6 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


27.03.2024 р.

Тема: Окличні й неокличні речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1k6f9oM1dtp05Aw85_d8WmreZ8noCDPdj/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.44

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: пригадування слів ввічливості;

3 завдання: усне виконання впр.1;

4 завдання: знайомство з реченнями за інтонацією, висновок.

5. Домашнє завдання.

с.44, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.

26.03.2024 р.


Тема: Перебудовуємо речення. Закріплення знань про види речень.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1bdioUUKbq3dmRC1X_LsF37_YpMVNJUSu/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.43

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: повт. про види речень за метою висловлювання;

3 завдання: складання речень, запис їх впр.5, 6.

5. Домашнє завдання.

с.43, впр.8

6. Підсумок уроку.


25.03.2024 р.


Тема: Спонукальні речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1lOOR5mMHw3RInlTyjI-lRk_jvjwSgvLK/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.40

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: знайомство з правилом;

3 завдання: знаходження спонукальних речень;

4 завдання: утворення з поданих слів спонукальні речення.

5. Домашнє завдання.

с.40, впр.1, правило

6. Підсумок уроку.


20.03.2024 р.

Тема: Складаємо запитання і відповіді на них.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=o0fBycYNXF8

2.2. відповіді на питання.

3. Робота по підручнику с.39

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з’єднання частин прислів’я та запис на

вибір - каліграфічно);

2 завдання: читання запитання та дати письмову відповідь (по

відеоролику);

3 завдання: читання речення, складання та запис до нього питання.

5. Домашнє завдання.

с.39, впр.3 (письмові відповіді на 3 питання)

6. Підсумок уроку.


18.03.2024 р.


Тема: Питальні речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1r2bLzeC08D8ob1PIJU8LbQU_NIfjJgp4/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.36

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті (по презентації).

https://docs.google.com/presentation/d/19FowZ41I1qMxqJm-HyzAF1Ccvtno3QWy/edit#slide=id.p1

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: словниковий диктант;

3 завдання: повт. про речення, гра «Впіймай речення»;

3 завдання: знайомство з питальними реченнями, висновок.

5. Домашнє завдання.

с.36, впр.1 (2), правило

6. Підсумок уроку.


15.03.2024 р.

РЗМ №12


Тема: Мій пухнастий друг. Вчимося складати твір-опис про котика.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по відеоролику.

https://www.youtube.com/watch?v=xUTMGWaqkIE

2. Робота в зошиті. с.42-43

1 завдання: відгадування загадки, звуковий аналіз слова відгадки;

2 завдання: бесіда «Мій котик»;

3 завдання: читання описа котика;

4 завдання: підреслення слів та словосполучень, які допоможуть описати

свого котика;

5 завдання: складання та запис твору-опису про котика;

6 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


13.03.2024 р.


Тема: Розповідні речення.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=681FwnQ0ZDc

3. Робота по підручнику с.35

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка М м Мм мн мл милий;

2 завдання: списування речень (по відеоролику);

3 завдання: висновок.

5. Домашнє завдання.

с.35, впр.3, правило

6. Підсумок уроку.


12.03.2024 р.


Тема: Тема 5 Досліджуємо речення. Аналіз діагностувальної роботи. Для

чого потрібні речення?

1.Повідомлення теми.

1.1. аналіз діагностичної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.34

3.1. пригадування правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1b3V80sdbyeuj37R_oOW1_a3XfV6hQgzv/edit#slide=id.p1

2 завдання: запис розповідних речень (з презентації);

3 завдання: гра «Кращий знавець мови» (по презентації);

4 завдання: тести (по презентації).

5. Домашнє завдання.

с.34, впр.1 (списати 1-ий абзац)

6. Підсумок уроку.


11.03.2024 р.


Тема: Діагностувальна робота №7 Перевірка мовних знань і вмінь.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1KeVfR-AejozM-XeIj8a-cR3LH0QrxTlc/edit#slide=id.p1

Виконання завдань:

1. Назвати частину мови, яка відповідає на питання хто? Що?;

2. Дописати відповідні числівники словами;

3. Дописати слова протилежні за значенням;

4. Дописати близькі за значенням слова;

5. Дописати клички тварин;

6. До назв тварин дібрати дієслова.

3. Самоаналіз. Самоперевірка.

4. Підсумок уроку.


06.03.2024 р.

Тема: Повторюємо і узагальнюємо частини мови.

1.Повідомлення теми.

2. Повторення теми уроку.

2.1. робота по відеоролику.

https://www.youtube.com/watch?v=Ouzau4_3axY

3. Робота по підручнику с.33

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Ч ч Чч чч чай чашка;

2 завдання: знаходження частин мови;

3 завдання: знаходження зайвих слів;

4 завдання: добір потрібних дієслів до іменників;

5 завдання: добір потрібного іменника;

6 завдання: назва предметів одного і багато.

5. Домашнє завдання.

с.33, впр.5, повт. всі правила

6. Підсумок уроку.



05.03.2024 р.

Тема: Слова, що означають кількість предметів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1VdaA_m8QDpbwdOLZAnwb4n4K27irT5Cd/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.31-32

3.1. читання правила с.31.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: розкриття теми (по презентації);

3 завдання: гра «Плесни в долоні» (по презентації);

4 завдання: усне виконання; списування лічилки впр.1, 2;

5 завдання: вправа «Перевір себе» (по презентації).

