17.05.2024 р.
РЗМ №16
Тема: Я люблю свою матусю. Підпис вітальної листівки до Дня Матері.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по відеоролику.
https://www.youtube.com/watch?v=eOPIRKLD9bQ
2. Робота в зошиті. с.64-65
1 завдання: з’єднання частин прислів’їв;
2 завдання: читання вірша, підкреслення слів, якими дитина звертиається до
своєї мами;
3 завдання: списування речень, замінивши виділені слова, близькі за
змістом;
4 завдання: складання та підпис листівки до Дня Матері;
(якщо є час, розмалювати малюнок)
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
15.05.2024 р.
Тема: Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим
планом.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=4IpA4b-w7Mk
3. Робота по підручнику с.70
3.1. пригадування правил про речення.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: малюнковий диктант;
3 завдання: перечитування тексту впр.1;
4 завдання: вибір у тексті головної думки;
5 завдання: виписування опорних слів;
6 завдання: усний переказ тексту за планом впр.1.
5. Підсумок уроку.
14.05.2024 р.
Тема: Складання твору-опису за поданим планом.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/12iWeZIrqGrLeox1K7d7Bg0iA8iUiRH_X/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.69
3.1. пригадування правил про текст.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: закріплення знання про текст;
3 завдання: складання твору-опису за поданим планом.
5. Домашнє завдання.
с.69, впр.6
6. Підсумок уроку.
13.05.2024 р.
Тема: Дізнаємося, якими бувають тексти.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1WR0EmxN1r1wD7pZogrHaGM-277ltKL7S/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.67-68
3.1. пригадування правил про тексти.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: закріплення знання про текст впр.2, 3;
3 завдання: усні відповіді на питання впр.4.
5. Домашнє завдання.
с.68, впр.4 (3)
6. Підсумок уроку.
08.05.2024 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Дізнаємося, якими бувають
тексти.
1.Повідомлення теми.
2. Аналіз діагностувальної роботи.
3. Вивчення теми уроку.
3.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1grFGNKROucs-dSEPa3zFvkNqo77xbOK3/edit#slide=id.p1
4. Робота по підручнику с.65-66
4.1. пригадування правил про текст.
5. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: читання правил с.66;
3 завдання: вибір типу текста;
4 завдання: списування тексту опис с.65, впр.1.
5. Домашнє завдання.
с.66, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
07.05.2024 р.
Тема: Діагностувальна робота №9 Усний твір.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. перегляд презентації;
2.2. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=T_ivmhPtzv8
2.3. усне складання твору за планом;
2.4. розповідь твору;
(у своєму творі використовуйте як більше прикметників)
2.4. перевірка.
3. Підсумок уроку.
06.05.2024 р.
Тема: Відновлюємо тексти.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=alR0uHIrKoo
3. Робота по підручнику с.63
3.1. пригадування правил про текст.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: закріплення знання про текст;
3 завдання: відновлення тексту впр.1.
5. Домашнє завдання.
с.64, впр.4
6. Підсумок уроку.
03.05.2024 р.
РЗМ №15
Тема: Зустрічаємо Великдень. Запис тексту, як зустрічають Великдень у
вашій родині.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по відеоролику.
https://www.youtube.com/watch?v=mQ0t8jxfw6w
(2-а частина)
2. Робота в зошиті. с.60-61
1 завдання: читання веснянки;
2 завдання: читання промовки на Вербну неділю;
3 завдання: списування промовки на Вербну неділю;
4 завдання: складання та запис речень, як зустрічають Великдень у твоїй
родині;
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
01.05.2024 р.
Тема: Як будується текст.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1c-NK8AgGtSlFsEbO8NniNKsLDjX-blgk/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.60-61
3.1. пригадування правила про текст.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: повт. про будову тексту;
(що позначає кожна частинка тексту)
4 завдання: типи текстів;
5 завдання: робота над текстами впр.1, 2.
(- Чи можна вважати запис текстом?
Знайти кожну частину тексту. Запис початку тексту: Якось зустрілися дві
кізоньки на вузькій стежці. І було їм як перейти на інший бік.)
5. Домашнє завдання.
с.60, впр.1 (2), правило
6. Підсумок уроку.
30.04.2024 р.
Тема: Знаходимо в тексті основну думку.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
3. Робота по підручнику с.57
3.1. пригадування правил про речення.
4. Робота в зошиті (по презентації).
https://docs.google.com/presentation/d/12QrUSsW8uYKVmCPZK2Xhm3z_wGm_P5oD/edit#slide=id.p1
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: закріплення знання про текст;
3 завдання: вибір у тексті головної думки;
4 завдання: тема і головна думка тексту;
5 завдання: запис речення, що показує головну думку тексту впр.1.
5. Домашнє завдання.
с.57, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
29.04.2024 р.
Тема: Працюємо з опорними (ключовими) словами.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=7rGv9e4EdfI
3. Робота по підручнику с.55
3.1. пригадування правил про речення.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Бр бл бн бубон;
2 завдання: добір опорних слів впр.3;
(Пан Коцький: Лисичка-сестричка, дикий кабан, ведмідь, зайчик, комар.
Колосок: Голосисте Горлечко, пшеничний колосок, обід, мишенята, млин,
хмиз, піч, пиріжки, дрова.)
5. Домашнє завдання.
с.55, впр.4
6. Підсумок уроку.
24.04.2024 р.
Тема: Працюємо з опорними (ключовими) словами.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1OeZje_qKzThq59lfiZkbvNDt2wdmFLXa/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.54
3.1. пригадування правила про текст.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: гра «Склади прислів’я»;
3 завдання: робота над ключовими словами впр.1;
4 завдання: читання правила;
5 завдання: усне виконання впр.2;
6 завдання: списування кінцівки тексту.
5. Домашнє завдання.
с.54, впр.1 (запис 2-3 речень зі словами), правило
6. Підсумок уроку.
23.04.2024 р.
Тема: Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=0k5Py45QjPo
3. Робота по підручнику с.53.
4. Робота в зошиті (по відеоролику).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: робота над текстом впр.1;
3 завдання: добір заголовка до тексту;
4 завдання: робота над текстом впр.2;
5 завдання: добір заголовка.
5. Домашнє завдання.
с.53, впр.2 (написати заголовок, списати 4 речення)
6. Підсумок уроку.
22.04.2024 р.
Тема: Що називають текстом.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
3. Робота по підручнику с.52
3.1. пригадування правил про речення.
4. Робота в зошиті (по презентації).
https://docs.google.com/presentation/d/1nB-inLRegH9NnOpC2Uf_BWTyLbi-CatJ/edit#slide=id.p1
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: гра «Добери заголовок» впр.3;
3 завдання: повт. про будову тексту;
4 завдання: типи текстів;
5 завдання: утворення тексту впр.4.