5. Домашнє завдання.

с.32, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


04.03.2024 р.

Тема: Слова близькі та протилежні за значенням.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1aTWcFnkIkuVroC2EKgI_ukyzeWhRFGwi/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.30

3.1. пригадування правил.

(синоніми, антоніми)

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: запис словарних слів (з презентації);

3 завдання: гра «Знайди пару» (по презентації);

4 завдання: творча робота з реченнями впр.4.

5. Домашнє завдання.

с.30, впр.5

6. Підсумок уроку.


23.02.2024 р.

РЗМ №11

Тема: Світ навколо тебе. Робота зі словами.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1rPp9ZH-pHvK2OmbKimetAZyiFVgNbWzR/edit#slide=id.p1

Вправа «Мікрофон» - назвати, яка наша мова.

2. Робота в зошиті. с.31-32

1 завдання: доповнення словами з довідок (колективно);

2 завдання: доповнення словами з довідок (самостійно);

3 завдання: сполучення слів, які мають протилежне значення;

4 завдання: запис слів відгадок;

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


21.02.2024 р.

Тема: Слова, що означають ознаки предметів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1s1RY59ApD3JZSlBQe8dNXg0W_9mRWx3R/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.28-29

3.1. читання правила с.28.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковими словами;

3 завдання: запис словосполучень (з презентації);

4 завдання: гра «Впізнай пору року» (по презентації).

5. Домашнє завдання.

с.28, впр.2 (2), правило

6. Підсумок уроку.


20.02.2024 р.

Тема: Слова, що означають дії предметів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1GCKHTSefrasMYlGemN8d40X26gN5tqBm/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.26-27

3.1. читання правила с.26.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковими словами неділя, ознака;

3 завдання: усне виконання впр.1 (з презентації: висновок);

4 завдання: запис речень (з презентації);

5 завдання: гра «Скажи навпаки» (по презентації).

5. Домашнє завдання.

с.26, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


19.02.2024 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Які слова, що означають

предмети, пишуться з великої букви.

1.Повідомлення теми.

1.1. аналіз діагностувальної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1OBRYo6t_scGmUWZomQJnx3VD7qZ5z1jn/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.24-25

3.1. читання правила с.24.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковими словами медаль, метро;

3 завдання: запис слів гра «Квітка» (з презентації);

4 завдання: робота над словами впр.1;

5 завдання: усне виконання впр.3.

5. Домашнє завдання.

с.25, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


14.02.2024 р.

Тема: Діагностувальна робота №6 Списування.

1.Повідомлення теми.

2. Перегляд відеоролика (робота за ним).

https://www.youtube.com/watch?v=E-UPezZHBXg

2.1. повторення правил списування тексту;

2.2. знайомство з текстом;

2.3. робота над текстом;

2.4. робота над словами, які пишуться з великої букви;

2.5. самостійна робота (списування);

3. Самоперевірка.

4. Підсумок уроку.


13.02.2024 р.

Тема: Слова, що означають предмети.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1eK_BiCYp_ExEyXS1ZseBgj50_5vjuytK/edit#slide=id.p1

(гра «Назви предмети»)

3. Робота по підручнику с.22

3.1. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: відгадування загадок, запис відгадок, питань до них впр.1;

3 завдання: гра «Перетворення»;

4 завдання: утворення слів зі складів;

5 завдання: розгадування ребуса.

5. Домашнє завдання.

с.22, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


12.02.2024 р.


Тема: Досліджуємо слова, протилежні за значенням.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1WHmFn_fl2rIBHZOPmpx270ZlpadeSEuZ/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.20-21

3.1. читання правила с.20.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: підбір антонімів до слів;

3 завдання: гра «Знайди пару»;

4 завдання: творча робота над текстом.

5. Домашнє завдання.

с.21, впр.3, правило

6. Підсумок уроку.




09.02.2024 р.

РЗМ №10


Тема: Бережіть книжки. Редагування та запис речень, замінивши

виділені слова на протилежні за значенням.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1f_eLp-6xJav0OQsu7y8HcHeCXPjGSqdD/edit#slide=id.p1

Вправа «Мікрофон»; повт. правил користування книгою

2. Робота в зошиті. с.29-30

1 завдання: відгадування загадки, звуковий аналіз слова відгадки;

2 завдання: бесіда «Ми і книги»;

3 завдання: редагування речень, замінюючи виділені слова на протилежні за

значенням;

4 завдання: складання з групи слів речень і запис їх у зошит;

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


08.02.2024

Тема. Навчаюся моделювати будову слова

Хід уроку.

1. Перевірка дом. завд.

2. Хвилинка каліграфії з завданням

3. Зоровий диктант.

4. Робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1ALiIWWbaluL5HdZRtuL4X22qlT0WmAQA/edit#slide=id.p1

5. Робота з підручником с. 97, впр.11,12

6. Завдання на слайдах.

7. Гра « Добери слівце»

Д/З. С.97,впр.14.



07.02.2024 р.

Тема: Досліджуємо слова, близькі з значенням.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1NQPdRJ8rM-tUEmmTGLs-ZCXbD3xEpMXA/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.18-19

3.1. читання правила с.18.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: добір синонімів впр.2;

3 завдання: усне виконання впр.3;

4 завдання: запис висловів зі словом впр.5.