5. Домашнє завдання.
с.52, впр.5
6. Підсумок уроку.
12.04.2024 р.
РЗМ №14
Тема: Весняні барви і голоси. Робота над реченнями.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по відеоролику.
https://www.youtube.com/watch?v=mQ0t8jxfw6w
2. Робота в зошиті. с.58-59
1 завдання: читання віршика;
2 завдання: вибір та запис заголовка до прочитаного тексту (Радісний
місяць);
3 завдання: закінчення речень;
(… пригріло сонечко, потепліло. … повернулися з теплих країв на
Батьківщину.)
4 завдання: з’єднання слів для утворення висловів;
5 завдання: складання та запис речень зі словами.
(На вулиці дує весняний вітерець. Красиво цвіте мімоза.)
6 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
10.04.2024 р.
Тема: Розділ 6. Досліджуємо текст. Що називають текстом.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1HDxA9Pd8fIPZ27Q6dIhSXzIg0gyz2Cj9/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.51
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: пригадування будови, типи текстів;
3 завдання: усне виконання впр.1.
(вибір заголовка, списування другого тексту)
5. Домашнє завдання.
с.51, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
09.04.2024 р.
Тема: Повторення і узагальнення вивченого про речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1rK_J6ad2rF1iTKbqv5_KKi6RhJmblpwC/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.50
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: закріплення словникових слів;
3 завдання: усне виконання впр.2;
4 завдання: закріплення правил про речення.
5. Домашнє завдання.
с.50, впр.3
6. Підсумок уроку.
08.04.2024 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Складаємо речення за
малюнками.
1.Повідомлення теми.
1.1. аналіз діагностувальної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1lr6eCUJlPsezq3zxlWPcd_zmslX_N8kH/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.49
3.1. пригадування правил про речення.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: гра «Службові слова жартують»;
3 завдання: гра «Виправ помилку»;
4 завдання: складання та запис речень за малюнком;
5 завдання: усне складання речень за малюнками впр.1.
5. Домашнє завдання.
с.49, впр.1
6. Підсумок уроку.
03.04.2024 р.
Тема: Діагностувальна робота №8 Диктант.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. прослуховування диктанту;
Берізка
Усе в лісі радіє, а берізка плаче. Під гарячим сонячним промінням по
стовбуру тече сік. Здається, що це сльози берізки. Люди надрізують кору
дерева і збирають сік у пляшки. А деревце без соку гине.
Сік у берези - як кров у людини. Бережіть красуню! Не чіпайте її!
2.2. словникова робота;
Стовбур, здається, надрізують
2.3. письмо під диктовку;
2.4. перевірка.
3. Самоперевірка.
4. Підсумок уроку.
02.04.2024 р.
Тема: Складаємо і відновлюємо речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/14Iu6Z7R8JK6CrJ-u-mNtZ5Q-j31Hoo3L/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.48
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: словникова робота духмяний;
3 завдання: доповнення речень, запис їх впр.5.
5. Домашнє завдання.
с.48, впр.6
6. Підсумок уроку.
01.04.2024 р.
Тема: Складаємо і відновлюємо речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
3. Робота по підручнику с.47
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
https://docs.google.com/presentation/d/1IhXKpkH2vGb-WdzfyMFrwLpAnYHawgDg/edit#slide=id.p1
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: повт. про види речень за метою висловлювання;
3 завдання: складання речень, запис їх (по презентації);
4 завдання: усне складання речень зі словами впр.2.
5. Домашнє завдання.
с.47, впр.1
6. Підсумок уроку.
29.03.2024 р.
РЗМ №13
Тема: В гості йде до нас весна. Вибір вдалих заголовок до текстів.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1hChiPF2tpdglBRORtTMpnWBvfv_Gsma/edit#slide=id.p1
2. Робота в зошиті. с.56-57
1 завдання: читання вірша, підкреслення ознак;
2 завдання: читання, визначення та запис типу текста;
3 завдання: утворення зв’язного тексту;
4 завдання: вибір та запис найбільш вдалого заголовку;
5 завдання: запис відновленого тексту у зошит;
6 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
27.03.2024 р.
Тема: Окличні й неокличні речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1k6f9oM1dtp05Aw85_d8WmreZ8noCDPdj/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.44
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: пригадування слів ввічливості;
3 завдання: усне виконання впр.1;
4 завдання: знайомство з реченнями за інтонацією, висновок.
5. Домашнє завдання.
с.44, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
26.03.2024 р.
Тема: Перебудовуємо речення. Закріплення знань про види речень.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1bdioUUKbq3dmRC1X_LsF37_YpMVNJUSu/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.43
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: повт. про види речень за метою висловлювання;
3 завдання: складання речень, запис їх впр.5, 6.
5. Домашнє завдання.
с.43, впр.8
6. Підсумок уроку.
25.03.2024 р.
Тема: Спонукальні речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1lOOR5mMHw3RInlTyjI-lRk_jvjwSgvLK/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.40
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: знайомство з правилом;
3 завдання: знаходження спонукальних речень;
4 завдання: утворення з поданих слів спонукальні речення.
5. Домашнє завдання.
с.40, впр.1, правило
6. Підсумок уроку.
20.03.2024 р.
Тема: Складаємо запитання і відповіді на них.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=o0fBycYNXF8
2.2. відповіді на питання.
3. Робота по підручнику с.39
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з’єднання частин прислів’я та запис на
вибір - каліграфічно);
2 завдання: читання запитання та дати письмову відповідь (по
відеоролику);
3 завдання: читання речення, складання та запис до нього питання.
5. Домашнє завдання.
с.39, впр.3 (письмові відповіді на 3 питання)
6. Підсумок уроку.
18.03.2024 р.
Тема: Питальні речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1r2bLzeC08D8ob1PIJU8LbQU_NIfjJgp4/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.36
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті (по презентації).
https://docs.google.com/presentation/d/19FowZ41I1qMxqJm-HyzAF1Ccvtno3QWy/edit#slide=id.p1
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: словниковий диктант;
3 завдання: повт. про речення, гра «Впіймай речення»;
3 завдання: знайомство з питальними реченнями, висновок.
5. Домашнє завдання.
с.36, впр.1 (2), правило
6. Підсумок уроку.
15.03.2024 р.
РЗМ №12
Тема: Мій пухнастий друг. Вчимося складати твір-опис про котика.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по відеоролику.
https://www.youtube.com/watch?v=xUTMGWaqkIE
2. Робота в зошиті. с.42-43
1 завдання: відгадування загадки, звуковий аналіз слова відгадки;
2 завдання: бесіда «Мій котик»;
3 завдання: читання описа котика;
4 завдання: підреслення слів та словосполучень, які допоможуть описати
свого котика;
5 завдання: складання та запис твору-опису про котика;
6 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
13.03.2024 р.