5. Домашнє завдання.

с.19, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


06.02.2024 р.


Тема: Омоніми.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.17

3.1. читання правила с.17.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1I53IEVJksIzgT6aCa3_DlAU_GEYw8lUH/edit#slide=id.p1

2 завдання: робота зі словниковим словом середа;

3 завдання: усне виконання впр.8;

4 завдання: запис речень (по презентації).

5. Домашнє завдання.

с.17, впр.8, правило

6. Підсумок уроку.


05.02.2024 р.


Тема: Слова в прямому і переносному значенні.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=RolasYdTfpU

3. Робота по підручнику с.16

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Г г Гг гг гл гн гном;

2 завдання: знаходження слів в переносному значенні впр.6;

3 завдання: розташування слів у два стовпчики впр.7.

5. Домашнє завдання.

с.16, впр.7 (ост. завд.)

6. Підсумок уроку.


31.01.2024 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Використовуємо в мовленні слова

у прямому і переносному значенні.

1.Повідомлення теми.

1.1. аналіз діагностувальної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/10NS24oX4DdvzyTgCh_Aw2M1U01jmK_bA/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.14-15

3.1. читання правила с.8.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: гра «Допоможи друзям»;

3 завдання: робота над словами впр.1, 2;

4 завдання: усне виконання впр.5.

5. Домашнє завдання.

с.15, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


30.01.2024 р.

Тема: Діагностувальна робота №5 Усний діалог.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/12d1VWnzlI5KvGFZQZEC6gLWHkcXxwvL/edit#slide=id.p1

2.2. пригадування, що таке діалог;

2.3. читання діалогів за ролями;

(до казок «Колобок», «Червона шапочка»)

2.4. прослуховування прикладу діалогу;

2.5. пригадування основних правил ведення діалогу.

3. Складання і розповідь усного діалогу.

- «Телефона розмова»; «Зустріч на вулиці»; «Розмова з бібліотекарем»;

«Вітання зі святом»; «Розмова в магазині».

4. Підсумок уроку.


29.01.2024 р.


Тема: Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.12-13

3.1. читання правила с.12.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1xLgdYD9JDBz58Th-6sGan8Mo7aV14I6o/edit#slide=id.p1

2 завдання: робота зі словниковим словом заєць;

3 завдання: робота над групами слів впр.1;

4 завдання: усне виконання впр.3.

5. Домашнє завдання.

с.12, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


29.01.2024 р.


Тема: Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.12-13

3.1. читання правила с.12.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);


2 завдання: робота зі словниковим словом заєць;

3 завдання: робота над групами слів впр.1;

4 завдання: усне виконання впр.3.

5. Домашнє завдання.

с.12, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


26.01.2024 р.

РЗМ №9


Тема: Як ми ліпили сніговика. Складання та запис розповіді за

допомогою питань.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми;

1.2. робота по презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/1GNqjKN7fspW1gAhklwUSIpJXCqV8QnOD/edit#slide=id.p1

2. Робота в зошиті. с.27-28

1 завдання: відгадування загадки;

2 завдання: розгляд малюнка;

3 завдання: усні відповіді на питання;

4 завдання: запис розповіді у зошит;

Одного зимового дня діти вирішили зліпити сніговика.

Оченята зробили із гудзиків. Замість носа в нього соковита морквина. На

голову наділи старе відро.

Наш сніговик всім дуже сподобався.

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.

24.01.2024 р.


Тема: Редагування тексту.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. по підручнику с.11, впр.3

1 завдання: гра «Редактор»;

2 завдання: виправлення речень (робота з тлумачним словником);

3 завдання: запис виправлених речень.

3. Домашнє завдання.

с.11, впр.2 (2)

4. Підсумок уроку.


23.01.2024 р.


Тема: Правильно використовуємо слова в мовленні.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

2. Робота в зошиті.

2.1. робота по відеоролику:

https://www.youtube.com/watch?v=NN5Em25XBwg

1 завдання: каліграфічна хвилинка;

2 завдання: звуко-буквений аналіз слова чуйний.

3. Робота по підручнику с.11

1 завдання: читання правила;

2 завдання: списування речень, вставляючи слова, що підходять за змістом

впр.1 (1).

4. Домашнє завдання.

с.11, впр.1 (2), правило

5. Підсумок уроку.


22.01.2024 р.

Тема: Визначаємо тематичні групи слів.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=kDf8dn0XiEg

3. Робота по підручнику с.8

3.1. читання правила с.8.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Юю юл юн Юля малюнок;

2 завдання: робота зі словниковим словом четвер;

3 завдання: запис слів до груп (з відеоролика).

5. Домашнє завдання.

с.8, впр.3 (2 стовпчик), правило

6. Підсумок уроку.


17.01.2024 р.

Тема: Визначаємо тематичні групи слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/11Pa7PMEJVZhE_S4FHLC6V7TqTAkHip2c/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.8

3.1. читання правила с.8.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковим словом понеділок;

3 завдання: робота над групами слів впр.1;

4 завдання: запис слів до кожної групи впр.3.

5. Домашнє завдання.

с.8, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


16.01.2024 р.