Тема: Розповідні речення.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=681FwnQ0ZDc
3. Робота по підручнику с.35
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка М м Мм мн мл милий;
2 завдання: списування речень (по відеоролику);
3 завдання: висновок.
5. Домашнє завдання.
с.35, впр.3, правило
6. Підсумок уроку.
12.03.2024 р.
Тема: Тема 5 Досліджуємо речення. Аналіз діагностувальної роботи. Для
чого потрібні речення?
1.Повідомлення теми.
1.1. аналіз діагностичної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.34
3.1. пригадування правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1b3V80sdbyeuj37R_oOW1_a3XfV6hQgzv/edit#slide=id.p1
2 завдання: запис розповідних речень (з презентації);
3 завдання: гра «Кращий знавець мови» (по презентації);
4 завдання: тести (по презентації).
5. Домашнє завдання.
с.34, впр.1 (списати 1-ий абзац)
6. Підсумок уроку.
11.03.2024 р.
Тема: Діагностувальна робота №7 Перевірка мовних знань і вмінь.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1KeVfR-AejozM-XeIj8a-cR3LH0QrxTlc/edit#slide=id.p1
Виконання завдань:
1. Назвати частину мови, яка відповідає на питання хто? Що?;
2. Дописати відповідні числівники словами;
3. Дописати слова протилежні за значенням;
4. Дописати близькі за значенням слова;
5. Дописати клички тварин;
6. До назв тварин дібрати дієслова.
3. Самоаналіз. Самоперевірка.
4. Підсумок уроку.
06.03.2024 р.
Тема: Повторюємо і узагальнюємо частини мови.
1.Повідомлення теми.
2. Повторення теми уроку.
2.1. робота по відеоролику.
https://www.youtube.com/watch?v=Ouzau4_3axY
3. Робота по підручнику с.33
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Ч ч Чч чч чай чашка;
2 завдання: знаходження частин мови;
3 завдання: знаходження зайвих слів;
4 завдання: добір потрібних дієслів до іменників;
5 завдання: добір потрібного іменника;
6 завдання: назва предметів одного і багато.
5. Домашнє завдання.
с.33, впр.5, повт. всі правила
6. Підсумок уроку.
05.03.2024 р.
Тема: Слова, що означають кількість предметів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1VdaA_m8QDpbwdOLZAnwb4n4K27irT5Cd/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.31-32
3.1. читання правила с.31.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: розкриття теми (по презентації);
3 завдання: гра «Плесни в долоні» (по презентації);
4 завдання: усне виконання; списування лічилки впр.1, 2;
5 завдання: вправа «Перевір себе» (по презентації).
5. Домашнє завдання.
с.32, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
04.03.2024 р.
Тема: Слова близькі та протилежні за значенням.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1aTWcFnkIkuVroC2EKgI_ukyzeWhRFGwi/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.30
3.1. пригадування правил.
(синоніми, антоніми)
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: запис словарних слів (з презентації);
3 завдання: гра «Знайди пару» (по презентації);
4 завдання: творча робота з реченнями впр.4.
5. Домашнє завдання.
с.30, впр.5
6. Підсумок уроку.
23.02.2024 р.
РЗМ №11
Тема: Світ навколо тебе. Робота зі словами.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1rPp9ZH-pHvK2OmbKimetAZyiFVgNbWzR/edit#slide=id.p1
Вправа «Мікрофон» - назвати, яка наша мова.
2. Робота в зошиті. с.31-32
1 завдання: доповнення словами з довідок (колективно);
2 завдання: доповнення словами з довідок (самостійно);
3 завдання: сполучення слів, які мають протилежне значення;
4 завдання: запис слів відгадок;
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
21.02.2024 р.
Тема: Слова, що означають ознаки предметів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1s1RY59ApD3JZSlBQe8dNXg0W_9mRWx3R/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.28-29
3.1. читання правила с.28.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковими словами;
3 завдання: запис словосполучень (з презентації);
4 завдання: гра «Впізнай пору року» (по презентації).
5. Домашнє завдання.
с.28, впр.2 (2), правило
6. Підсумок уроку.
20.02.2024 р.
Тема: Слова, що означають дії предметів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1GCKHTSefrasMYlGemN8d40X26gN5tqBm/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.26-27
3.1. читання правила с.26.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковими словами неділя, ознака;
3 завдання: усне виконання впр.1 (з презентації: висновок);
4 завдання: запис речень (з презентації);
5 завдання: гра «Скажи навпаки» (по презентації).
5. Домашнє завдання.
с.26, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
19.02.2024 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Які слова, що означають
предмети, пишуться з великої букви.
1.Повідомлення теми.
1.1. аналіз діагностувальної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1OBRYo6t_scGmUWZomQJnx3VD7qZ5z1jn/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.24-25
3.1. читання правила с.24.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковими словами медаль, метро;
3 завдання: запис слів гра «Квітка» (з презентації);
4 завдання: робота над словами впр.1;
5 завдання: усне виконання впр.3.
5. Домашнє завдання.
с.25, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
14.02.2024 р.
Тема: Діагностувальна робота №6 Списування.
1.Повідомлення теми.
2. Перегляд відеоролика (робота за ним).
https://www.youtube.com/watch?v=E-UPezZHBXg
2.1. повторення правил списування тексту;
2.2. знайомство з текстом;
2.3. робота над текстом;
2.4. робота над словами, які пишуться з великої букви;
2.5. самостійна робота (списування);
3. Самоперевірка.
4. Підсумок уроку.
13.02.2024 р.
Тема: Слова, що означають предмети.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1eK_BiCYp_ExEyXS1ZseBgj50_5vjuytK/edit#slide=id.p1
(гра «Назви предмети»)
3. Робота по підручнику с.22
3.1. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: відгадування загадок, запис відгадок, питань до них впр.1;
3 завдання: гра «Перетворення»;
4 завдання: утворення слів зі складів;
5 завдання: розгадування ребуса.
5. Домашнє завдання.
с.22, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
12.02.2024 р.
Тема: Досліджуємо слова, протилежні за значенням.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1WHmFn_fl2rIBHZOPmpx270ZlpadeSEuZ/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.20-21
3.1. читання правила с.20.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: підбір антонімів до слів;
3 завдання: гра «Знайди пару»;
4 завдання: творча робота над текстом.
5. Домашнє завдання.
с.21, впр.3, правило
6. Підсумок уроку.
09.02.2024 р.