Тема: Які бувають словники. Тренувальні вправи за словником.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.6

3.1. читання правила с.6.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1iAWPj_LfnuSfkrwgo9hj3EG9hbHvuoTl/edit#slide=id.p1

2 завдання: робота зі словниковим словом портфель;

3 завдання: робота над словами впр.2 (2);

(лексичне значення слова за допомогою тлумачного словника)

4 завдання: запис слів з вивісок впр.3.

5. Домашнє завдання.

с.6, впр.2 (вештатися), правило

6. Підсумок уроку.


15.01.2024 р.


Тема: Тема 4 Досліджуємо слово. Визначаємо лексичне значення слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1CcMO4uVC1Pm-MkHSicI6JwpSiCUwO639/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.5

3.1. читання правила с.5.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковим словом диктант;

3 завдання: робота над лексичним значенням слів впр.2 (1-2).

5. Домашнє завдання.

с.5, впр.1, правило

6. Підсумок уроку.



29.12.2023 р.

РЗМ №8


Тема: Новорічне свято. Робота з деформованим текстом. Підсумок за

семестр.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

2. Робота в зошиті. с.38-39

2.1. робота по відеоролику:

https://www.youtube.com/watch?v=BO2vQ2pl1Ao

1 завдання: робота по малюнку;

2 завдання: підкреслення слів, якими можна описати настрій дітей;

3 завдання: нумерування речень так, щоб вийшла зв’язна розповідь;

4 завдання: запис 2-3 речень про свої враження від Новорічного свята;

Взимку усі діти чекають Новий рік. Прикрашають ялинку, готують

подарунки. Я дуже люблю Новорічне свято!

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.

3.1. підсумок за семестр.


26.12.2023 р.


Тема: Діагностувальна робота №4 Перевірка мовних знань і вмінь.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

(по презентації «Творчі завдання»)

https://docs.google.com/presentation/d/1GX8zZy1OezbQqI83XMLp_KI-zmRl7wSR/edit#slide=id.p1

2.1. позначення букви, яка не позначає звука в словах;

2.2. позначення, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший;

2.3. поділ слів для переносу;

2.4. запис слів за алфавітом;

2.5. зміна слів так, щоб їх було багато;

2.6. звуко-буквений аналіз слів;

2.7. знаходження помилок в словах.

3. Самостійна робота.

4. Перевірка, самоаналіз.

5. Підсумок уроку.


25.12.2023 р.


Тема: Вчимося писати слова з апострофом. Складання і записування

речень.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/106P8Mbvpxh0Vqi1rXO3HaZ0oCMvMcvk_/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.90-91

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковим словом п’ятниця;

3 завдання: складання і записування речень впр.3;

4 завдання: запис слів (з презентації) з поясненням.

5. Домашнє завдання.

с.91, впр.4 (виписати слова з ‘)

6. Підсумок уроку.


20.12.2023 р.


Тема: Позначаємо на письмі звук [й]. Перенос слів з буквою й.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=e4LadF3Gouw

3. Робота по підручнику с.85-86

3.1. читання правила с.85.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Чч ча чл час калач;

2 завдання: робота зі словниковим словом середа;

3 завдання: самостійне списування прислів’їв впр.1;

4 завдання: запис слів, поділяючи на склади впр.2.

5. Домашнє завдання.

с.86, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


19.12.2023 р.


Тема: Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Перенос

таких слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/19OuyeONENaCUWTnXBroGlxnsOXXz-TZi/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.83-84

3.1. читання правила с.83.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);


2 завдання: робота зі словниковим словом завдання;

3 завдання: робота над словами впр.2;

4 завдання: запис слів з презентації (звуковий аналіз слів).

5. Домашнє завдання.

с.84, впр.4, правило

6. Підсумок уроку.


18.12.2023 р.


Тема: Позначення на письмі ьо м’якості приголосного перед о. Перенос

слів із ь і ьо.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.81-82

3.1. читання правила с.81.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1M2yQpYe7HjKhNdqR9DeUbr7yjc5MmCnV/edit#slide=id.p1

2 завдання: робота зі словниковим словом грудень;

3 завдання: усна робота над словами (перенос) впр.4 (2);

4 завдання: запис речень замінюючи звукові на буквений запис впр.5.

5. Домашнє завдання.

с.81, впр.4 (2), правило

6. Підсумок уроку.


15.12.2023 р.

РЗМ №7


Тема: Сім братів. Робота над прислів’ями, запис за зразком.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

2. Робота в зошиті. с.15-16

2.1. робота по презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1t-xUHUbZsv9_Fli4r43tIS4lyAaMtbZ-/edit#slide=id.p1

1 завдання: відгадування загадки;

2 завдання: розставлення біля прислів’їв числа від 1 до 7 відповідно до днів

тижня;

3 завдання: підкреслення у віршику днів тижня;

4 завдання: запис за зразком (що робив/ла в середу та в неділю);

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


13.12.2023 р.


Тема: Тверді й м’які приголосні звуки. Редагування деформованого

тексту.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.78-80

3.1. читання правила с.80.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/10T0ZYXV3lBPVE_IHm5aea6PwyPvVBpIP/edit#slide=id.p1

2 завдання: запис пари слів впр.1;

4 завдання: запис слів у два стовпчика (з презентації).

5. Домашнє завдання.

с.80, впр.3, правило

6. Підсумок уроку.


12.12.2023 р.

Тема: Правильна вимова приголосних у словах.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=kdLrsl8sy98

3. Робота по підручнику с.76-77

3.1. читання правила с.77.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Ш ш Шш шл шк школа;

2 завдання: робота з останнім реченням впр.3;

3 завдання: робота над скоромовкою впр.4.

5. Домашнє завдання.

с.76, впр.5, правило

6. Підсумок уроку.


11.12.2023 р.


Тема: Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі і глухі

приголосні звуки.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1u7dhvnihW7vPqcoPlW6Sd1loEgqYBfV3/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.74-75

3.1. розгляд таблиці дзвінких і глухих приголосних с.75, впр.2;

3.2. читання правила с.75.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота зі словниковим словом фартух;

3 завдання: робота над словами впр.1;

4 завдання: складання і запис речень зі словами кіска, кізка.

5. Домашнє завдання.

с.75, впр.2, правило

6. Підсумок уроку.


06.12.2023 р.


Тема: Робота з словниковими словами. Навчальний зорово-слуховий

диктант.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

3. Робота по підручнику с.70-71

3.1. читання правила с.70.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Ф ф Федір фламінго;

2 завдання: запис словникових слів по відеоролику;

https://www.youtube.com/watch?v=NP9g3_aNPxM

3 завдання: зорово-слуховий диктант впр.4.

5. Домашнє завдання.

с.71, впр.5, правило

6. Підсумок уроку.


05.12.2023 р.


Тема: Наголошені ненаголошені склади і звуки. Склад. Наголос.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/19t1hryoqBfZhFIdRymWtru-qvxOK_Zt0/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.68-69

3.1. читання правила с.68.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: робота над словами (з презентації); (поділ на склади,

постановка наголосу) впр.2;

3 завдання: усне виконання впр.3;

4 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

Олень – [о л е н*] – 5 б., 4 зв., 2 скл.

4. Домашнє завдання.

с.69, впр.3, правило

5. Підсумок уроку


04.12.2023 р.

Тема: Поділяємо слова на склади для переносу.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1fMgM7JQCdY1JltJIpzS55IQnzy5xtkO2/edit#slide=id.p1


3. Робота по підручнику с.67

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: словниковий диктант (з презентації);

2 завдання: запис слів поділяючи їх для переносу впр.7;

3 завдання: усне виконання впр.8;

4 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

Насіння – [н а с* і н:* а] – 7 б., 6 зв., 3 скл.

4. Домашнє завдання.

с.67, впр.9

5. Підсумок уроку


01.12.2023 р.

РЗМ №6


Тема: Казка про гномика та їжачка. Вчимося писати запрошення,

вітання.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

2. Робота в зошиті. с.11-12

2.1. робота по відеоролику:

https://www.youtube.com/watch?v=9_-xiRODAgM

1 завдання: читання запрошення;

2 завдання: позначення V правильної відповіді ;

3 завдання: читання початку казки, складання і запис казки про гномика та

їжачка;

4 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


29.11.2023 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Поділяємо слова на склади.

Переносимо слова з рядка в рядок.

1.Аналіз діагностувальної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1-sHL2roeFY7iPVpfAg2qZxNTPrtGc504/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.65-66

3.1. поділ слів на склади с.65, впр.1;

3.2. читання правила с.66.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: складання та запис слів впр.2;

3 завдання: списування речення без помилки впр.4.

4. Домашнє завдання.

с.66, впр.5, правило

5. Підсумок уроку


28.11.2023 р.

Тема: Діагностувальна робота №3 Диктант.

1.Повідомлення теми.

2. Запис числа, вид роботи.

3. Робота над темою.

3.1. прослуховування тексту;


Листопад


       У листопаді рідко бувають сонячні дні. Та сьогодні нам пощастило. Ми

гуляємо в парку. Під ногами шурхотить сухе листя. Це листопад укрив землю

яскравим килимом. Яких тільки кольорів не побачиш в осінньому маскараді

листяних дерев! 

3.2. словникова робота;

Рідко, сьогодні, пощастило, осінньому

3.3. запис під диктовку.

4. Самоперевірка.

5. Підсумок уроку.


27.11.2023 р.


Тема: «Магічне слово». Звуко-буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=RphIpRX2NJk

3. Робота по підручнику с.63-64

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Б б Д д бд бджола;

2 завдання: звуко-буквений аналіз слів за відеороликом.

3 завдання: письмове виконання с.64, впр.9 (1).

4. Домашнє завдання.

с.64, впр.9 (2)

5. Підсумок уроку.


15.11.2023 р.


Тема: Списування речення з виділеними звуками. Малюнковий

диктант.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/14-5X7yLWyOULPAY7SNjpGh_qGka3EDZT/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.59

3.1. розповідь правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: малюнковий диктант;

3 завдання: списування скоромовки впр.5;

4 завдання: колективне виконання с.62, впр.8 (1).

4. Домашнє завдання.

с.59, впр.6

5. Підсумок уроку


14.11.2023 р.


Тема: Букви я, ю, є позначають два звуки. Письмо з пам’яті.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1UXgupjjezOA5L0SyEGSsto1eF08TYvHs/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.58-59

3.1. читання правила с.58.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Тт та ти тл трон Тіна;

2 завдання: усне порівняння кількість букв у парах слів впр.1;

3 завдання: виписування слів, у яких букви позначають два звуки впр.2;

4 завдання: самостійна робота впр. 3.

Змії – [з м*і й*і] – 4 б., 5 зв., 2 скл.