РЗМ №10
Тема: Бережіть книжки. Редагування та запис речень, замінивши
виділені слова на протилежні за значенням.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1f_eLp-6xJav0OQsu7y8HcHeCXPjGSqdD/edit#slide=id.p1
Вправа «Мікрофон»; повт. правил користування книгою
2. Робота в зошиті. с.29-30
1 завдання: відгадування загадки, звуковий аналіз слова відгадки;
2 завдання: бесіда «Ми і книги»;
3 завдання: редагування речень, замінюючи виділені слова на протилежні за
значенням;
4 завдання: складання з групи слів речень і запис їх у зошит;
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
08.02.2024
Тема. Навчаюся моделювати будову слова
Хід уроку.
1. Перевірка дом. завд.
2. Хвилинка каліграфії з завданням
3. Зоровий диктант.
4. Робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1ALiIWWbaluL5HdZRtuL4X22qlT0WmAQA/edit#slide=id.p1
5. Робота з підручником с. 97, впр.11,12
6. Завдання на слайдах.
7. Гра « Добери слівце»
Д/З. С.97,впр.14.
07.02.2024 р.
Тема: Досліджуємо слова, близькі з значенням.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1NQPdRJ8rM-tUEmmTGLs-ZCXbD3xEpMXA/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.18-19
3.1. читання правила с.18.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: добір синонімів впр.2;
3 завдання: усне виконання впр.3;
4 завдання: запис висловів зі словом впр.5.
5. Домашнє завдання.
с.19, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
06.02.2024 р.
Тема: Омоніми.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.17
3.1. читання правила с.17.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1I53IEVJksIzgT6aCa3_DlAU_GEYw8lUH/edit#slide=id.p1
2 завдання: робота зі словниковим словом середа;
3 завдання: усне виконання впр.8;
4 завдання: запис речень (по презентації).
5. Домашнє завдання.
с.17, впр.8, правило
6. Підсумок уроку.
05.02.2024 р.
Тема: Слова в прямому і переносному значенні.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=RolasYdTfpU
3. Робота по підручнику с.16
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Г г Гг гг гл гн гном;
2 завдання: знаходження слів в переносному значенні впр.6;
3 завдання: розташування слів у два стовпчики впр.7.
5. Домашнє завдання.
с.16, впр.7 (ост. завд.)
6. Підсумок уроку.
31.01.2024 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Використовуємо в мовленні слова
у прямому і переносному значенні.
1.Повідомлення теми.
1.1. аналіз діагностувальної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/10NS24oX4DdvzyTgCh_Aw2M1U01jmK_bA/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.14-15
3.1. читання правила с.8.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: гра «Допоможи друзям»;
3 завдання: робота над словами впр.1, 2;
4 завдання: усне виконання впр.5.
5. Домашнє завдання.
с.15, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
30.01.2024 р.
Тема: Діагностувальна робота №5 Усний діалог.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/12d1VWnzlI5KvGFZQZEC6gLWHkcXxwvL/edit#slide=id.p1
2.2. пригадування, що таке діалог;
2.3. читання діалогів за ролями;
(до казок «Колобок», «Червона шапочка»)
2.4. прослуховування прикладу діалогу;
2.5. пригадування основних правил ведення діалогу.
3. Складання і розповідь усного діалогу.
- «Телефона розмова»; «Зустріч на вулиці»; «Розмова з бібліотекарем»;
«Вітання зі святом»; «Розмова в магазині».
4. Підсумок уроку.
29.01.2024 р.
Тема: Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.12-13
3.1. читання правила с.12.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1xLgdYD9JDBz58Th-6sGan8Mo7aV14I6o/edit#slide=id.p1
2 завдання: робота зі словниковим словом заєць;
3 завдання: робота над групами слів впр.1;
4 завдання: усне виконання впр.3.
5. Домашнє завдання.
с.12, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
29.01.2024 р.
Тема: Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.12-13
3.1. читання правила с.12.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом заєць;
3 завдання: робота над групами слів впр.1;
4 завдання: усне виконання впр.3.
5. Домашнє завдання.
с.12, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
26.01.2024 р.
РЗМ №9
Тема: Як ми ліпили сніговика. Складання та запис розповіді за
допомогою питань.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми;
1.2. робота по презентації.
https://docs.google.com/presentation/d/1GNqjKN7fspW1gAhklwUSIpJXCqV8QnOD/edit#slide=id.p1
2. Робота в зошиті. с.27-28
1 завдання: відгадування загадки;
2 завдання: розгляд малюнка;
3 завдання: усні відповіді на питання;
4 завдання: запис розповіді у зошит;
Одного зимового дня діти вирішили зліпити сніговика.
Оченята зробили із гудзиків. Замість носа в нього соковита морквина. На
голову наділи старе відро.
Наш сніговик всім дуже сподобався.
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
24.01.2024 р.
Тема: Редагування тексту.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. по підручнику с.11, впр.3
1 завдання: гра «Редактор»;
2 завдання: виправлення речень (робота з тлумачним словником);
3 завдання: запис виправлених речень.
3. Домашнє завдання.
с.11, впр.2 (2)
4. Підсумок уроку.
23.01.2024 р.
Тема: Правильно використовуємо слова в мовленні.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
2. Робота в зошиті.
2.1. робота по відеоролику:
https://www.youtube.com/watch?v=NN5Em25XBwg
1 завдання: каліграфічна хвилинка;
2 завдання: звуко-буквений аналіз слова чуйний.
3. Робота по підручнику с.11
1 завдання: читання правила;
2 завдання: списування речень, вставляючи слова, що підходять за змістом
впр.1 (1).
4. Домашнє завдання.
с.11, впр.1 (2), правило
5. Підсумок уроку.
22.01.2024 р.
Тема: Визначаємо тематичні групи слів.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=kDf8dn0XiEg
3. Робота по підручнику с.8
3.1. читання правила с.8.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Юю юл юн Юля малюнок;
2 завдання: робота зі словниковим словом четвер;
3 завдання: запис слів до груп (з відеоролика).
5. Домашнє завдання.
с.8, впр.3 (2 стовпчик), правило
6. Підсумок уроку.
17.01.2024 р.
Тема: Визначаємо тематичні групи слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/11Pa7PMEJVZhE_S4FHLC6V7TqTAkHip2c/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.8
3.1. читання правила с.8.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом понеділок;
3 завдання: робота над групами слів впр.1;
4 завдання: запис слів до кожної групи впр.3.
5. Домашнє завдання.
с.8, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
16.01.2024 р.
Тема: Які бувають словники. Тренувальні вправи за словником.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.6
3.1. читання правила с.6.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1iAWPj_LfnuSfkrwgo9hj3EG9hbHvuoTl/edit#slide=id.p1
2 завдання: робота зі словниковим словом портфель;
3 завдання: робота над словами впр.2 (2);
(лексичне значення слова за допомогою тлумачного словника)
4 завдання: запис слів з вивісок впр.3.