4. Домашнє завдання.

с.59, впр.4, правило

5. Підсумок уроку


13.11.2023 р.


Тема: Звуки [я], [ю], [є], [ї] – пом’якшують попередній приголосний звук.

Робота з прислів’ями.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/114V7SspZptGy9hvAEdxFq1tnUp6o5Wl_/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.56-57

3.1. перевірка правильності схем с.56;

3.2. читання правила с.57.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: запис пари слів буквами впр.5;

3 завдання: робота з прислів’ями впр.7.

Буря – [б у р*а] – 4 б., 4 зв., 2 скл.

4. Домашнє завдання.

с.57, впр.6, правило

5. Підсумок уроку


10.11.2023 р.

РЗМ №5


Тема: Подих осені. Складання та запис речень з поданих слів.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

2. Робота в зошиті. с.13-14

2.1. робота по презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1Vw9yc6cFDXYUnKF9mqxF39mAAs6Bt47v/edit#slide=id.p1

1 завдання: відгадування загадки та запис відгадки;

2 завдання: читання початка розповіді;

3 завдання: з поданих слів скласти і записати речення;

4 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


08.11.2023 р.

Тема: Голосні звуки і букви, що їх позначають.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/12CQ3OBkhmKQrh77wXo5A5300OrQL1h97/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.54-55

3.1. усне виконання впр.1;

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: виписування з алфавіта голосних букв впр.3;

3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

Сьогодні – [с* о г о д н* і] – 8 б., 7 зв., 3 скл.

4. Домашнє завдання.

с.54, впр.2, правило

5. Підсумок уроку.


07.11.2023 р.

Тема: Алфавіт. Записування слів за абеткою.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/11yz8pe_S__J-25vTjkwxIyPy6nJQZBST/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.52

3.1. розгляд алфавіта.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: запис книжок за алфавітом впр.2;

3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

М’ята – [м й а т а] – 4 б., 5 зв., 2 скл.

4. Домашнє завдання.

с.53, впр.4, вивчити алфавіт

5. Підсумок уроку


06.11.2023 р.


Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Яким було письмо спочатку.

1.Повідомлення теми.

1.1. аналіз діагностувальної роботи.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1ipI0eBdAKSi5aO-ZJsxTnQKfA3nS2nZA/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.51

3.1. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: запис слів-кольорів, що вони позначають (з презентації);

4. Домашнє завдання.

с.51, впр.9, правило



01.11.2023 р.

Тема: Діагностувальна робота №2 Списування.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. робота по відеоролику;

https://www.youtube.com/watch?v=IRohfIvm0EM

(перегляд кадрів про осінь; записування числа, вид роботи, назву тексту;

читання тексту)

2.2. самостійна робота (списування).

3. Самоперевірка.

4. Підсумок уроку.


31.10.2023 р.


Тема: «Українська іграшка» Звуко-буквений аналіз слів. Вправа

«закінчи речення».

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=f8FRagHEqzQ

3. Робота по підручнику с.50

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка М м Мм мя ми м’ясо мило;

2 завдання: списування двух речень впр.8 (1);

3 завдання: звуко-буквений аналіз слова цяцька.

5. Домашнє завдання.

с.50, впр.8 (3)

6. Підсумок уроку.



30.10.2023 р.

Тема: Приголосні звуки [дз], [дз], [дж]. Перенос слів з цими сполученнями букв. Звуко-буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

   2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1Dd2inll8tgq_Fy17lA6HYsI8a0NIpHG6/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.49

   3.1. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: запис слів, поділ для переносу (з презентації);

3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

  Джерело – [дж] [е]  [р]  [е]  [л] [о] – 7 б., 6 зв., 3 скл.

4. Домашнє завдання.

с.49, впр.7, правило

5. Підсумок уроку


27.10.2023 р.

РЗМ №4


Тема: Осінні враження. Добір найбільш влучних слів-ознак.

1.Повідомлення теми.

1.1. підхід до теми.

(Відгадування загадки; мозковий штурм)

2. Робота в зошиті. с.9-10

2.1. робота по презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1wZaf16hPcW2xVpi9wysF9pbxcBj87q1s/edit#slide=id.p1

1 завдання: повернення на місця слова з листочків, які розігнав вітер;

2 завдання: доповнення речень, користуючись довідкою;

3 завдання: добір влучних слів-ознак;

4 завдання: усна розповідь про осінні враження;

5 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


25.10.2023 р.


Тема: Списування прислів’я до казки «Фіалка і бджілка». Звуко-

буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=-I7Z9-9Iq7I

3. Робота по підручнику с.48

3.1. усна робота впр.6.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка Л л Лл Ли лі лис ліс;

2 завдання: списування прислів’я с.48, впр.6 (2);

3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.

Світ – [с] [в] [і] [т] – 4 б., 4 зв., 1 скл. Дощ – [д] [о] [ш ч] – 3 б., 4 зв., 1 скл.

4. Домашнє завдання.

с.48, впр.6 (1)

5. Підсумок уроку.


24.10.2023 р.


Тема: Звуки [шч] позначення на письмі буквами щ, Щ. Складання і

запис прислів’їв з поданої групи слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1XKdlym9BEQIMxwbovoUsB2hHidHc1MId/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.46-47

3.1. усна робота впр.5.

(знаходження з казки назви музичних інструментів)

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);


2 завдання: складання та запис прислів’я с.46, впр.4.

4. Домашнє завдання.

с.46, впр.5, правило

5. Підсумок уроку.


23.10.2023 р.


Тема: Правильно пишемо і вимовляємо звуки в словах [г], взривний.

Звуко-буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1nEpjphwcl026UqHt-Loh0ytE4kWcyDrT/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.45

3.1. усна робота впр.1.

(читання та правильне вимовляння звуків)

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування слів з презентації.

4. Домашнє завдання.

с.45, впр.2.

5. Підсумок уроку.


18.10.2023 р.


Тема: Мовні звуки. Позначання їх на письмі буквами. Складання слів зі

слова відгадки.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=GzJjwn0zw2g

3. Робота по підручнику с.44

3.1. усна робота впр.7;

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування прислів’я впр.6;

2 завдання: утворення і запис нових слів впр.8;

4. Домашнє завдання.

с.44, впр.9, правило

5. Підсумок уроку.


17.10.2023 р.


Тема: Тема З Досліджуємо звуко-буквений склад слів

Складання, записування слів з поданих звуків.

1.Повідомлення теми.

2. Вивчення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1iDFqTlLL1KoyO9et5tqSF5tMTsWhyTp4/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.43

3.1. усна робота впр.3;

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: складання і запис слів з даних звуків (з презентації);

4. Домашнє завдання.

с.43, впр.5, правило

5. Підсумок уроку.


16.10.2023 р.


Тема: Записуємо слова ввічливості. Навчаємося вибачати і вибачатися.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1YZx6VwnbkASF_Twl5sZXWgZcnEA5UtpC/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.40

3.1. усна робота впр.4;

(розподіл слів на групи)

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування слів ввічливості.

4. Домашнє завдання.

с.40, впр.6.

5. Підсумок уроку.


06.10.2023 р.

РЗМ №3

Тема: І в саду, і на городі. Закінчення речень.

1.Повідомлення теми.

2. Робота в зошиті. с.7-8

2.1. робота по презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/10evWY1cmEIq6mnSZsG1b0gYh-TN6zbhq/edit#slide=id.p1

1 завдання: усна назва рослин, які з них де ростуть;

2 завдання: закінчення речень одним словом, запис його;

3 завдання: усна назва осінніх плодів;

4 завдання: добір та запис слів ознак до даних слів;

5 завдання: складання речення та запис про свій улюблений дарунок осені

(за зразком);

6 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


04.10.2023 р.


Тема: Діагностувальна робота №1 Перевірка мовних знань і вмінь.

1.Повідомлення теми.

2. Робота над темою.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1tRn24aXooac_LwA8GRTpJO9A0DQbz9ip/edit#slide=id.p1

1 завдання: визначити правильну відповідь;

2 завдання: закінчити речення;

3 завдання: що таке діалог?;

4 завдання: визначити кількість реплік у діалозі;

5 завдання: що таке звертання?;

6 завдання: прочитати, знайти рядок, у якому записане речення.

3. Самоперевірка, самоаналіз.

4. Підсумок уроку.


03.10.2023 р.


Тема: Слова, близькі з значенням.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1EA3DK9yT9Vz2y3GP_JY8AzXjRXhYNOP_/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.37

3.1. усна робота впр.5.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: утворення і запис пари слів за зразком (з презентації).

4. Домашнє завдання.

с.37, впр.4.

5. Підсумок уроку.


02.10.2023 р.


Тема: Записуємо слова вітання.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1Md6Ii8zLSsL5xAHQ6jY9GDVzqF7SbA27/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.35-36

3.1. усна робота впр.1;

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування слів вітання, прощання;

3 завдання: списування розмови дітей, підкреслення слів вітання впр.2.

4. Домашнє завдання.

с.36, впр.3.

5. Підсумок уроку.


26.09.2023 р.


Тема: Оволодіння технікою мовлення. Списування скоромовки з

пам’яті.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1Z957Tb_Lgq0uGT3RV483YTiRp7lvW0En/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.28-29

3.1. усна робота впр.1, 3.

(складання діалогу за малюнками)

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування скоромовки з пам’яті впр.2.

4. Домашнє завдання.

с.28, впр.2 (3).

5. Підсумок уроку.


25.09.2023 р.


Тема: Усне і писемне мовлення. Списування діалогу за малюнками.

1.Повідомлення теми.

2. Закріплення теми уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1WGufWTZttsrCx6RylzGTD3-WTvPTYOTQ/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.26-27

3.1. усна робота впр.4;

3.2. читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування двох реплік діалогу впр.4;

(підкреслення звертання)

3 завдання: усне складання розмови за малюнком впр.6.

4. Домашнє завдання.

с.27, впр.5 (2 речення), правило

5. Підсумок уроку.


22.09.2023 р.

РЗМ №2


Тема: Гарна хатка у курчатка. Доповнення речень.

1.Повідомлення теми.

2. Робота в зошиті. с.5-6

2.1. робота по презентації:

https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox/FMfcgzGtxKSjZdKBPKllZSPkxQMhKQKp

1 завдання: дописування речень потрібними словами (кольорами);

2 завдання: складання речення по завданню, запис його;

3 завдання: перевірка написаного.

3. Підсумок уроку.


20.09.2023 р.