5. Домашнє завдання.
с.6, впр.2 (вештатися), правило
6. Підсумок уроку.
15.01.2024 р.
Тема: Тема 4 Досліджуємо слово. Визначаємо лексичне значення слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1CcMO4uVC1Pm-MkHSicI6JwpSiCUwO639/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.5
3.1. читання правила с.5.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом диктант;
3 завдання: робота над лексичним значенням слів впр.2 (1-2).
5. Домашнє завдання.
с.5, впр.1, правило
6. Підсумок уроку.
29.12.2023 р.
РЗМ №8
Тема: Новорічне свято. Робота з деформованим текстом. Підсумок за
семестр.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
2. Робота в зошиті. с.38-39
2.1. робота по відеоролику:
https://www.youtube.com/watch?v=BO2vQ2pl1Ao
1 завдання: робота по малюнку;
2 завдання: підкреслення слів, якими можна описати настрій дітей;
3 завдання: нумерування речень так, щоб вийшла зв’язна розповідь;
4 завдання: запис 2-3 речень про свої враження від Новорічного свята;
Взимку усі діти чекають Новий рік. Прикрашають ялинку, готують
подарунки. Я дуже люблю Новорічне свято!
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
3.1. підсумок за семестр.
26.12.2023 р.
Тема: Діагностувальна робота №4 Перевірка мовних знань і вмінь.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
(по презентації «Творчі завдання»)
https://docs.google.com/presentation/d/1GX8zZy1OezbQqI83XMLp_KI-zmRl7wSR/edit#slide=id.p1
2.1. позначення букви, яка не позначає звука в словах;
2.2. позначення, як потрібно переносити слова з одного рядка в інший;
2.3. поділ слів для переносу;
2.4. запис слів за алфавітом;
2.5. зміна слів так, щоб їх було багато;
2.6. звуко-буквений аналіз слів;
2.7. знаходження помилок в словах.
3. Самостійна робота.
4. Перевірка, самоаналіз.
5. Підсумок уроку.
25.12.2023 р.
Тема: Вчимося писати слова з апострофом. Складання і записування
речень.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/106P8Mbvpxh0Vqi1rXO3HaZ0oCMvMcvk_/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.90-91
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом п’ятниця;
3 завдання: складання і записування речень впр.3;
4 завдання: запис слів (з презентації) з поясненням.
5. Домашнє завдання.
с.91, впр.4 (виписати слова з ‘)
6. Підсумок уроку.
20.12.2023 р.
Тема: Позначаємо на письмі звук [й]. Перенос слів з буквою й.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=e4LadF3Gouw
3. Робота по підручнику с.85-86
3.1. читання правила с.85.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Чч ча чл час калач;
2 завдання: робота зі словниковим словом середа;
3 завдання: самостійне списування прислів’їв впр.1;
4 завдання: запис слів, поділяючи на склади впр.2.
5. Домашнє завдання.
с.86, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
19.12.2023 р.
Тема: Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Перенос
таких слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/19OuyeONENaCUWTnXBroGlxnsOXXz-TZi/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.83-84
3.1. читання правила с.83.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом завдання;
3 завдання: робота над словами впр.2;
4 завдання: запис слів з презентації (звуковий аналіз слів).
5. Домашнє завдання.
с.84, впр.4, правило
6. Підсумок уроку.
18.12.2023 р.
Тема: Позначення на письмі ьо м’якості приголосного перед о. Перенос
слів із ь і ьо.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.81-82
3.1. читання правила с.81.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1M2yQpYe7HjKhNdqR9DeUbr7yjc5MmCnV/edit#slide=id.p1
2 завдання: робота зі словниковим словом грудень;
3 завдання: усна робота над словами (перенос) впр.4 (2);
4 завдання: запис речень замінюючи звукові на буквений запис впр.5.
5. Домашнє завдання.
с.81, впр.4 (2), правило
6. Підсумок уроку.
15.12.2023 р.
РЗМ №7
Тема: Сім братів. Робота над прислів’ями, запис за зразком.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
2. Робота в зошиті. с.15-16
2.1. робота по презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/1t-xUHUbZsv9_Fli4r43tIS4lyAaMtbZ-/edit#slide=id.p1
1 завдання: відгадування загадки;
2 завдання: розставлення біля прислів’їв числа від 1 до 7 відповідно до днів
тижня;
3 завдання: підкреслення у віршику днів тижня;
4 завдання: запис за зразком (що робив/ла в середу та в неділю);
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
13.12.2023 р.
Тема: Тверді й м’які приголосні звуки. Редагування деформованого
тексту.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.78-80
3.1. читання правила с.80.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/10T0ZYXV3lBPVE_IHm5aea6PwyPvVBpIP/edit#slide=id.p1
2 завдання: запис пари слів впр.1;
4 завдання: запис слів у два стовпчика (з презентації).
5. Домашнє завдання.
с.80, впр.3, правило
6. Підсумок уроку.
12.12.2023 р.
Тема: Правильна вимова приголосних у словах.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=kdLrsl8sy98
3. Робота по підручнику с.76-77
3.1. читання правила с.77.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Ш ш Шш шл шк школа;
2 завдання: робота з останнім реченням впр.3;
3 завдання: робота над скоромовкою впр.4.
5. Домашнє завдання.
с.76, впр.5, правило
6. Підсумок уроку.
11.12.2023 р.
Тема: Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі і глухі
приголосні звуки.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1u7dhvnihW7vPqcoPlW6Sd1loEgqYBfV3/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.74-75
3.1. розгляд таблиці дзвінких і глухих приголосних с.75, впр.2;
3.2. читання правила с.75.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота зі словниковим словом фартух;
3 завдання: робота над словами впр.1;
4 завдання: складання і запис речень зі словами кіска, кізка.
5. Домашнє завдання.
с.75, впр.2, правило
6. Підсумок уроку.
06.12.2023 р.
Тема: Робота з словниковими словами. Навчальний зорово-слуховий
диктант.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
3. Робота по підручнику с.70-71
3.1. читання правила с.70.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Ф ф Федір фламінго;
2 завдання: запис словникових слів по відеоролику;
https://www.youtube.com/watch?v=NP9g3_aNPxM
3 завдання: зорово-слуховий диктант впр.4.
5. Домашнє завдання.
с.71, впр.5, правило
6. Підсумок уроку.
05.12.2023 р.
Тема: Наголошені ненаголошені склади і звуки. Склад. Наголос.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/19t1hryoqBfZhFIdRymWtru-qvxOK_Zt0/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.68-69
3.1. читання правила с.68.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: робота над словами (з презентації); (поділ на склади,
постановка наголосу) впр.2;
3 завдання: усне виконання впр.3;
4 завдання: звуко-буквений аналіз слова.
Олень – [о л е н*] – 5 б., 4 зв., 2 скл.
4. Домашнє завдання.
с.69, впр.3, правило
5. Підсумок уроку
04.12.2023 р.
Тема: Поділяємо слова на склади для переносу.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1fMgM7JQCdY1JltJIpzS55IQnzy5xtkO2/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.67
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: словниковий диктант (з презентації);
2 завдання: запис слів поділяючи їх для переносу впр.7;
3 завдання: усне виконання впр.8;
4 завдання: звуко-буквений аналіз слова.
Насіння – [н а с* і н:* а] – 7 б., 6 зв., 3 скл.
4. Домашнє завдання.
с.67, впр.9
5. Підсумок уроку
01.12.2023 р.
РЗМ №6
Тема: Казка про гномика та їжачка. Вчимося писати запрошення,
вітання.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
2. Робота в зошиті. с.11-12
2.1. робота по відеоролику:
https://www.youtube.com/watch?v=9_-xiRODAgM
1 завдання: читання запрошення;
2 завдання: позначення V правильної відповіді ;
3 завдання: читання початку казки, складання і запис казки про гномика та
їжачка;
4 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
29.11.2023 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Поділяємо слова на склади.
Переносимо слова з рядка в рядок.
1.Аналіз діагностувальної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1-sHL2roeFY7iPVpfAg2qZxNTPrtGc504/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.65-66
3.1. поділ слів на склади с.65, впр.1;
3.2. читання правила с.66.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: складання та запис слів впр.2;
3 завдання: списування речення без помилки впр.4.
4. Домашнє завдання.
с.66, впр.5, правило
5. Підсумок уроку
28.11.2023 р.
Тема: Діагностувальна робота №3 Диктант.
1.Повідомлення теми.
2. Запис числа, вид роботи.
3. Робота над темою.
3.1. прослуховування тексту;
Листопад
У листопаді рідко бувають сонячні дні. Та сьогодні нам пощастило. Ми
гуляємо в парку. Під ногами шурхотить сухе листя. Це листопад укрив землю
яскравим килимом. Яких тільки кольорів не побачиш в осінньому маскараді
листяних дерев!
3.2. словникова робота;
Рідко, сьогодні, пощастило, осінньому
3.3. запис під диктовку.
4. Самоперевірка.
5. Підсумок уроку.
27.11.2023 р.
Тема: «Магічне слово». Звуко-буквений аналіз слів.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=RphIpRX2NJk
3. Робота по підручнику с.63-64
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Б б Д д бд бджола;
2 завдання: звуко-буквений аналіз слів за відеороликом.
3 завдання: письмове виконання с.64, впр.9 (1).
4. Домашнє завдання.
с.64, впр.9 (2)
5. Підсумок уроку.
15.11.2023 р.
Тема: Списування речення з виділеними звуками. Малюнковий
диктант.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/14-5X7yLWyOULPAY7SNjpGh_qGka3EDZT/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.59
3.1. розповідь правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: малюнковий диктант;
3 завдання: списування скоромовки впр.5;
4 завдання: колективне виконання с.62, впр.8 (1).
4. Домашнє завдання.
с.59, впр.6
5. Підсумок уроку
14.11.2023 р.
Тема: Букви я, ю, є позначають два звуки. Письмо з пам’яті.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1UXgupjjezOA5L0SyEGSsto1eF08TYvHs/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.58-59
3.1. читання правила с.58.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Тт та ти тл трон Тіна;
2 завдання: усне порівняння кількість букв у парах слів впр.1;
3 завдання: виписування слів, у яких букви позначають два звуки впр.2;
4 завдання: самостійна робота впр. 3.
Змії – [з м*і й*і] – 4 б., 5 зв., 2 скл.
4. Домашнє завдання.
с.59, впр.4, правило
5. Підсумок уроку
13.11.2023 р.
Тема: Звуки [я], [ю], [є], [ї] – пом’якшують попередній приголосний звук.
Робота з прислів’ями.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/114V7SspZptGy9hvAEdxFq1tnUp6o5Wl_/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.56-57
3.1. перевірка правильності схем с.56;
3.2. читання правила с.57.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: запис пари слів буквами впр.5;
3 завдання: робота з прислів’ями впр.7.
Буря – [б у р*а] – 4 б., 4 зв., 2 скл.
4. Домашнє завдання.
с.57, впр.6, правило
5. Підсумок уроку
10.11.2023 р.
РЗМ №5
Тема: Подих осені. Складання та запис речень з поданих слів.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
2. Робота в зошиті. с.13-14
2.1. робота по презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/1Vw9yc6cFDXYUnKF9mqxF39mAAs6Bt47v/edit#slide=id.p1
1 завдання: відгадування загадки та запис відгадки;
2 завдання: читання початка розповіді;
3 завдання: з поданих слів скласти і записати речення;
4 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
08.11.2023 р.
Тема: Голосні звуки і букви, що їх позначають.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/12CQ3OBkhmKQrh77wXo5A5300OrQL1h97/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.54-55
3.1. усне виконання впр.1;
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: виписування з алфавіта голосних букв впр.3;
3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.
Сьогодні – [с* о г о д н* і] – 8 б., 7 зв., 3 скл.
4. Домашнє завдання.
с.54, впр.2, правило
5. Підсумок уроку.
07.11.2023 р.
Тема: Алфавіт. Записування слів за абеткою.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/11yz8pe_S__J-25vTjkwxIyPy6nJQZBST/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.52
3.1. розгляд алфавіта.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: запис книжок за алфавітом впр.2;
3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.
М’ята – [м й а т а] – 4 б., 5 зв., 2 скл.
4. Домашнє завдання.
с.53, впр.4, вивчити алфавіт
5. Підсумок уроку
06.11.2023 р.
Тема: Аналіз діагностувальної роботи. Яким було письмо спочатку.
1.Повідомлення теми.
1.1. аналіз діагностувальної роботи.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1ipI0eBdAKSi5aO-ZJsxTnQKfA3nS2nZA/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.51
3.1. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: запис слів-кольорів, що вони позначають (з презентації);
4. Домашнє завдання.
с.51, впр.9, правило
01.11.2023 р.
Тема: Діагностувальна робота №2 Списування.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. робота по відеоролику;
https://www.youtube.com/watch?v=IRohfIvm0EM
(перегляд кадрів про осінь; записування числа, вид роботи, назву тексту;
читання тексту)
2.2. самостійна робота (списування).
3. Самоперевірка.
4. Підсумок уроку.
31.10.2023 р.