Тема: Діалогічне мовлення.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою уроку.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=Yw7MyMbRXIc

3. Робота по підручнику с.23-25

3.1 читання правила с.24;

3.2. усне складання діалогу впр.2.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (за зразком);

2 завдання: списування діалогу впр.1.

4. Домашнє завдання.

с.25, впр.3 (списати до слів кота), правило

5. Підсумок уроку.


19.09.2023 р.


Тема: Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою уроку.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/18x_JMXINquMzguyLtJ6NShOQ32XWtnix/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.21-22

3.1. розгляд таблиці впр.1;

3.2. усне виконання впр.3;

3.3 читання правила.

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списування діалогу впр.2.

4. Домашнє завдання.

с.21, впр.2 (останнє завдання), правило

5. Підсумок уроку.


18.09.2023 р.


Тема: Списування прислів’я. Складання, записування діалогу за

малюнками.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

3. Робота по підручнику с.19

3.1. читання телефонної розмови впр.4;

3.2. робота з презентацією.

(знайомство з діалогом)

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/1oQ4bTz9Lpzy-toTiV3TSFHUsNXQCs8hD/edit#slide=id.p1

2 завдання: списування діалогу (уривок: перші і останні два рядка) впр.4;

3 завдання: усне складання діалогу за малюнками впр.5.

4. Домашнє завдання.

с.19, впр.3

5. Підсумок уроку.



13.09.2023 р.


Тема: Тема 2 Мова і мовлення.

Для чого потрібна мова? Звуко-буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. робота з презентацією.

3. Робота по підручнику с.18

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

https://docs.google.com/presentation/d/14wXip18B0ILtf9mKjKdBeQOnhIgGtTAA/edit#slide=id.p1

2 завдання: списування речень (з презентації);

3 завдання: звуко-буквений аналіз слів с.18, впр.1 (2 завд.).

4. Домашнє завдання.

с.18, впр.1 (1 завд.)

5. Підсумок уроку.


12.09.2023 р.

Тема: Паузи. Ключові слова. Письмо з пам’яті.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. перегляд відеоролика.

https://www.youtube.com/watch?v=zMY21Nz7KZk

3. Робота по підручнику с.14-16

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: списати прислів’я с.14, впр.1;

3 завдання: письмо з пам’яті с.15, впр.3.

4. Домашнє завдання.

с.16, впр.5 (2 завд.), правило

5. Підсумок уроку.


11.09.2023 р.


Тема: Паузи. Ключові слова. Звуко-буквений аналіз слів.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1KufBeAeP-iV7hjLfSVLkhXEafPidM08r/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.13

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: с.13, впр.8 (1 завд.);

-Виписати з тексту по три слова у відповідні стовпчики.

3 завдання: впр.8 (2 завд.) – усно.

4. Домашнє завдання.

с.11, впр.7 (3 завд.)

5. Підсумок уроку.


08.09.2023 р.

РЗМ


Тема: Хочеш знати – запитай! Працювати за зразком.

1.Повідомлення теми.

2. Робота в зошиті. с.3-4

2.1. робота по презентації:

https://docs.google.com/presentation/d/1JB3lNrp9bonr-01dTmc2nng5izmSHyVF/edit#slide=id.p1

1 завдання: дописування потрібних запитань;

2 завдання: складання речення за запитаннями, запис їх;

3 завдання: складання питальних речень, їх запис.

3. Підсумок уроку.


06.09.2023 р.

Тема: Поділ слів на склади. Списування речень.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1Lqj6dt-y655hkYUzwRz4_F2dEk_3kCA6/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.11

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: с.11, впр.7 (2 завд.);

-Списати з тексту три речення.

4. Домашнє завдання.

с.11, впр.7 (3 завд.)

5. Підсумок уроку.


05.09.2023 р.


Тема: Звук, слово, речення. Звукова схема слова. Звук Й.

1.Повідомлення теми.

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/1_AGbtYeDF4AFP2pyldCuJXIiZvakLTvS/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.9-10

4. Робота в зошиті.

1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: с.9, впр.4 (1 завд.);

-Виписати з тексту слова, в яких є звук [Й].

3 завдання: звуко-буквений аналіз слів: пам’ять – [- 0 - = 0 =] – 6 б., 6 зв. 2

скл.

4. Домашнє завдання.

с.10, впр.5 (усно)

5. Підсумок уроку.


04.09.2023 р.


Тема: Мандруємо теренами нашої країни. Мої враження від літніх

канікул. Звуки, слово, речення.

1.Ознайомлення з підручником.

(назва, видавництво, рік видання, автор (-и), знайомство з позначками зі

змістом, з таблицею користування підручником)

2. Ознайомлення з темою урока.

2.1. робота з презентацією.

https://docs.google.com/presentation/d/14KD2WkaOE-iDkkFtXaGXyx8zv8BMQ4xt/edit#slide=id.p1

3. Робота по підручнику с.7-8

4. Робота в зошиті.

1завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);

2 завдання: с.7, впр.1 (1 завд.);

-Списати 1-е речення, підкреслити слова, у яких звуків менше, ніж букв.

3 завдання: с.7, впр.2 (1 завд.).

- Списати 1-е речення, виписати слово, що відповідає звуковій схемі: - 0 = - 0.

4. Домашнє завдання.

с.7, впр.2 (3 завд.)

5. Підсумок уроку.