Тема: «Українська іграшка» Звуко-буквений аналіз слів. Вправа
«закінчи речення».
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=f8FRagHEqzQ
3. Робота по підручнику с.50
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка М м Мм мя ми м’ясо мило;
2 завдання: списування двух речень впр.8 (1);
3 завдання: звуко-буквений аналіз слова цяцька.
5. Домашнє завдання.
с.50, впр.8 (3)
6. Підсумок уроку.
30.10.2023 р.
Тема: Приголосні звуки [дз], [дз], [дж]. Перенос слів з цими сполученнями
букв. Звуко-буквений аналіз слів.
1.Повідомлення
теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1Dd2inll8tgq_Fy17lA6HYsI8a0NIpHG6/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.49
3.1. читання правила.
4.
Робота в зошиті.
1
завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2
завдання: запис слів, поділ для переносу (з презентації);
3
завдання: звуко-буквений аналіз слова.
Джерело – [дж] [е]
[р]
[е]
[л]
[о] – 7 б., 6 зв., 3 скл.
4. Домашнє завдання.
с.49, впр.7, правило
5. Підсумок уроку
27.10.2023 р.
РЗМ №4
Тема: Осінні враження. Добір найбільш влучних слів-ознак.
1.Повідомлення теми.
1.1. підхід до теми.
(Відгадування загадки; мозковий штурм)
2. Робота в зошиті. с.9-10
2.1. робота по презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/1wZaf16hPcW2xVpi9wysF9pbxcBj87q1s/edit#slide=id.p1
1 завдання: повернення на місця слова з листочків, які розігнав вітер;
2 завдання: доповнення речень, користуючись довідкою;
3 завдання: добір влучних слів-ознак;
4 завдання: усна розповідь про осінні враження;
5 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
25.10.2023 р.
Тема: Списування прислів’я до казки «Фіалка і бджілка». Звуко-
буквений аналіз слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=-I7Z9-9Iq7I
3. Робота по підручнику с.48
3.1. усна робота впр.6.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка Л л Лл Ли лі лис ліс;
2 завдання: списування прислів’я с.48, впр.6 (2);
3 завдання: звуко-буквений аналіз слова.
Світ – [с] [в] [і] [т] – 4 б., 4 зв., 1 скл. Дощ – [д] [о] [ш ч] – 3 б., 4 зв., 1 скл.
4. Домашнє завдання.
с.48, впр.6 (1)
5. Підсумок уроку.
24.10.2023 р.
Тема: Звуки [шч] позначення на письмі буквами щ, Щ. Складання і
запис прислів’їв з поданої групи слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1XKdlym9BEQIMxwbovoUsB2hHidHc1MId/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.46-47
3.1. усна робота впр.5.
(знаходження з казки назви музичних інструментів)
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: складання та запис прислів’я с.46, впр.4.
4. Домашнє завдання.
с.46, впр.5, правило
5. Підсумок уроку.
23.10.2023 р.
Тема: Правильно пишемо і вимовляємо звуки в словах [г], взривний.
Звуко-буквений аналіз слів.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1nEpjphwcl026UqHt-Loh0ytE4kWcyDrT/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.45
3.1. усна робота впр.1.
(читання та правильне вимовляння звуків)
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування слів з презентації.
4. Домашнє завдання.
с.45, впр.2.
5. Підсумок уроку.
18.10.2023 р.
Тема: Мовні звуки. Позначання їх на письмі буквами. Складання слів зі
слова відгадки.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=GzJjwn0zw2g
3. Робота по підручнику с.44
3.1. усна робота впр.7;
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування прислів’я впр.6;
2 завдання: утворення і запис нових слів впр.8;
4. Домашнє завдання.
с.44, впр.9, правило
5. Підсумок уроку.
17.10.2023 р.
Тема: Тема З Досліджуємо звуко-буквений склад слів
Складання, записування слів з поданих звуків.
1.Повідомлення теми.
2. Вивчення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1iDFqTlLL1KoyO9et5tqSF5tMTsWhyTp4/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.43
3.1. усна робота впр.3;
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: складання і запис слів з даних звуків (з презентації);
4. Домашнє завдання.
с.43, впр.5, правило
5. Підсумок уроку.
16.10.2023 р.
Тема: Записуємо слова ввічливості. Навчаємося вибачати і вибачатися.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1YZx6VwnbkASF_Twl5sZXWgZcnEA5UtpC/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.40
3.1. усна робота впр.4;
(розподіл слів на групи)
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування слів ввічливості.
4. Домашнє завдання.
с.40, впр.6.
5. Підсумок уроку.
06.10.2023 р.
РЗМ №3
Тема: І в саду, і на городі. Закінчення речень.
1.Повідомлення теми.
2. Робота в зошиті. с.7-8
2.1. робота по презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/10evWY1cmEIq6mnSZsG1b0gYh-TN6zbhq/edit#slide=id.p1
1 завдання: усна назва рослин, які з них де ростуть;
2 завдання: закінчення речень одним словом, запис його;
3 завдання: усна назва осінніх плодів;
4 завдання: добір та запис слів ознак до даних слів;
5 завдання: складання речення та запис про свій улюблений дарунок осені
(за зразком);
6 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
04.10.2023 р.
Тема: Діагностувальна робота №1 Перевірка мовних знань і вмінь.
1.Повідомлення теми.
2. Робота над темою.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1tRn24aXooac_LwA8GRTpJO9A0DQbz9ip/edit#slide=id.p1
1 завдання: визначити правильну відповідь;
2 завдання: закінчити речення;
3 завдання: що таке діалог?;
4 завдання: визначити кількість реплік у діалозі;
5 завдання: що таке звертання?;
6 завдання: прочитати, знайти рядок, у якому записане речення.
3. Самоперевірка, самоаналіз.
4. Підсумок уроку.
03.10.2023 р.
Тема: Слова, близькі з значенням.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1EA3DK9yT9Vz2y3GP_JY8AzXjRXhYNOP_/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.37
3.1. усна робота впр.5.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: утворення і запис пари слів за зразком (з презентації).
4. Домашнє завдання.
с.37, впр.4.
5. Підсумок уроку.
02.10.2023 р.
Тема: Записуємо слова вітання.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1Md6Ii8zLSsL5xAHQ6jY9GDVzqF7SbA27/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.35-36
3.1. усна робота впр.1;
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування слів вітання, прощання;
3 завдання: списування розмови дітей, підкреслення слів вітання впр.2.
4. Домашнє завдання.
с.36, впр.3.
5. Підсумок уроку.
26.09.2023 р.
Тема: Оволодіння технікою мовлення. Списування скоромовки з
пам’яті.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1Z957Tb_Lgq0uGT3RV483YTiRp7lvW0En/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.28-29
3.1. усна робота впр.1, 3.
(складання діалогу за малюнками)
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування скоромовки з пам’яті впр.2.
4. Домашнє завдання.
с.28, впр.2 (3).
5. Підсумок уроку.
25.09.2023 р.
Тема: Усне і писемне мовлення. Списування діалогу за малюнками.
1.Повідомлення теми.
2. Закріплення теми уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1WGufWTZttsrCx6RylzGTD3-WTvPTYOTQ/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.26-27
3.1. усна робота впр.4;
3.2. читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування двох реплік діалогу впр.4;
(підкреслення звертання)
3 завдання: усне складання розмови за малюнком впр.6.
4. Домашнє завдання.
с.27, впр.5 (2 речення), правило
5. Підсумок уроку.
22.09.2023 р.
РЗМ №2
Тема: Гарна хатка у курчатка. Доповнення речень.
1.Повідомлення теми.
2. Робота в зошиті. с.5-6
2.1. робота по презентації:
https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox/FMfcgzGtxKSjZdKBPKllZSPkxQMhKQKp
1 завдання: дописування речень потрібними словами (кольорами);
2 завдання: складання речення по завданню, запис його;
3 завдання: перевірка написаного.
3. Підсумок уроку.
20.09.2023 р.
Тема: Діалогічне мовлення.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою уроку.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=Yw7MyMbRXIc
3. Робота по підручнику с.23-25
3.1 читання правила с.24;
3.2. усне складання діалогу впр.2.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (за зразком);
2 завдання: списування діалогу впр.1.
4. Домашнє завдання.
с.25, впр.3 (списати до слів кота), правило
5. Підсумок уроку.
19.09.2023 р.
Тема: Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою уроку.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/18x_JMXINquMzguyLtJ6NShOQ32XWtnix/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.21-22
3.1. розгляд таблиці впр.1;
3.2. усне виконання впр.3;
3.3 читання правила.
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списування діалогу впр.2.
4. Домашнє завдання.
с.21, впр.2 (останнє завдання), правило
5. Підсумок уроку.
18.09.2023 р.
Тема: Списування прислів’я. Складання, записування діалогу за
малюнками.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
3. Робота по підручнику с.19
3.1. читання телефонної розмови впр.4;
3.2. робота з презентацією.
(знайомство з діалогом)
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/1oQ4bTz9Lpzy-toTiV3TSFHUsNXQCs8hD/edit#slide=id.p1
2 завдання: списування діалогу (уривок: перші і останні два рядка) впр.4;
3 завдання: усне складання діалогу за малюнками впр.5.
4. Домашнє завдання.
с.19, впр.3
5. Підсумок уроку.
13.09.2023 р.
Тема: Тема 2 Мова і мовлення.
Для чого потрібна мова? Звуко-буквений аналіз слів.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. робота з презентацією.
3. Робота по підручнику с.18
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
https://docs.google.com/presentation/d/14wXip18B0ILtf9mKjKdBeQOnhIgGtTAA/edit#slide=id.p1
2 завдання: списування речень (з презентації);
3 завдання: звуко-буквений аналіз слів с.18, впр.1 (2 завд.).
4. Домашнє завдання.
с.18, впр.1 (1 завд.)
5. Підсумок уроку.
12.09.2023 р.
Тема: Паузи. Ключові слова. Письмо з пам’яті.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. перегляд відеоролика.
https://www.youtube.com/watch?v=zMY21Nz7KZk
3. Робота по підручнику с.14-16
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: списати прислів’я с.14, впр.1;
3 завдання: письмо з пам’яті с.15, впр.3.
4. Домашнє завдання.
с.16, впр.5 (2 завд.), правило
5. Підсумок уроку.
11.09.2023 р.
Тема: Паузи. Ключові слова. Звуко-буквений аналіз слів.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1KufBeAeP-iV7hjLfSVLkhXEafPidM08r/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.13
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: с.13, впр.8 (1 завд.);
-Виписати з тексту по три слова у відповідні стовпчики.
3 завдання: впр.8 (2 завд.) – усно.
4. Домашнє завдання.
с.11, впр.7 (3 завд.)
5. Підсумок уроку.
08.09.2023 р.
РЗМ
Тема: Хочеш знати – запитай! Працювати за зразком.
1.Повідомлення теми.
2. Робота в зошиті. с.3-4
2.1. робота по презентації:
https://docs.google.com/presentation/d/1JB3lNrp9bonr-01dTmc2nng5izmSHyVF/edit#slide=id.p1
1 завдання: дописування потрібних запитань;
2 завдання: складання речення за запитаннями, запис їх;
3 завдання: складання питальних речень, їх запис.
3. Підсумок уроку.
06.09.2023 р.
Тема: Поділ слів на склади. Списування речень.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1Lqj6dt-y655hkYUzwRz4_F2dEk_3kCA6/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.11
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: с.11, впр.7 (2 завд.);
-Списати з тексту три речення.
4. Домашнє завдання.
с.11, впр.7 (3 завд.)
5. Підсумок уроку.
05.09.2023 р.
Тема: Звук, слово, речення. Звукова схема слова. Звук Й.
1.Повідомлення теми.
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/1_AGbtYeDF4AFP2pyldCuJXIiZvakLTvS/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.9-10
4. Робота в зошиті.
1 завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: с.9, впр.4 (1 завд.);
-Виписати з тексту слова, в яких є звук [Й].
3 завдання: звуко-буквений аналіз слів: пам’ять – [- 0 - = 0 =] – 6 б., 6 зв. 2
скл.
4. Домашнє завдання.
с.10, впр.5 (усно)
5. Підсумок уроку.
04.09.2023 р.
Тема: Мандруємо теренами нашої країни. Мої враження від літніх
канікул. Звуки, слово, речення.
1.Ознайомлення з підручником.
(назва, видавництво, рік видання, автор (-и), знайомство з позначками зі
змістом, з таблицею користування підручником)
2. Ознайомлення з темою урока.
2.1. робота з презентацією.
https://docs.google.com/presentation/d/14KD2WkaOE-iDkkFtXaGXyx8zv8BMQ4xt/edit#slide=id.p1
3. Робота по підручнику с.7-8
4. Робота в зошиті.
1завдання: каліграфічна хвилинка (з презентації);
2 завдання: с.7, впр.1 (1 завд.);
-Списати 1-е речення, підкреслити слова, у яких звуків менше, ніж букв.
3 завдання: с.7, впр.2 (1 завд.).
- Списати 1-е речення, виписати слово, що відповідає звуковій схемі: - 0 = - 0.
4. Домашнє завдання.
с.7, впр.2 (3 завд.)
5. Підсумок уроку.